Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 7 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.............staren, proef-proberen en painten en gekozen !
 @citaat

mooie rijmelarij weer Tony.  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............staren, proef-proberen en painten en gekozen !
Tony in "dicht"- modus.... :-)
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......


Hallo volgelaars  ;)
Op de valreep van dit bijzonder jaar nog een kleine updeet.
Er lijkt weinig gebeurd, maar er zijn ongemerkt toch aardig wat uurtjes ingeslopen.
Omdat de autotunnel niet gepland was, moest er eerst vanalles weggebroken om het zaakje te laten passen.
Net op tijd, want de vergunning liep af.
Carl heeft hem geopend en het Märklinbusje mocht er als eerste in rijden   :P

Dan nog de beste 2021-wensen aan iedereen !
En dank ook aan ons forum, want ook in 2020 was het een gezellige, leerzame, onderhoudende en vooral ook veilige corona-proof haven  :thumbup:

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Nou dat bergje is zeker geen prutswerk ;)
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Tony, ik kijk nu al uit naar je kunsten straks in 2021.

Wens je een gezellige jaarwisseling en al het goeds en gezonds voor 2021.
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
De tunnelingang beloofd al veel voor de rest van de berg Tony. :)
Bedankt voor de vele uurtjes kijkplezier in 2020 hopelijk worden die uren meer in 2021.

Goed uiteinde en een super 2021 toegewenst.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Zoals die tube woodfiller in het diorama staat doet mij een beetje denken aan een walvissestaartkunstwerk waarop een Rotterdamse metro onlangs landde. Schrijft de scenarioschrijver ook voor de RET?
Goede wisseling van het jaar gewenst.
Fokko

PS wordt het bij Carl c.s. nu 1965 of springt de teller terug naar een datum ergens in 1964 en blijft die zo staan.
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
 :) Mooi tunneltje, maar toch wel een beetje linke soep zo op de valreep. 8o
Het Märklin bussie rijdt dan zo een zwart gat in, daar komt ie nooit meer uit. :o)
De wetenschap buigt zich nog over zwarte gaten en weten nog lang niet alles, maar gevaarlijk zijn ze wel. 8o :O

Maar goed, jij, je familie en alle lezers hier een gezellig uiteinde en een mooi 2021 toegewenst.
En morgen kan je weer gewoon verder gaan met updates plaatsen, dan is het al volgend jaar. :D

Citaat van: h0_miessie op donderdag 31 december 2020, 17:57:19
hopelijk worden die uren meer in 2021.
:o) Nou, dat gaat niet gebeuren, 2021 heeft een dag minder dan dit jaar, dus dat is al 24 uur minder. :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Hallo Tony,

Dank je wat je voor ons heb getoverd. Vele mooie plaatjes in een vreemd jaar 2020.

Fijne jaarwisseling voor jullie allen en een mooi modeljaar en alles wat erbij komt in 2021.

M.vr.gr. Erwin
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Tony,

Bedankt voor alle ontspannende en grappige momenten die jij en je vrienden ons/mij hebben bezorgd. Vaak begint of eindigt de dag met een glimlach als ik weer een update uit Limbabwe heb gelezen.

De beste wensen voor 2021 voor jou en je naasten, en dat er nog maar vele updates mogen volgen :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
 @citaat Hier sluit ik me bij aan. Bedankt voor een jaar educatie en vermaak, en tot het volgende jaar waarin we kunnen leren van (een van) de meester(s)! Een fijne jaarwisseling gewenst en bovenal een gezond 2022 voor iedereen!

