Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 6 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen................hurra hurra, wieder da !...(2)....
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen................hurra hurra, wieder da !...(2)....
Citaat van: Tony op dinsdag 14 juni 2022, 23:07:54

Ben aan het twijfelen, of ik een gratis ( en vooral simpel ! ) filmmontage-programma ga downloaden. Van Adobe bijvoorbeeld. Want het zijn veelal erg korte filmpies.
Iemand een tip ?



Tony! Als je je filmpjes naar mij wil wetransferen; dan monteer ik ze met mooie overgangen, voor & aftiteling voor je! Ik monteer zelf ook mijn eigen video's, dus ik heb ervaring zat. Ik wil die voor jou best wel monteren en mooi afwerken!  :)
Re: Tony's simpele banen.....3 maal is scheeps-en treinrecht........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.....3 maal is scheeps-en treinrecht........
Bedankt voor het aanbod, Mart  :thumbup:
Maar ik ben prima tevreden zo  ;)
Levert ook nog eens meer WOSA-punten op  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.....3 maal is scheeps-en treinrecht........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.....3 maal is scheeps-en treinrecht........
Da's mooi, Leen  :thumbup:
Maar ik heb hem al  :D
Gunstig voor de concurrentie dus  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............

Carl en Matz zitten al 3 weken werkeloos bij het dio op treinkamer 1 te wachten op Tony...........
Want zonder hem kunnen ze niet vooruit  :?
Eerst was hij op vakantie en daarna was hij bezig op treinkamer 2.
Daar werden de beide banen uit hun winterslaap gepoetst en gereden, want dat werd weer eens tijd !

Heel eventjes hadden ze hem gezien, toen hij voor het forum wat foto's nam van zijn nieuwe autootjes.
Hij had hun niet eens begroet  :O

Daarna en ondertussentijds heeft Matz heel wat keren bij het doosje met de metalen Schuco-jeep staan zwijmelen  O:-D
Wat hij daar zag, bekoorde hem - als metalen Märklinmannetje - in hoge mate !
Zijn kleine gouden  :favorite: je ging er spontaan sneller van kloppen !
Die zou hij graag de zijne noemen, maar hij begreep van Carl, dat die Landrover voor de watermolenaar op de andere treinkamer bestemd was.........
Die had hem dringend nodig, want zijn versleten bestelwagen was kapot en niet meer te repareren en er moest dringend gebakken worden, want er dreigde een broodoorlog als dat zo doorging.....!

Uitpakken dat ding dus ! En rap een beetje ! Er wordt op gewacht !

En zo geschiede........

Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Mooi, weer een liefhebber!
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Mooi karretje Tony  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2013

Altijd met tram of trein

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Die Tony weet zelfs nog van bij wijze van spreken het losdraaien van een schroefje een vervolgverhaal met illustraties te maken!
F.
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Misschien geen vervolgverhaal, maar wel een boeiend verhaal hier op het forum!
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Ha, dat zijn weer spannende tijden daar in Lindenhausen of zo. Maar wat moet die molenaar dan gaan bezorgen? Toch niet de broodjes want hij is geen bakker maar molenaar. Het meel dan voor de broodjes, ja dat zal wel. En kan die bakker dat dan niet effe zelf gaan halen? De luie donder. Nou laat hem dan nu maar flux gaan bakken want ik heb ook wel zin in een vers gebakken Semmel.
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Haha zo is een unboxing een heel avontuur.
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Leuk verhaaltje weer, Tony :thumbup: én een mooie Jeep :thumbup:.
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
 @citaat Jeep? :roll: Rus Landrover toch?  :wink:

Leuk karretje Tony  :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Euh... ja inderdaad Landrover. Werd door meesterverteller Tony op het verkeerde been gezet:
Daarna en ondertussentijds heeft Matz heel wat keren bij het doosje met de metalen Schuco-jeep staan zwijmelen  O:-D
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Zoals altijd weer een leuk verhaal met een prachtige Landrover voor de watermolenaar. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Hi Tony,

Leuk tafereeltje heb je hier geplaatst, denk direct aan mijn eigen(echte 1:1) landrover die ik heb gehad.

groet
Harald
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
 :roll: Toch een beetje jammer voor Matz, die verdiend ook wel een mooi autootje. O:-D
En die molenaar heeft zeker een klap van de molen gekregen, geen handige keuze om zo'n Landrover te bestellen. :D
Daar kan niet zo veel meel in, of heeft ie een aanhanger?
B) Tis wel een mooie Landrover, die ook een beetje op een Jeep lijkt, dat dan weer wel. :P
:) En een leuk unboxingverhaal. :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Dat was weer een mooi stukje vertelkunst met leuke foto's van mooie spulletjes, we boffen maar met jou Tony :thumbup: :favorite: :-* >:-D
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........unboxing...............
 @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat enz....

