Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 7 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 14 januari 2021, 12:09:51
Uhmm, Dirk-Jan, is dat net zoiets als het kijken hoe gras groeit?
:o) Yep, maar bij gebrek aan groeiend gras, het is hier winter, is kijken naar lijm drogen heel rustgevend. O:-D :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Lijm snuiven schijnt hetzelfde effect te hebben. Iemand ervaring mee >:-D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
 @citaat
Ik niet en momenteel lukt dat ook niet. :roll:
:o) Mijn mondkapje die ik ook over de neus draag houd de lijmdampen tegen. :mrgreen:

Dirk-Jan

Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Hallo,

Na de midweekse oppasdag en het noodzakelijke bijkomen daarvan, is het weer tijd om even te reageren  ;)

@ Wico; ja, het wordt weer een echt Tonybrouwsel  O:-D Verkeersborden en zo doe ik zelden aan; net als in de werkelijkheid ontsieren ze in hoge mate de omgeving, dus in mijn Kleine Heile Welt laat ik dat graag achterwege. En zolang ik geen Faller Car System heb, gebeuren er toch geen ongelukken hier  :D

@ Erik; je hebt helemaal gelijk ! Je moet alleen nog geduld hebben (ik ook), want die echte aansluiting van rots en kluizenaarstoren is pas voor het allerlaatst. Met als extra uitdaging, dat de rotsberg nog steeds los en weg-schuifbaar moet blijven  ;)

@ Marco; te gek Neil Young nummer  :thumbup: Heerlijk om te spelen ook en om te jammen en lekkere solo's te improviseren  :favorite: Hier staat een hele lading LP's van hem !
Net als jij ben ook ik benieuwd naar het eindresultaat  ;)

@ Henk; dank voor het compliment ! Geduld is hier gelukkig in ruime mate aanwezig. En tijd ook, zelfs als die er niet lijkt te zijn  ;)


Lijm snuiven is een van de legale extraatjes van onze hobby  :thumbup:
Ramen dicht en royaal plakken maar  B)

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......

Hallo leesteraars !

Ik meende eerst, dat de aansluiting van nieuwe rotsberg-kluizenaarsberg pas op het allerlaatst gemaakt kon worden, maar dat kan nu ook reeds voor het grootste deel.
Dus; aan de slag dan maar, want tijdens zo'n lockdown hoef je helemaal niet stil te zitten  ;)
Al moet je wel uitkijken, dat je tijdens het knutsen niet van je krukkie dondert  :warning:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
 8o Gaat het weer een beetje, meneer Dröge Tony? Zitter er geen zijwieltjes op uw krukje? :o)
Ik zal vanavond ook uw foto 81P op mijn TV bekijken, effe kijken of ik het ook sensationeel vind. :D
Maar voor wat ik nu zo zie is uw missie compleet geslaagd. B) :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Tony,

Tis mooi, tis heel mooi, maar ik hoop nog op wat weelderig groen op de muren van de dubbele burcht. Dan wordt het nog mooier :P

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Je moet niet van je krukkie vallen Tony want dan moet je op krukken lopen  >:-D

Je scenery wordt met de dag mooier  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Foto 81P is inderdaad een plaatje Tony.
Alles komt mooi tot recht van de plastiek bomen en de extra rotspartij tot en met de prachtige loc.
Deze foto is weer goed voor een kalendermaand de maand dat mogen de WOSA heren en dames uitmaken van mij als hij er maar opkomt te staan. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Tja dit kan je verwachten van Tony wederom weer een geslaagde missie  :P :thumbup: :thumbup: :thumbup: :lol:
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Heel mooi gedaan Tony, wat n details en zuivere afwerking, ik leer er van hoor  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
weer prachtig gedaan Tony  :favorite:


mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+2).......
@citaat @citaat @citaat @citaat Dank voor de positieve reacties, heren ! @citaat @citaat @citaat @citaat
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January.............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January.............


Vandaag wilde Carl mij verassen, want ik was oppas-opa.
Maar niet ik, maar hijzelf werd verrast !

Vrolijk fluitend liep hij de kluizenaarsberg af, om daaronder bij de nieuwe tunnel nog meer berg te knutsen.
Maar toen hij naar beneden keek, was daar slechts een gapend gat  :O
Verschrikt zette hij zijn kruiwagen neer, wankelde naar het bankje naast hem, plofte neer en vroeg zich af wat er aan de hand was.
Veel tijd kreeg hij daarvoor niet, want opeens stonden er een stel Broeders van het Rechte spoor voor zijn verbaasde neus.
Hij moest dringend meekomen !
Er was een probleem !
Het vers gebrouwen abdijbier moest snel opgedronken worden, want het kon niet gebotteld worden en weggooien was tegen de wil van de Almachtige !

