Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
 8o Ttsss.... niet zo handig van de plastic mannen, ze zitten met hun gedachte al aan de drank.
En nou gaat dat nog langer duren waarschijnlijk. :?
:o) Ik zie wel weer dat begrafenisstoetje rondrijden, hebben ze het druk of zijn die ook al de weg kwijt? :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Weeral prachtig verteld 👌
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Hoi Tony,

Leuk dat draaistel met de koe ervoor, je moet er maar op komen  :thumbup: :thumbup:


Iedereen fijne dagen en een goed maar vooral gezond/normaal 2022

Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Lid sinds: 2006

M* en bezig te digitaliseren

offline
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Mooi, die Schi-stra-bus op de foto bij de begrafenisstoet, is dat een gemotoriseerd model ?
Zoja, hoe rijdt ie op 3-rail en maakt het dan of uit op m-c of K-rails ?
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Hallo,

@ Hans; inderdaad géén kerstdiner  :?

@ Dirk-Jan; geen idee, waarom die Zwarte Stoet telkens in beeld komt  :?

@ Wim; dank u !  ;)

@ Peter; dat karretje was een leuk knutselkarweitje, het idee kwam vanzelf  :P

@ Rob; mijn Brekina Schi-stra-bus is niet gemotoriseerd. Hij is er - met aandrijving - in 2- en 3rail. Bij de 3rail-versie steekt de sleper wel flink en lelijk onder het draaistel uit. Hoe dat rijdt weet ik dus niet. Het ding hoeft bij mij alleen maar mooi te wezen. Ook zonder draaistellen op straat  O:-D


Aan alle leesteraars,

Carl en Matz zijn nog steeds onderweg naar het klooster. Zo spoedig mogelijk meer daarover !
Niks ouderwets "home before Christmas" gezemel-verhaal dus. U gaat het ( hopelijk ) nog zien  O:-D

Alles is ook nog eens extra vertraagd vanwege mijn boosterprik, die ik vrijdag dankbaar mocht ontvangen  :thumbup:
Gevolg was helaas wel bijna 3 dagen goed beroerd  :( en gisteren was onze drukke, maar gezellige kerstdiner - met kids en kleinkids -dag  :P

Als intermezzo ( speciaal ook voor Rob ) een filmpje van een rijdende Schi-stra-bus van Brekina  ;)

Grtz Tony

   

[/i]

Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Tony,
Over de boys Carl uit Matz maak ik mijn geen zorgen die kunnen er wel zij het wel wat langzamer dan de vorige keren. :P
Verder ben ik zeer gecharmeerd van je begrafenis stoet wat een mooie wagens zeg prachtig om naar te kijken.
Het geplaatste filmpje van de Sch-sta-bus is geinig om naar te kijken al vrees ik dat deze niet door Michelstadt zal gaan rijden. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Hiero ook vorige week de booster gekregen en gelukkig geen centje pijn :P. En er gaat niets boven een gezellig familie diner :favorite:. De avonturen van Carl & Co kunnen heus wel even wachten (maar niet te lang a.u.b. :o)).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........haastige spoed is zelden.......
Vrolijk filmpje 👏🏻 Ook ge-booster-prikt : 1 nacht beetje zere arm & dat was t; volgende dag uurtje gebokst, niks aan de hand
Hopelijk brengt 2022 ons wat Corona-soelaas 🤞🏻
Beste wensen Toni & Tx voor de mooie story's 👏🏻👏🏻👏🏻
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
Dank voor de reacties, Jongens  ;)

Vandaag dan toch het vervolg  O:-D

Grtz Tony


De treinkarkoetsiers hebben geen enkele haast, net als de os die het vehikel voorttrekt en ons duo heeft zich er maar bij neergelegd; dat kerstdiner in het klooster wordt niks  :(
Ze hopen nu toch minstens oud & nieuw bij Broeders te kunnen vieren..........
"Ach Carl, je moet het zó zien; beter een os vóór de kar, dan een paard áchter de wagen spannen. We gaan in ieder geval vooruit en worden niet moe !"
"Ja, maar het kalf is al verdronken, Matz. Of beter gezegd; al opgegeten door de Broeders en wij vissen achter het net. En de zin in een vers getapte Trappist wordt steeds groter. "
"Eigenlijk zijn we nu bij de aap aan het logeren en eten de hond in de pot", grapt Matz.
"Lolbroek ! Maar effe serieus; weet jij waarom wij al twee keer die begrafenisstoet tegen kwamen ? Daar wordt ik niet vrolijk van....."
"Nou, ik ook niet Carl. Ik heb er een broertje aan dood."
Carl kon er niet mee lachen en wilde net zeggen dat Matz

