@Henk (
Henk163),
bedankt voor de felicitaties. Ik reageer nog even apart op je mail.
@Henk (
lokomotion69),
Dank voor de felicitaties.
@Johny,
Dank voor de felicitaties. Spijtig te horen over uw nieren. Hopelijk is het probleem voorbij.
@Tony,
Dank voor je gelukwensen in dichtregels,
@Hans,
Tja, inderdaad al 14 lustrums

. Maar we gaan gewoon door.
@forumvrienden,
iedereen, die via een persoonlijk bericht heeft gereageerd of op de felicitatiemelding van het forum, hartelijk dank.
Inderdaad is het al een tijdje stil in dit draadje. Dat heeft meerdere redenen. In de afgelopen maanden heeft de bouw (nagenoeg) stilgelegen. Door wat kleine ongemakken met mijn vrouw en met mijn eigen handen (lichte artrose) was het bewegen van met name mijn duimen nogal pijnlijk. Momenteel valt het wel mee, dus we hebben goede hoop. Maar ik heb niet stilgezeten. Diverse voorbereidende werkzaamheden zijn uitgevoerd zodat het puzzelwerk goed voorbereid is.
Daarnaast ben ik actief met de Stamtafel ZuidOost Brabant en help ik een paar forumleden met het tekenen in WinTrack van hun baan. Is ook een erg leuk onderdeel van de hobby (vind ik

).
Als teken van de goede wil om met de baan door te gaan heb ik pas een leuke aankoop kunnen doen. Een Würtenberger T5 met 5 wagons, alles TP I. Daarmee zijn mijn Würtenberger locs in aantal zodanig gegroeid dat ik op de "bovenbaan" de treindienst in het geheel met de locs van de KWStE kan uitvoeren : 3 x T18 en 4 x T5. Ook heb ik nu ook zo'n 15 bijpassende goederenwagons van de KWStE.
Omdat op het forum vooral de behoefte is aan foto's zal ik deze van de aanwinst plaatsen. En zodra er weer bouwvoortgang te melden is, komt dit uiteraard ook hier in beeld.
hartelijke groeten,
Roel