Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 7 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........

Tja, er werd opgeroepen tot een Paasweekend van bezinning  O:-D
De scenarioschrijver in mij werd gewekt en er ging een  :idea: op.
De boemel-, snel, poets- en flitstreingrapjes zal ik jullie besparen  8)

Wel een foto vandaag, die zowel een weemoedige terugblik als wel een hoopvolle vooruitblik op betere tijden biedt  ;)
Het lockdownen mag dan wel goed vol te houden zijn en de avondklok lekker rustig, ik zie toch ook wel uit naar het moment dat de wereld weer groter wordt.
Lekker op een treinbeurs rond struinen, of zonder na te denken weer de landsgrens over rijden, bijvoorbeeld.
En dan.......waar dan ook een mooi plekkie op een terrasje vinden en het leven met volle teugen genieten  :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 @citaat Gaat goed komen Tony, wij zijn afgelopen (Goede) vrijdag gevaccineerd met Pfizer en begin Mei krijgen we de 2e.
Dat geeft wel een gerust gevoel kan ik je zeggen, moeten ons nog wel aan de maatregels houden omdat nog niet bekend is of we andere mogelijk kunnen besmetten maar er is hoop, heel veel hoop  :)
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Gaat zeker goed komen, Tom  ;)
Heb mijn 1e astra-prik 27 feb gehad en krijg de volgende op 22 mei. (als dat veilig bevonden wordt)
Wel flink en lang last van gehad  :?
Maar het voelt wel goed en de toekomst ziet er inderdaad hoopvol uit  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 @citaat Overmorgen krijg ik de eerste anti corona prik van Bion/Tech Pfizer. Aan de andere kant van de stad.
Lekker handig.
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Aber bitte mit Sahne ;)
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 :razz: Dat puntje gebak lijkt net een hele grote punt, ziet er smakelijk uit. :)
Ik kan me goed voorstellen dat je wel weer eens op pad wil, elke keer die vlaai bij de thuisdrinkkoffiemomenten komt ondertussen ook je oren uit natuurlijk.:D
Toch nog maar effe geduld hebben en het is nu toch best wel koud buiten, geen wandel of terraszit weer. :roll:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Schwartzwalderkirschentartze , althans zo noemde mijn collega het 😂😂😂

De gepensioneerde kunnen strakjes, weer helemaal los, die zijn allemaal gevaccineerd, ik zal nog even stug door moeten werken, weer geen vakantie dit jaar 🤔
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Citaat van: Barry1972 op dinsdag 06 april 2021, 17:33:48
De gepensioneerde kunnen strakjes, weer helemaal los, die zijn allemaal gevaccineerd
Dat kan pas als men wereldwijd is gevaccineerd... ;)
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
@citaat Utopie...

En bovendien, hoe lang werkt dat vaccin dan?

Ik zie meer in een medicijn tegen Corona; in t lab schijnt een bestaand medicijn goed te werken, nu kijken hoe het zich in het menselijk lichaam gedraagt.
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Tony,

Ik mijmer even met je mee. Smakelijke herinnering aan Californië USA :P. Als broekie van net onder de zestig nog even wachten op mijn eerste prik, maar betere tijden komen er aan :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 :o) @ Tony en Wico; neem de volgende keer eens appeltaart, past tenminste nog een beetje in de schijf van 5. O:-D :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 @citaat Zo iets dus, was alleen geen weer om op 1e Paasdag buiten op het terras te genieten.
Maar het was wel weer erg lekker.
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Ja, de appeltaart van Tom, daar zie je de vitamines gewoon zitten. Briljant!

Voor een bedevaart naar een betere taart-lokatie kan je trouwens vanuit Limbabwe naar Kevelaer gaan. Een lange straat met alleen koffie-met-taart huizen. Heel verantwoord. Er staan daar onder normale omstandigheden bussen vol bejaarden, alleen voor het gebak!
Ze hebben er ook trouwens ook veel kerken en een grot.
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Foto is gemaakt door Frau Tony en de Torte mit Kaffee is door haar besteld en met smaak genuttigd.
Links ziet den oplettende kijkert mijn handen met daarin een heerlijke kom Gulaschsuppe (mit Brötchen).
Ik ben niet zo van het gebak en taart :-)
Wel van koekies en soms wat vlaai  O:-D

Soms gaan we inderdaad ook naar Kevelaer, Frank.
Op bedevaart met kaarsjes, wat shoppen en tussendoor op terras.
Zowel lichaam als geest worden dan verzorgd  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Hoi Tony,

Als kennelijke soep en brood liefhebber zal deze verwennerij uit dezelfde USA trip je wellicht meer aanspreken :P. Ik zal je topic niet verder culinair vervuilen ...

