Het maximale vermogen wat een enkele TCD mag hebben is vaak aanzienlijk lager dat wat men er doorgaans op aansluit. Dit komt met name door de aderdikte van de kabel evenals de dikte van het messing in de TCD zelf.Problemen in de TCD is één van de hoofdoorzaken van brand.Ik zou 3x een HAF 3640 kabeldoos boven elkaar plaatsen met elk een 4-voudige WCD deksel.Andere optie is TCD's te gebruiken die ook voor werkplekken worden gebruikt. Zijn vaak ook te koppelen met een Weiland stekker.
Een tweetal vraagjes over voeding 1, 2 en 3. Waar heb je ze vandaan? En wat ga je er mee voeden?
Zelf zou ik wel de drie 230V kabel voorzien van een trek ontlasting voor het geval je er achter blijft hangen.
.....beetje duur .....
Een off topic vraagje: voor de diverse hobbies heb ik vaak bij Alie besteld.[...] Ben nu wat huiverig gezien de aangepaste invoer bepalingen.Hoe zijn de ervaringen nu mbt extra kosten aan de deur? [...]
De eerder gegoten gipsmallen nu gezaagd om te kijken of het "eruit ziet". met houtlijm en daarna misschien nog volgieten (om het XPS/hout) met gips.groetHarald
... hoe heb je ze gemaakt?
Voor de pijlers heb ik twee mallen nodig eentje (deze) van beton en nu nog een mal met Natuur stenen.Er komen n.m.l. twee soorten pijlers, voor het dubbel spoor, naast elkaar met dezelfde bruggen erop.(Vroeger enkel spoor en later is er een tweede naast gekomen).
.... als je de oude brug met klinknagels uitvoert en de nieuwe met boutverbindingen......