Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen......de plaatjes gaan naar 2.0....(testje).......
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen......de plaatjes gaan naar 2.0....(testje).......
ZO! Heel het verhaal vanaf 2014 uitgelezen. Of iig gelezen, want ik hoop natuurlijk dat  er nog meer komt... Hartstikke bedankt voor de afgelopen 2 weken, want ik heb bijna elke dag zitten lezen, en veel geleerd. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen......de plaatjes gaan naar 2.0....(testje).......
Fully agree 🕺🏻🍻🍻🍻
Re: Tony's simpele banen......mooie plaatjes, praatjes en plannetjes................
Hallo !

# de praatjes
Allereerst een speciaal woord voor Stefan (boerenknecht); knap, leuk en fijn, dat je het hele topic gelezen hebt en dat ik je heb kunnen inspireren om aan je baan te gaan beginnen  ;)
Ik voel me vereerd ( O:-D), maar hoop ook, dat je op het forum nog verder kijkt. Want er zijn heel wat bouwers die meer dan de moeite waard zijn  :thumbup:

Dan een hopelijk alles omvattend antwoord aan alle reageerders; alhoewel er hier in huis allerlei fraaie digicamera's rondslingeren, gebruik ik die nooit. Snap er geen snars van, vind het onhandig en erg lastig en omslachtig om die pixelplaten op mijn PC te krijgen  :? Vandaar mijn tablet-gebruik; dat ding snap ik enigermate en die geschoten foto's mail ik naar mezelf, verklein ze in paint en kan ze dan makkie plaatsen. Zo kan zelfs digibete Tony de was doen  :P Een schone zaak  :thumbup:
De vaak voorkomende rode waas op die plaatjes vond en vind ik ook dikwijls een leuke bijkomstigheid. Maar eigenlijk kan je met dat ding alleen met goed daglicht redelijke resultaten boeken.
Mijn nieuwe aanwinst is een gsm met zonder simkaart. Verbonden met mijn routert blijft de procedure voor mij hetzelfde. Alleen kan ik nu ook nog inzoomen en flitsen als het nodig is.
En ook niet onbelangrijk; fatsoenlijke, niet stotterende filmpies schieten. Maar eerst moet mijn schoonzoon het ding nog connecten met youtube en overbodige zaken van het toestel verwijderen.
Bellen doe ik met een ouwelullen-gsm; een opklapbare Doro met grote letters en toetsen, waar ik alleen mee kan bellen en sms-en. Die hoef ik maar eens in de 2 weken op te laden, dus dan weet je t wel  :D

# de plannetjes
- Met kleine stapjes de lange kluslijst van huis & tuin afwerken.
- Treinkamers voor de zoveelste keer opruimen en poetsen.
- Met Fischer Technik wat beweegbare speeltjes voor de Oppas-Twins knutselen.
- Verder met de bovenbaan van treinkamer 2; rails verven, ballasten, wegdek op orde maken en alles verder groenen en afwerken. Nog best veel werk dus.
- ( Hopelijk komen Carl en Matz me helpen en wie weet nog avonturen beleven. Al is dat laatste nog niet zeker, want de scenarioschrijver zit vast in Bolivia vanwege de Covid19-lockdown. Hij is ook nog eens onbereikbaar  :? )
- Pop-up plannetjes die spontaan ontstaan zijn - zijn begrijpelijkerwijs - niet in het lijstje opgenomen  :o)

# de plaatjes
Ze zijn van de baan waar ik aan verder ga knutsen.
Kijkt u maar hieronder  8)

Grtz Tony




Re: Tony's simpele banen......mooie plaatjes, praatjes en plannetjes................
Citaat van: Tony op vrijdag 15 mei 2020, 14:10:30
Bellen doe ik met een ouwelullen-gsm
:o) Toch ook wel al heel modern, respect. :thumbup: :D
Ik zag je er voor aan dat je nog steeds met een hand vol kwartjes naar de telefooncel gaat,
het nummer op te zoeken in de daar hangende telefoonnummerboeken en dan te gaan optelefoneren naar de gekozende. :o) :-)
(en voor de jongere lezertjes; ja, ja, zo deden wij dat vroeguh. :mrgreen:)

Maar suc6 met alle geplande werkzaamheden, genoeg om handen als ik het zo lees. :)
:o) En maak de rails niet te roestig, anders moet je weer gaan roestrijden. 8o

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Eerste filmpoging  :P




Grtz  O:-D Tony
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Hoi Tony,

Het filmpje is goed gelukt  :thumbup: :thumbup:
Leuk om jou baan eens op een andere manier te zien, hij is veel groter dan ik in eerste instantie dacht.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
 @citaat Sluit ik me bij aan! Krijg je nou ook extra WOSA punten voor de snelheid?
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Tony,

Test geslaagd lijkt mij. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....