Groeten,

Wico
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 :offtopic:

Wat een lekkernijen komen er langs heren het water loopt mij de mond uit. :razz:
Helaas ben ik aan het afvallen anders ging ik meteen naar de banketbakker toe voor een lekker stukje stuk gebak maar nu even niet want de gezonde BMI (Body Mass Index) is bijna in bereikt. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Citaat van: iTom op dinsdag 06 april 2021, 20:05:00
Maar het was wel weer erg lekker.
Zéér smakelijk; zo'n Dordtse appelpunt.
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.........mijmeringen........(3)........
 @citaat En ook nog op de mooiste locatie in Dordrecht met uitzicht op 3 rivieren.
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Hallo,

@ Wico; een goed gevulde soep is niet te versmaden en in deze vorm extra lekker  :P Uit ervaring kan ik vertellen, dat het uithollen van het brood een aardig werkje is.

@ Mies; zeker nu je in de voetballerij zit, zul je het goede voorbeeld moeten geven  :D Even afzien voor de goede zaak.

@ Tom; jij boft met Dordtrecht  :thumbup: Erg mooie stad en het waterfront daar is inderdaad adembenemend en er is altijd bedrijvigheid. Daar ergens heb ik ooit de lekkerste spareribs ( met huisgemaakte pindasaus ! ) van Nederland gegeten  :P

Het virtuele culinaire uitstapje hierboven is me erg goed bevallen ! Ik waande me even in een coronavrije wereld en had helemaal het vakantiegevoel   :thumbup: :thumbup: :thumbup:


En dan de topictitel; meestal komt er bij een updeet van het nieuwe baanstuk telkens een andere loc uit de tunnel gepiept, maar die zou deze keer een stuk nieuw groen verhullen.
Want Carl en ik hebben het zaakje nog verder vergroend.
Nu knutselen we weer verder naar beneden het dal in.
Gaat nog een heerlijk, uitdagend en ontspannen karweitje worden  ;)

Grtz Tony




Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Tony,

Het bijna perfecte plaatje voor de WOSA kalender 2022, want d'r moet nog wel een trein op natuurlijk :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
 @citaat
Ja inderdaad, heel aardig al dat groen hoor. Maar zonder loc blijft het een kale bedoening.
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
 @citaat en  @citaat @citaat

O, als dat het is......... O:-D

Grtz  :D Tony
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Tony,

Dat is echt een heule heule heule goede keuze, waarmee je wat mij betreft de top 12 binnen komt :favorite:. Maar 't blijft afwachten wat de WOSA er van vindt 8o.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Ik zeg een zeer zeer maar dan ook zeer goede kandidaat voor de maand mei op de WOSA kalender 2022. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Ja hoor, alles is nu perfect en klaar voor opname in het register van mooiste plaatjes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
tja, met die enigszins lompe Berner krachtpatser erbij is het helemaal top!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
 B) Ja, errug mooi en zo allemaal maar ik vraag me toch af of het onderste deel waar dat roze in zat ook klaar is. :roll:
Je weet dat aldoor net weg te smokkelen op de laatste foto's, bewust of onbewust, weten wil ik het. :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Dag Tony.

De laatste  uitvoering van de opvulling naast het tunnelportaal en ter vervanging van de
3 boompjes, is erg goed getroffen en sluit heel mooi aan bij de voor- en achtergrond :thumbup:
Echter, de toevoeging van de E-loc laat pijnlijk zien dat deze enkel met gestreken pantografen het
tunnelportaal in kan en derhalve vind ik het een minder geslaagde toevoeging aan de voorgaande foto :eek:
De aanwezigheid van een zekere driewieler geeft de foto toch nog enige meerwaarde :wink:   :lol:

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 01 april 2021, 13:08:47
Het italiaantje lijkt niet uit Göppingen te komen en mag daarom best wel eens in de close-up!
Hiermee bedoelde ik trouwens de wagon op foto 83S ... :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Fraaie opnamen. De topic titel is misleidend, want 'k zie wél een lok...
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Ja die zien we allemaal en daar hebben we t ook over. Het mysterie is: hoe is de loc daar gekomen zo zonder bovenleiding?
Wellicht was een stomer of diesel (loc of treinstel) geloofwaardiger geweest. Een klassieke rode Schienenbus zou er ook wel mooi kunnen staan, nu ik er zo over nadenk ;).
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Citaat van: Hanzi op donderdag 08 april 2021, 16:41:57
hoe is de loc daar gekomen zo zonder bovenleiding?
Gesleept/geduwd door een stoom/diesel locomotief?
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Ik denk dat die loc er gewoon door Tony is neer gezet.  :)
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
  @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat

Even een poging tot allesomvattende reactie  B)
- De topictitel slaat op reactie 14568 (scrollen maar) met zonder loc vanwege dat al het groen te zien zou zijn.
- Vanwege Wico's opmerking dat er vanwege de WOSA-waardigheid  wél een loc op moest, maar ( om Wico te paaien ) een van zijn geliefde ( oldskool ) Zwitserlocs bij gezet en gepixeld.
- Ja, ik probeer de plaatjes vaak zó te schieten, dat het net lijkt alsof alles af is. Het roze is er nog. Wordt dus buiten beeld gehouden.
- Die loc is daar gewoon handmatig door mij neergepoot, met de buffers tegen het stootblok in de erg korte lage tunnel en heeft zijn panto's in de nek gebukt. De WOSA vindt dat trouwens prachtig.
- Dat tunneltje is hier pas later ontstaan, want de kluizenaarsberg moest een ander plekje op deze baan krijgen.
- Die vraag over de Italiaanse wagen had ik wel gelezen, maar ook weer vergeten. Maar dat maak ik hieronder hopelijk helemaal goed.

Grtz Tony





Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Tony,

Dat paaien is 120% gelukt met die prachtige SBB Ae 6/6, maar mijn invloed bij de WOSA is slechts beperkt. De lieve lezertjes moeten maar even terugbladeren naar 8 december 2020. Zie daar mijn opmerking over de WOSA waardigheid van je toen nog bouwsel in wording: "Laat dat maar aan Frau Dr. Ing. Lisa Uber-Wachung (hoofd kwaliteitscontrole WOSA publicaties) over :D. Je weet dat ze gek is op chocolade, doe daar je voordeel mee zou ik zeggen :P.".

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen.........geen loc.................
Ik ben ook gek op chocola 🍫, een feitje, want het uitdelen van wonka punten staat niet bij een van mijn bevoegdheden  :P :) :)
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........

Wasdanouvoortitel?

Nou gewoon, de laatste aankleding van het nieuwe baanstuk gepast en dat beviel me prima !
Van tevoren moest er wel het nodige schuimstof op maat gesneden worden en hier en daar wat rots vermaakt, maar uiteindelijk kon het geheel mijn goedkeuring wegdragen  O:-D
Van het zachte, roze lhbt-schuim is nog maar hier en daar aeen accentje te zien en zal in een latere fase geheel aan het oog onttrokken worden.
Vandaag is er wel een lichtblauwe toets schuim bijgekomen, die als basis voor de voorste watermolen moet dienen.
Dat materiaal vond ik een tijdje terug in een afvalcontainer op een bouwplaats en het laat zich uitstekend ver- en bewerken  :thumbup:
Dit alles geheel in overeenstemming met de recycle-gedachte van het totale project.

De laatste fase van de ruwbouw wordt nu dus gestart, waarna het geheel nog verder afgewerkt en verfijnd zal worden.
Uiteraard volgens de hoogste WOSA-normen !
( Met een traditioneel Limburgs tintje, want hier leefde vroeger ook de Wosasaurus  )

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
 :o) Ik ben even aan het goegele geweest naar die Wosasaurus, die komt waarschijnlijk niet terug. :roll:
Zolang je niet teveel waterpartijen aanlegt rondom de watermolen maar je het beperkt tot smalle stroompjes moet het goedkomen.
Suc6 met bouwen met je gerecyclede zooi, het word vast wel mooi. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Zeg, Dirk-Jan, nou moet je wel goed schrijven, het is Mosasaurus. genoemd naar de ceramiekfabriek aan de Maas >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Ah, kijk, ein richtiger Schienenbus op brug :thumbup:!

Maar wat doet die verdwaalde Yank nou weer halverwege de tunnel >:-D?
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
@citaat

Sorry Wiggert, maar ik moet je toch echt corrigeren. Het is wel degelijk de Wosasaurus. Deze prehistorische hagedis soort is nauw verwant aan de Worcestersaurus, dis aan de andere kant van het Kanaal is aangetroffen :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Ik vraag me nu toch af waar jullie mee zijn gevaccineerd.
Dat vaccin geeft zo te lezen wel hele vreemde bijwerkingen  :-) :-)
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
 @citaat

Waar ze mee gevaccineerd zijn weet ik niet. Maar ik weet wel waar ze mee besmet zijn. :P

@citaat @citaat @citaat @citaat
Die verdwaalde Yank is net als Henk en steekt zijn eigenwijze neus om het hoekje.