Carl vroeg, hoe dat opeens kon gebeuren en vernam dat dat door Dry January kwam. Niemand bracht meer lege kratten terug, want men was bang dat de andere preisers dan dachten dat ze toch aan het drinken waren. Broeder Calculatus was helemaal vergeten door te geven, dat er in januari minder gebrouwen moest worden en dus was broeder Hoppus gewoon door aan het brouwen geweest  :?
En nu moest de hele ketel Triple binnen drie dagen leeg zijn en aangezien Carl - Broeder Bachus niet meegerekend - de meest geoefende drinker was..........dan moest dat lukken.....

Dat liet Carl zich geen 2 keer zeggen; hij trok fluks zijn door zijn vrienden meegebrachte kloosterkloffie aan en daar togen ze naar het klooster.
Een voor allen en allen voor een en voor jullie sta ik altijd klaar en meer van die dingen riep hij nog onderweg en zijn dorst werd er alleen maar groter van.
De verdwenen rots was hij al rap vergeten en in al zijn enthousiasme riep hij grijnzend dat het een very wet january ging worden  :P

Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January.............
Tony, jij moet n boek schrijven ; waar haal je het allemaal vandaan....😂🤙
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January.............
Toy,

Wow, een bier bacchanaal op 21 januari wie zag dat aankomen :D. Ja, de scenario schrijver ik weet het O:-D. Sappig verhaal dit, blij mee :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January.............
Hé Bieeeeeertje.....
Ja lekker  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January.............
Tony,

Ik schrok heel erg dat mijn petekind moedeloos op het bankje zat zo heb ik hem nog nooit gezien. :-(
Maar gelukkig waren daar de broeders van het rechte spoor en namen ze Carl mee voor wat gezellige bier uurtje(s).

Bedankt weer voor het kijkplezier van de mooie foto's.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......

Pssssst.........mondje dicht...........dit is (nog) geheim.... :warning:
Want evenals de vorige update, is deze update niet van Tony, maar van mij; Broeder Icetetius en hier geplaatst vanuit het klooster met mijn laptop (Preiser Q30 )  O:-D
Tony kan die updates van mij en jullie reacties daarop niet zien, want we willen hem en Carl verrassen  :P
In tegenstelling tot digiote Tony ben ik toevallig wel handig met computers en aanverwante zaken  :D
Sinds een paar maanden heb ik samen met Broeder Hackus het forum wat aangepast om ons plan ten uitvoer te brengen.
Helaas leverde dat soms wat downtimeproblemen op het 3railForum op, maar dat is voor de goede zaak en zo goed als verholpen.

Want wat is (binnenkort) het geval ?
Nog even en hier kan het zevenjarigjubileum gevierd worden  ;)
En als oprechte Broeders van het Rechte Spoor wilden we dat niet ongemerkt voorbij laten gaan, want 7 is een heilig getal en sterker nog; zonder Tony en Carl had onze congregatie nooit bestaan !
Tijdens onze lange en natte vergaderingen in de rufter over dit heuglijk feit, werd er regelmatig "die jongens verdienen een standbeeld" geroepen.
Aanvankelijk bestempelde Vader Abt dit als dronkemansgelal en onuitvoerbaar, doch gaandeweg klonk het steeds vertrouwder in de oren.
Met de bouw van het nieuwe baanstuk diende zich een perfecte mogelijkheid aan tot het maken en plaatsen van een monument voor die twee.
Dat moest natuurlijk wel in het geniep gebeuren en dus werd ook Frau Tony in het complot betrokken; zij zorgt er middels nog-to-do-klussen voor, dat Tony de komende dagen geen treinkamer ziet, zodat wij ongestoord ons plan kunnen realiseren  ;)
En zoals jullie al gezien en gelezen hebben, is Carl voorlopig ook onder de tafel pannen.
Hij trapte er mooi in  :D

Afijn, hierbij dus de volgende update over ons monument.......
Reageer gerust, Tony kan het toch niet lezen  :o)
(Alleen geen PB'tjes sturen ! )

Grtz Icetetius

( Namens de feestcommissie en workforcegroup )

Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
 Wat moeten we hier nou weer van denken? Persoonsverheerlijking? >:-D :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Goedemorgen Icetetius!

