Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

pinkf en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.........aan de nieuwe villa voor de Twins wordt gewerkt !
 @citaat

:-) :-) :-)
Re: Tony's simpele banen.........aan de nieuwe villa voor de Twins wordt gewerkt !
Citaat van: Nieuwenhuis op dinsdag 01 december 2020, 08:06:02
@citaat Hans, de watermolen van Jouef kom je nog wel eens tegen,
maar deze is onderdeel van drie bij elkaar horende bouwdozen
en die andere twee kom je, vreemd genoeg, zelden of nooit tegen!

Groeten,

Erik.
Dank je Erik, en ja, wrijf het er maar weer in dat je me dat al eens had verteld :roll:
Re: Tony's simpele banen.....aan de nieuwe villa voor de Twins wordt gewerkt.... (2)
Carl & Matz hebben vandaag de draad bij de nieuwe villa weer opgepakt.
Eerst struikelde Matz er nog over, maar al snel bleek dat die gevolgd moest worden.
De villa bood genoeg karweitjes om zowat de hele middag bezig te zijn.
Er werd ook besloten om een mooi muurtje te maken, zodat de Twins straks niet naar beneden kunnen vallen.
Dat ligt nu -wit geverfd, want passend bij de villa- te drogen en wordt later in de tuin geplaatst.
Donderdag gaan ze pas verder, want ze hebben mijn hulp nodig en morgen ben ik oppas-opa en heb dus geen tijd.

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.....aan de nieuwe villa voor de Twins wordt gewerkt.... (2)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.....aan de nieuwe villa voor de Twins wordt gewerkt.... (2)
Maar ik zie geen draad liggen, wel een mooi hek en een mooie villa.
Re: Tony's simpele banen.....aan de nieuwe villa voor de Twins wordt gewerkt.... (2)
Tja Tom,

Matz zag de draad ook niet en ik eigenlijk ook niet, maar Carl zei dat die op schaal 1/87 is en alleen voor Preisers zichtbaar  :?
Het hek is een cadeautje uit de erfenis. De rest er van ga ik op het Rheindiorama gebruiken.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........niks in de schoen, maar toch een verrassing !!!

Vanmorgen ging ik in mijn schoentje kijken, maar wat was dat, die schoen was leeg !
Ik was nochtans heel braaf geweest en dacht dat ik cadeautjes kreeg..........
Opeens zag ik een heel klein briefje, was getekend; knutselpiet.
Kijk maar snel eens boven, jij gelooft je ogen niet !

En inderdaad, wat zag ik daar,
opeens de hele villa klaar !
En meteen ook ingepast
dat Pietje heeft me blij verrast  :P


Jaja, leesteraars !
Al het werk is geschied, al zien de Twins en Carl het niet.
Die zijn met Matz black Mittwoch shoppen en in hun kooplust niet te stoppen.
Nou ja, dat zien ze morgen wel, dat wordt een portie kippenvel  O:-D

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen..........niks in de schoen, maar toch een verrassing !!!
 @citaat Mooi geworden! Wél een nogal elitair wijkje... ;)
Re: Tony's simpele banen..........niks in de schoen, maar toch een verrassing !!!
 B) Keurig voor elkaar allemaal zo, ziet er netjes en strak uit. :thumbup:
Jij doet niet veel meer hé? KnutselPiet, Carl en Matz, jij hebt zo je werklui, jijzelf bent dan zeker alleen het laatste; lui? >:-D
O ja, je bent vandaag aan het oppassen op de Twins, da's natuurlijk ook best druk en een hele verantwoording. O:-D
Maar goed, Carl en de Twins kunnen leuk wonen en gaan genieten en Matz parkeer je maar in het schuurtje, vier is teveel. :D

Citaat van: nobody op woensdag 02 december 2020, 12:45:34
Wél een nogal elitair wijkje... ;)
:o) Het is Limbabwe, daar woont men netjes en ruim en niks elitair, vele daar zijn vlaaienplukkers, dus hard werken. :o)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen..........niks in de schoen, maar toch een verrassing !!!
Carl en Matz zullen nog werk hebben, op die eerste foto komt er een stuk muur naar beneden onder het dak  :D ;
Knutselpiet heeft een steekje laten vallen  >:-D


weeral knap gedaan Tony (op dat kleine detail na);


mvg,
Michel




Re: Tony's simpele banen..........niks in de schoen, maar toch een verrassing !!!
Hoi,

