Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(3)
Wees gerust, Wico.
Er komen nog 9 filmpies  ;)
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(3)
Tony,

Prachtige korte filmpjes van schitterende slepen. :thumbup:
Maar ook de laatste foto van het water met de mist is van grote schoonheid.
En ja kom maar op met de laatste 9 filmpjes ik zit er klaar voor.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(3)
Citaat van: Tony op zaterdag 10 juli 2021, 14:07:39
Eerste filmpje laat zien, dat er langs de Mittelrhein ook volop toeristisch gefietst wordt. Vooral bij mooi weer   :o)
8o En dat noemen mensen dan vakantie. :D :o)

:o) In dat derde filmpje zie je dat die machinist vandaal veel te hard rijdt, hij is al heel veel containers verloren. >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(3)
Mooi filmpjes. Je hebt je lekker bezig gehouden zie ik wel!

Toeval wil dat van het tweede filmpje (die met al die Walter opleggers op de trein) ik vanmiddag een hele sliert op het rangeerterrein bij Rozenburg zag staan. Doet je afvragen of dat niet dezelfde trein kan zijn....
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Hallo beste kijkertjes !  ;)

@ Mies; nog even en ze zijn zichtbaar hier  ;)

@ Dirk-Jan; goed gezien weer ! Zoals je hieronder kunt zien, zijn er nog meer van die roekeloze snelheidsduivels  :?

@ Frank; je mot wat, als je op vakantie bent  :D Die Walters zou kunnen, maar er reden er wel erg veel voorbij hier.


Vandaag de resterende filmpies. Er zijn er 2 niet door de ballotage gekomen. Dus nog 7 over.
Hopelijk veel kijkplezier  :P

Grtz Tony

( die nu weer zoveel mogelijk vakantie gaat vieren )













Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
De rest.........









Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
 B) Bedankt voor het plaatsen van al die treinenfilmpies. :thumbup:
U is heel modern bezig, filmen, op joetoeb plaatsen en dan weer hier op het forum plaatsen. :thumbup:
En dat allemaal op uw leeftijd, petje af. O:-D >:-D
:? Wel jammer dat de zon niet echt scheen, dan had er misschien wat meer vrouwelijk schoon langsgefietst of gezwommen of zo. :roll:
:o) Die treinen geloof ik wel, heb ik niet zoveel mee. :mrgreen:

Dirk-Jan

Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Tja, Dirk-Jan.

Het vrouwelijk schoon zit helaas alleen op de Loreley....
De meeste filmpies zijn tijdens onze avondwandeling geschoten en 's avonds vanuit het keukenraam.
Toen de zon wel scheen, pikten we terrasjes, waren we aan het shoppen en bezochten mooie plaatsjes  O:-D

Simpele Tony en filmpjes monteren en bewerken op youtube is geen goede combinatie  :?
Zelfs niet met/na demonstructiefilmpjes en -sites die ik daarover op het www vond  :(
Maar goed, dat ik geen itrain- of kopzorgloper-treinprogramma heb !
Dan reed er hier niets meer en konden ze mij in een dwangbuis naar het Gesticht afvoeren  :-)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Tony maak je niet druk als het met de pc niet lukt, er zit er hier één die er nog veel minder van kan.
Genoten van al het moois dat je geplaats hebt :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Heel leuk uw filmpjes op uw buis bekeken  :)
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
 @citaat  @citaat

