een geweldige ruimte voor (inderdaad) een prachtige baan, alleen vraag ik me af of dit niet gaat, mag ik het zeggen, smooren in een te groot, te ambiteus, te complex plan. Uiteraard hoop ik van ganzer harte dat dit een leuk draadje wordt om te blijven volgen.

M.b.t. het achterste spoor in je schaduwstation (dat tegen de muur loopt) hoe wil je daar bij komen als er een kalamiteit is en als je sporen er voor volstaan met je prachtige materiaal? Het is een schaduwstation dus komt er ook nog een verdieping bovenop, toch? Hoeveel tussnruimte hou je dan aan. Ik
Heb de pagina's even doorgenomen en vraag me af waarom (veel, iedereen?) toch stroom toevoer doet om (soms de meter ) en hier om de 1,60 meter , of elders om de 3 à 4 railstukken (??????). Als ik even voor mezelf kijk, ga ik uit van mijn niveau 0, 4 opstelsporen (max treinlengte 2,50 - 3 meter) plus het volgende blok (dubbelsporig) 4 meter) voordat ik naar niveau 1 ga heb ik daar per opstelspoor 1 stroomtoevoer en in de rest van het blok 2 stuks. Dit geeft geen enkel probleem. Wissels heb ik niet voorzien van voeding (ik heb overigens M-rail in mijn schaduwstation, wisseldecoders van Rosoft (met een eigenvoeding dus de digitale spanning is waar ie voor bedoeld is, de locomotieven. Omdat mijn hele sporenplan al klaar is (opbouw scenery en veel, veel testrijden) rij ik op een avond zo 400-500 km (koploper) schaal kilometers weg. En over de hele baan heb ik echt niet om de 1,2 of 3 meter of om de 3, 4,5 raillengtes stroom toevoer, waarom heeft iedereen dat toch?
Ik zal vanavond wel een screenshot van niveau 0 hier uploaden met de aansluitpunten erbij.......
Neemt niet weg dat je werkelijk een schitterende ruimte hebt om nog maar niet te spreken van al het materiaal om van te water tanden.
Er gaat hier iets moois gebeuren, heb de notificatie aangezet.

Peter
Ga vooral zo door