Dank eenieder voor de fijne reacties en waardering  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zodra er weer wat te melden en/of te verhalen valt, meld ik me weer  :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............


Hallo volgelaars  ;)

Na de update van donderdag ben ik door mijn rug gegaan (voor de tigste keer) vandaar ook de korte reactie hierboven.
Maar nu gaat het weer en kan er weer wat getreinrommeld worden  ;)
En daarom was de nieuwe Hanomag bus aan de beurt; daar wilde ik wel passagiers in hebben.
Zoiets doe ik zelden; die plastic karren zijn vaak nauwelijks zonder beschadigingen open te krijgen en zo heel veel voegen inzittenden/bestuurders ook weer niet toe.
In de personenwagons ben ik er helemaal mee gestopt; hoop moeite voor bijna nix.

Maar in dit busje zag ik bij aankoop de preizigers er al in zitten, dus kijken of dat mogelijk is.
En ziedaar !
Er zit een schroefje in de bodem en na het losdraaien en wat voorzichtig wroeten lag de bus open  :thumbup:
Hulde en glorie aan Brekina  :important:

Met wat dunne chineesjes en een paar grotere preisers is de bus mooi gevuld en klaar om overal ingezet te worden  :P

Ondertussentijds ben ik ook nog steeds bezig met het oldskooldiorama, maar dat laat ik pas zien zodra het foto-waardig is  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Dat is een mooi bussie vol en fijn dat het zo makkelijk open ging.
Ben wel benieuwd naar het oldskooldio dus opschieten zou ik zeggen.
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Toen ik de titel las dacht ik eerst, oei oei. Toch niet bij Tony een schroefje los? Gelukkig ging het om het snoepje van de week (of was het vorige week?). Mooi chirugisch werk weer. Waar ik echter niet blij van kan worden is je aanbeveling aan mij om die Chinezen een ander kleur coiffuur te geven, En dan laat je ze zelf gewoon zwart, foei. Tevens het al dan niet pientere pookje naast de bestuurdersstoel had een lik verf mogen hebben. Dan komt deze wat beter uit (de verf).

Zomaar wat aanbevelingen vanaf de andere kant. Kijk je wel uit met je ruggetje. Je kleinkid twins vinden het vast niet leuk als ze niet meer paardje mogen rijden.  :-(
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
 B) Zo is het Hanomag bussie helemaal een leuk bussie. :thumbup: :thumbup:

Citaat van de foto;
ALS GOEDMAKERTJE VOOR HET GELEDEN LEED KREGEN DE VERMINKTE PASSAGIERS EEN GRATIS DRANKJE OP HET TERRAS..
:o) Konden ze nog uitstappen dan zonder voetjes?  >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Ik vraag mij af of het wel Chinezen zijn. In die tijd dat de Hanomag-bussen dienst deden zullen er maar weinig Chinezen naar Europa zijn gereisd als tourisme. Chinezen uit Hong Kong misschien wel maar niet uit de Volksrepubliek. Of zouden het dan toch Japanse toeristen zijn? Nu ja, niet echt belangrijk. Toeristen brengen geld in het geldlaadje en daar het uiteindelijk om.
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Lid sinds: 2013

Altijd met tram of trein

offline
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Eind 19e, begin 20e eeuw ontstond er in Rotterdam al een Chinese gemeenschap. Naar ik meen is het bij Carl c.s. 1964 dus er zullen best wel eens uitstapjes gemaakt zijn.

Met de amputaties van de busreiziger valt het ook wel mee. Hir thuis heb ik in een zakje wat lokbestuurders, van fabriekswege al net boven het middenrif geamputuurd.

F.
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Het zijn de details die het hem doen Tony. :thumbup:
Bus is zeer mooi geworden zo met de Preisertjes erin.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........een schroefje los............
Hoi,

@ Tom; dat opschieten is er voorlopig niet bij. Ik hoef ook pas in oktober echt klaar te zijn ( voor een plekkie in de WOSA-kalender....)  O:-D

@ Henk; bij mij zit al jaren een schroefje los  :D En tja, van die haren in de bus zie je weinig. Dus........... :o)
    Oja, het pookje en dashbord had een verfje kunnen krijgen, maar je ziet er uiteindelijk helemaal niks van. Net zoals de benen van de passagiers. Die moeite heb ik me dus bespaard.

@ Dirk-Jan; van uitstappen was geen sprake hoor ! Het werd uitkruipen, opkrabbelen, zitten, drinken en terug kruipen  8)

@ Frans; het zijn Chinese Japanners zonder camera  B)

@ Fokko; zo denk ik er ook over ! En in de fabriek gaat het er pas echt hard aan toe  :?