8) Nou inderdaad Tony, je filmpjes staan er prima op, niks meer aan doen. B) :thumbup:
Van die lui hier met die filmpies voorzien van tekst, muziek en vloeiende beeldovergangen moet je je niks van aantrekken, uitslovers zijn het, allemaal >:-D :-)
Menigeen hier is jaloers op jouw bouwkunsten, je avonturen met Carl en consorten en je uitstapjes langs de Rijn.
En je (en ook ik) kunnen nou eenmaal niet van alle markten thuis zijn, dus je filmpies zijn gewoon 5 Sterren en een zoen van de juffrouw waard. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
voor mij zijn deze filmpjes ook voldoende, lekker kort, geen schallende achtergrondmuziek :favorite:


mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Tony,

Bedankt voor alle smakelijke filmpjes. Ik kreeg even de indruk dat je alleen maar somber weer en regen had meegemaakt, maar ik begrijp nu dat je de zonnige momenten veel nuttiger hebt besteed :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Één filmpje is wel heel erg mooi dat is voor mij het filmpje met de ChemOil loc. :favorite:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Dag Tony.

Leuk dat je de moeite hebt genomen om tijdens jouw reces in Duitsland enkele filmpjes te maken
van treinbewegingen, gezien vanuit het vakantieverblijf en deze met ons op het forum te delen. :thumbup:
Ik heb ze allemaal bekeken, maar snap eigenlijk niet wat men daar nu zo geweldig aan vindt:
de scenery is helemaal in orde, maar het materieel wat voorbij komt is redelijk inspiratieloos!
(ik zal de vergelijking met de zuivelafdeling van de supermarkt achterwege laten O:-D)

Heb je tijdens het verblijf, of wellicht op de heen- of terugweg, nog railverwante zaken van andere aard op film of foto gezet?
Boppard-Hirzenach heeft toch een alleraardigst Bahnhof, evenals het nabij gelegen St Goar ...

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Bedankt voor het plaatsen van de filmpjes. Ik krijg alweer heimwee naar de Moezel en het Rijngebied.
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Hoi,

@ Wiggert; echt heel erg druk maak ik me er ook niet meer om, maar leuk is anders. Een kind zou de was moeten kunnen doen. Maar ja, te oud dus  :D

@ Johnny; graag gedaan en gedeeld  ;)

@ Dirk-Jan; wow ! 5* en een zoen  :thumbup:

@ Michel; dank je ! Eisenbahn puur, zullen we maar zeggen. Alleen het geluid van de trein  O:-D

@ Wico; wanneer ik zulke treinen film, herken ik regelmatig jouw slepen. Alleen zijn deze vaak nóg langer  :D

@ Mies; dat snap ik helemaal  :P

@ Erik; tja, kwestie van smaken verschillen. Ik smul van bijna alles tegenwoordig. Het station van St. Goar heb ik trouwens vorig jaar in beeld gebracht, maar ik zoek zulke zaken nooit specifiek op. Ik maak normaal gesproken zelden foto's.  ;)

@ Maarten; die heimwee gaat (gelukkig) nooit meer over  :P


We hadden dit jaar erg veel geluk; Nederland was groen, dus er mocht gereisd worden (anders quarantaine) en we kwamen nét na de grote eindeloze plensbuien en vertrokken precies op de dag dat het weer opnieuw begon  :thumbup: De Rijn stond dan ook erg hoog en stroomde snel.
Het standaard dagje Bingen werd 's middags wel opeens afgebroken.......er waren een stel (+tegen)demontraties (linke und rechte) en er liepen opeens honderden ME-ers rond  :?
Dus hup de auto in en naar de overkant van het water naar het Niederwalddenkmal. Daar heb je een mooi terras en is het altijd gezellie met een fantastisch uitzicht.

Waarvan akte en de aller-allerlaatste feriënfoto.......
De volgende plaatjes zullen weer van de afbouw van de molenhoek zijn   ;)

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
 8o
De volgende plaatjes zullen weer van de afbouw van de molenhoek zijn   

Ik hoop opbouw


Edit Frenkievee: overbodige code verwijderd.
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
En dan toch wel een Rüdersheimer Kaffee, traditioneel geserveerd met geflambeerde Asbach Uralt!
Asbach Uralt and man fühlt sich woll!
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Ha Tony,

Dank voor het delen van je vakantiefilmpjes met  al de treinen.
Extra leuk voor ons die nog niet over de grens op vakantie  zijn.


Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Ieder z'n eigen Heimat toegewenst, maar die bergstructuur is wel indrukwekkend, evengoed.
Daar zie ik toch Dirk-Jan al weer mee kijken ... Nee? Anders?
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
 @citaat

:roll: eeehhhh... ik kijk hier heel vaak mee in het topic van vriend Tony, maar mis ik iets?
En inderdaad wel een mooie bergstructuur, ik hou wel van van een berglandschap.

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
die reuze-distel belemmert het zicht >:-D


mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Waarom ga je die dan niet verwijderen  :D
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Hoi,

@ Nero; in Limbabwe heet dat toch echt afbouw  8)

@ Hans; dacht t niet.....geen drank in men koffie aub  :? Maar de tv-reclames van Asbach Uralt waren vroegah wel zeer rustgevend  O:-D

@ Erik; ik hoop dat iedereen die kans nog gaat krijgen  ;)

@ Jan Willem; zeker een indrukwekkende bergstructuur en bovenal; lekker bruinig ! Vind ik veel mooier dan al die grijstinten  ;)

@ Dirk-Jan; #metoo  :D

@ Michel & Johnny; die prikte me teveel om weg te halen  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Citaat van: Tony op woensdag 14 juli 2021, 00:11:37
@ Hans; dacht t niet.....geen drank in men koffie aub  :? Maar de tv-reclames van Asbach Uralt waren vroegah wel zeer rustgevend  O:-D
Psychiater Herr Doktor Karl Lindt uit Waldolala (ken uw klassiekers >:-D) wist er ook wel raad mee :D.

Paar jaar geleden bestelde mijn vrouw zo'n koffie in Rudesheim en we hebben genoten van het ritueel, een dienblad vol ingrediënten die voor ons neus door de ober werden samengevoegd: suiker, Asbach Uralt, even flamberen, koffie, slagroom en misschien nog wel meer wat ik inmiddels vergeten ben. 
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Tony! Ik hoop dat je watermolen gereed is en goed water kan afvoeren; heb begrepen dat delen van Limbabwe aardig onder water staan! Limbabwe aan Zee!  >:-D  O:-D
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Citaat van: The MaSt op woensdag 14 juli 2021, 16:38:07Limbabwe aan Zee!  >:-D O:-D


Meer in zee
Bewoners van hoensbroek
sluit water en gas af
ga naar de hoogste verdieping, en verschans u daar tot hulp komt
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
 :? Tony, hoe is het daar bij jou? Ook wateroverlast of zitten jullie net op een goede plek? En de kinderen?

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Kep net mijn Koikarpers bij de overburen uit de tuin gevist..........
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
@citaat Hoor je die niet aan de lijn uit te laten?
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
 :D
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Zitten jullie in het Duitse land?!? Ik zag dat er in de regio Keulen een enorme aardverschuiving is geweest en eerlijk is eerlijk; ik zit hier toch wel een beetje te zenuwelije om jullie!
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Beetje terug lezen, Mart.......we zijn allang weer veilig thuis  ;)
En hier heeft het wel erg veel geregend, maar nul wateroverlast  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.....een weldadig poosje in de buitenlandse buitenlucht..(4)
Hallo Tony,

Gelukkig dat je er geen last van heb gehad. Had nog wel aan je gedacht.

M.vr.gr. Erwin
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
 @citaat Gelukkig niet, Erwin !  ;) We waren -achteraf- ook nog eens net op tijd weg daar..........


De knutselactiviteiten liggen nog even stil hier, want er moet buiten en binnen ruimte gemaakt voor échte airco boven en onder  ;)
Met boven als groot extra voordeel, dat ik ook de grootste treinkamer - waar ik het meeste knuts en rijd - heerlijk koel kan houden   O:-D
Vrijdag is het zover en gezien de weersvoorspelling, kan er direct getest worden. Het kan hier in de stad en op de zandgronden gemeen heet worden  B)
Tussendoor ben ik ook alle loc's aan het smeren en laten rijden. Moet ook gebeuren. Vandaar de titel.......

