Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Dat moet even heerlijk shoppen zijn geweest, wat een mooie buit heb je gescoord :thumbup:. Je bent er wel vroeg bij dit jaar met de sint en kerst inkopen. Maar goed in corona tijd kun je maar beter je spullen op tijd in huis halen :D. Veel plezier er mee!

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Nou Tony,
Ben je nu al aan het hamsteren?
Ach die oldskool modernistische Faller bouwwerken, ook daar wordt ik vrolijk van. Hark ze maar binnen die WOSA punten.
Carl en de twins waren er als de kippen bij om deze wonderschone aanwinsten te bewonderen.
Die snoek, daar kun je in gezien worden  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Tony,

Wat een schitterende aanwinsten zijn er uit het snoepwinkeltje meegenomen. :P :favorite: :thumbup:
Daar ga jij en Carl en de Twins maar wij als meekijker ook veel plezier van beleven. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Die Faller B-257 ziet er nog wel heel nieuw uit en fris van kleur uit. Maakt het voor de WOSA punten nog uit of het de eerste uitgave is of de heruitgave van 2015? Hoe dan ook het blijft een heel leuke woning (ik heb er zelf ook ooit één verbouwd, dat was wel de oude uitgave O:-D).
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Lekker geshopt, Tony! Kan je weer mooie composities mee maken, veel plezier ermee!
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Mooie aanwinsten Tony! Daar zal de WOSA wel extra punten voor toekennen. De uitbreiding van de baan geeft wel diepte zo. Lekker bezig!
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Hoi,
Allereerst dank voor de reacties  :thumbup:

@ Dirk-Jan; de WOSA heeft alle aankopen direct goedgekeurd ! Ik mag er dus met een gerust hart van genieten  ;)

@ Wico; beter nu, dan straks voor Jan L. en voor niks bij de schoorsteen staan zingen  :D

@ Wim; die bungalow was ik nog nooit tegen gekomen, dus die moest mee en die snoek stond op het wenslijstje. Was ik al jaren naar op zoek  ;)

@ Mies; toen Carl & Twins zagen dat de nieuwe bungalow gemeubileerd was, waren ze niet meer te houden en zijn er meteen ingetrokken  :D

@ Johan; zou best kunnen, dat die bungalow niet echt oud is; er staat ook geen "b" voor het nummer aan de onderkant. De vreugde is er niet minder om  :P

@ Hans; met dat componeren gaat het vast goed komen !  O:-D

@ Martijn; aan die uitbreiding van de baan had ik veel eerder moeten denken. Geeft inderdaad flink wat diepte en een heerlijke klus in het verschiet  ;)


Eigenlijk geniet ik net zoveel van de kleine auto's als van het treinspul.
En het snuffelen is ook een sensatie op zich  ;)
Toen de snoepwinkelman ontdekte dat ik ook naar auto's, ging hij boven een grote doos halen. Vol met los en ongesorteerd spul. Er zat werkelijk van alles in  :P

Voor mij was de hoofdprijs de Ford Thames Trader. Vooral het eigenwijze neusje vind ik top. Lekker apart !
Thuis meteen op internet snuffen naar info over het grote voorbeeld en kijken, of ik mijn kleine rakker ook kon vinden.
Stond geen merk onder, wel dat hij 1/86 was. Blijkt dus Spaans te zijn en door de vorige eigenaar gepimpt.

Bijgaand 3 plaatjes van mijn zoektocht op het www

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Ik denk dat je er wel een neusje voor hebt  :)
Dit is wel een heel speciale  :favorite:

Ik ken best wel heel veel trucks, maar deze heb ik nog nooit eerder gezien, zowel in het echt (bijvoorbeeld op tv /bladen enz..) als op schaal , dus een fantastische vondst  :thumbup:

Heel mooi, ik zou er ook zeker een leuke lading opzetten.

Grappig om te zien dat het model uit Barcelona komt, ik weet nog dat ik daar een modelspoor winkel bezocht een paar jaar geleden om iets echt te kopen wat je hier niet vind,
Ik de dommerik  :o)

Stond er alleen maar busch met meestal Duitse auto's en zelfs een 1200 serie van marklin  :?
Niks Spaans of speciaals helaas   :?
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Ha Tony,

Wat heerlijk, hè, ons snoepwinkeltje. En je ziet, een babbeltje met de snoepjesman brengt soms verrassende aanwinsten. Heb ik ook ervaren. Zeker als hij weet waar jouw interesse ligt.... dat helpt ook als je vrouw ( of een goede vriend) daar eens gaat winkelen voor een verjaardagscadeau: hij weet wel wat je erg op prijs zult stellen  :P :P

Mooi hoor,

Groeten,
Roel

PS. Een paar TP II dingetjes zou ik zelf ook niet hebben laten liggen.... je bent me voor, maar het is je gegund, hoor  :) :)
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.....................Sinterkerstsnoepjes-zelfschenkset......
Dag Tony.

