Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

iTrain blokbeveiliging

Gestart door brupo-x maandag 16 juni 2014, 09:45:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
iTrain blokbeveiliging
Lid sinds: 2006

Groeten uit Maastricht Brupo-x .

offline
iTrain blokbeveiliging
Mijn probleem met iTrain is het volgende stel ik maak een route en de trein komt op een spoor (blok) waar al een lok staat rijd hij gewoon door hij staat dan op een melder die rood is en toch komt de trein gewoon het blok binnen rijden ik heb ergens een instelling verkeerd staan maar kom er maar niet achter wat ik verkeerd heb staan.
Dus nogmaals de blokbeveiliging doet het helemaal niet ook als ik een wagon op een melder zet bliift alles gewoon doorlopen wie heeft voor mij de oplossing alvast bedankt

Groeten uit Maastricht Brupo-X. :cool: :cool: :cool:
Re: iTrain blokbeveiliging
Lid sinds: 2009

Uitgerangeerd ;)

offline
Re: iTrain blokbeveiliging
Hoi, vraag in het iTrain forum zoeken of stellen? Daar hebben ze zeker een antwoord Groet Matje
Re: iTrain blokbeveiliging
Lid sinds: 2006

Groeten uit Maastricht Brupo-x .

offline
Re: iTrain blokbeveiliging
Heb ik uiteraard ook gedaan maar ik ben al jaren lid van het 3 rail forum en hier zitten ook veel mensen die veel ervaring met iTrain hebben.

Groeten uit Maastricht Brupo-X.  :cool: :cool: :cool:
Re: iTrain blokbeveiliging
Lid sinds: 2010

offline
Re: iTrain blokbeveiliging
Om te helpen dit probleem op te lossen moet je toch het baanplan (zip bestand) meesturen. Dan kan je beter en makkelijker doen op het iTrain forum.

Dirk Jan
Re: iTrain blokbeveiliging
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: iTrain blokbeveiliging
Om alles hier ook een beetje centraal te houden is dit draadje geopend.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=44863.300

Plaats daar je vraag en voeg het .tcd bestand bij dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.
Zonder het schakelbord bestand kunnen we niets.
Re: iTrain blokbeveiliging
Lid sinds: 2010

offline
Re: iTrain blokbeveiliging
Dag Brupo-X,

Op het Itrain-forum staat heel uitgebreid mijn zelfde probleem.
Ga naar Ondersteuning/Blokken en automatisch rijden/Blokbeveiliging van bezet blok, staat op pag.2 bovenaan.
Succes ermee!
vr.gr.
Niek