Goed bezig mannen!

Tony, dat IJslands mos koop je dat per container?  ;)
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Hoi,

@ Dirk-Jan; er komt inderdaad maar een dun beekje . Is ook veiliger, dan kan er ook geen Wosasaurus doorheen  O:-D

@ Wiggert; ik denk dat D-J toch die andere bedoelde  ;)

@ Hans; die Yank was tijdelijk het spoor bijster  :o)

@ Wico; dat zou kunnen kloppen, al denkt men ook, dat het een verre voorouder van Herbert kan zijn  B)

@ Tom; tja, zij die het Märklinvirus al bij zich dragen, reageren heel anders op de coronavaccins  :? Wees maar blij, dat je tijdig op 2-rail bent overgestapt  :D

@ Henk; dat mos heb ik meestal ruim in voorraad, is erg handig. Ook om snel te kijken hoe de scenery eruit kan zien. Had gelukkig nog net voor de kerstlockdown wat bij intratuin gescoord  ;)

Grtz Tony






Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen......een tevreden blik in de paskamer.........
Mooie ontwikkelingen Tony! Heb even vanaf oktober bij gelezen, bleek dat ik dat allemaal voor het grootste al gezien had, maar had er geen actieve herinnering aan  8o >:-D
Zo erg was het ook niet, want prima tijdverdrijf! U is een ware kunstenaar en inspirator voor mijn eigen bouwplannen! Genietbaar is het. Ik vind het machtig mooi om te zien hoe je telkens weer zulk soort fraaie bouwsels maakt.

Gegroet,

Mart
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......


Ja, u leest het goed.
Tot nu toe is er slechts een eierdop plamuur gebruikt op de rotsberg .
De rest is pieptschuim, een schoendoos en gebakken lucht.
En heel veel omslachtig werk en gepuzzel.
Naden/gaten vul ik met kleine schuimbrokjes, die er tussen gepropt worden. Klemt vanzelf en worden later vast geverfd.

Ik had natuurlijk ook de grove vorm kunnen maken en daar 5 kilo gips op kunnen kliederen, maar ik wil de (fijne en grove) structuur van het schuim zijn werk laten doen.
Dat betekent breken, snijden, met de nagels knabbelen en met de puntige pincet krassen en plukken.
De verf, het strooigoed en de poederdoos doen de rest.

Lekker klassiek muziekje erbij, geduldig genietend klooien en we komen er wel.
Tijd zat  O:-D

Geen berg zonder dal,
met watermolens in dit geval.
En zoals u hier wel merkt,
daar wordt aan gewerkt !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
 :) U daar in Limbabwe is goed bezig, lekker werken met piepschuim uit de afvalbouwplaatscontainer. :thumbup: O:-D
:o) Ik snap alleen niet helemaal waarom dat plamuur in een eierdopje moet, lijkt me best lastig werken. :D
Maar rommel der maar lekker aan, ik wacht rustig af op het resultaat.

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Waar kocht jij de gebakken lucht precies, heb je ook een artikel nummer ?
Hahaha
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
@ Dirk-Jan; kleine porties plamuur worden hier in Limbabwe- naar wens - in gratis eierdopjes verstrekt  :thumbup:
Alhoewel boze tongen beweren, dat daar gewoon kippenstront in zit  :?

@ Barry; de gebakken lucht haal ik gratis en voor niks uit de vlaaidozen; voorzichtig de deksel afnemen en direct gebruiken. Grote zakken (dure) ambachtelijke baklucht zijn bij de plaatselijke warme bakkers te verkrijgen  :o)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Citaat van: Tony op zaterdag 17 april 2021, 09:22:52
@ Dirk-Jan; kleine porties plamuur worden hier in Limbabwe- naar wens - in gratis eierdopjes verstrekt  :thumbup:
Alhoewel boze tongen beweren, dat daar gewoon kippenstront in zit  :?

Samen maakt dat een voorgeweatherde portie gips :D :P.
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen......met slechts een eierdop plamuur.......
Zo is dat, Rob  :-)

Hier in Limbabwe houdt de middenstand nog rekening met de modelbaanbouwers  :thumbup: