Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen...... bergwand 2.0.....eindstand, want klaar ! (2)
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Tony's simpele banen...... bergwand 2.0.....eindstand, want klaar ! (2)
Citaat van: Wico op zondag 15 maart 2020, 10:50:19
Bij mij zijn de preisertjes uit voorzorg in elk geval in quarantaine gegaan
Waar komen ze toch allemaal vandaan?
Zijn die isoleercellen niet wat krap ('t is toch maar voor 14 dagen)?
Of staat dat alle anderen nog te wachten (lockdown én isolatie)
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Hallo,

De laatste dagen kwamen er eindeloos veel PB's en mails binnen omtrent het verwijderen van en de herplaatsing van de toren  8o
Als klapstuk viel er vanmorgen al vroeg een brief op de mat ............met daarin een petitie met 34 handtekeningen vóór herplaatsing van het bouwsel.......

Stand van zaken na inventarisatie; herplaatsen 76 stemmen, andere plek op de baan ( of een andere baan ) zoeken 74 stemmen, niet meer op de baan 12 stemmen en ergens anders voor gebruiken 25 stemmen.
Geen uitgemaakte zaak dus !

Daarom Carl en Matz ingeschakeld om met een frisse blik te gaan uitzoeken wat het beste zou zijn, want mijn kijk op de zaak is getroebleerd, vooringenomen en partijdig.

"Gaan we doen, Tony !", riepen ze eensgezind. "Maar wat doen we als we een ideale plek gevonden hebben ?"
"Meteen plaatsen, jongens ! Da's weer een hele zorg minder én het scheelt flink wat post. Gooi de toren maar op een platte wagen en hang die achter de BR 96, die is tijdperk II en krachtig genoeg om dat zware ding te trekken. Jullie krijgen carte blanche !"
"Komt voor de bakker, Tony. We zullen jou vandaag eens ontzorgen. Kun jij lekker wat in de tuin klooien en als we klaar zijn, effe uppiedaten ", grijnsde Carl  :D

Bij deze dus !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
 :o)
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Hallo Tony,

Goed plan om die lamp te verwijderen. Ik dacht al dat je het plafond naast de baan had gezet! O:-D

Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
  @citaat Dacht ik ook, Marcel  ;)

Dat ding hangt daar nog steeds, van toen dit nog een slaapkamer was.
Erger nog, modelbaanverlichtingstechnisch is het zwaar knudde  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Gewoon lekker laten hangen, de lamp moet blijven  :idea:
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Tony wat ben ik blij dat de jongens weer een mooie plek voor de toren hebben gevonden en dat nog net voor het voorjaarsfeest :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
mooie oplossing, Tony. goed gelukt.

groeten,
Roel
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Ook ik kan weer gerust zijn  :D
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Citaat van: Barry1972 op donderdag 19 maart 2020, 16:33:28
Gewoon lekker laten hangen, de lamp moet blijven  :idea:
Ik voel een petitie aankomen :P
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
 @citaat
Alweer?
Nou van mij mag die lamp daar weg  >:-D zolang hij maar gerecycled wordt  :P
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Geeft zo'n lamp geen WOSA-punten dan?
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Blij om te lezen dat de toren weer herplaatst is Tony door de twee jongens. :P :thumbup:
Lamp is lekker old skool dus laten hangen. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Citaat van: Tony op donderdag 19 maart 2020, 15:14:55
Kun jij lekker wat in de tuin klooien
:o) Heb je wel voldoende afstand gehouden van je tuinkabouters? Of had je een mondkappie op? :D

:) Leuk dat het torentje er weer staat, tis een mooi plekkie. B) :thumbup:

:roll: En misschien kan je die wandlamp ombouwen tot plafondlamp, er zitten nu zijlampen in, maar dan moeten er ondersteboven lampen in, van die Australische. :o)
Gewone lampen kunnen niet ondersteboven branden.:idea:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 19 maart 2020, 19:53:15:roll: En misschien kan je die wandlamp ombouwen tot plafondlamp, er zitten nu zijlampen in, maar dan moeten er ondersteboven lampen in, van die Australische. :o)
Gewone lampen kunnen niet ondersteboven branden.:idea:
:D :thumbup:
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Zo heren ! @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat het maakt nogal wat los hier  :-)

Hierbij wat maatregelen, die voorlopig van kracht zullen zijn om de treinkamers en -banen draaiende en groeiende te houden;

- Petities en aanverwanten worden voorlopig terzijde geschoven, dan wel genegeerd.