@ Mies; ja, zo is het dubbel genieten  ;)


Het oldskooldio is nog aan het wachten op lantaarnpalen, een revisie van het wegdek, andreaskruisen en nog wat (groen)zaken, waaronder een stel preisers die ik aan het verven ben.
Ik heb een nog geheim scene-idee, maar geen idee, of dat ook goed uitvoerbaar wordt/of dat goed oogt. Is het niks, jammer dan.
Mijn ruggetje heeft al 35 jaar een niet te verhelpen herniaatje en laat soms even weten dattie er nog is. Kwestie van een tijdje weinig zitten en veel lopen en liggen en het gaat weer over.

Als toetje nog een Mittelrheinplaatje van St Goar om in de vakantiestemming te blijven  :P

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Hallo volgelaars en andere koekeloerders  :P

De laatste weken modelspoortechnisch gezien met van alles bezig geweest;

* Blote Preisers voor het dio met verf van huid en haar en kleren & schoeisel  voorzien ( daar gaat erg veel tijd in zitten ) en tijdens het drogen van de verschillende kleuren

* Alle loc's laten rijden en onderhoud plegen

* Tussentijds aan het kijken, of ik op bovenbaan Neu Ulm de scenery zó kan veranderen, dat er meer van de rijdende treinen te zien zal zijn. Eventueel de baan een beetje groter maken daarvoor.

En met dat laatste ben ik nu klaar; het oorspronkelijke doel is niet gehaald, het werd uiteindelijk gebouwen wisselen en eentje verwijderen, kwasten en stof van jaren verwijderen......
Ben er blij mee en tevreden over  ;)
Iets minder blij met de chaos die ik de laatste tijd gecreëerd heb  :? Dat gaat hier altijd razendsnel  :D

Afijn, het is te zien en te ondertitel-lezen of de fotoreportage hieronder.

Grtz Tony 


Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
en nog 5....
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Tony,

Leuk om jouw denk, schuif, opknap en afstof proces te volgen. Zoals je ziet is niet elke verandering direct een verbetering. Maar het eindresultaat levert tenslotte een zeer fraai (doorkijk)beeld op :thumbup:.

Zeker de laatste foto voegt bijna letterlijk een heel nieuwe dimensie aan de baan toe :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Goed bezig Tony, al mis ik wel een beetje de deskundige hulp van Carl! Want meer rijdende treinen gaan we door deze ingreep niet zien, het gaat daar om opstelsporen bij een loods.

Toch Carl advies vragen?
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Tony,
ook hier zoek ik mijn baan naar mijn goesting, al ben ik nog in begin, de rails en de wissels alleen, die liggen er al!
de locs rijden al op maar de wissels en de seinen nog niet aan gesloten,
zover als jij ben ik nog niet, topic volgt,
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Altijd leuk om te schuiven met gebouwen Tony.
De laatste foto is van grote kwaliteit en Wosa kalender 2023 waardig.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
 :) Je bent zo alles bij elkaar modelspoortechnisch lekker bezig met de treintjes, leuk om te lezen. B) :thumbup:
Maar ik zou ikke niet zijn als ikke niks te zeuren had, dus hier komt het; :D

Citaat van: Tony op woensdag 13 juli 2022, 11:41:44
Blote Preisers voor het dio met verf van huid en haar en kleren & schoeisel  voorzien
:o) Toch hopelijk wel dunne laagjes verf, en niet te veel bedekkend, het blijft voorlopig nog wel effe warm.
De winterkleding mag je er pas medio Oktober weer gaan opschilderen. :P

8) En ik zie op foto 5Y de chauffeur ploeteren met een grote vracht en zo half achter de stalen spanten verstopt staat een luie snuiterPreiser te kijken. 8o
Dat lijkt me een miskoop, luie snuiterPreisers heb je niks aan. :thumbdown:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Leuk dat er op jou baan nog van alles gebeurd Tony, jij hebt vast een airco staan draaien om het hoofd koel te houden.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Je bent er maar weer druk mee. Van te voren had ik je kunnen vertellen dat het weghalen van scenery (gebouwen, bomen) leidt tot kaalslag. En kaalslag leidt nimmer tot meer kijk plezier. Het verrassingseffekt gaat dan verloren. Het leuke is juist om van alles in verborgen hoekjes te creëeren die het verrassings effekt verhogen. Maar dat wist jij natuurlijk wel, je wilde het alleen nog eens bevestigd hebben.

Dirk-Jan iets zie je verkeerd. Ten eerste zit de chauffeur binnen aan de koffie. Die laden en lossen zelf niet. Tegenwoordig al helemaal niet vanwege het rij- en rusttijden besluit en vroeger in de zestigers verdomden ze het gewoon. En die Preiser achter de stalen spanten is met zijn eigen werkzaamheden (beslommeringen) bezig. Dus niks lui. Projecteer je nu jezelf op deze scene?
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Mooie vakantiefilmpjes, Tony!