Mvg Stefan
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Tony dank je voor al je 2020 "updeets" , we kijken al met spanning uit naar de 2021-serie . Laat maar komen.
Al t beste voor 2021
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
@citaat @citaat hey Stefan, gaan we 2021 overslaan? ;)

Tony, Carl & freunde en alle volgeraars: alle goeds voor een beter 2021!
Tijd om van de januariplaat van de WOSA-kalender te gaan genieten :D.
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Dank voor de warme reacties allemaal  :thumbup:

Johan, Tom, Mies, Fokko, Dirk-Jan, Erwin, Wico, Stefan, Wim en Hans; om niet in herhalingen te vallen, ga ik proberen een alles omvattend antwoord te geven  ;)

Het berg maken met resten en restjes en kruimels piepschuim op deze plek is een bijna letterlijke puzzel; constant zoeken naar eventueel bruikbare stukken, passen, iets beters zoeken enzovoorts......
Heel tijdrovend, maar wel erg leuk om te doen ! De voorraad rotzooi moet voldoende zijn om dit project te kunnen maken en het levert verrassende vormen en resultaten op  :P
Naden worden worden met taps gesneden schuim opgevuld, grof gemaakt/ met duimnagel en pincet afgeknabbeld en daarna geverfd.
Waar het echt niet anders gaat, gebruik ik de tube houtplamuur, die ik iets vochtiger maak.
Gelukkig krijg ik ook nog hulp van Carl & Co en komen er soms verhaaltjes van. Al naar gelang er uit de duim gezogen kan worden.
Lukt niet altijd, want dan komt die duim tussen de deur en moet tijdelijk in het verband met jodium en dat zuigt niet lekker.

Carl en ik blijven in principe in (en rond) 1964 leven, op 3 banen sowieso. In die tijd waren we 8 en heerlijk kinderlijk gelukkig en kwamen de Märklintreintjes in ons leven.
De grote spannende ( maar overzichtelijke ) wereld in het klein !
Met de ontdekking van oldskool van een paar jaar geleden komt die hele wereld van toen weer tot leven. en brengt veel plezier.
Tot die tijd was ik door lidmaatschap van treinclubs, Miba's en beurzen steeds meer gefocust op zo realistisch mogelijk modelbaan rijden en bouwen.
Vooral zo echt mogelijke natuur maken. ( is nog steeds mooi en leuk om te doen )
Tegenwoordig  mag weer alles en dat voelt als een bevrijding  :thumbup:

Ik geniet nu ook meer van alle takken en niveaus van onze modelbaansport en zo ook van veel b(r)ouwsels die jullie en vele anderen hier op het forum laten zien.
Zelfs van het digitale gegoochel en besturing van soms voor mij heel ingewikkelde banen. Begrijpen doe ik er weinig van, want ik heb digibetes type 1 (aangeboren dus) en ken mijn beperkingen.
Maakt niet uit, want er hoeft voor mij maar 1 trein tegelijk te rijden en dat lukt prima met het blote handje  O:-D

Vandaag heb ik dankbaar en trots de WOSA-kalender opengeslagen en hoop dat we de komende jaren nog lang van elkaar en van elkaars kwaliteiten en inbreng hier mogen genieten !!!

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Tony, dank je wel voor je mooie voornemens en wensen en hoop je nog lang te volgen. :thumbup:
Vooral gezondheid hebben we nodig om dit waar te maken en dat wens ik je, samen met al de jouwen. :favorite:
Een jaar dat we ons weer vrij mogen bewegen, al of niet met een prik. :P
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Tony,

De allerbeste wensen, en hopelijk weer een mooi modelbouw jaar  :)
Re: Tony's simpele banen.............de laatste updeet van dit jaar.......
Lekker aan het knutselen met afval Tony :P :thumbup:
Wat je er niet allemaal van kan maken nog het blijft een uitdaging maar wel mooi om te doen. :)
Mvgr,
Theo.
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Goeiemorgen !