- Tony, Carl en Matz zullen - zolang het nodig is - een Trojka vormen en de dagelijkse gang van zaken dwingend leiden en monitoren.

- Herbert zal in deze lastige tijden als adviseur én controleur fungeren en krijgt vergaande bevoegdheden.

- Het pimpen van de treinbanen en hun directe omgeving  heeft absolute voorrang.

- Er blijft voldoende ruimte voor spot en jokkernij. Kwinkslagen zijn echter beperkt toegestaan.

- De komende tijd zullen/kunnen er geen beurzen bezocht worden, maar er zijn ruim voldoende materialen aanwezig, om alle bouwprojecten tot een goed einde te leiden. Sterker nog, er is zelfs sprake van overvloed.

- Ook is er ruim voldoende personeel aanwezig om de dienstregeling op de treinbanen te onderhouden. Er gaat dus NIET GEAUTOMTISEERD worden ! Er komt op de plaats van de te verwijderen lichtarmatuur dus GEEN monitor te hangen.

- De bovenstaande maatregelen kunnen op ieder moment  door de Trojka aangepast, geschrapt en uitgebreid worden  :warning:

Het is zaak, om ons nuttige en ontspannende Forum voor alle ( al dan niet gedwongen )  thuisblijvers en thuiszitters zo goed en zo aangenaam mogelijk te voorzien van updates !

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Goed zo Tony,

Gewoon lekker doen waar jullie zelf zin in hebben......

Het is jullie baan. Hoewel ik het wel jammer vond dat het torentje eerst verdwenen was. Daarom snapte ik de petitie voor het behoud van het torentje zeker wel. Maar nu staat hij mooi.

Die old-skool lamp zou je kunnen zien als een bruine zon (tegen een blauwe hemel) maar eerlijk geschreven, zou ik deze daar ook niet laten zitten.
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Hoi Tony,

Dat zijn nog eens maatregelen, maar iedereen snapt het. Nu maar hopen dat het ook zoals beschreven wordt opgevolgd.

M.vr.gr. Erwin
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
  @citaat
8o Het geheel heeft een wat dwingend toontje, ik schrik der een beetje van. :o)

Citaat van: Tony op vrijdag 20 maart 2020, 10:40:56
Kwinkslagen zijn echter beperkt toegestaan.
:o) Dat bepaal ik wel effe lekker zelf, ik heb der nog genoeg in de kast staan. :P :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
 @citaat Na overleg met de deskundigen heeft de Trojka besloten, om u een ontheffing te verlenen, Dirk-Jan !

Onder het motto; alle dagen
                                  kwink geslagen !


( de Trojka gaat er hierbij wel van uit, dat ze van het vertrouwde niveau zullen zijn )

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Van zulke maatregelen houden we, duidelijk.
PS Kijk uit dat je niet oververmoeid raakt.  :P
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Schitterønd!!  :thumbup: :thumbup: Krijg zoveel inspiratie voor scenery Tony! Ga zo door ouwe kunstenlaar (dat is een samenvoeging van kunstenaar en knutselaar. Bij Kunst & Kitch wordt dit onmiddelijk bestempeld als onbetaalbare kunst! Dat iddylische schilderijdiorama heeft deze geweldige YouTuber ook gemaakt, dan geheel in de stijl van Bob Ross!

Leuk trouwens dat de Zwolse Peperbus een plekje op een Duitse baan heeft!  :thumbup:

Gegroet,

Marten

Edit 18.56: HEE ER IS INEENS EEN FILMPJE IPV EEN URL!?!?  8o
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Prachtige baan heb je, erg fraai!
Dat verhaal van die toren heeft trouwens wel een hoog "Kamper Ui"-gehalte vind ik >:-D
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Citaat van: Tony op vrijdag 20 maart 2020, 11:19:57
Onder het motto; alle dagen
                                  kwink geslagen !
:? Nou, ik heb de kwink geslagen, maar dat ga ik niet meer doen. :o)
Die Kwinkies kijken nog vrolijk op de verpakking , maar na een paar slagen vinden ze het al gauw niet meer lollig. :thumbdown: :-(
Dus Meneer Tony, bij deze een éénmalige vertoning, maar wordt dus niet meer herhaald, dat u het effe weet. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...........
Je had er ook een paraplu boven moeten houden, Dirk-Jan !
Staat in de kleine lettertjes op het pak.
Je poging mag dan mislukt zijn, hij wordt wél erg gewaardeerd  :thumbup:

Ik moest er in ieder geval smakelijk om  :-) :-)

Grtz Tony

( zoiets is me ook ooit met HO-dakplaten overkomen, na een advies van jou  :o) )
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...(2).....
Alsnog dank voor de waardering en de reacties, al heb ik niet overal rechtstreeks op gereageerd.
Hoeft ook niet altijd. Net als in alle draadjes reageren die ik volg.......dat lukt gewoonweg niet, tenzij je de hele dag aan het forum besteed.
Komt nog bij, dat er hier maar één computer staat en er twee gebruikers zijn.
En ook; vanachter het toetsenbord is het lastig aan de baan werken  :?

En dat is wel gebeurd; wandspotjeslamp verwijderd (makkie), luchtkleur mengen om het ontstane ozongat weg te werken (ongemakkie)........
Extra probleem met verf mengen is, dat het nat anders kleurt dan opgedroogd. Uiteindelijk de "vlek" wat donkerder blauw gemaakt en toen een paar keer met sterk verdund lichtblauw lichter gemaakt.
Na droogpauzes en volhardende pogingen is de lucht nu geklaard  ;)

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...(2).....
Of je gaat "gewoon" wolkjes schilderen >:-D
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...(2).....
 :o) U bent net een alchemist, beetje roeren in chemicaliën en tot een uiterst bevredigend resultaat gekomen. :thumbup: B)
De steen der wijzen kan je er niet mee maken, maar ik vind het er wel onwijz mooi uitzien. :o) O:-D

Dirk-Jan

N.B. voor den onwetenden;
vroeguh waren alchemisten op zoek naar de steen der wijzen, maar toen waren ze ook al niet wijs, tis nooit gevonden. :D

Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...(2).....
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...(2).....
Dag Tony.

Wat een gedoe met die toren! Maar deze is uiteindelijk toch op
een wellicht nog beter plek dan voorheen terechtgekomen! :thumbup:
En dan het debacle van de wandspotjes: ook dat heb je weer
prima gefikst, maar had je dat niet beter in Paint kunnen doen? :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen......het resultaat van de petitie, mails en PB's...(2).....
Die wand weer perfect opgelost, Tony.
Wat ben je toch een kleuren-tovenaar.

Ik heb (in de toekomst) nog een hele wand met wolkenlucht nodig, kan ik je in huren? >:-D

grtjs

Wil, ook aan Carl en Matz
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Hallo,

@ Hans; aan wolken ga ik niet beginnen, Hans!  Want a) ze storen vaak enorm ( zeker de slechte ! ), b) ze leiden af en c) dat laat ik liever over aan schilders als Ruisdael & Co  O:-D

@ Dirk-Jan; dank voor de waardering van mijn schilderkunsten ! Enne, die alchemisten hadden beter naar de Steen des Aanstoots kunnen zoeken, dat had een hoop gedonder gescheeld  B)

@ Erik; tja, de betrokkenheid is groot hier en soms leidt dat tot een opgeZwolle torensoap  :D De poging in paint was minder bevredigend dan die met paint. Vandaar  :o)

@ Wil; dank je ! Aan wolkenlucht zou ik niet beginnen, als ik jou was. Kijk maar bij het antwoord aan Hans. Lekker neutraal grijsblauw of zo houden  ;)


Deze week staat niet in het teken van bouwen, maar onderhouwen.............en dan lekker rijden met het spul  ;)
Want daar is het hele gebeuren toch ooit om begonnen !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Roestrijden.  :P
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
@citaat :D

lekker oldskool, en niet te lang want zo met 3 rijtuigen rijdt t vaak het prettigst!
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lekker zitten en wat aan de knoppen draaien en duwen. :?
Dat is nu het beste wat je kan doen en gezond blijven :favorite:
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Hoi Carl en Tony,

Als ik dit zo lees, begint het wel te kriebelen bij mij, maar dat zal nog wel even duren eer er weer een trein kan stoppen in Almuhsennte.

