Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

Trainhenk en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Gezellige plaatjes zo net voor de zondag :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
 8) Bij het zien van de eerste foto schrok ik effe, beetje wazig, dacht meteen dat je nog een beetje bezopen was door dat bescheiden carnaval.  :P
Maar de volgende 4 foto's zijn haarscherp en alles ziet er picobello uit, goed gewerkt. B) :thumbup:

Dirk-Jan

N.B.
:o) Snap niet zo goed dat Wico hier reageert, die zou zijn camper gaan poetsen met Zeeuws Meisje. :D
Tis zeker een heel klein bescheiden campertje, gauw klaar en weer forummen en met zijn WOSA punten boekje op schoot aantekeningen maken. 8)
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Yep, Ik ben er weer :o). Vroeg uit de veren en lekker doorpoetsen, dan hou je meer tijd over voor de hobby en het forum :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Het ziet er goed uit Tony, en inderdaad heel handig zo'n drone. Nu naar het carnaval?
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Mien, waar is mijn neus? Tony zit met zijn neus tussen de banen en wordt daar helemaal vrolijk van. Dan heb je geen carnaval meer nodig.
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Zalige wegdroomplaatjes Tony. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Hallo,

Allereerst dank voor de reacties  :thumbup:
Dan nu de hopelijk verhelderende terugtypactie mijnerzijds;
- ja, zo'n drone is handig om overzichtelijke overview-plaatjes te schieten, al heeft hij wel mijn kapsel door de war gemaakt  :D
- nee, ik vier allang geen carnaval meer; op een gegeven moment is het verzadigingspunt bereikt als wel royaal overschreden.....dit tot groot verdriet van de regionale brouwerijen  8)
- ja, de eerste foto is niet zo best gelukt  :?
- nee, de later geschoten plaatjes om de eerste foto te vervangen zijn ook niet gelukt......kan er niet goed bij en krijg het licht niet goed. Maar het asfalt-stoepie is gelukkig wel te zien  ;)
- ja, ik ben tevreden met het voorlopige eindresultaat  :thumbup: :thumbup: :thumbup: ( Voor Carl, Matz en mezelf )
- nee, snel zal het vervolg van de stratenmakerij zeker niet gaan, ook vanwege dat er extra dubbel glas en voorzetramen geplaatst gaan worden in het grote oude huis   ;)
- ja, dat zal gas besparen en het wooncomfort verhogen  ;)

Extra werk aan de winkel dus ! Er moet van alles weg- en opgeruimd worden en ook zaken losgeschroefd, geplamuurd en geverfd.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Mooi met die Drone Tony; ja met de energieprijzen is isolatieaangeraden; werk aan de winkel voor jou (& Carl&Matz) ; denk aan je S-spiegel !!!!
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
nu het zaakje van links naar rechts afwerken

daar hebben ze een liedje van gemaakt :D ik realiseer me nu pas dat jij nu natuurlijk met je feestneus op de polonaise loopt :P.
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Hoi,

@ Wim; met die S-spiegel zit het wel snor hoor  ;) Dat kun je van de gasprijs helaas niet meer zeggen  8o

@ Hans; polonaise is hier not done (alleen voor kids toegestaan). Da's wat voor de Brabo's en de rest van Hollandia. Hier wordt ook voornamelijk dialectmuziek (wel uit heel Limbabwe) gedraaid  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
De treinenplaatjes van de week moet je er maar inhouden. Dat is smullen.
Wat betreft de dialectmuziek kan ik als buitenlander Rowen Heze wel waarderen. Maar dat is ook vanwege de poëtische teksten van Jack Poels.
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Misschien geen gek idee, Henk  ;)
Ook als er niks geknutst is, gewoon 5 mooie plaatjes posten.
Rowen Heze wordt hier ook zeer gewaardeerd; een echte feestband en inderdaad gevoelige teksten van Jack  :thumbup:
Met carnaval wordt hier graag gehost, gedanst, gesjoenkeld ( meedeinen op walsjes ) en uit volle borst meegezongen!
Dubbelzinnige teksten worden meestal niet gewaardeerd. Volle pinten wel  :P :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Aiaiai, het blijkt maar weer hoe slecht deze Hollander op de hoogte is als t over carnaval gaat... :?
Re: Tony's simpele banen....,,,,,HISTORISCHE OPNAME !........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen....,,,,,HISTORISCHE OPNAME !........
 @citaat Da's heel normaal en helemaal niet erg, Hans.
We leven wat cultuur en gebruiken betreft, zowat bijna in een ander land  O:-D
Al voel ik me ook Nederlander hoor !