Gefeliciteerd met de jaloersmakende, heerlijke Old Skool  aanwinsten.
Zeker ook benijdenswaardig dat je zo'n snoepwinkel binnen bereik hebt!
Ik mis zeker ook de lokale beurzen en dan ook een gemis van een dergelijke winkel ...
Afijn, veel plezier met jouw nieuwe spulletjes, we zien het binnenkort wel 'verwerkt' worden.

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Hoi,

@ Barry; dat neusje valt wel mee, maar soms zit er een HO-engeltje op mijn schouder  O:-D Ik hoop altijd aparte vrachtwagens of bussen te vinden en heel soms heb ik mazzel. Mijn ervaring met treinwinkels in Spanje, Italië en Frankrijk is vooral, dat er bijna geen zijn en dat het aanbod vaak teleurstellend is. Wat dat betreft boffen we hier  ;)

@ Roel; ja we boffen met die winkel  :thumbup: En deze keer was ik je graag voor  :D

@ Erik; dit soort winkels is helaas nog maar dun gezaaid en sterft letterlijk met de eigenaren uit  :? Ben erg blij dat deze er nog is, anders loopt mijn spaarpot over  :D


Afgelopen dagen was ik tussendoor in beide treinkamers voor de zoveelste keer aan het ruimen en aan het mesten en spullen aan het verzamelen voor het nieuwe stuk oldskoolbaan.
Lievelings-werkblad bij het raam bijna leeg en toen kwam er een lumineus idee  :idea:
Misschien kan ik op dit werkblad een verhoogd los stuk baan maken en daar een keerlus op kwijt. Dan wordt baan Lindental nog leuker om mee te rijden !
Dat rijden doe ik af en toe een paar dagen achter elkaar, dus dan wordt het even de de plaat met keerlus aansluiten en knarren maar.
Na wat grof meetwerk bleek dat met R1-bochten mogelijk wel te kunnen passen, zonder dat ik ergens onderdoor hoef te kruipen, of me er langs te moeten wringen.

Resultaat; nog meer rotzooi gemaakt en puzzelen met 3 soorten rails, maar het ging dus wel  :thumbup:
Blijdschap en euforie alom ! Toen kijken welke rails ik zou moeten bestellen om dat voor elkaar te krijgen. Eventueel eerst nog een schets maken en bij baanplan ontwerpen hulp vragen om het perfect passend te krijgen.
U kent dat gevoel vast wel; het is bijna net zo mooi dan aan een nieuwe baan beginnen  :P
In gedachten had ik al rails van de bestaande baan weggebroken, iets bedacht om de aansluiting te maken en zelfs een afneembaar landschap bedacht.

Maar......toch eerst maar eens een nachtje over slapen, al lukte dat niet best natuurlijk.
Twee dagen en heel wat overwegingen later, toch besloten het niet te doen.

Weer wat geleerd en ik weet nu wel dat het mogelijk is  ;)

Bewijs ?
Bij deze !

Grtz Tony

( die weer verder gaat met ruimen, zoeken en verzamelen en u van de verdere ontwikkelingen op de hoogte houdt )

Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
 :) Toch leuk dat het kan, kan je het toch altijd nog eens maken als het je wel wil.
En suc6 verder met ruimen, zoeken en verzamelen en ons van de verdere ontwikkelingen op de hoogte houden.

Dirk-Jan

:o) N.B. Weet die Veenman ervan dat je een doos papier van hem hebt? :o)
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Zo is dat, Dirk-Jan !

Enne, die Veenman weet weet niks van die doos, die zat midden in een pallet  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Hoi Tony,

Wat leuk zijn ze toch, die denk, fantaseer en uitprobeer momenten. Soms zelfs nog wel leuker dan het rijden met de treintjes zelf ;). En pas als je het voor je neus ziet weet je of het werkt, of niet natuurlijk... Wat weer leidt tot een nieuwe denk, fantaseer en uitprobeer sessie. De "circle of live" voor de trein hobbyist zeg maar :P.