Wat een enorm leuk initiatief van de Broeders van het Rechte Spoor!
Maar, om eerlijk te zijn vind ik het nogal enge koppen geworden :eek:
Dit haalt het niet bij beeltenissen van Heiligen en aanverwante figuren.
Die zijn doorgaans als een gelijkenis afgebeeld en dat is hier zeker niet het geval.
Wellicht dat de beeldhouwer betaald is met Abdijbrouwsel,
maar dat moet ie dan wel ná uitvoering van het werk nuttigen!
Nu maar afwachten wat de Schepper en zijn hulpje ervan vinden ... :roll:

Groeten,

Erik.

Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Geachte broeder ICTtius,

Wat een prachtig initiatief hebben u en uw broeders daar laten zien. Ere wie ere toekomt en op deze manier worden uw schepper en zijn knecht kornuit op waardige wijze voor de eeuwigheid vastgelegd. Ze zijn naar het leven afgebeeld (en zo te zien hebben ze een zwaar leven achter de rug O:-D). Blijkbaar is in uw orde het afbeelden van uw schepper geen enkel probleem, sowieso is het leven in Limbabwe wat losbandiger.

Groeten,
Wico 
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Hihihi met die kleuren nu net een Tony's chocolonely Tony (en Carl). O:-D
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat foto* 81T NA EEN STEVIGE TRIPPEL ARRIVEREN ZE BIJ DE ABDIJ EN KAN HET ZUIPEN BEGINNEN !
:) Mooi initiatief, want er zat ook nog eens een heel speciaal moment aan te komen om te vieren;
Het was gisteren om 21 uur, 21 minuten en 21 seconden de 21e dag van het 21e jaar van de 21e eeuw.
:o) Ik zelf was ook op dat moment ook compleet lam, dus kon niet eerder reageren, ben net weer een beetje aan het bijkomen. :mrgreen:

En met mijn nog verdwaasde blik zie ik nu ook deze Tony en Carl koppen, een ware kunstuiting die eindelijk eens de eer toekent aan zij die het verdienen. O:-D
Icetetius, uw wegen zijn voor mij voor nu nog even ondoorgrondelijk, maar misschien moet ik in plaats van te staren naar die koppen nog een paar koppen koffie tot mij nemen, dan word mijn kijk op deze kunstvorm wat duidelijker. Ik vertrouw erop dat het goedkomt met die Carl kop, die van Tony lijkt sprekend, maar die van Carl benodigt nog wat werk. :D
U wilt tenslotte niet de toorn van de Taiga Twins over u afroepen. >:-D

Ik groet u,
Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Wat een mooi gebaar van Broeder Icetetius om de bouwers Tony en Carl vast te leggen op een stukje baan. :P :thumbup:
En ik moet zeggen helemaal verdiend ook zeker voor het gebruiken van simpele materialen en door de goede uitleg maar zeker voor de vele uurtjes kijkplezier. :P
En ja ze lijken ook nog eens de afbeeldingen. :D

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 22 januari 2021, 09:51:29
Het was gisteren om 21 uur, 21 minuten en 21 seconden de 21e dag van het 21e jaar van de 21e eeuw.

Ehem, we zijn met het 22e jaar van de 21e eeuw bezig meneer de Moderator!
Leuk bedacht, maar jouw feestje was dus een jaar te laat.
Nou ja, dat zegt waarschijnlijk meer iets over het feestje dan over jou ...
Of was dat nu juist andersom? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat van: Tony op donderdag 21 januari 2021, 23:59:03


Tony kan die updates van mij en jullie reacties daarop niet zien, want we willen hem en Carl verassen  :P

Grtz Icetetius

( Namens de feestcommissie en workforcegroup )



Oei, Broeder Icetetius, ik hoop maar dat u een tiepvaudje gemaakt heeft want ik vind het een zeer slecht plan om Tony en Carl te verassen; of zijn die beelden als grafmonumenten bedoeld :O
U bedoelde hoogstwaarschijnlijk verrassen. In afwachting van uw reactie wacht ik nog even met het luiden der noodklok!
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
 @citaat
Een typvaudju is zo gemaakt en kan desastreuze gevolgen hebben....
Toch maar hopen op het beste  ;)
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Hoi, even antwoorden hiero  ;)
Tony is met een volgepropte auto ouwe troep naar de milieu straat gestuurd en kan daar minstens 2 uur in de wachtrij gaan staan   :D

@ Wiggert; monumenten van dit kaliber zijn - helaas en in zekere mate - altijd uitingen van persoonsverheerlijking. Over 100 jaar weten we of onze keuze terecht is  :o)

@ Erik; de beeltenissen zijn naar waarheid uit de tempex gehakt en geven de (harde) werkelijkheid weer  O:-D
    Komt nog bij, dat onze beeldhouwer nog maar pas bezig is en wegens de lockdown alle lessen online moet volgen  :?