Speciaal voor jou en wie lezen en zien wil, een mini vastelaovundj-special  :P


Als kind word je hier al vroeg in het carnaval gedompeld. Ook nu nog.
Tegenwoordig ook op school, maar dat was in mijn jonge jaren niet zo.
En als klein menneke was de verkleedkeuze zeer overzichtelijk en makkelijk; piraat, ridder, cowboy of indiaan. En er werd dagenlang gespeeld buiten ( ook voor het café en tijdens de optocht )
Indiaan was leuk vanwege de pijl en boog, maar die pijlen waren gevaarlijk en snel kwijt. Ridder was ook wel tof, maar de meesten waren toch het liefst cowboy.
Met klappertjespistool en/of geweer !!! Echte kruitdamp  :thumbup:
Die klappertjes heten hier pertungskes en een carnavalsvereniging heet nu nog de Naate (natte) Pertungskes. U begrijpt vast wel waarom  :D
Later werden die dingen vervangen door wapens met plastic ringen met dopjes waar het kruit in zat. Klonk veel harder en ook als het regende werkten die nog.
Ze waren wel stukken duurder....

Bijgaand een plaatje van mijzelve op 5 jarige leeftijd  B)
Tony Montana kende ik toen nog niet......

Alaaf en saluut !

Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
dank voor deze uitgebreide uitleg :) en ik moet zeggen, je was toen ook al een indrukwekkende verschijning ;)!
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
 :-) Mooi plaatje jongeman. B)
Maar je keek toen wel een beetje beteuterd. :?
Of waren je pertungskes op?  >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
@ Hans; graag gedaan ! Vooral de getekende snor deed het toen helemaal  ;)

@ Dirk-Jan; pertungskes genoeg, maar achter de fotograaf ( mijn vader ) stonden Winnetou en zijn trawanten met getrokken boog  8o
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Tony,

Leuke anekdote/foto en al doen we hier niet aan carnaval, het doet mij wel aan vroeger denken. Kojboj en indiaantje spelen was toen heel normaal (wisten wij veel), en de wigwam stond zomers bij ons in de achtertuin :D. Die klappertjes (de echte op een rolletje) kon je ook heerlijk met een steen op de stoep laten knallen. Liefst zoveel mogelijk tegelijk :P. Daar had je helemaal geen pief paf poef pistool voor nodig!

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Prachtige jeugdfoto Tony. :thumbup:
Ja cowboy en indiaantje spelen schitterende tijden waren dat zeker wat Wico schreef met de klappertjes op een rol en dan als we fikkie stookten hele rollen erin gooien samen met wat spuitbussen mooie knallen gaf dat. :D

Groet Michel



Re: Tony's simpele banen.... nu het zaakje van links naar rechts afwerken.....(slot)
Jazeker, Wico en Mies; dat waren mooie en overzichtelijke tijden  :thumbup:
En het hoefde eigenlijk helemaal geen carnaval te zijn om het wilde westen na te spelen  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........

Was John Wayne er nog maar !
In de lange film "the longest day" begon hij aan een groot avontuur, maar je wist dat het goed af zou lopen............ ;)
Nu ben ik al een blange week naar nog zo'n film aan het kijken, maar hoe dit afloopt is ongewis......... 8o

Tussendoor is - in de ingelaste pauzes - het huis gereed gemaakt voor de komst van de glasboer en ben ik ook volop bezig om de halfwilde voortuin zomerklaar te krijgen.
Daar is een maagdenpalm aan het woekeren, die alleen in de winter aangepakt en zoveel mogelijk uitgeroeid kan worden  :?

