Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Ah nu zie ik het. Dacht dat het bij de containerkraan hoorde. :D
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Dat is toevallig her seinhuis op plaatje 2Y is voor mij ook het seinhuis wat ik voor het eerst in elkaar plakte.
Een jaar of 42 terug.....
Die van mij is helaas op de vuilstort beland.
Helaas in deze uitvoering niet meer leverbaar, hopelijk vind ik hem nog een keer op een beurs. Jeugdsentiment zeg maar  ;)
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
De voorbereidingen voor de  wegwerkzaamheden zijn schoorvoetend hervat........

Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

online
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Wauw, stevige wind daar in Limbabwe ;). Hier schijnt lekker het zonnetje :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
 @citaat Twee winden van Carl, eentje van Matz  :?
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Kleine opmerking dan ook; gewoon lekker kalm aan doen. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Citaat van: Tony op donderdag 17 maart 2022, 12:22:26
@citaat Twee winden van Carl, eentje van Matz  :?

@citaat @citaat Als je na het bekijken van een foto een geintje wilt maken en jij bent mij/ons voor 😒

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............geringdeetje.............
 @citaat Tja, Wico vroeg om antwoord  :P
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Gisteravond was het dan toch zover !
Na uren noeste arbeid hadden Carl en Matz de straten van het eerste binnenstadsdeel geasfalteerd  :thumbup:
Bijna alle gaten in de tempex zijn gevuld en gegrijzeld  ;)
De onvolkomenheden die ik nu ( zeker !) nog ga ontdekken, worden zo goed en kwaad als het kan, meteen aangepakt.
Perfect gaat het niet worden, maar het grijze gatenkaas-vloerkleed van Lindental is straks verleden tijd.
Dat zal aardig wat Wiking-schokbrekers en naaldhakken schelen   :P

Voorlopig zijn de jongens en ik hier nog wel even zoet mee, want er zijn ook nog aanverwante karweitjes die het straatbeeld moeten optimeren.......
Lindental gaat een nieuwe toekomst tegemoet en de Twins kunnen straks onbekommerd shoppen  :thumbup:

Grtz Tony & Co

Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

online
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Tony,

Vakwerk weer van de mannen :thumbup:. Zijn de bewoners van de flat tijdelijk opgevangen in de sporthal?

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
 @citaat De bewoners en winkeliers logeren gratis in het 5* hotel in Neu Ulm en worden royaal gecompenseerd voor de geleden schade en inkomstenderving, Wico  ;)
Dit alles onder auspiciën van het stadsbestuur en de grootste partij Leefbaar Lindental.
Zij zorgen voor hun eigen Wirtschaftswunder  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Citaat van: Wico op vrijdag 18 maart 2022, 08:56:14
in de sporthal?
8o Ttsss... dat zou jij doen met je Preisers, gelukkig verzorgt Tony dat beter. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
De mannen hebben hard gewerkt Tony  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
hard labeur voor carl & Matz, maar ja , alles voor die twins he ... >:-D
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Ja, en ik zit nu dus te wachten tot die twins weer ten tonele verschijnen want er moeten toch schoenen gekocht worden. Zoveel geduld hebben die meiden over het algemeen niet, toch? (Experience, experience)
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Hallo Tony,

Je gaat lekker! Het wordt steeds strakker in de binnenstad en daardoor ook toegankelijker en mooier! :P

Jij verveelt je duidelijk nog niet. :thumbup:

Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
 @citaat @citaat @citaat

Carl & Matz stellen alles in het werk, om de dames zo spoedig mogelijk te laten winkelen !!!
Als troost hebben ze vanavond gevieren een etentje bij de Italiaan  :P  ( dat was heeel speciaal in 1964 )
De belangrijkste winkels zijn zeer binnenkort veilig bereikbaar, want ze werken dit weekend gewoon door  :thumbup:

Grtz Tony

(die z.s.m. foto's van de werkzaamheden plaatst en zich eigenlijk noooit verveelt)
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Mooi grijs asfalt, daar rijdt de kruiwagen van Carl goed op!
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen............het eerste blokje om !
En wat zal dat lekker ruiken dat prachtige nieuwe asfalt. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen............het tweede blokje is aan de beurt......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............het tweede blokje is aan de beurt......
  @citaat+ @citaat @citaat Het ruikt zeker lekker, die bitumen-light en de kruiwagens gaan zeker soepeler lopen  ;)

Even een tussendoors updeetje  ;)

Carl en Matz hebben de Twins beloofd dat er zeker dinsdag, maar assutteffekan maandag probleemloos geshopt kan worden.
Dus dit weekend wordt er gas gegeven, want belofte maakt schuld.....
Vanavond gaat het viertal uit eten bij de Italiaan.
Dat is de nieuwste rage in 1964 namelijk !
Ze verheugen zich erop  :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen............het tweede blokje is aan de beurt......
Wow, Carl en Matz gingen in 1964 al internationaal?
De mannen verbazen iedere keer.  :thumbup:

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen............het tweede blokje is aan de beurt......
Alles klaar voor de nieuwe Lente, geniet er van en een mooie dag morgen. :favorite: :thumbup: :thumbup: >:-D
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
 @ Wilko; Die jongens hebben/hadden een vooruitziende blik  :D
Zelf verbaas ik me telkens weer, wat voor Engelse Shitspreuken er allemaal op de bedrijfswagens staan  8o
@ Wiggert; bijna alles klaar ! En morgen wordt het feest  :D


Carl, Matz en de Taiga Twins hebben de avond van hun leven gehad !
Om stipt 8 uur zaten ze welgemoed en hongerig in Ristorante Napoli  ;)
De tent zat afgeladen vol, want de Lindentalers waren erg benieuwd naar de nieuwerwetse eetgelegenheid.
Ze keken hun ogen uit; muurschilderingen en wijnranken op en aan de muren, visnetten aan het plafond, grote flessen in rieten manden en gezellige kleedjes op de tafels.
Ook de muziek vervoerde hun harten ! Ze waanden zich helemaal in Italië.......
Ze aten vreemde slierten met rode vleessaus, olijven, zeevruchten en wat al dies meer en na wat vertrouwde pullen bier probeerden ze op aanraden van Luigi de Martini Rosso uit.
Dat smaakte naar meer ! En al rap werden er hele flessen besteld, die zó aan de gulzige mond gezet werden.
Uiteindelijk stond de halve tafel vol flessen en de benevelde heren zagen niet zo goed meer welke fles ze grepen.......dientengevolge werden zo ook de flessen olijfolie naar binnen geklokt.......
Het was beregezellig, maar toen Matz en Carl om 1 uur op de tafel gingen staan, om luidkeels O sole mio mee te brullen, vonden de Twins het toch écht tijd om huiswaarts te gaan.

Vanmorgen was de stemming van de heren geheel anders; ze zaten niet met de meiden aan de ontbijttafel, maar beiden op de plee  :?
En daar hebben ze de hele morgen met tussenpozen en met een bonkende kop vertoefd...........
De dames waren not amused, want zo ging er niks van de beloofde asfaltwerken en van het shoppen komen  :(

Maar dat was buiten de waard gerekend !
Carl belde Tony op en vertelde hoe de vork in de spaghetti stak en die beloofde zijn vrienden uit de brand te helpen  :thumbup:

Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
Nog even wachten en dan zijn Carl en Matz weer mans genoeg om een arm omhoog te heffen voor een klop op de schouder Tony.

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
Gooi er een espresso doppio en een paar glazen Limoncello in bij de mannen dan staan ze zo weer rechtop.
Onder de muziek van
ENZO GALLO
zijn ze zo weer aan het werk.
Avanti Fortza

Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
man , man , ma, Tony de " verhalen " - verteller  :D , waar blijf je t vandaan halen ...
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
@citaat

De scenarioschrijver had een tijdje een writers-block, maar we halen de schade nu in (en daar ben ik blij mee :D).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........

Ja, het is me wat met die mannen :D

Carl & Co kenden net als heel Duitsland vooral dit liedje......

Grtz Tony

   
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
Die olijfolie helpt vast goed met ontslakken!

Ik heb Conny uitgezet, als ik Duits gezang wil horen, wat mij niet vaak overkomt, dan zet ik liever Falco aan. Of Nena.
:)
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
 @citaat
Of anders Ramstein  ;)
Re: Tony's simpele banen............daar zijn vrienden voor.........
@citaat @citaat

Heerlijke nostalgie. Als klein menneke dit plaatje op 45 toeren grijs gedraaid :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............dubbeldeet en nog ff W88.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............dubbeldeet en nog ff W88.........

Hallo leesteraars  ;)

In de weekdeet is er deze keer het volgende te melden;

* Wegens tijdgebrek is het bezoek van de Twins aan de Ausverkauf wederom uitgesteld  :?
   Gelukkig hadden/hebben ze wel begrip voor de situatie  :thumbup:

* Veel tijd werd namelijk opgeslokt vanwege het plaatsen van het bestelde dubbelglas en de voorzetramen; ruimte voor de ladder maken, zaken afdekken/veilig stellen en zowel binnen als buiten achteraf veel rommel ruimen en secuur poetsen. Er vloog veel glas en ouwe stopverf in het rond, want het dubbel glas werd in de bestaande kozijnen geplaatst. De benedenverdieping is nu helemaal gastechnisch klimaatneutraal verklaard en we zitten er nu warmpjesser bij. ;)
( van het getoonde raam op de pixels heb ik er 2; 1 in de gang en 1 in de keuken en daar kwam veel kou door naar binnen vallen. Wie goed kijkt, ziet dat er bovenin nog hier en daar glas uit 1913 in zit.  )

* De resterende tijd is gebruikt om uit te puffen, dagje kleinkids en deels gestoken in het nieuwe Fallergebouw. Dat is verder gepimpt en voorzien van een passende grondplaat.
   Het naoorlogse deel van Lindental gaat er steeds beter uitzien  :thumbup:
   Daar ben ik trouwens op meerdere plaatsen ook nog aan het pimpen en upgraden.

Grtz en speciaal voor degenen die nog in het arbeidsproces zitten, prettig weekend,
Tony

Re: Tony's simpele banen............dubbeldeet en nog ff W88.........
 :) Lekker dat die ramen erin zitten, de centen zullen wel op zijn, maar er warmpjes bijzitten is ook veel waard. O:-D
En je kan dan al warmpjes erbij zittend dat stukje karton omtoveren tot een mooie stoeppie. :thumbup:
:o) En je prettig weekend wens is op zich heel vriendelijk, maar ik werk dit weekend, dus ik negeer je opmerking dan maar. >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............dubbeldeet en nog ff W88.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen............dubbeldeet en nog ff W88.........
Tony, lekker die nieuwe raampjes. Tis even wat rommel maar dan heb je daarna veel plezier. Het ruitje van 1913 is duidelijk zichtbaar.

D-J, acherme hebbie weekenddiensie. Fröbel pakketje meenemen, valt verder toch geen moer te doen, of.
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........

Eindelijk was het zover !
Vandaag kon er naar hartelust gewinkeld worden  :P
En dat ook nog zonder de hakken te breken  :thumbup:
Ze mochten alleen van Tony niet over de zebrapaden lopen, want die opwrijfdingen waren na 2 dagen los aan het krullen gegaan en zijn heeeel voorzichtig door hem met matte lak gefixeerd  :?
Geen probleem met al die stilstaande voertuigen  O:-D
Alleen de treinen rijden hier en ook nog eens een voor een, want meer kan Tony niet aan  :D

Het was een topdag voor de Taiga Twins  :thumbup:

Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Tony,

Het is allemaal mooi geworden hoor :thumbup:. Leuk voor de Taiga twins, maar was er niet ergens een hobby of gereedschap zaak voor Carl&Matz om even te shoppen? Die jongens komen er een beetje bekaaid van af na al dat harde werken. Misschien als dank nog ergens een vaatje bier voor ze scoren :idea:. Komt de foundation kwast er nog aan te pas, want de straten zijn nu wel erg strak grijs? Nergens een plekkie of een vlekkie, en onkruid is al helemaal niet te bespeuren.

Groeten,
Wico   
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Die straten zien er hagelnieuw uit. Leuk voor de dames, dat shoppen maar de beide heren lopen er weer achteraan. Waar zijn de echte mannen gebleven :?
Kom op, Carl en Matz, laat niet over je heen lopen, die twee dames hebben nu wel even genoeg aandacht gehad!
(Nu weet iedereen waarom ik al een tijdje vrijgezel ben  :P :P )
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Heel vreselijk, dat shoppen voor kleding. Bij de klerenwinkels hier staan meestal banken voor de deur waarop de mannen rustig kunnen zitten wachten tot hun ega's en grut klaar zijn. Daar heb ik ook al heel wat op gezeten!  :D
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Mooi verhaal begeleid met prachtige foto's Tony. :thumbup:
En plezier om naar te kijken en ja een shop voor de boys zou niet verkeerd zijn wie weet komt dat ooit nog wel eens in één van de winkelstraten.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
 @citaat2 Tony zal nog wel een paar shops op reserve hebben denk ik :D ;


mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Het gras is voor m'n voeten weggemaaid.
Na zoveel noeste arbeid krijgen de mannen geen afzakkertje?
Of lezen wij straks de dooddoener dat 'thuis' een range beloning wacht?
De heren moeten maar eens hard met hun kruiwagen op de grond stampen.

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Tony nog effe een modeltreinenshop of een bouwmarkt uit de grond stampen voor de boys.

@citaat
Sorry Wilko maar wat is een range beloning? Heb al op mijn toestsenbord zitten puzzelen welke toets er verkeerd is aangeslagen maar kom niet verder dan een vergeten toets. Dan kom je op een wrange beloning. En dat zijn de beloningen waar nou net niemand op zit te wachten, dacht ik zo.

