Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

elektro schema

Gestart door bartjuh maandag 14 april 2014, 21:12:56

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
elektro schema
bartjuh
gast

elektro schema
mijn  n toets doet het heel slecht dus ee paar nn moet je er zelf bij denken ik be echt heel erg slecht met de electronika ik be ook pas op middelbareschool leeftijd dus ik heb nog veel tijd om het te leren maar ik wil wel even weten of het werkt ik heb de afbeelding va het 3 rail  wiki en wat bewerkt en ik heb maar 1 4f ding  dus ik ga het zoizo al met 1 doe maar ik wil eve wete of dit zou werke dat schakelaar is ee manier van sein (als hij werkt ) geef ff jullie meig en geef mij wat advies a ja als ik de rails isoleer moet ik da ook og een sleper wip gebruiken
Re: elektro schema
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: elektro schema
Misschien is je berichtje toch een stuk helderder als je van het weekend een paar tientjes aan een nieuw toetsenbord uitgeeft.

Maar om je uiteindelijk vraag te beantwoorden.  Zo gat het mijns inziens niet goed werken.
Als je al een sein met stroomonderbreking of een stopsectie op deze manier wilt maken in het hoofdspoor, neem dan altijd de rode draad af van de booster waar de stopsectie zich in bevindt.
Zoals je het nu getekend hebt is de stopsectie nooit in fase met de booster.

Vergeet ook voor en na de stopsectie niet om de rode draad weer te verbinden.  Anders rijdt daar ook niets.

John

PS bijgaand nog wat extra nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.