Doch vandaag is het tijd om wat wegdroomplaatjes te delen  :P
Geen updeet, want niks geknutst bij de treintjes, maar wat foto's die geschoten zijn in de andere, ijskoude treinkamer, die in een diepe winterslaap gedompeld is.
Daar wacht al tijden een diorama op afwerking ( een toekomstdroom ), maar 2 etages hoger ben ik al heel wat verder ( droom gerealiseerd ) en daar mochten mijn Engelse vakantiesouvenirs even pronken  :cool:

Grtz en prettig weekend,
Tony

Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
 @citaat Ja, enge films maken ze tegenwoordig :(  :thumbdown: Vooral die regisseur van de meest actuele langste film is een engerd.

Maar gelukkig heben we nog de goed nieuws show uit Limbabwe  :) :D :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
 B) U schotelt ons weer mooie Limbabwiaanse diorama plaatjes voor. :thumbup:
Et zijn wel van die langzame, ik ben meer van die snelle stroomlijners. :P
Enne suc6 met die glasboer toestanden. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
Aah Tony ook met de 1:1 bouw bezig. Nieuwe vensters in je huisje laten zetten. Dubbel glas voor een betere isolatie neem ik maar aan. Dan wordt die ijskoude treinenkamer ook weer eens bewoonbaar. Hopelijk

Tja maagdenpalm perikelen, dat is niet best. Ooit lang geleden toen ik nog in NL woonde, ook eens zoiets meegemaakt. De buurman had een of andere klimop tegen mijn schuur geplant. En dat kreng groeide overal, rondom, maar ook binnen de schuur. Ik heb toen rigoreus alle scheuten afgeknipt en de snijvlakken meteen met onkruidverdelger bedruppeld. De buurman was hogelijk verbaasd dat zijn klimop ineens afstierf. Nooit geen last meer van gehad.
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
Dat is een verrekte hele mooie kraan Tony, rijdt deze ook nog van links naar rechts?

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
De laatste foto Tony is een kalenderwaardige foto. :P :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
 @citaat

:o) Nou, die mag dan op jouw kalender.
Tis een Engels ding met Engelse dingen erachter, dat is compleet niet WOSA waardig. :P

Dirk-Jan

N.B.
O:-D Tis natuurlijk een heel mooi treintje, dat dan weer wel. :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week..bonus!.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week..bonus!.......
Hoi,

@ Dick; ik ga mijn uiterste best doen, om de zaak wat op te vrolijken hier ! O:-D

@ Dirk-Jan (2x, 1 antwoord) ; neem rustig de pixels van de fraai gelijnde Duitse all time schoonheidskampioen hieronder in je op en koester je illusies....... B)

@ Henk; ik krijg een aanvulling op het reeds aanwezige dubbel glas in de bestaande kozijnen en voorzetramen voor 2 grote vensters/bovenramen met heel veel kleine ruitjes ( is anders onbetaalbaar ). Door in een treinkamer en de gangen niet meer te stoken, de thermostaat 's nachts terug te draaien en 's ochtends de airco het huis weer warm genoeg te maken, bespaar ik nu al 1/5 deel gas. het gaat de goede kant op  ;)

@ Wilko; ja, die kraan staat op aparte rails. Tis een scheetje  :favorite: ( Ooit gekregen van Wiggert Prosper  :thumbup: )

@ Mies; je boft ! Vandaag komt er nog zo'n prijsfoto bij  :D


Ik heb me dit jaar nog ingehouden met het plaatsen van WOSA-waardige foto's, maar ik acht de tijd nu rijp om de concurrentie alvast even een poepie te laten ruiken  :cool:
Dat ze het maar even weten !