@ Wim; dank je !  De elite ( in dit geval Carl, Matz & Twins ) woont altijd mooi, al is het uitzicht voor hun in dit geval niet zo mooi  ;)

@ Dirk-Jan; Ben er zelf ook tevreden over en ik kan de extra hulp goed gebruiken, want ik heb het tegenwoordig thuis drukker dan toen ik nog werkte  :D
Voor Matz wordt het tijd, dat hij ook maar eens een (metalen) vriendin gaat scoren. Maar voorlopig heeft hij genoeg aan de vriendschap van het trio.

@ Michel; dank je ! Het kleine detail was me helemaal ontgaan. Scherp gezien  :thumbup: De villa zat al vóór de restauratie op de ondergrond vast gelijmd en het euvel was niet opgemerkt.
Inmiddels wel én vakkundig verholpen  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk

Hallo,

De Sint heeft Limbabwe verlaten en inmiddels wordt er weer vrolijk verder gepuzzeld aan het nieuwe stuk baan  ;)
Het werken met losse reststukken piepschuim heeft als voordeel, dat de berg zo'n beetje "toevallig" ontstaat.
Telkens brokken passend maken en er vaak meteen met de duimnagel aan knabbelen.
Een tijdrovend, maar creatief en ontspannend karwei.
Langzaam naar het einddoel werken met heerlijke vioolmuziek  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk
Weer een prachtstuk Tony !
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk
Dag Tony.

Weer lekker aan het schuiven en kijken  :thumbup:
Die open driehoek, onder het seinhuis,
zou je kunnen opvullen met een brug hoofd :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............. weer verder met het nieuwe baanstuk
@ Wim; dank je !  ;)

@ Erik; dat gaat allemaal rots worden ( tot nu toe tenminste )  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !

Na nog een paar uurtjes pielen met piepschuim, kon er eindelijk eens aan een gedeeltelijke kleurklus begonnen worden  ;)
Dat motiveert extra, want zo krijg je alvast meer beeld van hoe het eruit komt te zien.

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
 @citaat Het lijkt Montserrat wel ... :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Kejje nagaan hoe het eruit ziet, wanneer het klaar is  O:-D
Wordt vast het voorblad + maandplaat van de WOSA-kalender 2022  :D
Trouwens, soort van brughoofd zit nog steeds ook in de ideepot.
Kan altijd later nog ingepast.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
 :) Die Preisertjes en Nochies treffen het maar bij jou. :thumbup:
Weer een bijzonder leuk plekje om te wonen, erg sfeervol stukje scenery. B) :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Citaat van: Tony op dinsdag 08 december 2020, 16:31:36
Wordt vast het voorblad + maandplaat van de WOSA-kalender 2022  :D
Tony

Laat dat maar aan Frau Dr. Ing. Lisa Uber-Wachung (hoofd kwaliteitscontrole WOSA publicaties) over :D. Je weet dat ze gek is op chocolade, doe daar je voordeel mee zou ik zeggen :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Mocht ik ook een preisertje worden dan verhuis ik naar Limbabwe toe om bij jouw en Carl te gaan wonen Tony en dan ga ik heerlijk onderuit op dit terras zitten genietend van mijn heerlijk biertje uit het klooster van de Broeders van het Rechte spoor. :P

Citaat van: Tony op dinsdag 08 december 2020, 16:31:36
Wordt vast het voorblad + maandplaat van de WOSA-kalender 2022  :D