Het eerst waren mijn lievelingsloc's aan de beurt  :favorite:
Waarvan akte en plaatje van een plaatje !

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Even het plafond vergeten, dan is het nog mooier :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Hoi Tony,

Het laat zich niet lang raden want de V200 is ook mijn favoriet hoor, met mooie zelflossers erachter of een stel zilverlingen of een stel schürzenwagens het past allemaal :thumbup:
Hoop dat je ook je hoofd koel kunt houden :-) met de airco erbij ;)

Veel knutsel en rijplezier in de koele of kan ik ook zeggen coole kamer?

Groeten,

Hans V200.0
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Wat een schitterende foto Tony. :favorite:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Hi Tony,

Mooie foto zo met die V200's heb er zelf ook meerdere alleen het geluid al van deze startende machine's..

groet
Harald   
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
 @citaat
Ja Harald een prachtig geluid. Maar ik denk dat dat bij Tony in alle stilte gaat. Afgezien van een klassiek werkje natuurlijk, bv Beethoven's vijfde. Ook een prachtig geluid.

Verder loopt het bij Tony helemaal gesmeerd, krijg ik in de gaten.
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Citaat van: Tony op dinsdag 20 juli 2021, 17:29:27
Vrijdag is het zover en gezien de weersvoorspelling, kan er direct getest worden.
:roll: En, doet de airco het? Staat ie op bonken? Wintertrui weer aan?  :D
:idea: Denk er wel effe om met die kou dat die twee B) mooie V200 effe wat langer moeten warm draaien voor het wegrijden, het zijn diesels. :o)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.....een enorme smeerzooi.........
Zo, weer eens ingelogd  ;)

@ Wiggert; bij de volgende foto vanuit dat standpunt zal ik eens proberen het plafond met paint weg te poetsen/te pimpen. We gaan het zien  ;)

@ Hans; V200 forever  :thumbup: En inderdaad; je kunt er alles achter hangen  ;)

@ Mies; dank je ! Volgende op die plek gaat hopelijk nog mooier worden  ;)

@ Harald; dat geluid is zeker mooi, al gebruik ik het zelden  ;)

@ Henk; u is een oplettende lezer met een goed geheugen ! De Pastorale van onze Ludwig is trouwens ook heerlijke rijmuziek  :P

@ Dirk-Jan; ja, het werkt en bedankt voor de tip  :thumbup: De ruiten van de loc's ontdooiden veel sneller met de warme blaaslucht  B)


Het aircoproject is succesvol afgesloten en het binnenklimaat is nu bijna geruisloos naar volle tevredenheid te regelen  :thumbup:
De luidruchtige mobiele slaapkamer-airco is naar een neefje met een hete zolderkamer verhuisd.
Nu nog wat poets- en ruimwerk en de spaarpot weer aanvullen.

Deze keer 2 actiefoto's en een modelbaan-vakantiekiekje.
De volgende plaatjes zullen weer van de verdere vorderingen van het nieuwe baanstuk met de watermolens zijn.........

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Ziet er goed en koel uit, was voor mij ook altijd een wens maar in ons huidige huis is het tot nu toe nog niet nodig, wat brengt de klimaat verandering ?
Geniet er van.  :favorite:
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Tony,

Doe maar duur met een echte airco op de zolderkamer :thumbup:. Lekker koel de zomer door, en daarna weer de kachel aan voor een genoeglijke herfst/winter ;).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Tony, foto 87D is weer van grote klasse. :favorite:
Lekker hoor airco geniet er maar lekker van hier op zolder waar ik iedere dag een uur tot anderhalf zit om te genieten van de rijdende treinen is het soms erg warm en staan de zweetdruppels op mijn voorhoofd. :D

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Mies toch, de zweetdruppels staan op je voorhoofd? En ze rollen er niet vanaf? Dan valt het nog mee hoor. Als de treinen wat sneller rijden heb je meer rijwind, dat verkoelt schijnbaar. Moet je er wel op gaan zitten, das misschien een probleempje.

Tony, het gaat er weer luxe aan toe in Schin op Geul, oh nee, dat is ergens anders in Limland. Nou ja in ieder geval hou jij je hoofd nu koel. Dat gaat vast weer mooie projekten opleveren. Carl en aanhang ook blij dat het plastic minder plastisch wordt?
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.....a cool summer.......

Allereerst; Wiggert,Wico, Mies en Henk; bedankt voor de reacties  ;)

Beetje laat en algemeen/omvattend antwoord, maar toch.......

Ik heb een oud, groot, hoog en doorgaans koel huis. Anderhalf steens met spouw. Kamers onder zijn 3.65 hoog en boven 2.60.
Op de muur die je ziet en waar boven ook mijn slaapkamer is, begint 's morgens meteen de zon te branden en draait dan de hoek om en brandt dan de rest van de dag vrolijk verder op de zijgevel.
Dat is drie jaargetijden erg prettig en licht, maar in het zomerseizoen wat veel van het goede.
Met de mobiele airco was de slaapkamer nog wel slaapbaar te houden, al stond die op hete dagen wel dag en nacht te loeien......nadeel van die dingen is, dat ze lucht uit je huis blazen en dus ook aanzuigen. Met als gevolg, dat er hoe dan ook warme lucht naar binnen komt. Een beetje dweilen met de warme kraan open dus.

Nu is dat niet meer het geval, springt de airco maar af en toe aan en wordt bijna het hele huis heerlijk koel. Zal ook flink in de stroomrekening schelen.
Al is de investering met een dubbele airco wel groot. Maar ja, in je houten jas zitten geen zakken, zegt men   O:-D

Aan het baanknutsen ben ik nog niet toegekomen. Nog even afwachten dus.....

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen.....eindelijk weer aan 't knutsen.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.....eindelijk weer aan 't knutsen.........

Hallo,

Vanaf 1993 ben ik zowat onafgebroken bijna iedere dag enthousiast met mijn treintjes en banen bezig geweest, maar het laatste jaar is de 'drive' wat weg geëbd.............
Eenmaal bezig, is er nix aan het handje en geniet ik met volle teugen, maar tegenwoordig heb ik regelmatig startproblemen  :?
Carl zag dat met lede ogen aan en besloot vandaag -samen met Matz- daar verandering in te brengen !
Ze stonden in alle vroegte al op mijn nachtkastje te wachten tot mijn ogen open gingen en toen dat gebeurde, stak Carl meteen van wal !
Het hele betoog zal ik jullie besparen, maar na het ontbijt werd de watermolenhoek in ogenschouw genomen en werd er een to-do-lijst opgesteld !
En hoe langer we keken, zoveel langer werd de lijst.........."Mooi zo", zei Carl. "Als we dit klaar hebben, kan de WOSA niet meer om ons heen, want dan hebben we een meesterwerk geleverd !"
Waarop Matz hem aanvulde met de woorden; "Tijd zat, spullen genoeg en we weten dat we het in de vingers hebben."
Niet veel later klonk er operettemuziek en waren we weer ouderwets bezig  :P

Grtz Tony & Carl & Matz

Re: Tony's simpele banen.....eindelijk weer aan 't knutsen.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.....eindelijk weer aan 't knutsen.........
Hey Tony, wat hoor ik nu. De fut is uit je drive? Als totale digibeet heb je waarschijnlijk nog een floppydrive. Die zijn tergend langzaam in de moderne tijd. Hoogste tijd voor een upgrade, sla een harddrive maar over en ga meteen naar een flashdrive. Dan gaat het weer als de brandweer.

René bij jou op bezoek geweest?