Grtz Tony




Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
 @citaat
Kijk, dat is nu echt een WOSA waardige stroomlijnstomer!
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week..bonus!.......
Citaat van: Tony op zaterdag 05 maart 2022, 15:05:27
@ Mies; je boft ! Vandaag komt er nog zo'n prijsfoto bij  :D

Ik bof zeker weer met deze kalenderwaardige sfeervolle foto Tony. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
 @citaat @citaat @citaat

Tja, da's wel een heel mooi plaatje natuurlijk, helemaal WOSA met je dispensatie in the pocket voor die C-rail. :P
Zo'n stroomlijner heb ik nog niet. :roll:
Wat in mijn nadeel is is dat ik vanmorgen getankt heb, deze week geen geld meer om dat model lokkie te kopen. :-) >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......het troepje van de week.........
Maar wel een volle tank om een rondje te rijden. En dat is ook leuk (tot die weer leeg is).
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........

Na het ontbijt zitten Carl en Layla nog gezellig te keuvelen, terwijl Ludmilla in de Lindentaler Tageszeitung zit te lezen..............
Het is een stralende zaterdag die veel moois belooft !
Dan legt Ludmilla de krant op tafel, wijst naar een advertentie en vraagt aan Layla om die eens te bekijken.
Al snel zijn de meiden in hun moerstaal in gesprek en Carl staat glimlachend op om in de garage zijn hengel te pakken, want hij wil wel eens weten of er ook vis in de beek bij de watermolen zit.
Hij heeft net de klink van de achterdeur vast, als hij zijn naam tweestemmig hoort roepen. Snel keert hij op zijn schreden terug en vraagt wat er zo dringend is........
"We moeten naar Lindental, Carl ! Er is daar tegenover het station een splinternieuwe winkel en ernaast is bij Modepalast Preiser de uitverkoop begonnen !!!"
"Hoho, dames ! Ik wilde gaan vissen en maandag staan die winkels er ook nog."
"Maar we hebben niks meer om aan te trekken !"
"Daar heb ik geen moeite mee hoor", probeert hij nog. Maar 4 priemende ogen kijken hem dwingend aan en niet veel later rijden ze naar Lindental.....zo gaat dat in het leven.......nemen en geven........
Maar het dagje uit voor de dames verloopt ook anders dan gedacht  O:-D

Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
@citaat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
 :D :D Gaat weer wat moois worden.

M.vr.gr. Erwin
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Tony,

Lekker ontbijtnieuws om mee wakker te worden :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Omdat velen van ons vandaag in actie komen de vraag: Is doneren voor Layla mogelijk?

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Mooie story Tony :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Citaat van: Tony op zaterdag 05 maart 2022, 15:05:27
Ik heb me dit jaar nog ingehouden met het plaatsen van WOSA-waardige foto's, maar ik acht de tijd nu rijp om de concurrentie alvast even een poepie te laten ruiken  :cool:
:O Nou, je houdt je wel aan je woord, dat moet gezegd geschreven worden. :roll:
Onder het mom van een avontuurtje met Carl en de meiden knal je er gewoon effe 4 WOSA waardige foto's uit. B)
(die 5e telt niet, ligt allemaal smurrie op straat, lijkt op prutswerk :P)
Lekker doorgaan zo jongen, jij komt er wel. :o)
Het jaar is nog lang, wacht maar af.............. tadadedatatadedaaaaaaaaa.........      Spannend muziekje. :twisted:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Zijn toch wel taaie meiden die Taiga dames. Is dat standaard bij dat type? Eerst kneitert ze met der kop op straat na een halve salto om het geintje even verderop te herhalen. Ik weet toch heel zeker dat mijn Thaise schone het na de eerste keer goed had laten zijn, dan maar niet shoppen.

Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Mazzel toch
Ze hadden ook voor nog effe nieuwe schoenen kunnen doorgaan
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Dank voor de reacties, de waardering en het medeleven !  :)

Een samenvattende reactie terug; wat leedvermaak omtrent het gewone leven mag ik graag in beeld brengen en ook het preiserleven gaat niet altijd over rozen  :P
De Taiga Twins zijn Taaie Tantes en kunnen wel tegen een stootje er hoeft dus geen geld voor ze ingezameld te worden.
Dankzij Carl beschikken ze ook nog eens over alle denkbare middelen en bezittingen ( 3 bungalows !) die hun leven aangenaam en avontuurlijk maken !
Die heeft ook geen saai leventje, al moet hij wel regelmatig aan de bak om de treinbanen wat meer smoel te geven.
Ik doe er graag verslag van en het is een leuke uitdaging om de zaak wat op te vrolijken met tekst en max. 5 plaatjes.
Tevens dwing ik mezelf zo ook om alles verder af te werken en te motiveren en in dit geval WOSA-waardige pixelplaten af te leveren.

