Hoi,
Om niet in herhalingen te vervallen, even wat antwoorden aan/voor alle reageerders en zij, die nieuwsgierig zijn;
- de Twins passen zich snel aan de weersomstandigheden aan
- Carl's bootje is nog niet bij de Loreley-rots en kan dus nog niet gespot zijn daar
- door de relatieve diepte van het Rijndal kunnen er soms valwinden ontstaan en door het meanderen van de rivier staat de wind soms dwars op, of even verderop juist in het verlengde van het dal
- de rode Ape Piaggio van Erik is de kers op de taart van de terras-scene en gelokaliseerd op een van mijn minidio's. Het duurde trouwens een hele poos, voordat de Twins eindelijk stil op hun stoeltje bleven zitten

- Miessie had het goed gezien laatst met de kleding van de Twins en zodoende heb ik gisteren alle dames/stand-ins voorzien van de juiste kleding en schoeisel
Hopelijk lukt het me vandaag nog de beloofde update te realiseren, want gisteren zijn we naar het tuincentrum geweest, om wat door de hitte ontstane gaten in de tuin op te vullen. Hetgeen - mede door de uitverkoopkortingen en daardoor opgewekte kooplust - leidde tot een overvolle auto en thuis tot een nieuwe oase op het plaveisel

Dat spul moet nog allemaal de grond in.........
De hoogmis heb ik om tijd te winnen wel alvast overgeslagen.......ik bid wel extra tijdens het poten

Als - eventueel en hopelijk - goedmakertje wél een plaatje van achter de schermen van de update van gisteren

Grtz Tony
( die jullie - en zichzelf - graag en met alle liefde vermaakt met Carl's wederwaardigheden )