@ Wico; dank je ! Hier in het Katholieke Zuiden barst het van de beelden en we koesteren ze hartstochtelijk. Evenals Miswijn en andere spiritualiën  :P

@ Johan; ja, het lijken wel chocolade Sinterklaasjes  :-)

@ Dirk-Jan; dat drankgebruik wordt ons al vroeg aangeleerd hier in het Zuiden. Van kinds af aan zien we de pastoor de Grote Kelk in één teug ledigen en wie misdienaar is geweest, weet dat rest van de
    fles voor het middagmaal al in de glasbak kan  O:-D
    ( en de Twins moeten niet moeilijk doen )

@ Michel; we zijn blij, dat Carl's peetoom er ook zo over denkt  :thumbup:

@ Hans; typefout verbeterd ! Klepel van de noodklok kan stil blijven hangen  O:-D

@ Wim; we hopen hier altijd op het beste en dankzij de alertheid van Hans is de tekst weer zoals bedoeld  ;)

Grtz Broeder Icetetius


Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 22 januari 2021, 11:56:48
Ehem, we zijn met het 22e jaar van de 21e eeuw bezig meneer de Moderator!
:roll: 8o Eeehh.....  eehhh...... Toen ik dit typte was ik dus nog aan het bekomen van compleet lam zijn.
En nu baal ik dus dat ik compleet lam was om iets te vieren terwijl ik er dus naast zat.
En ik baal van u, u bent (bijna) altijd een zeer oplettende lezer. :D :-) >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Ik blijf me verbazen Tony.... Een gezicht gehouwen uit tempex...  toch blijven de verhalen en avonturen van Tony en de broeders errug leuk, dus wederom bedankt!
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Het is geen wonder dat de koppen niet helemaal lijken. Dit zal allemaal wel uitgehouwen zijn tijdens de dagelijkse zuippartijen.  :D
Daarom is het maar beter dat het in een vrij donkere kleur gestalte heeft gekregen.  :P
De twee mannen verdienen het natuurlijk wel.  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............effe geen tijd om te knutsen.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............effe geen tijd om te knutsen.......

Goedemorgen leesteraars  ;)

Net terug van de helaas 2e rit naar de milieu straat  :?
Gisteren bijna 3 uur in de rij gestaan, bijna binnen en toen was het sluitingstijd  8o
"Komt u morgen maar terug, mijnheer."  :evil:
Dus vanmorgen stond ik al om 7 uur - als vijfde - aan de poort en ben nu dus eindelijk van mijn zooi verlost  :thumbup:

Op de terugweg wel nog voor een zacht prijsje bij een Carnavalsclub 2 BOA-uniformen kunnen scoren !
Kunnen Herr und Frau Tony toch hun tienuurse avondwandelingetje maken  :D

Aan het nieuwe baanstuk heb ik nog niks kunnen doen, want er lag eergisteren opeens de hele ( ooit zelf geschreven) kluswaslijst jaargang 2020 op de keukentafel.
Met daarnaast de 3railkalender als dwingende hint.............
De helft van de lijst heb ik inmiddels af kunnen strepen, maar denk dat ik op zijn vroegst maandag weer wat aan de treinbaan kan doen.
Dus wie reikhalzend uitkijkt naar de volgende update; even geduld a.u.b. !

Grtz en prettig weekend !

Tony

Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
 @citaat
Boa uniformen? .......
Zelf heb ik een hondenriem gekocht, dan kan ik de kat uitlaten  >:-D
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
 @citaat
Ik heb nog een hondenriem liggen maar geen kat (en geen hond).
Dan maar mijn vrouw uitlaten.  >:-D
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Ik heb een "werkgeversverklaring avondklok" >:-D
ik mag m echter absoluut niet misbruiken :-(  ...
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Maar goed, we krijgen dus een avondklok en dat roept natuurlijk vele vragen op bij mij en waarschijnlijk ook bij jullie:

- Welk bedrijf komt hem installeren?
- Mag ik zelf bepalen aan welke muur die komt?
- Krijgt iedereen dezelfde of is er een soort catalogus waar ik uit mag kiezen?
- Zijn de batterijen erbij inbegrepen?
- Zijn er (verborgen) kosten aan verbonden?
- Werkt dat ding overdag ook of moet ik daar zelf een klok voor aanschaffen?
- Draai ik op voor reparatiekosten bij een defect?
- Kan ik mijn oude klok nog wel gebruiken?