Mooie scherp beeld
En leuk om eens een rond rit te krijgen
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Nu weten we waar alle capriolen worden uitgevoerd. Mooi filmpje.
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Tony,

Lekker filmpje, dat smaakt naar meer (banen en fraai materiaal). Gelukkig is er nog ruimte voor verbetering, anders was je na je eerste poging al klaar O:-D. Kortom andere loc en wagons op de baan en met vaste hand en lage snelheid filmpjes draaien voor de happy peppy forum volgers :thumbup:. Mijn dank is op voorhand al groot.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Heel mooi.
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Leuk filmpje, sluit me aan bij de opmerking van Wico, vaste hand maakt een film wat rustiger om naar te kijken.
Een statief doet wonderen met een filmpje en gewoon vanuit een vaste hoek steeds delen filmen.  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
 @citaat (allemaal)

Na het vanmiddag resetten van de gsm door schoonzoon en het invoeren van email en youtube-account ( duurde 2 uur ) ben ik naar boven gerend, en gaan proberen.
Het was een echt testfilmpje; echt snel even geschoten, om te kijken hoe de camera het deed, vandaar ook een wat snelle trein.
En toen meteen op youtube gegooid. Kijken of dat ook werkte/lukte.
Ja dus.
En ikkie blij  ;)

Volgende filmpie ga ik mijn best doen, om er wat van te maken.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Kom maar op! :D :D :D
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Mooie duidelijke film en nu is ook te zien hoe groot deze baan is. petje af. :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Mooi filmpje hoor 👏🏻👏🏻👏🏻
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Tony,

Nu je weet hoe het werkt, kun je helemaal los gaan :P. Weer een nieuwe dimensie van onze hobby, waarmee je ons heel blij gaat maken :D. Veel plezier!

Groeten,
Wico 
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Super leuk filmje Tony, om zo je baan te zien.

Gr, Arnold
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Erg leuk dat filmpje. De baan is veel groter dan ik dacht. Ja lekker dan, nu willen we meer van dit!
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Leuk filmpje Tony, en je baan is veel groter dan wat je in al verhalen zou veronderstellen. Dit smaakt naar meer.

Luc
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
 B) Mooi fillempie van een hele mooie baan. :thumbup:
En het is inderdaad lastig om een filmpje te maken zo uit de losse hand, heb ik ook last van. :roll:
Ik probeer dan ergens steun te zoeken, wil wel eens helpen.
Net als bij foto's, de telefoon camera beweegt gauw een beetje.

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Ook ik vind het een schitterend filmpje. Voor alles is een eerste keer  :)
Ik heb zelf van 3 plankjes een telefoon-bevestig-ding  gemaakt. Die kan ik op een AC-tion statief plaatsen. Misschien een idee?
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Dank ! en antwoord  voor alle  @citaat

Na de reeds geplaatste schokkerige tabletfilms en de gsm-testfilm uit de losse en snelle pols, ben ik alles in gereedheid aan het brengen om een geweldige nieuwe film te produceren.
Het moet wel in een keer goed, want knippen en plakken, monteren en van extra geluid/muziek voorzien is er niet bij.
Als ik dat via de computer moet doen, kunnen ze me afvoeren hier  :D Dat heb ik weleens geprobeerd, maar was gekmakend  8o
Slechts de pauzeknop en het inzoomen staan tot mijn beschikking.

Het statief uit een vorig leven als enthousiast super-8 filmer heb ik nu aangepast aan de gsm.

Jullie boffen trouwens, want de première van de eerst officiële vindt hier binnenkort plaats  O:-D

Grtz Tony 
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Can't wait....  :)
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Ziet er PROFI uit, Tony !
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Ziet er goed uit Tony "Spielberg". :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Kosten nog moeite worden gespaard hier  :-)

Er gaat niks boven Eigen Prutswerk Eerst !
( Kopen kan altijd nog )

Het geld zit in de baan en het materieel, dus Low-Cost-Budget-Movies............
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Mooie ontwikkelingen in Tonyland  :thumbup: Vooral voor alle EPE knutsels veel waardering  ;)
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
 :roll: Tja, leuk en vindingrijk gemaakt, dat moet ik toegeven. :thumbup: B)
Maar dat roze schuimrubber, had je niks anders? :o)
Niks tegen roze natuurlijk, daar niet van, maar op deze manier is het geen stoer mancavemodelbaanfotografiehulpstuk.
Wel leuk voor poppenhuisfotografie of zo. >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...mooie plaatjes, praatjes en plannetjes....testfilmpie....
Tis LHABCDX-statiefaanpassingsschuim en niet in alle kleuren van de regenboog, maar alleen in roze verkrijgbaar, Dirk-Jan.
In sommige kringen is het zeer populair volgens de winkelmejongejuffrouw  :o)
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......