@ Wiggert; ook jij bedankt en insgelijks gewenst ! We zullen wel nog een tijd vol moeten houden, maar met een wandeling in de buurt ben ik gelukkig ook al dik tevreden hoor. Hoop wel weer op een terrasje langs de Mittelrhein dit jaar. We zullen zien  ;)

@ Barry; voor jou ook en we doen ons best, zal ik maar zeggen  ;)

@ Theo; niks zo leuk als spullen zo lang mogelijk uit de vuilnisbak te houden  :P


Terwijl Carl en de Twins op nieuwjaarsochtend nog uit lagen te slapen om de alcohol te laten verdampen, besloot Matz een wandeling te maken en eens te gaan kijken bij het nieuwe bergproject.
Hij stond daar wat weg te mijmeren en uit het niets stopte er naast hem opeens een ultrakorte trein met exceptionele lading en stonden er ook plotsklapseling 4 ! WOSA-hotemetoten voor zijn neus  8o
"Het jaar begint al goed", dacht hij beteuterd en verbaasd.
"Goed dat we je treffen, Matz. Hier zijn 2 seinhuisjes die in het nieuwe project geïmplanteerd moeten worden. Een extra uitdaging van bovenaf !", sprak de belangrijkste. "Voor een plek op de kalender van 2022 worden er extra inspanningen van jullie verwacht hier !"
Matz bleef kalm en zei dat Tony het wel regelen zou, wenste ze een gelukkig nieuwjaar, bekeek de lading op de wagon, krabde zich achter de oren en toen hij zich weer tot de Inspektoren wou richten waren die alweer verschwunden.....
"Nou ja, ik zal een briefje voor Tony klaar leggen. Ik ga maar eens aan de spek met eieren."
                                                 
                                               #     #   #

Zodoende ben ik maar met het spul aan de slag gegaan en dacht dat er net als met de Tessinvilla wel iets leuks van te maken zou zijn en dat er wellicht een geschikt plekje voor te vinden zou zijn....
Na twee dagen ben ik ermee gestopt; ik wilde van tweeën een maken, maar het spul was erg goed verlijmd, erg hard en broos en royaal voorzien van zwarte verf als weathering. Tot op de ruiten aan toe  :? Dat werd snijden, krassen, wrikken, de ijzerzaag erin en met veel moeite een smerige ruit verwijderen zonder de zaak te beschadigen. Om dat allemaal netjes te krijgen zou nog een flinke klus worden..
Na de uiteindelijk eerste proefpassing en -plaatsing, besloten hier geen energie meer in te steken.
Idee was leuk, het resultaat beloofde weinig goeds; een misbaksel dus !
Weer wat geleerd en misschien later ergens in te gebruiken.......
Verder met bergrots maken dus  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Tony,

Dank voor het inkijkje in het denk,  sloop ("demolition man") en bouwproces. Maar je hebt gelijk hoor, deze gaat het niet worden. Niet op de baan en dus ook niet op de WOSA kalender.

Maar het jaar is nog vroeg, dus alles tijd voor een volgende poging :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
ik vind het resultaat nog wel meevallen  ;) , het zal vast nog wel terugkomen op een diorama met een leuk verhaal  O:-D


mvg,
Michel
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Ik vind versie 2 helemaal prima, als t lukt schone ruitjes er in en het geheel een fris verfje om er één geheel van te maken. En dan heb je weer een uniek bouwsel voor irgendwo ;).
WOSA zal t niet waarderen als je hun eisen aan je laars lapt... We gaan t zien...
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............

Hallo,

Een flink verlate reactie mijnerzijds, had er een willen maken met foto('s) erbij. Is niet gelukt dus.

@ Wico; tja, hier gaat ook niet altijd alles als verwacht/gehoopt....gelukkig maar  O:-D

@ Michel; het valt idd wel mee, maar komt hopelijk wel weer terug  ;)

@ Hans; terwijl jij dit schreef, was ik er alsnog opnieuw mee aan de slag gegaan  :D


Ik wilde na de updeet de seinhuisjes opbergen voor misschien ooit, maar voor ik het wist, was ik toch weer aan het verder renoveren geslagen.
Kon het niet laten  :D
Intussen zijn er 2 nieuwe ramen met vitrage gemaakt en geplaatst en ben ik met de rest bezig.
Als ik ver genoeg ben, volgt de updeet  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 @citaat Vitrage? In een seinhuis? Vergeet dan zeker ook de Geraniums niet te plaatsen ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Ja Erik ook op het werk moet het gezellig zijn dus met de aangebrachte vitrage komt het aardig in de buurt en met jouw idee van de Geraniums zal het met de sfeer vast en zeker goed gaan komen. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 @citaat @citaat