"HOOOO HOOOO HOOO !!!" De kar stopte abrupt en Carl en Matz vielen er vanaf.
"Eindpunt van de reis, heren. Ik zie dat jullie al afgestapt zijn", grinnikte een van de koetsiers. "Vanaf hier is het nog een kort stukje naar station Lenzkirch. Van daaruit kunnen jullie rechtstreeks naar Lindental. Je moet die kant uit, over het veld. Dan snijd je een stuk af. Wij moeten bij de volgende wissel linksaf. HOOO HOOO HOOO !!!" En ze sjokten zonder om te kijken verder.......

"Dat leek de Kerstman wel, Carl. Hebben we toch nog een beetje kerstsfeer !" 
"Jaja, maar nou even tempo, Matz. Met wat geluk zijn we op dat station nog vóór de eerstvolgende trein vertrekt."

En dat lukte  ;)

Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
En weer die begrafenisstoet :O
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
  @citaat The suspence is killing  :D
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
 B)
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
Jaja, die begrafenisstoet. Dat moet je even begrijpen. Het jaar 2021, met al zijn ellende, wordt ten grave gedragen. Tony blij.
Re: Tony's simpele banen...........eindelijk op het juiste spoor......
Citaat van: Hanzi op dinsdag 28 december 2021, 23:14:09
En weer die begrafenisstoet :O

Die steeds langer dus mooier wordt. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !

Op weg naar het klooster doen onze vrienden nog even een terrasje aan en worden daar blij verrast !
"Kijk Matz, dat zijn Broeder Casanovus en Amorus en zo te zien hebben ze een paar Zusters aan de haak geslagen !"
"Carl, daar zijn jullie dan toch !", roept Amorus enthousiast. "Kom hier en omarm me, laat me je eens lekker knuffelen !"

Na de hartelijke begroeting wordt er snel bier gebracht, bijgepraat, gelachen en tenslotte vertrekken ze gezessen vrolijk kletsend naar het klooster.
Als ze er aan komen, is iedereen ontroerd en in opperbeste stemming gaan ze het klooster in.
Op naar de Rufter ! Alwaar bergen spijs en drank te verstouwen zijn  :P

"Morgenmiddag nog een plechtigheid in de kloostertuin en dan gaan we er echt tegenaan !", zegt Vader Abt tegen Carl. "Man, wat ben ik blij dat ik jou en je makker na al die tijd weer terug zie !"
"Anders ik wel. Dat heeft wel heel lang geduurd."
"Te lang, Carl. Jullie treffen het, dit jaar vieren de Zusters van het Spoorboekje de jaarwisseling met ons mee. Dankzij de twee Broeders die jullie al tegen kwamen."  ;)

Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Laat het feest maar beginnen want Carl & Matz zijn binnen ... :P. Lekkere update weer, die smaakt naar meer (net als het bier ;)).

Wein Bier, Weib und Gesang nou dan weet je het wel O:-D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Hallo Tony,

Dat de kloosters geen nieuwe aanwas hebben is gezien de belevenissen van Carl & Matz volledig onbegrijpelijk! B)

Bier, wijn, feesten en nog een paar wilde zusters ook.... Dan weet je eigenlijk toch wel waar je het beste heen kunt! :P

Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
 @citaat en  @citaat @citaat

Wico en Marcel; van de feesten zelf zullen we helaas (of gelukkig maar) niets te zien krijgen, want die zijn achter de dikke kloostermuren en daar geldt een foto- en filmverbod  :D
Het klooster hier heeft in de loop der jaren wel uitbreiding gehad en er is zelfs op de laatste baan een Nonnenklooster bijgekomen  :P
Nieuwe uitbreiding geschiedt slechts door roeping of anderszins op latere leeftijd.