Daar gaan we ons gewoon hard voor maken Wico heeft tenslotte al een voetje tussen de deur daar gestoken dat communiceert toch wat makkelijke met Frau Dr. Ing. Lisa Uber-Wachung. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Het ziet er indrukwekkend uit en wat ik ook bewonder zijn de bezoekers
op het terras, ondanks de enorme werkzaamheden blijven ze gewoon zitten,
ijzersterk en mooi :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Citaat van: wiggert prosper op woensdag 09 december 2020, 11:12:58
ijzersterk
:o) U bedoelt zeker plasticsterk?  :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Dirk Jan, sommige kunststoffen zijn sterker als staal, en daar zijn deze van Tony van gemaakt >:-D
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
ijzer, plastic, kunststof, staal... er wordt weer van alles bijgehaald :D

laten we het er maar op houden dat het weer een STERK staaltje (oh jee, daar gaan we weer :roll:) modelbouw is wat hier wordt neergezet!
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
En dat is dan weer niet sterk overdreven  :P
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............het nieuwe baanstuk wordt al wat !
 @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat

Na het lezen van al het bovenstaande, moet ik eerst maar even aansterken  :D
Re: Tony's simpele banen.............grote kleine boodschap.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............grote kleine boodschap.........
 :P
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....

Ik vertrek.

We schrijven het jaar 2020.
12 december 2020 om precies te zijn.
We maken kennis met Dirk en Dora Dreutelmans.
Ze hebben pas hun smalle grachtenpand in Amsterdam voor goed geld aan een huisjesmelker verkocht, die er 4 appartementen in gaat maken.
Dirk is een gepensioneerd ambtenaar en heeft op zolder een heel kleine treinbaan en wil graag groter wonen.
Als trouw 3railforumvolger heeft hij op Tony's nieuwe baanstuk 2 alleraardigste - nog onbewoonde - huisjes gezien en die wil hij graag kopen.
Een om in te wonen en de andere om te verhuren.
Dora ziet het helemaal zitten; weg uit de drukke stad en op een idyllisch plekje in Duitsland wonen  :favorite:
Dirk heeft makelaar Dorus Dondersteen in de arm genomen en die heeft voor een mooi prijsje alles voor hun geregeld  :thumbup:

Eergisteren zijn ze er naar toe gegaan en is de koop bezegeld  ;)
Dorus vertrok meteen en D & D stonden vertederd naar hun verse aankoop te kijken  O:-D
Totdat er een stevige windvlaag door het dal vloog en een huis omver blies  8o
Vol ontzetting zagen ze dat het huis van karton was en ook nog eens helemaal leeg ! Onbewoonbaar dus en de eerste de beste regenbui zou er niet veel van overlaten  :?
Dirk ging meteen met zijn GSM op marktplaats googelen en vond de villa uit Tessin van Faller voor een appel en een ei !
Dora fleurde helemaal op toen ze dat zag en zei; "Direct bellen, Dirk ! Voor die weg is !"
Dirk belde en de verkoper bleek Dorus Dondersteen te zijn. Na een stevig gesprek en verontschuldigingen, mochten ze de villa met korting voor een appel kopen.
"Wordt morgen persoonlijk afgeleverd", zie Dorus.
En dat was ook zo. Er moest wel nog "wat" aan gebeuren, maar dan had je ook wat en zat je erg luxe op een heel fraai plekje te wonen in de toekomst.

Toen Dorus vertrokken was, vroeg Dora aan Dirk hoe het nou verder moest. Wie ging die klus klaren ?
Dirk zei niets, maar wees in de verte naar een man met kruiwagen die hun kant op liep.
"Wie is dat ?", vroeg Dora verbaasd.
"Da's Carl, meisje. Ik heb hem gebeld en hij gaat ons uit de puree helpen. Ik ken hem van het forum. Geen berg is hem te groot en hij vindt deze opdracht een mooie uitdaging. Die huisjes bevielen hem toch al niet en onze villa gaat helemaal in stijl ingepast worden. In de tussentijd mogen we ook nog hierboven  in een van de villa's van de Twins wonen !"