Nog meer intrigerend dan de doos met Veenman papier vind ik de lade met als label "geen meccano". Benieuwd wat daar dan wel in zit 8o.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Tony,

Een uitbreiding is altijd leuk om te doen zeker als er weer wat rails bij komt te leggen.
Ook hier wordt er straks opgeruimd maar dan in de tweede treinenkamer waar ik alles in bewaar wat betreft treinenspullen zal wel een aantal uurtjes duren vrees ik dus smeer ik het uit over een paar dagen.

Succes met het bedenken en uitvoeren van het extra stuk baan en ja net als Wico ben ik ook benieuwd wat er dan in de groene doos zit. ;)

Groet Michel 
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Die momenten zijn zeker goud waard, Wico !

Al hebben die vaak tot slapeloze nachten geleid en zelfs keren diep in de nacht het bed uitkruipen om toch nog eens een bedachte oplossing uit te proberen  :-)
Zal vast bekend in de oren klinken.
In die geen meccano-doos zitten in bakjes gesorteerde knutselspulletjes. Voorheen zat er meccano in en dat stond er ook nog op, toen ik ontdekte dat die doos perfect als lade paste.
Even aangepast dus maar. Andere kant is niet toonbaar .

@ Mies; nieuw baanstuk komt er niet en wat die doos betreft, dat staat hierboven beantwoord  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
En toch vind ik het een goed idee  >:-D
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Citaat van: Tony op dinsdag 20 oktober 2020, 14:21:31
@ Mies; nieuw baanstuk komt er niet en wat die doos betreft, dat staat hierboven beantwoord  ;)
Grtz Tony

Jammer want het stond wel fraai en zeker met jouw scenery kunsten zou het een mooie verlenging van de baan zijn geworden.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
@ en @@ Wim & Mies; het idee was zeker goed en zou zeker mooi geworden zijn, maar de speelwaarde zou amper gestegen zijn en mezelf kennende, zou mijn perfecte werkplek meestentijds onbereikbaar zijn. Op een vorige baan heb ik ook al eens zoiets gehad. Werd uiteindelijk semi-stationair en vet onhandig..... Had me toen voorgenomen, dat nooit meer te doen. Daar kwam ik nu dus opnieuw achter.
Vandaar op mijn schreden terug gekeerd  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
Citaat van: Tony op dinsdag 20 oktober 2020, 16:41:10
Vandaar op mijn schreden terug gekeerd  O:-D

:o) Niet gestruikeld bij het achteruitlopen? :roll:
Want er liggen een paar zakken op de grond en een paar bochten in het parcourtje en een beetje krap allemaal. >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............beter ten halve gekeerd en weer wat geleerd.....
 @citaat Bijna, Dirk-Jan  :D
In die zakken zit de tempex die nodig is, om het nieuwe stuk oldskoolbaan te maken.
Lag in de kelder onder te stoffen, maar nu hier. Klaar voor gebruik ( ook in deze kamer ), want in deze kamer wordt altijd getempexed.
Ging ook niet handig met die baanuitbreiding.........

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........

Hoogste tijd voor een in je uppiedeet !

Naast allerlei renovatieklussen aan het oldskool-schaal-1op1-huis ( anno 1913 ) is er ook aandacht en tijd voor het kleinere werk ( schaal 1op87 )............
Vooral ruimen en ordenen, om straks zonder chaos met de baanuitbreiding verder te kunnen gaan  ;)
Die uitbreiding lijkt welbeschouwd op een diorama van een meter.
En zo zijn er nog 2 stuks die nog under construction zijn. Maar die moeten nog een tijdje wachten, want vrij laag-bij-de-gronds om aan te werken en even nog geen zin an.
Treinbaansgewijs liggen er dus nog vele mooie en minder mooie karweitjes in het verschiet en kan ik nog jaaaaren vooruit......