Hopelijk komt de overheid snel met antwoorden.
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat van: Tony op zaterdag 23 januari 2021, 11:23:44
en ben nu dus eindelijk van mijn zooi verlost
:o) Milieustraat????? Ik dacht dat al die Limbabwiaanse heuvels gemaakt waren van stortafval. :roll:
Of wordt over een paar jaar de ingang weer verplaatst en bouwen jullie verder aan de volgende heuvel? >:-D

:-)  :-) Enne errug grappig al die opmerkingen over de avondklok met allerlei snode plannen. :biggrin:
Alsof jullie, ouwe mannetjes dus, na 21.00 uur nog de straat op willen. Goed excuus om lekker in jullie luie stoel bij de kachel binnen te blijven.
Hoeven jullie eens een tijdje niet weer weer op visite naar die familie/vriend met dat oervervelende wijf vrouwmens. :mrgreen:

Dirk-Jan, die een heerlijke luie stoel heeft. :D

Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat van: Hanzi op zaterdag 23 januari 2021, 17:09:17
Ik heb een "werkgeversverklaring avondklok" >:-D
ik mag m echter absoluut niet misbruiken :-(  ...

Ik dus ook, vanwege het misbruik verhaal ga ik gewoon wandelen met de kat. Toon maar eens aan dat het geen hond is  >:-D
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
 @citaat laat hem eens blaffen a.u.b.  Haha

Hier ook net thuis,  dwars door de avondklok heen gereden, uiteraard met een brief van mijn werkgever (had middagdienst)
Was lekker rustig op de weg  :)
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
 @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat

Wat een heerlijke reacties  :-)
Het hoeft niet altijd over treintjes te gaan, om vreugde te ervaren en de fantasie te prikkelen  :o)
Een avondklok hoeft trouwens niet apart aangeschaft; gewoon de nachtklok een kwartier linksom draaien en de grote wijzer verwijderen of omklappen.

Tijdens onze eerste BOA-wandeling 3 waarschuwingen uitgedeeld en 12 gehalveerde boetes cash geïnd !
De uniformen zijn al terug verdiend en er kan nu voor de vakantie gespaard gaan worden :thumbup:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Citaat van: Barry1972 op zaterdag 23 januari 2021, 22:46:20
@citaat laat hem eens blaffen a.u.b.  Haha

Hier ook net thuis,  dwars door de avondklok heen gereden, uiteraard met een brief van mijn werkgever (had middagdienst)
Was lekker rustig op de weg  :)

De meest eenvoudige manier om een kat te laten blaffen is overgieten met spiritus en dan aansteken: whoeff >:-D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............Dry & Wet January......(pssssst).......
Ja, en een hond kan je laten miauwen door m een nachtje in de vriezer te leggen en daarna op de cirkelzaag te leggen: Mriiiiiauw >:-D
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......

Hallo Volgelingen !
Dit is de laatste update van en door de Broeders  ;)

Vandaag mochten Carl en Tony met ons Tempexbrouwsel kennis maken !
Het monument ter ere van dit creatieve duo heeft de naam Mount Knutsmore gekregen.
U begrijpt misschien wel waarom.

Begeleid door enkele nog enigermate nuchtere Broeders werd Carl terug naar de Kluizenaarsberg gebracht, alwaar Tony al klaar zat.
Voor Tony had het allemaal niet gehoeven (ahum).
Bij de trotse Carl daarentegen was dat net andersom en leverde het zelfs een schram op zijn koppie op  :D

Maar dat kunt allemaal op de plaatjes hieronder wel zien en lezen.

Onze Missie is volbracht en vanaf nu kan ook Tony alle updates hier zien  O:-D

Grtz Icetetius

Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
 :o)
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Een waardig ijdel kunstwerk aanschouwd door de malle broeders  ;) :D haha

https://www.statenvertaling.net/bijbel/pred/1.html
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Gefeliciteerd met dit eerbetoon, het is geheel terecht en jullie van harte gegund!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Tony,

Een waardig eerbetoon voor Carl en jezelf. Wat grappig trouwens dat je ook bruintje beer in de rotswand verstopt hebt (probeer hem nu maar eens niet meer te zien >:-D). Je zit ook vol verrassingen :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
 B) Tot het einde der tijden zijn de twee grote forumhelden vereeuwigt in de rotsen, errug mooi. O:-D :thumbup:
(en Bruintje Beer er ook nog bij  :-))
:o) Ik zie dat u uw tube bruine verf in Amsterdam koopt, hebben ze dat niet in Limbabwe? :roll:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............Mount Knutsmore geopend !.......
Misschien nog plaats voor een paar witte letters op de bergen?  ;)