Ennuh met de kruiwagen op de grond stampen gaat moeilijk worden. Dat ding ligt al vol met schoenen en andere klerenzooi. Die is niet meer te tillen dan.
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
 @citaat 7 x

:o) Die Carl en Matz drinken 3 glazen plastic melk per dag en eten plastic King Corn brood, die zijn onvermoeibaar. O:-D
Zoals iedere man in een relatie laten ze het gelaten over zich heen komen. >:-D :-)
En voor de reageerders, hier niet op reageren met stoere praatjes dat het bij jou thuis anders gaat of wat dan ook, et is allemaal blablabla. :mrgreen:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Leuke vermakelijke plaatjes Tony!  :thumbup:
Je moet er toch niet aan denken om dat gezelschap tegen te komen tijdens het winkelen :roll: :lol:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........

Dank voor leuke, herkenbare, geschokte en leerzame reacties, Heren !  :thumbup:
Vijf alledaagse preiserplaatjes die zoveel losmaken  :D
Het was een feest om ze te schieten, zeker nu het asfalt aan de moderne kant van Lindental zo goed als mogelijk op orde gebracht is.
Volgende stap is het wegdek van de Altstadt van Lindental en tussendoor ben ik in de hele stad wat zaken aan het afwerken/completeren. Er kan/moet nog het een en ander gebeuren.
Of er uiteindelijk veel met foundation gepoederd gaat worden, weet ik nog niet zo zeker; dat hangt ook van de WOSA-normen af en in hoeverre ik daaraan wil voldoen.
Met het groen op deze baan is dat in ieder geval niet zo; bijna alle bomen en struiken zijn van zeeschuim gemaakt en ik probeer alles zo echt mogelijk te maken. Geen borstelbomen hier dus.....
Met de gebouwen is dat een ander verhaal; deze stad is bij "toeval" ontstaan nadat, ik het oldskoolvirus opliep  :favorite:

Met Carl en Matz gaat het trouwens uitstekend; zij weten prima hoe ze de relatie met de dames in goede conditie moeten houden  O:-D
Doe ik zelf ook ! Win-win  :P

Grtz Tony

(Die morgen weer investeert in de relatie met zijn kleinkidtwins ......)


Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Citaat van: Lobomotion69 op dinsdag 29 maart 2022, 18:33:27
Sorry Wilko maar wat is een range beloning? Heb al op mijn toestsenbord zitten puzzelen welke toets er verkeerd is aangeslagen maar kom niet verder dan een vergeten toets. Dan kom je op een wrange beloning. En dat zijn de beloningen waar nou net niemand op zit te wachten, dacht ik zo.

Nee Henk, een wrange beloning was zeker niet mijn bedoeling.
Denk eerder dat dit een miscommunicatie is tussen de vingers en het toetsenbord.
Beloningen worden meestal door Tony gemeld maar niet getoond, dat was eigenlijk de insteek van het antwoord.

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............shop till you drop.........
 @citaat Die beloningen komen hier thuis nooit door de (zelf)censuur, Wilko  O:-D
De bijbehorende beelden laat ik graag helemaal aan de geest van de individuele volgelaar over  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......beursbuit met oldskool EMESKA-huisjes.....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......beursbuit met oldskool EMESKA-huisjes.....

Vandaag was het weer treinbeurs !
De vertrouwde handelaar uit Den Haag stond er na de Coronapauzes ook weer  :P
"Ik heb wat interessants voor je !", liet die blij weten.
En inderdaad, leuke ouwe oldskoolhuisjes van het merk EMESKA. In dezelfde stijl/bouwwijze van Faller en Spitaler.
Dat moest voor een schappelijk prijsje mee, natuurlijk  O:-D
Thuis aan het googelen geslagen, maar er is bijna niks over dit merk te vinden. Wat plaatjes van andere bouwsels en dat het Nederlands is.
Hoe dan ook; daar is vast een leuk diorama of anderszins mee te maken !

De rest van de buit behoeft geen extra toelichting lijkt me zo  B)

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.......beursbuit met oldskool EMESKA-huisjes.....
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......beursbuit met oldskool EMESKA-huisjes.....
Die huisjes zijn helemaal fantastisch. Ooit, heel lang geleden, heb ik ook zoiets gehad. Allang ergens verdwenen. Die autootjes zijn ook leuk vooral de Ford Consul. Van je trek-duwtreintje moest ik even lachen, beetje vreemde combinatie dacht ik zo. Een IC rijtuig met een S-Bahn stuurstand, dat kom je niet vaak tegen. Maar waarom niet, de kleuren passen goed bij elkaar.
Re: Tony's simpele banen.......beursbuit met oldskool EMESKA-huisjes.....
Prachtige aanwinsten Tony zijn er gescoord op het beursje. :thumbup:
Huisjes zijn erg leuk en zien er voor hun leeftijd nog goed uit.
Ook de VW busjes zijn erg fraai en gaan zeker diverse mooie plekjes krijgen op één van je banen.
En natuurlijk zijn de foto's van de aanwinsten weer een lust voor het oog. :P

Groet Michel