beste forumvrienden,
Ik had altijd in mijn hoofd het beeld dat deze wagons te groot zouden zijn voor mijn kleine baan. Maar omdat ik eigenlijk de T18 van de KWStE graag voor een KWStE-reizigers trein wil laten rijden was er geen andere keuze in TP I. En toen ik besefte dat de lengte van deze rijtuigen ook wel meevalt was het verlanglijstje gauw gemaakt.
@Tony, Dat is inderdaad toevallig. Helaas ben ik je niet tegengekomen. Wij waren er pas rond 10:30 u. Maar ja, wel gescoord
.
Inderdaad waren bij veel stands de prijzen stevig, zullen we maar zeggen. Dat gold niet voor deze stand. Ik had voor deze wagons al eens op ebay en bij wat webshops gekeken, maar daar zag ik prijzen per wagon tussen € 35 - € 40 en nog meer. Dan is zo'n kleine beurs wel leuk als de prijzen 30-40% lager zijn.
@Cees, De 4214 is wel aangschaft vandaag -> 4e klasse rijtuig. Er zijn van Märklin nog 2 rijtuigen : 4211 (42103) en 4212 (42104), beide 3e klasse rijtuigen. Of die er nog gaan komen moet ik nog even bekijken. Dan zou ik een tweede trein moeten gaan formeren.
Ik zal ook eens bij Brawa gaan kijken. Bedankt voor de tip.
@Harrie,Dank je, ik ben er blij mee
groet,
Roel