Gelukkig zitten er in dit klooster altijd wél verrassingen in het (bier)vat !  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Wat een heerlijke jaarafsluiter, Tony! :thumbup: :D

hoewel er nog wel een beetje een duistere wolk boven hangt door die groeiende begrafenisstoet die ze onderweg meermalen tegenkwamen op hun avontuurlijke reis naar het klooster... :O
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Dank je, Hans !  ;)

De voorbereidingen om de laatste scenes vast te leggen lopen op volle toeren (zonder Chiel Montagne).
De afdeling decorbouw heeft het nog even druk  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Blij dat alles toch nog goed is gekomen met Carl & Matz zo op de één na laatste dag van dit jaar. :thumbup:
Zoals altijd weer voorzien van prachtige foto's van de twee kanjers ditmaal met de Broeders en Zusters erbij. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Mooie opmaat naar een knallend oud jaar.

Ik wens je / jullie een gezond 2022.
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Citaat van: Tony op donderdag 30 december 2021, 14:11:59
van de feesten zelf zullen we helaas (of gelukkig maar) niets te zien krijgen, want die zijn achter de dikke kloostermuren en daar geldt een foto- en filmverbod
:o) Gelukkig maar want dat is voor de jonge lezertjes hier waarschijnlijk wat te expliciet. >:-D
Wat je niet ziet dat weet je niet. O:-D
Hopelijk denkt Carl af en toe ook nog een beetje aan de Taiga Twins voordat hij helemaal los gaat op de drank, het eten en de zustertjes. :P :mrgreen:
Zuster Benedetta van de gelijknamige film is hierbij in vergelijking nog vroom waarschijnlijk. >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2019

Robots are taking over!

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Dag Tony,

Leuk gedaan dat klooster. Leuk om zo een hoekje toch nuttig te kunnen benutten :thumbup:
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Van ons ook een heel voorspoedig 2022 met veel, heel veel hobby plezier.
Wij blijven gewoon 2 dagen in bed, beetje uit griepen, is weer eens wat anders.
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Heerlijk, een bacchanaal achter gesloten deuren.
Met recht een knalfeest om het jaar af te sluiten.
Maak er wat moois van Tony.
Veel plezier bij het fotograferen morgen en nog meer rond de jaarwisseling.

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Hoi,

@ Mies; ja, het is geen kerst- maar sylvesterfilm geworden dit keer. En met Carl & Matz mág het nooit slecht aflopen, anders ben ik de helft van mijn sterspelers kwijt  :D

@ Erik; dat kon weleens helemaal gaan kloppen  O:-D

@ Dirk-Jan; Carl denkt altijd aan zijn Twins, maar zijn geweten niet  >:-D

@ Jan; oorspronkelijk stond er een seinhuisje op die plek en daarna bomen en struiken struiken, maar dat beviel me allemaal niet. Gelukkig kochten de Broeders van Het Rechte Spoor dit stukje grond om er een klooster te stichten  ;)

@ Tom; oei, dat uitgriepen klinkt niet best, al kan dat samen wel "gezellig" zijn. Met het hobbyplezier komt het - net als bij jou - vast wel goed !  ;)

@ Wilko; dat gaat zeker goed komen, alles staat klaar voor de opnames  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen...........het feest kan beginnen !
Citaat van: iTom op donderdag 30 december 2021, 17:33:39
Wij blijven gewoon 2 dagen in bed, beetje uit griepen, is weer eens wat anders.

:offtopic:
Beterschap voor jouw en je vrouw toegewenst hopelijk voelen jullie je snel weer beter. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........

En dan is het zover !
Een select gezelschap van Broeders en Zusters en ook Carl & Matz begeeft zich naar de uitgestrekte kloostertuin.
Achterin is een groot veld waar normaal ook sportwedstrijden met andere Kloosterordes gehouden worden, maar nu is het tijd reflectie en een frisse en onbevangen blik in de toekomst.
Het Oude Jaar wordt symbolisch ten grave gedragen........
Dit alles verloopt in stilte; alleen de dominee zal straks het Woord voeren.
Pas als ze terug zijn in het klooster mag er weer gesproken worden.