Nog even en er kan weer creatief met de tempex begonnen worden  :P

Grtz Tony

( dit alles kan nog in de war geschopt worden door de scenarioschrijver en de WOSA, want Carl &Co willen ook regelmatig in beeld en op het forum komen )

Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
 @citaat
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen  :P
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
 8) De eerste uitbreiding op het tafeltje hebben we al even mogen aanschouwen, die kan door, wordt erg leuk. :thumbup: B)
Alleen effe wat hout onder die mooie klassieke boogbrug weghalen, dan is de brug meer een brug als dat een brug bedoeld is te zijn.
Nou, en verder heb je gelukkig ook nog genoeg te doen, en dat is mooi, anders loop je mevrouw Tony toch maar voor de voeten. :D

Dirk-Jan

Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Zo te zien aan de onderschriften bij de foto's kom jij de winter wel door Tony met deze leuke klusjes in het vooruitzicht. ;)
Uiteraard blijf ik deze vorderingen op de voet volgen. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Citaat van: Tony op donderdag 22 oktober 2020, 17:06:51

Treinbaansgewijs liggen er dus nog vele mooie en minder mooie karweitjes in het verschiet en kan ik nog jaaaaren vooruit......

Grtz Tony

Hoe lekker is dat (#metoo) :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Je hebt er weer een leuk stukje bij gemaakt, erg leuk allemaal Tony  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Je hebt ook opgeruimd bij Arie, goed gedaan Tony :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lang leve de Tempex- periode... :D
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
 :idea: Als je dat bakbeest van een pc verruild voor een tablet/laptop dan heb je Gelijk heel veel ruimte erbij   ;) :D hahaha

Voor die computer krijg je namelijk geen wosa  punten 😂 haha

Lekker bezig Tony
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Citaat van: Barry1972 op vrijdag 23 oktober 2020, 17:12:10
voor die computer krijg je namelijk geen wosa  punten 😂 haha
:o) U heeft helemaal gelijk, maar voor een laptop al helemaal niet. haha  :-)
Maar de WOSA staat het gebruikt van computers oogluikend toe i.v.m. met de omslachtigheid van de ouderwetse manier.

Op de oorspronkelijke WOSA manier zou het als volgt gaan;
Tony gaat met zijn Agfa-Clack foto's maken van de baanbouw.
Volgeschoten filmpje gaat naar de foto ontwikkelwinkel.
Een week later zijn de foto's klaar.
Foto's sorteren, verhaaltje typen en ermee naar de drukkerij.
Die gaat er een klein krantje/brochure van maken in een van te voren bepaalde oplage.
Weer een week verder moet Tony dan al die exemplaren stuk voor stuk in een envelop stoppen, dichtlikken, postzegel erop en opsturen naar alle volgelaars.
De P.T.T. beambte gaat dat dan bezorgen.
De volgelaars kunnen dat dan aanschouwen en lezen.
Als zij willen reageren zullen zij dat moeten doen per brief geadresseerd aan Tony die vervolgens dat weer moet gaan publiceren in een volgende uitgave.

Kortom, héééééél véééééél omslachtig werk, daarom mag de computer gebruikt worden van de WOSA. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
 @citaat
Zo ging dat vroeger. Sommige mensen hadden hun eigen stencilmachine hiervoor. Om hun eigen propaganda af te drukken.
Dan gaat het tegenwoordig toch wat makkelijker  :)
Geen gedoe met typex als je weer verkeerd getypt hebt, spellingscontrole, één druk op de knop en er is weer een bericht weg.
Dat de WOSA deze moderne fratsen oogluikend toelaat is wat dat betreft wel te begrijpen.
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Hallo,

@ Wim Douwe; vervelen heb ik me nog nooit echt gedaan. Vaak meer plannen dan tijd en puf ervoor  :D

@ Dirk-Jan; die plank is 100% WOSA-proof en hier erg noodzakelijk, want brug staat los om in één keer fatsoenlijk de TEE RAm op de rails te kenne pleure  :P
Wordt misschien wel nog oldskool afgewerkt en anders geef ik Carl de schuld  O:-D

@ Mies; er is nog genoeg voor vele winters  ;)

@ Wico; dat is heerlijk lekker, want banen afbreken ga ik niet meer doen  O:-D

@ Peter; dank je ! En dan moet het echte werk nog beginnen  ;)

@ Wiggert; tja, af en toe móet er ingegrepen worden  :D

@ Wimpie; en dan vooral gerecycled tempex  :thumbup:

@ Barry; pc is internetloos en wordt gebruikt als typemachine en jukebox en is al bijna WOSA-waardig  :o)


Prettig weekend allemaal !