Ja Erik, misschien komt er wel een modelspoorbaanseinhuiswachterin in, dat kan toch ook? :-)
Of een LHBTer, niet meteen een stempeltje erop drukken. O:-D :P

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 @citaat Of een Preisertje...
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 @citaat

:o) Nou Wim, speciaal voor jou; ===> klik
Ik verwijs naar geaardheid, LHBTer is geen fabrikant. :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 @citaat Ik verwijs naar een (anders geaarde) Preiser... Moet kunnen.
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat en  @citaat

De oorspronkelijke bedoeling is/was een dubbele woning voor gepensioneerde seinhuiswachters, zodat ze in een vertrouwde omgeving van hun oude dag kunnen genieten  :D
Vandaar de vitrage  O:-D Ze hoeven niet meer dag en nacht naar buiten te loeren  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 :-) :-) :-)
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Afgezien van de geaardheid van Preisers of ander modelvolk. Die zijn van plastiek en dat is een prima isolator. Ergo ze hoeven niet geaard te zijn.

En Tony je moet maar zo denken, zonder misbaksels ook geen kunstwerken. Dan zou het allemaal eenheidsworst zijn.
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Lid sinds: 2010

MärklinCS2 + Windigipet: DB Ep3 diesel + stoom

offline
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
LHBT Preisers zijn bipolair met variabele geaardheid. Ondanks isolatie risico onmisbaar in een politiek correcte baan van Epoche 6..........
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Ik heb hier alleen maar ouderwetse ABC-preisers
(Alle Ballen Caramboleren)
Hoef me dus nergens druk over te maken  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Bipolaire ijsbeer. Bron: Nobody
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
 :-) :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
Misbaksel? Ik vind het eigenlijk wel een leuk ding... of het nou in een minidio geplaatst gaat worden of op de baan weet ik niet, maar ik blijf het een leuk gebouwtje vinden... Ben benieuwd of we het terug gaan zien...
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar..............
@citaat vast wel, let op mijn woorden: die gaan we terug zien! >:-D
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar......(2).....
Hans heeft gelijk, Stefan  ;)


In ieder geval nu nog even....., want ik ga voorlopig geen tijd meer in de samengevoegde seinhuisjes steken.
Al zou je het niet zeggen, er zijn toch nog aardig wat uurtjes in de gedeeltelijke  "restauratie" en verbouwing gekropen.
Echt heel erg enthousiast word ik er nog niet van, maar dat zou met meer verf, afwerking én goede standplaats misschien wel zo zijn.
Het baksel gaat nu de bewaardoos in en mag op andere tijden hopen  O:-D

Ik ga weer rotsberg knutsen  :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar......(2).....
Ha Tony,

Het is wel ene hele puzzel, hè. Als ik het "misbaksel" zo bekijk zou het misschien wel gebruikt kunnen worden als een lang geleden in onbruik geraakte seinpost. Alleen zou je dan de ramen een beetje moeten bewerken / blinderen of zo. Fleurige gordijntjes passen dan niet echt.

groet,
Roel
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar......(2).....
Zie reactie 14228 hierboven, Roel.
Alleen de gordijnkant wilde ik gebruiken, in de rest heb ik geen tijd meer gestoken.
Ik kan geen geschikt plekje voor het brouwsel vinden.
Maar wie weet, waar het ooit weer opduikt  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar......(2).....
 :) Wie wat bewaard die heeft wat. O:-D
Komt tijd, komt raad, de oplossing is nabij, je vindt ooit wel een plekkie en dan ben je blij. :D
Het is toch best een geinig bouwsel, tis net als Rivella, een beetje vreemd, maar wel lekker leuk. :o)

Dirk-Jan

N.B.
Was jij nog ingesneeuwd of was dat zuidelijker?
En zo ja, ben je ingepeperd door de Twins?  >:-D :D
(nee lezers, niet de Taiga Twins, maar de echte)
Re: Tony's simpele banen.............het eerste misbaksel van dit jaar......(2).....
Nixie sneeuw hiero, Dirk-Jan !
Wel mistig en waterkoud  :?

