Hoi,
@ Allen; ja, met die huisjes ben ik erg blij ! Al heb ik er eigenlijk geen plek meer voor, daar moet iets van/mee gemaakt worden

@ Henk; In een Miba vond ik een keer een reportage over trein/wagon-combinaties uit de jaren 80. Daar kon je zien, dat er regelmatig heel wat rijtuigen van allerlei pluimage door elkaar gebruikt werden.
Ook/vooral in heel korte treinen. Dat was verfrissend nieuws voor mij en sinds die tijd mix ik er zelf ook lekker op los

@ Mies; ja, het was weer een geslaagd uitstapje ! Altijd lekker spannend, wat er te vinden zal zijn ! De busjes zijn als wagonlading bedoeld

@ Hans; ik heb het spul daar meteen in laten pakken en zag thuis pas het merk. Ik had niet verwacht, dat zoiets ooit in Nederland gemaakt is. Herbert kende het spul ook al niet, trouwens. Ik ga ze eerst eens wat opfrissen en opknappen, maar ben nu al mijn hoofd aan het breken, waar en hoe ze terecht gaan komen. Wordt altijd wel wat, want mooi zijn ze al

@ Dirk-Jan; mijn zakgeld was al op bij de entree, het spoorspul moest dus uit de huishoudpot betaald

Maar de vriezer is gelukkig goed gevuld

Het vastgoed gaat met eerbied verwerkt worden en zeker niet de kachel in. Dan maar (nog) een extra trui ! De busjes zijn van Wiking en door de vorige eigenaar al gepimpt

@ Peter; ja, dat was een goeie ( en slimme ! ) actie van die Hagenees

Ik voelde me vereerd en kon het aanbod niet weerstaan

Grtz Tony