Daar issiedantoch !

De film is klaar  O:-D Kwam alleen handen tekort  :?
Valt niet mee met een handbestuurde baan en dat is ook te zien ( of eigenlijk; juist niet ).
Heb men best gedaan......
Kortom; u ziet maar  8)

Grtz Tony





[/i]
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Dat is al vele malen rustiger, het zwaaien ziet er goed uit als je met de trein mee gaat.
Heb er van genoten en vraagt om meer.
Vraag me alleen af, heb je een houten vloer. ?
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
 8) Nou ventje, ik heb er met een scherp oog naar gekeken en vind het fillempie mooi, erg mooi en heel erg mooi. :thumbup: B)
Uw fillempiestechniek verdient een 10, helemaal niks mis mee. :thumbup:
Alleen zie je af en toe dat de telefooncamera heel even moeite heeft met scherp stellen, maar daar kunt u niets, maar dan ook helemaal niets aan doen. O:-D
U filmt tenslotte met een telefoon, niet met een dure hightech fillempies camera. :D
8) En wederom weer een prachtig inkijkje gekregen in één van uw prachtige banen. :thumbup: B)
Zo'n stroomlijnloc moet ik mezelf ook nog maar eens cadeau doen. :roll:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Wat een perfecte cameraman, regisseur, geluidsman (excuses voor het gebruik van de naam van iemand anders) en producent ben je.  :thumbup:
Ik heb genoten. 
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Tony,

Bedankt voor de 8 minuten en 39 seconden kijkplezier. :) :thumbup:
Uiteraard smaakt dit naar meer maar dat snap jezelf ook natuurlijk wel. :D

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Prima filmpje, Tony!  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
02 jan 2019 blz 223. Tony, dit was de laatste keer dat ik iets gepost had op uw Topic. Ik wist niet dat het zolaaaaaang geleden was. Ik heb in ieder geval genoten met het bijbenen van de 45 bladzijden. TOP.
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Tony, ook ik ben buitengewoon onder de indruk van de gebruikte filmapparatuur. Een super 8 statief dat geheel is aangepast, pardon, gemodificeerd is om geheel eigentijdse mobiele en digitale video-apparatuur te accommoderen... Ik sta paf.
Met gemengde technieken uitgevoerd ook. Naald en draad zijn er aan te pas gekomen en hout dat zijn natuurlijk nerf plus dito look and feel behouden heeft. Voor een houtenthieke benadering. Of eh, is het golfkarton... ? Nou da's anders ook een geweldig natuurproduct. Zo geweldig dat het water van Het Diep in Pekela kon branden! Dat waren nog eens natuurverschijnselen.

Over de kleur van het accomodatieschuim kan ik alleen maar zeggen: gedurfd! Lef... Schuim met ballen!
Dus.
Oh. En de belichting... Een wokkelvormige energiezuinige multi verstelbare filmlamp heb je gebruikt. Het is te zien in het eindresultaat. Elke gerichte lichtbundel had het onderwerp genadeloos aangestraald met hinderlijke reflecties tot gevolg. Maar nu: natuurlijk diffuus licht...

In een (WOSA-Duits) woord?

Großartig!

Groeten,

Peter


Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Tony,

Lekker filmpje hoor en zoooveel beter dan je eerste poging, door het het soeperdoeper fluffy filmstatief :thumbup:. En de rondrit brengt je dan ook nog een in gedachten terug naar eerdere avonturen in het rijke oeuvre van de simpele banen. Ik zou zeggen lekker zo door gaan en blijf ons verwennen.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Ha Tony,

Complimenten voor deze high tech film. Een hoog " O ja" gehalte, prachtige details gezien  :P
En als kers op de taart de TEE Ram en de Oriënt Express. Mooi hoor.

Groeten,
Roel
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
LOVE IT!
Ik  doe bij elke update weer nieuwe inspiratie op, en elke keer begint het te kriebelen... Of zoals tony zelf wel eens gezegd heeft: het  begint te borrelen.
Het is dat ik na  een auto ongeluk afgelopen zaterdag wakker lig van de pijn aan m'n nek en hoofd, maar anders  had ik waarschijnlijk wakker gelegen van  de  ideetjes   :D Heerlijk dat  analoge!
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Schitterend  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Daar zou Bert Haanstra jaloers op kunnen zijn, geweldige documentaire. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
WOW !!!
Wat een berg positieve reacties  ;)
Dank daarvoor :thumbup:

Ik ga wel op zoek naar een echte gsm-houder voor op het statief, want deze constructie is te buigzaam en te wankel.
Dat kun je zelfs horen wanneer ik op pauze of opnemen probeer te drukken. Lukt niet goed en laat ook nog eens de camera zwiepen  :?
Nou ja, weer wat (af)geleerd.
Tijdens het filmen een paar keer vergeten een wissel goed te zetten; dat blijft lastig  :D

Driekwart van de loopruimte bestaat inderdaad uit houten vloer en de rest is een heel dikke smyrna-mat, waar ik lekker op mijn knieën op kan zitten en ook groter snijwerk (tempex/karton) op doe. Werkt uitstekend en de mat beschadigt onzichtbaar  :thumbup:

Al met al erg leuk, om eens met meer beeldkwaliteit te kunnen filmen  ;)
Volgende film wordt de digi-MS-1-baan (Neu-Ulm) boven deze baan. Maar die moet eerst gepoetst en dat gaat nog ff duren.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Lid sinds: 2020

Eine Kuh macht muh, Kühe machen mühe :D

offline
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Kan niet  wachten Tony, thuis zitten verveelt gauw, maar zulke filmpjes en foto's verzachten het leed.
En wat betreft het pauzeren/hervatten van de  video's, ergens heeft het ook wel wat als de camera  wat op en neer beweegt, het hoeft  immers ook niet  allemaal perfect... Persoonlijk vind ik zulke momenten hoogtepunten, denk bijvoorbeeld aan die keer  dat jij en Peter in lachen  uitbarstten toen er een trein haperde...  :D
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Ik denk dat de volgende film ingestuurd kan worden naar Cannes voor de Prix International 2020 en de Gouden Coronatulp.
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Dag Tony.

Leuk dat je er lol in hebt om van zulke films te maken :thumbup: :thumbup:
Het geeft de kijker ietwat meer inzicht in de gehele modelbaan :wink:
Maar er komt vaak veel meer bij kijken, dan voor het maken van een foto.
Een goed scherpe foto kan ik in de meeste gevallen al meer waarderen!

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen....Lindental 1964... The Movie ( soort van ) en knutsel
Hoi,

@ Stefan; perfect wordt het toch al nooit, dus toch maar een echt houdertje aanschaffen  ;) En vandaag zal ik je leed weer wat proberen te verzachten  O:-D

@ Tom; vooral op die tulp verheug ik me  :D ( dat wordt omsmelten.......)

@ Erik; na alle slechtbeeld-films die ik geplaatst heb, ben ik erg blij met dit resultaat ! En al zijn de mogelijkheden zeer beperkt; dit geeft heel wat meer voldoening  ;) En die scherpe(re) foto komt er aan  B)


Als een kind zo blij, met mijn nieuwe oude camera, ben ik vandaag met de Fischer Technik gaan knutsen.
Stond ook in de planning.
Want morgen is het weer dreumes-oppasdag !
Vet leuk, om dingen te bedenken waar die snuiters vol verwondering op ontdekkingsreis kunnen gaan.
De speelhuisbox is al een feest voor ze en morgen kunnen de Fisher-Price-mannekes "vanzelf" bewegen  :P En vallen natuurlijk, want dat is ook altijd lol  :o)
Verheug me nu al op de verbaasde snuitjes !
En op nieuwe dingen bedenken......

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen.....Lindental 1964...... The Movie ( soort van )......
Hoi Tony!

Toen ik naar je eerste filmpje keek werd ik een beetje misselijk, dacht even dat ik in een aardbeving beland was... dat gebeurd nog al eens in Limburg, maar ik las al gauw dat het kwam door oldskool filmen met een tablet. Das ook raar, want een tablet is vrij modern.
Maar, heb je nou een Ipad of tablet? Of is dat hetzelfde? Al die smartphones ook tegenwoordig, heb pas mijn 2e smartphone, de vorige heeft t 4 jaar volgehouden! Ik ga zo je tweede filmpje bekijken, maar eh er viel me een detail op: dat busje (zie cirkel) komt hier als t goed is vandaag binnen samen met een eerste vuilniswagen! Leuk bussie is t! (P.S. bij deze biedt ik mijn autisme en mijn eigen aan om te helpen met detaillering  :P )

Oja, de telefooncel met kwartjes, die kent deze jongere ook nog! K heb ooit per ongeluk zo'n ding gekraakt, zat 13 gulden in! Kwartjes en dubbeltjes enzo heb k ook nog, al hoewel ze nu nog bij m'n ouders leggen! Ooit (2010) liep ik terug van de basisschool naar huis en op t schelpenpaadje achter t huis lagen ineens 8 of 10 kwartjes ofzo op de grond!

Dan ff terug ontopic: leuk om wat meer van de banen te zien! Ik zeg: Bevalt goed & bis bis bis!

Gegroet,

Kwartjes-Martjes  :-)  >:-D