Afgelopen woensdag hoopten we wel op de (half) beloofde sneeuw, dan hadden we van de 2-jarige verwonderde twinsnuitjes kunnen genieten.
Maja, dat wordt misschien volgend jaar woensdag  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'..............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'..............

Carl was het gerotzooi met het seinhuis allang spuugzat en is zelf maar op het nieuwe baanstuk aan het knutsen geslagen  ;)
Matz kwam hem al snel helpen  :thumbup:
Tony volgde niet veel later.......................................
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'..............
Prachtige vorderingen zijn er weer gemaakt door jullie heren. :thumbup:
Ja als de handen uit de mouwen worden gestoken gaat het snel en zijn de contouren meteen zichtbaar.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'..............
Citaat van de tekst onder de foto;
81K SCHUINE VERBINDING NAAR DE VILLA IS OOK KLAAR EN NU MOET DE LIJM DROGEN.jpg

:o) Dat lijm drogen vind ik persoonlijk heel relaxend, achteroverleunend in de wachtstand gaan zitten totdat het droog is. :D
Het wordt een erg leuk hoekje, suc6 met verder knutselfrutselen. :)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
@ Mies; het gaat inderdaad weer lekker vooruit, maar echt snel is anders. Gaat ook niet op deze manier  ;)

@ Dirk-Jan; tevreden wachten op het drogen van lijm (en verf!) is zeker rustgevend  O:-D

Update van vandaag is de vijfde en toegevoegde foto van de update hierboven  @citaat @citaat @citaat
Dan is met wat scrollen het verschil tussen voor en na beter te zien.

Het is telkens wachten op het uitharden van de lijm tussen de verse tempexbrokken, dan met de vingers en pincet tempex in rotsvorm knabbelen, verven, groen strooien en nat spuiten.
Dat laatste was vandaag.
Toen de ventilator aan om de verf sneller te laten drogen om sneller een foto te kunnen maken en te plaatsen hier  :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Het wordt weer een zeer sfeervol geheel. Ik zou alleen wat waarschuwingsborden plaatsen tunnel uit. Sommigen zien licht aan het einde van de tunnel, maar hier rest slechts een diep gat >:-D.

Een bruggetje o.i.d. zou wonderen doen voor de doorstroming :idea:.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Dag Tony.

Dat gaat de goede kant op allemaal!  :thumbup:
Wellicht kun je, nu toch met rotsblokken aan het sjouwen bent, de togen van de kluizenaars-toren er ietwat mee opvullen?
Zodanig dat het lijkt alsof de togen tegen de berg zijn gebouwd.

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'.......(+1).......
 :offtopic: ...... In the free world! van Neil Young. Geweldig nummer. :offtopic:

Ff alle gekheid op een stokje. Begint er alweer goed uit te zien. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'..............
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.............keep on rockin'..............
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 12 januari 2021, 11:14:23
Citaat van de tekst onder de foto;
81K SCHUINE VERBINDING NAAR DE VILLA IS OOK KLAAR EN NU MOET DE LIJM DROGEN.jpg

:o) Dat lijm drogen vind ik persoonlijk heel relaxend, achteroverleunend in de wachtstand gaan zitten totdat het droog is. :D
Het wordt een erg leuk hoekje, suc6 met verder knutselfrutselen. :)

Dirk-Jan

Uhmm, Dirk-Jan, is dat net zoiets als het kijken hoe gras groeit?
Zoveel geduld heb ik niet hoor dan begin ik gauw aan wat anders.

@Tony,
Wonderbaarlijke frutsels tover jij weer te voorschijn met je kornuiten.