Carl en Matz zijn sterk onder de indruk van het hele gebeuren. Zo hebben ze het oude jaar nog nooit uitgeluid.
Na afloop - in de feestzaal - omhelzen ze elkaar, kijken elkaar liefde- en begripvol in de ogen en bestellen dan een flinke Trippel Trappist  :P
Laat het nieuwe jaar en het feest maar beginnen  :thumbup:



(Noot van Tony; onze Wijze uit het Verre Oosten (Henk/Lobomotion) had het goed gezien en voorspeld !)
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
 B) Dat ruimt lekker op, dit jaar gaan we maar gauw vergeten. :o)
Indrukwekkende plechtigheid met de broeders en zusters en ze hebben een imposante wagenpark. B)
:o) Het tijdperk van paard en wagen is zeker voorbij voor de broeders en zusters? :D


Citaat van: Tony op vrijdag 31 december 2021, 13:20:11
Pas als ze terug zijn in het klooster mag er weer gesproken worden.
En niet te vergeten ook gezopen. (en alles wat daar uit voort vloeit) :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
Goed plan om dit op sommige punten afschuwelijke jaar ten grave te dragen.
En nu zuipen tot we er bij neer vallen.
Pas wel op om niet in katzwijm te vallen en morgen ergens op een verlaten terrein in een wagon naast een pilon wakker geworden die je al zwalkend over de weg als beste vriend bent gaan beschouwen.
(Bron Matt Dawson #TMRGUK
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
Heel mooi gezicht Tony die 2 rijen zwarte bolides. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
Hi Tony,

Toevallig hier, op jou draadje, terecht gekomen.
Leuk en met humor  :thumbup:

groet
Harald
Re: Tony's simpele banen...........de oudejaars-middagceremonie........
Tony,

Mooie manier om het jaar uit te luiden. Leuk wagenpark ook :thumbup:. Rustig aan met vuurwerk vanavond, en een mooi en gezond 2022 toegewenst.

Groeten,
Wico

Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......

Nou moe !  8o

Zat ik om half een naar Queen op tv te kijken, staat daar opeens Carl naast mijn colaatje op tafel !
"Tony, kom snel naar boven ! Je moet me even helpen met het klooster ! Het is op de grond gevallen !"

Watskeburt ?

Terwijl alle Broeders en Zusters zich om kwart voor 12 in de grote kloostertuin verzamelden voor het knallende finalefeest met daarna de vertrouwde kippenpastei, moesten Broeder Succulus en Klunzus de grote ketel met vuurwerk in de kelder gaan halen en meteen ook de grote ketel met kippenpastei op het fornuis zetten.
Ieder jaar maken de Broeders Nitratus, Ignatius en Pyromanus zelf het plofwerk en bereidt Broeder Smulpapius de kippenpastei.
Die ketels stonden naast elkaar in de voorraadkelder.
U raadt het vast wel; de vuurwerkpan werd op het fornuis gezet en de pastei werd naar de kloostertuin gedragen  :?
En toen de die daar arriveerde, hoorden ze een vreselijke klap en werd het klooster gelanceerd.........

Gelukkig viel - achteraf - de schade reuze mee !
Ik heb het gebouwtje opgeraapt, terug gezet, iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst en ben weer naar Queen gaan kijken  :P

Jullie ook allemaal een goed jaar gewenst en dat we nog maar lang van dit forum en elkaar mogen genieten !

Grtz Tony

( Met de eerste updeet van 2022  O:-D )
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Tony,

Nou dat is letterlijk knallend het nieuwe jaar in! Fijn dat iedereen er goed van af gekomen is. Lekker trouwens Queen Tribute op TV na de bubbels :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Het is gelukkig een degelijk klooster zodat de schade zeer beperkt is. Hoewel meeste kloosterlingen misschien wel een nieuw klooster zouden willen, met vloerverwarming en breedbeeld tv?
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
De eerste prachtige update van 2022 is daar. :thumbup:
En wat voor een update echt een knal update zullen we maar zeggen met gelukkig geen grote gevolgen.

Bedankt voor deze eerst update Tony ik hoop dat er nog vele zullen volgen.

Groet Michel die snel naar zolder gaat om de eerste kilometers te gaan rijden van 2022.
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
En wat voor eerste updeet, het zal je maar gebeuren .......... dat Carl ineens naast je staat, midden in de nacht.