Jaja, we hebben een veelzijdige hobby. Je kan er alle kanten mee op !

Ondertussen heeft Carl hulp gekregen van Matz  :thumbup:
Het geplamuurde stuk wegdek is intussen ( met een pietsie verdunde verf ) geschilderd.
In eerste instantie en op het eerste zicht leek dat in één keer goed gelukt; totdat ik het tweetal op de foto zette........toch nog wat valkuilen in de weg  :?
Dat wordt dus met goed daglicht bijwerken !
Maar dat is de heren wel toevertrouwd  O:-D


Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Citaat van: Tony op dinsdag 08 maart 2022, 11:44:37
Dat wordt dus met goed daglicht bijwerken !
:o) Zijn je nieuwe ramen van getint glas of zo?  >:-D
Rond jouw tijd van posten is het hier prima weer, helder, zonnig en 100% goed daglicht. B)
Of zit bij jou de zon nog achter de limbabwiaanse bergen. :P

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Boven zit geen getint glas, Dirk-Jan en pas na 3 uur schijnt het de treinkamer binnen.
Hier is het ook zonnig en helder trouwens !  :P
Het nieuwe glas moet trouwens nog komen, we zijn in afwachting van.....de dubbelglasboeren hebben het razend druk.

En haast heb ik al helemaal niet, die zouden de WOSA-concurrenten moeten hebben  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Het plaatsen van een verkeersbord 'pas op slecht wegdek' zal ook voldoen, dan maakt een gat in de weg niet zo heel veel meer uit. Doen ze in het echt ook vaak genoeg.
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Da's ook een idee  :idea:, Johan  :thumbup:
Ik was alvast begonnen om overal eenrichtingsverkeer-borden te zetten  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit...........
Mooi stukje wegdek wat de heren hebben neergelegd Tony. :thumbup:
En ja een goed idee van Johan om zo een verkeersbord te plaatsen. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......

Afgelopen woensdag togen Carl & Matz opgewekt door Lindental.
Terwijl Tony oppas-opa voor zijn eigen kleinkidtwins moest spelen, zouden zij eens even laten zien wat straten maken behelst !
Maar ze waren de hoek nog niet om, of ze kwamen tante Lena tegen.
"Matz, mijn jongen ! Wat fijn dat ik je nu tref ! Je komt als geroepen, want ik kan de hulp van mijn sterke neef wel gebruiken".
Kort puntje bij paaltje; tante Lena had net een nieuw huis en er moest verhuisd en ingericht worden........
Dat kon Matz niet weigeren en Carl kon Matz niets weigeren en zo kwam het, dat ze tot vanmorgen druk met andere zaken dan asfalteren zijn bezig geweest.......
Maja, voor het goede doel en maandag begint er weer een werkweek.......

Maar voor de volgelaars toch weer 5 fraaie platen  :P

Grtz Tony

( die PB's kreeg, of dat van die 17 seinhuizen op de banen wel klopte.....)
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Daar staat een aardige verzameling Noch huisraad. Kan ik ook nog wel wat van gebruiken.

Lijken alle Vollmer seinhuizen op kranen of is dat alleen bij jou het geval? ik zie namelijk geen seinhuis, alleen maar kranen.

Als dat echt je eerste plakoefening is geweest heb je het er niet slecht afgebracht. Ziet er wel patent uit.
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......soms kom je er niet onderuit....(2).......
Het seinhuis staat bijna tegen de muur, in het verlengde van de containerkraan, Henk  :P
Een dun en smal Reiterstellwerk in lichtgrijs en geel met veel glas.

Grtz Tony