Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Baan boven de wasmachine en de droger?

Gestart door Jilger woensdag 09 april 2014, 14:59:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baan boven de wasmachine en de droger?
Beste mensen,

Binnenkort ga ik met mijn gezin verhuizen. Tijd om een nieuwe baan te ontwerpen! Maar... doordat er ook gezinsuitbreiding op komst is, is er minder ruimte voor een nieuwe treinbaan.
Nu vraag ik mij af of het erg onverstandig is om een baan over de wasmachine en de droger heen te bouwen. Uiteraard staan beide machines vrij onder de baan, zodat de baan niet staat te schudden bij het centrifugeren.
De droger heeft een warmtepomp, waardoor er minder vocht en warmte vrij komt.
Wat is jullie idee hierover?
Alvast bedankt.
Re: Baan boven de wasmachine en de droger?
Ik zit ook met mijn baan op zolder en de wasmachine en droger staan beide boven. Ik rijd al jaren zonder problemen op mijn baan en ik heb een droger met slang maar die gaat via een pijp naar het dak toe. wat ik wel doe is iedere week met de stofzuiger de vloer zuigen op zolder en dan is het goed te combineren wasmachine en droger met treinen op zolder.
Re: Baan boven de wasmachine en de droger?
Hallo,

Misschien is het dan wel een idee om wielen onder de tafel te maken. Als je dan ooit onde de baan moet zijn.....

Met vriendelijke groet,

Leon
Re: Baan boven de wasmachine en de droger?
Leon,

Dat van die wielen had ik ook al bedacht. In ons huidige huis staan de wasmachine en de droger tegenover de treinbaan. Met regelmatig stofzuigen heeft dat nooit voor problemen gezorgd, maar ik vraag me dus af hoe dat zit als beide machines onder de baan staan.

Jilger.
Re: Baan boven de wasmachine en de droger?
plaatje eronder maken met folie of isolatie deken tegen eventuele damp/stoom
Re: Baan boven de wasmachine en de droger?
Totaal geen problemen mee gehad bij mijn vorige spoorbaan.