Even weer een update
De sub-projecten stapelen zich op en veel te weinig tijd. Waar is de volgende hittegolf, zo dat ik in de koele kelder kan kruipen

Vooreerst kwam er begin van de week een aangetekend pakje uit HongKong aan.

Helemaal nog niet verwacht, want pas 2 weken voordien besteld, maar aangenaam verrast dus.
20 meter ledstrip, pak ledpaneeljes, 2 dimmers en een transfo. Gelijk effe aangesloten om een idee te krijgen wat dat zo geeft qua licht.

Volgende stap is uitproberen hoe die het best aan te brengen in Station Herendonk, maar daar moeten de werken nog beginnen

Eerst moet ik de concepten van de diverse trappen een beetje onder de knie hebben. Qua vormgeving staan ze hier naast elkaar

En zoiets zou het dan moeten worden (maar dan afgeronder - zeg maar beetje fusion "Flanders meets Walloons")

Verder heb ook ik niet kunnen weerstaan aan de aanbieding van Heljan voor een LokPilot v4 met wielen en een motor
Gisteren gaan halen in het Leuvense, en vandaag op de baan gezet. Rijdt voortreffelijk en heel zacht (voor zover ik dat als leek kan beoordelen)

Tijdens het ijken in Koploper heb ik even alle functies in een filmpje gezet. Kan wel dat je je geluid wat harder moet zetten, want wat er uit die 6601 komt was loeiend hard, dus heb ik even moeten dimmen via de Ecos.
En tot slot heb ik vanmiddag nog het frame gezaagd voor 125-R. We lopen daarmee een beetje voor op planning (

) maar het gaat me wel helpen om uit te puzzelen hoe het paradespoor nu juist moet lopen, en wat voor industrie er gaat komen. Wellicht iets met autotjes, want ik heb nog 16 Porsches op de kop weten te tikken

Ze staan nog bij de dealer maar een dezer dagen zouden ze op transport gaan ...
Tot de volgende ...
.