De Freddie Mercury tribute ❤️ Toen Robert Plant kwam ben ik gestopt met kijken, van schaamte  :oops:
Mijn favoriete zanger die met een slechte stem een optreden verknald.

Bedankt Tony, ik hoop nog veel van jou te lezen.

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
@citaat

Haha ik ben blijven kijken, met het idee dat het na Robert Plant alleen maar beter kon worden :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
 8o Poeh hé, u gaat echt knallend het nieuwe jaar in. :O
Gelukkig maar dat de schade meeviel en alle betrokkenen nog al hun plastic ledemaatjes hebben. O:-D
:o) Was er nog wat te redden van de kippenpastei van Broeder Smulpapius?
Of was die ook gelanceerd? :D
Nou ja, in ieder geval de beste wensen voor jou en je familie in Limbabwe en hopelijk word het weer een mooi avonturenjaar voor Carl en trawanten.

Dirk-Jan


Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Maar Tony, ben je van je geloof af gevallen? Een dominee in een klooster! Wat is er gebeurt met de kapelaan, pastoor, abt, en/of bisschop? Moet niet veel gekker worden met die oecumene.
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
@citaat Ach, als het beestje maar een naampje heeft ;). Het maakt allemaal weinig uit, ze hebben toch allemaal -min of meer- dezelfde intentie O:-D.
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......

Dank voor de reacties en waardering, Jongens   ;)
Ik kon het niet laten, om de zaak eens lekker de lucht in te blazen  :D
Uiteraard zonder gewonden !
Ze hebben nog lang verder gefeest en heerlijk van de kippenpastei gesmuld.
En wat die dominee betreft; als er maar iemand een zwarte jurk aanheeft en goed kan preken, vinden de Broeders alles best  O:-D

We gaan zien, wat het nieuwe jaar voor ons brengen zal !

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
HAHAHA was weer leuk om te lezen!

Hopen dat het afgelopen jaar lekker onder de grond blijft liggen en dat het komende jaar wat beter gaat zijn.

Het is 6 januari geweest, dus eigenlijk mag het niet meer, maar iedereen nog de beste wensen vanuit het altijd bruisende Nieuwolda!
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
De beste wensen wensen kan en mag altijd, Stefan  ;)
Sterker nog, dat zouden we eigenlijk veel vaker moeten doen !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Nou Tony, de allerbeste wensen  :thumbup: :) :) :D
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........het liep nét effe anders......
Jij ook, Barry  :thumbup:

Met als bonus een schouderklopje !
Die worden namelijk ook veel te weinig uitgedeeld  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........een jaar later zag ik het pas.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........een jaar later zag ik het pas.........
Hallo,

Daarissiedan; de eerste echte updeet van dit jaar  ;)

En over jaar gesproken; een jaar geleden werd ik blij verrast door Hanzi https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1323820#msg1323820   :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Helaas vond ik toen geen geschikte plek voor dit fraaie bouwsel op baan Lindental  :? en kwam het een etage hoger in Neu Ulm terecht.
Ook goed, maar toch kon deze parel niet optimaal schitteren.
Maar de laatste tijd wordt er volop op baan Lindental gereden, gerangeerd, genoten, gekeken, gedagdroomd en afgelopen nacht -vóór het slapen- bedacht mijn hoofd opeens dat ik één mogelijke locatie voor het gebouw nooit had uitgeprobeerd............
"Morgen maar eens kijken, Tony", zei het zachtjes. "Maar nu gaan slapen, dan ben je morgen fit en helder."     
En warempel; vanmorgen, na wat gewissel en geschuif, stond Faller B927 opeens op de plek waar hij al die tijd thuis hoorde !
Dat geeft de stad pas echt cachet  :thumbup:
En nog mooier, station Lindental met omgeving gaat in de toekomst nog een grote kanshebber voor de WOSA-kalender 2023 worden  B)

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen..........een jaar later zag ik het pas.........
Tony,

Dat je dat niet eerder hebt bedacht :O. Soms valt een puzzel ineens op zijn plek en hier hoort de B927 thuis. Het creëert ook gelijk meer rust, ruimte en uitstraling voor Lindental :thumbup:.

Als we zo doorgaan wordt het een WOSA 2023 weekkalender :P.

Groeten,
Wico