Grtz Tony

FF reactie op de 2 extra reacties;

@ Dirk-Jan; ik ben blij, dat jij het even helder uitlegt  :thumbup: Scheelt trouwens ook veel boze brieven  B)

@ Wim; ik heb me wat afgestencild op de basisschool   :? en ben blij dat ik ontheffing heb van de WOSA  ;)
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Citaat van: Wimdouwe op vrijdag 23 oktober 2020, 18:07:45
Geen gedoe met typex als je weer verkeerd getypt hebt
Nou, daar is nog niet iedereen van op de hoogte. :-) >:-D
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Citaat van: Wimdouwe op vrijdag 23 oktober 2020, 18:07:45Om hun eigen propaganda af te drukken.

Ach ja ... , Propaganda ...

https://youtu.be/Q4E1zMLghhY

Prettig weekend :wink:

Erik.
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
En deze  :)
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
 @citaat en  @citaat @citaat

Ik houd het liever meer op geloof, hoop en liefde  O:-D

En op het betere gitaarwerk  :P

Een beetje mooi geloof van een van mijn gitaarhelden dan maar   :favorite:
TVT ( Tip Van Tony ) ; draai het volume maar eens lekkker open !

 

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
 @citaat Ik dacht dat je wel een stukje proza met fraaie muziek kon waarderen :roll:
Het betreft hier een oud gedicht van Edgar Allen Poe: A dream within a dream. :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen............al het diogoeie in drieën.........
De proza wel, Erik  ;)
De muziek is niet echt mijn jassie an  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !

Jaja, volgelaars !

Een dikke maand werk in mijn modelbaan-verleden betaalt zich dit jaar dubbel uit  ;)
De Pola/Faller steenfabriek is in mijn modelbaanleven 2x als beurs-bijvangst in mijn bezit gekomen.
Een daarvan heb ik weggegeven en de andere is later gesloopt en getransformeerd tot 2 minidio's, die nog weer later zijn samengevoegd en verlengd en een mooie plaats vonden op de uitbreiding van mijn rangeerterrein van baan Lindental.
Was in totaal een maandje werk en ik ben er heel tevreden mee  O:-D

Tot mijn verrassing verscheen een foto hiervan in de WOSA-kalender van 2021  :thumbup:
Maar als inzending voor de 3rail-kalender van 2021 wist dat plaatje nog een keer te scoren  :thumbup:

En daar ben ik  :o) :o)trots op  !!! :P

Welk plaatje ?
Nou, dat laat graag nog eens zien !

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
 @citaat @citaat

Tony,

Dit is echt wel een plaatje om trots op te zijn. :thumbup: :thumbup:

Grts Freddy
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Deze prachtige foto in 2 kalenders dat is zeker iets om trots op te zijn. :P :thumbup:
Ik hou het voor 2021 bij mijn WOSA kalender want tig kalenders in huis is ook weer wat teveel van het goede. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Wát een erkenning, Tony. En terecht :thumbup:
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
 B) Tis ook een plaatje van een plaatje, niet zo gek dat dit her en der opduikt in kalenders. O:-D
:o) Hoewel het best een gek plaatje is, vanwege het groen doet het zomers aan, maar die witte lucht vol met sneeuw doet anders vermoeden. :-) :o)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Hoi Tony,

Gefeliciteerd met dit dubbelresultaat :thumbup: :thumbup:. Eerst een kalender voor je WOSA oeuvre en als kers op de taart deze plaat nogmaals op de kalender van het 3-rail forum. En hoe mooi kan het zijn: nadat ik me eerst heb ingespannen voor de realisatie van de WOSA kalender, is er ook een fraaie plaat van mijn oude baan "Donnerwetter Wald" gekozen voor de forum kalender. Hoewel ze niks met elkaar te maken hebben, zie ik het toch maar als een kleine "beloning" voor mijn WOSA werk ;). Twee kalenders dus die we allebei heel erg zullen koesteren en echt nooit bij het oud papier gaan :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Volledig verdiend dat je ook op de officiële 3rail kalender terecht gekomen bent  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Terecht dat jou baan op deze kalender staat Tony  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Prachtig Tony.  :P Dat is toch veel leuker dan die standaard pakketjes. Veel spannender en uniek ook   ;) :thumbup:
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
Mooi hoor jouw diorama op de kalender! Gefeliciteerd Tony!
Droom ik nog van een Twinskalender met "gewaagde foto's" voor in de garage zullen we maar zeggen :D
Re: Tony's simpele banen............Tony's scratch built Polafaller heeft toekomst !
@citaat  :D :D :D