Dora maakte kennis met Carl, was gecharmeerd door hem en had het gevoel, dat er aan deze boze droom een goed einde zou komen.
En dat was ook zo !
Carl ging direct aan de slag en ze werden door de Twins opgehaald en naar hun tijdelijke luxe onderkomen gebracht. Soms loopt "ik vertrek" alsnog goed af  :D

( wordt vervolgd )

Grtzzzzzzzzzzzzz
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
 :D Mooi verhaal, heeft ook wel wat weg van Bouwval gezocht. :-) Of ze die nou echt zochten dacht ik niet maar een bouwval gevonden hebben ze in ieder geval wel. >:-D
Die Tessin villa wordt nog best een klus voor Carl, krijgt hij dan nooit eens een tijdje rust? O:-D
Met de feestdagen in aantocht kan het wel een tandje minder voor Carl lijkt me, hij krijgt het nog druk zat met drinken, eten en lol met de Twins maken. :P
Dus Tony, fijne gozer, je springt Carl maar te hulp met je vaardige handjes en zorg ervoor dat het rap pronto schnell rapidement klaar is, gaarne ruim voor de Kerst.
Maar goed, tis wel een 8) prachtig verhaal en met een beetje mazzel loopt dit natuurlijk allemaal goed af zo vlak voor de Kerst voor de twee dubbel D's. :D :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
... en nu maar hopen dat die villa uit Tessin wel van degelijk plastiek is in plaats van onbewoonbaar verklaard karton!

Als professioneel lasercut amateur zie ik echter ook wel degelijk mogelijkheden voor karton, misschien niet direct in de Old Skool wereld, maar toch.

Overigens had ik wel een moment van schrik, Tony. Dit vanwege de topictitel: 'Ik vertrek'. - ik dacht: dat kan je niet menen! En dat was ook zo.

Groet,

Peter
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Citaat van: BlikkenTinus op zaterdag 12 december 2020, 14:18:30
Ik vertrek. - ik dacht: dat kan je niet menen!
:) No worries, Tony vertrekt alleen af en toe van huis met een tassie en een boodschappenlijstje om even naar de vlaaienbakker te gaan. :P
Met een gevuld tassie komt ie dan weer snel naar huis om Frau Tony te verblijden met verse vlaai. O:-D
:o) En uit naam van het forumbeheer als forummoderator zijnde gaan wij natuurlijk nooit akkoord met een vertrek van Tony, wij willen Carl en de Twins niet missen. O:-D :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Ook ik schrok met de ........ toen ik de kop van het topic zag. 8o
Mijn Tony und Carl die gaan weg ?
Gelukkig ging het om twee oudjes die de grote stad verruilen voor wat anders buiten de grote stad.
Jammer voor deze mensen dat het wat tegen zat met het nieuwe onderkomen maar gelukkig is mijn petekind een topper en gaat hij deze mensen helpen. :P

Groet Michel

Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Pakkende titel!

Hou ik wel van.  :thumbup:

Dacht ook heel ff; 'Carl is er helemaal klaar mee, met die avonturen'.  ;)

MvG,

Timaximus
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Nou die villabouwval in Tessin is volgens mij ook rijp voor t predikaat "onverklaarbaar bewoonde woning", er ontbreekt een compleet bouwdeel... Daar gaan Carl's kerstdagen...
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Villa in Tessin, daar stel ik me toch wat anders bij voor,......
Ik hoop toch dat dit verhaaltje een heppie ending  krijgt.

(Wim die nu even geniet van de Bolero van Ravel)
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Bestaat er een Bo Derek preiser?
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
 @citaat
En anders der Fahnder.... (ook een oude Duitse krimi)
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....

Ik dacht bijna dat Carl z'n laatste ademstoot had uitgeblazen met dit gruwelijk effect.
Fijn dat het allemaal goed is gekomen. Elitair of egalitair, dat is de vraag ...
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
 @citaat @citaat en  @citaat @citaat @citaat Bo Derek en krimi ? Ben even de draad of het spoor kwijt. Komt misscien door de ogenschijnlijk schokkende topictitel  :D
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2009

Grüezi midänand!

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Stephan Derrick of Bo Derek? Ik weet wel wie ik liever zie  :-)
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Bo Derek is een oudere actrice.
Bron afbeelding ===> klik
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Van Bo Lero naar Bo Derek, maar wat heeft dat allemaal met Dirk & Dora Dreutelman te maken???
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
geen idee
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
 @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat

Bedankt voor de reacties allemaal, heren  :thumbup:

De topictitel en het format is gewoon overgenomen van Ik vertrek op tv  :D
Had ook Droomhuis gezocht kunnen zijn, maar deze was toch pakkender en meer op zijn plek  :P
Ik verbaas en verkneukel me vaak over en bij dit programma; afgelopen vrijdag kocht een stel een verrot pand met een halve meter water in de kelder  :-)