En Wico: graag gedaan!
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
@citaat

Voor degenen die net als ik ook even moesten nadenken wat Hans bedoelt: « Reactie #15598 Gepost op: donderdag 16 juni 2022, 13:00:28 » :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
@citaat zooooo goedemorrrrgen... ik liep gewoon een volledige pagina achter met m'n reageersels :O.
Sorry voor de verwarring ;).
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
En ondertussen ook deze pagina volledig bijgelezen. Lekker bezig geweest, Tony. Altijd leuk om eens wat veranderingen uit te proberen. Al is het maar om het stof weer eens te verwijderen :thumbup:.
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Het is prachtig geworden Tony!
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Tony, het is allemaal weer heel sfeervol.
Heb er weer van genoten hoor.  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Er zijn altijd mensen die werk zoeken ook als het niet nodig is maar bij jou heeft het toch weer een mooi resultaat opgeleverd :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Dank voor de reageersels, Heren  ;)

@ Wico; het nieuwe inkijkje is de moeite zeker waard en biedt meer mogelijkheden, om meer voertuigen te etaleren en te wisselen  ;)

@ Frank; Carl was nergens te bekennen tijdens deze exercitie  :?, ik moest het gehele proces helemaal alleen voltooien. Het was al bij al een hachelijk avontuur met  - gelukkig - een goede afloop  :D

@ Benny; het doet me deugd, dat jouw topic eraan zit te komen  :thumbup: Ik verheug me erop  ;)

@ Mies; ik ben en was erg trots  O:-D op dit inkijkje, maar of het in WOSA-opzicht kalenderwaardig is, betwijfel ik. Geen borstel bomen bijvoorbeeld. We gaan het zien ( of juist niet )  ;)

@ Dirk-Jan; verdunde verf ging helaas niet, maar hij is wel op verkoelende waterbasis.....die luie Preiser heb ik voor straf vast gelijmd  :D

@ Peter; dat heb je goed gezien ! Sterker nog; op de zolder na is niet alleen mijn hoofd, maar ook het hele huis aircokoel  O:-D ( met toestemming van de raad van bestuur  :o))

@ Henk; die kaalslag zou met groen opgevuld gaan worden, waarbij de verdwenen bomen vanuit deze zichtkant niet voor, maar achter het spoor komen. Dan was de baan hier zo'n 15cm breder geworden. Zie foto hieronder   B)

@ Hans; niets menselijks is ons vreemd  :D zelfs stof verwijderen....... :D

@ Maarten; dank je, ben er ook trots op  O:-D

@ Tom; die complimenten steek ik nederig in mijn zak  :)

@ Wiggert; dank en klopt helemaal  :-) !


Een extra baan ( staand ) op neushoogte is wat mij betreft het mooist, wanneer die langs een egale en neutrale wand loopt.
Dit stuk baan staat echter in het midden van de kamer en heeft ( helaas ) aan een kant goed gevulde boekenrekken en een raam als achtergrond, dat werkte ook niet met bomen ervoor.
En van een langere trein zie je maar de helft, wanneer die hier in deze bocht voorbij rijdt. Dat was snel duidelijk.
En toen begon het geschuif  ;)
Hieronder een foto met wat paint-werk die hopelijk mijn oorspronkelijke uitprobeer-idee verduidelijkt.

Grtz Tony

(Die de komende tijd helaas weinig knutseltijd zal hebben vanwege een noodzakelijke mantelzorgfunctie. First things first.......Ik log 's morgens hier wel in, maar doe maar af en toe echt mee....)





Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
een baan is nooit af :D ;
jouw volgelingen wachten wel tot je weer mee doet ;) ,


mvg,
Michel

Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Een baan is inderdaad (soms bijna  O:-D) nooit af, Michel.
En een goede volgeling heeft is geduldig en hoopvol  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Hallo Tony,

Banen zijn inderdaad nooit af. In mijn geval door het lage bouwtempo bij jou door de grote hoeveelheid fantasie en gewijzigde plannen! >:-D

Ik wacht weer rustig jouw creaties af, dat zal best wel weer een mooi feestje worden!
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Mooie overweging/constatering, Marcel  ;)
Ik wacht het zelf ook maar rustig af  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
 :D :D :D :D
Blij dat Carl zijn streken nog steeds niet is verkeerd.Hoe gaat het met de tweeling???

Mvg Michel
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........stuivertje wisselen.............
 @citaat De Twins liggen heerlijk in het zwembad van Villa Zwei  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........maandag wasdag.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........maandag wasdag.............
Jaja, zo ging dat ook in 1964 nog !
En dus ook in mijn oldskooldio  O:-D


Grtz en wordt vervolgd,
Tony

( Die - al mantelzorgend - toch tussendoorsetijds af en toe aan het klooien is  :P )