Voor Dirk en Dora maakt het allemaal niet uit; zij gaan een leuk stulpje krijgen !
Carl is al volop bezig !
De kartonnen oude Auhagen TT huisjes zijn erg leuk, maar tijdens het passen en inbouwen bedacht ik me.
Kijken, of ik net als in het ingebouwde minidio verder kan gaan, zodat dat meer een geheel wordt.
Daarom dus de kapotte gekregen villa opgeduikeld en proberen maar  ;)

Wordt vervolgd !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....
Heelrijk programma: ze hebben geen geld, kennen de taal niet, weten niets van de regels, zijn mateloos optimistisch (vooral in het begin) en houden van avontuur. Zij doen gewoon waar wij misschien stiekem van dromen.

Veel succes met het herstel van de bouwval. Carl gaat daar zijn handen aan vol krijgen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2).......
Hoi !

@ Wico; klopt allemaal en van hoe lang verbouwen duurt en wat het kost, hebben ze vaak helemaal geen kaas gegeten !
Je vertrouwen in Carl is gegrond  :thumbup:


Carl is vanmorgen naar de vroegmis gegaan om op tijd te kunnen beginnen.
Toen hij terug was, moest ik hem komen helpen.
Samen hebben we de hele rest(anten) van de linkervleugel gesloopt en hij heeft er wat kleiners voor in de plaats geknutst.
Met restmateriaal dat ook in het minidio is gebruikt.
Nu kunnen we de zaak harmonischer inpassen !
Dat lukte met de 2 huisjes niet naar tevredenheid.

De tempex-rock-party kan dus weer verder gaan  :P

Grtz Tony & Carl

(die echnie van het forum vertrekken !)

Ps. de rest van de erfenisvilla zat niet bij de erfenis, maar dit is precies groot genoeg  O:-D

Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2a).......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2a).......
Vandaag liet Carl trots zijn vorderingen aan Dirk en Dora zien  O:-D
Dirk krijgt straks een heel ruime treinkamer en Dora een wijnkelder die diep de berg in gaat  :thumbup:
De ex-Amsterdammers zijn in hun nopjes !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2a).......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2a).......
Dag Tony.

@citaat Als voormalig Mokummer hoop ik, dat wanneer ik met pensioen ga, er ook voor mij zo'n lieve meneer een dergelijk prachtig stulpje met twee hobbyruimte ter beschikking wil stellen ... :roll:  :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2a).......
 :) Dat ziet er al heel picobello uit, lekker bezig. :thumbup:

Citaat van: Tony op maandag 14 december 2020, 19:54:59
Dirk krijgt straks een heel ruime treinkamer
:o) Een treinenkamer in een treinenkamer, da's leuk. :D

Citaat van: Tony op maandag 14 december 2020, 19:54:59
Dora een wijnkelder die diep de berg in gaat
:P Dat is perfecte als wijnopslag, beter kan je bijna niet hebben. :thumbup:
Die Carl krijgt toch zo wel zijn adresjes, die rechte of kromme of schuine of scheve broeders voor bier en Dora der grotje voor de wijn,
rijmen doet het voor geen meter, maar errug lekker is het wel. :D

Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 14 december 2020, 20:06:49
dat wanneer ik met pensioen ga, er ook voor mij zo'n lieve meneer een dergelijk prachtig stulpje met twee hobbyruimte ter beschikking wil stellen
:o) Nou, dan heb ik goed nieuws voor u. Der is hier een mannetje op het forum die Monte Vecchio in aanbouw heeft, misschien nog wel mooier dan dat Limbabweland.
Ik wil die snuiter wel een berichtje sturen met de vraag of er nog een leuk pandje voor u is of gebouwd kan worden. O:-D :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............ik vertrek....(2a).......
Tony,

Het is allemaal weer geweldige toverkunst van je 😊😊👍👍.

Ik heb de afgelopen dagen bij het bekijken van de foto's toch steeds het beeld dat ik daar meneer en mevrouw de Bok zie lopen 😂😂😂. Zal wel een mooie boel worden.

Groeten,
Roel