Voorlopig nog de laatste 21 dozen uitzoeken (en noteren/opbergen) dan ik beginnen aan de herbouw van de baan.


grts

Wil
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Tony,

Lekker plaatjes schotel je ons weer voor. Heb je een andere camera, want de laatste foto's hebben een verrassende helderheid en scherpte. Komen je banen en het materieel nog beter tot hun recht :).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Prachtige foto's Tony. :P :thumbup:
Ook het stukje scenery van de man op de heftruck met de vele betonnen BBQ's mooi om naat te kijken en van te leren.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Die ouwe blauwe lok is een snoepje, zeker met die twee blikken aanhangers erachter (de derde is helaas plastic  >:-D ).
Toch lekker dat de treintjes weer even de benen kunnen strekken daar  blijven ze gezond bij.
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
 B) Dat zijn allemaal hele mooie plaatjes. :thumbup:
De BBQ worden, zoals Michel al opmerkte, zeker klaargezet voor het nieuwe vreetseizoen, het weer begint er al een beetje op te lijken. :) :P
En dat station Lindental springt bij mij nu extra in het 8) oog natuurlijk, het is nauw verwant aan het sporthotel. 8)
Ook spot ik een mooie Daf, was u vroeger ook een maf in een Daf?  >:-D

Citaat van: Wimdouwe op vrijdag 27 maart 2020, 18:26:52
(de derde is helaas plastic  >:-D ).
:-) :-)
U is een kenner zeker?  :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 27 maart 2020, 20:26:09

U is een kenner zeker?  :D


Kenner is een groot woord, Dirk-Jan, maar ik heb nu eenmaal een grote liefde voor 24cm blik  :-*
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Hallo volgelaars !

Dank voor de reacties, allemaal en om niet in herhalingen te vallen, even een algemeen antwoord  ;)

Het station Lindental is bij de perrons "precies" op maat gemaakt, om slepen van 3 rijtuigen te ontvangen. Op het derde spoor aan de goederenkant kunnen - als ik daar zin in heb - 5 rijtuigen achter loc hangen.
Van daaruit kan ik de baan op en eventueel de trein van de andere kant het station laten binnen rijden. ( Ik kan een "rondje" of een 8 rijden ). Zo kan ik altijd "vooruit" naar het rangeerterrein gaan en een andere sleep halen.
De oceaanblauw/crème sleep bestaat uit blikken 24 cm Märklin wagens. De andere uit 2 plastic Lima's en een plastic Märklin stuurwagen.... (jaja  :D)
Een van die Lima's ontspoorde regelmatig op een wissel; daarvan bleken op 2 assen de wielen te ver uit elkaar te staan en een as was zelfs krom. Maar dat was snel opgelost.
Alle plaatjes zijn met dezelfde tablet rond dezelfde geschoten, de zon scheen uitbundig door 1 raam en door het andere raam kwam ook veel licht binnen. Dat komt allemaal aan het station met stad ten goede. Het stuk bij het kasteel ligt in de donkerste hoek van de kamer en dat is aan de plaatjes dus goed te zien.
Zo'n station stond vroeger op de baan van mijn grotere broer en dat heeft altijd een warm plekje in mijn  :favorite: gehad.
Op een beurs vond ik een wat gehavend exemplaar en dat is met  :favorite: opgeknapt  ;)
De grote BBQ's zijn een retourzending, want die gaan vanwege de lockdown deze zomer niet gebruikt worden  :?
Diezelfde lockdown heeft helaas niet kunnen voorkomen, dat onze overbuurvrouw na een paar dagen ziek thuis en een paar dagen ziekenhuis overleden is  :(
De schrik/besmettingsangst zit er nog steviger in, hier in de straat. Dit komt -letterlijk- wel erg dichtbij  8o

Maar we houden dapper vol en gaan zo vrolijk mogelijk verder !

Vandaag met een erg okskoolerige update.
Niet van mezelf, maar ook ( :D ) erg mooi.
Wat scrollen, lezen, kijken, genieten en klikken op het een en ander levert heel wat aangename uurtjes op  :P
Met grote dank aan Wolfi  :thumbup:

Grtz Tony

http://www.modelleisenbahnfan.de/welt-der-marklin-fertig-anlagen/






Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Hoi Tony,

Bedankt voor je berichten. Worden zeer gewaardeerd in deze bijzonder tijden. Is zeker schrikken als het C* virus dicht in de buurt toeslaat. Veel sterkte voor jou en je buurtgenoten. Blijf gezond en blijf zorgen voor elkaar. Samen kunnen we elkaar door deze crisis helpen.
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Prachtige uitleg Tony. :) :thumbup:
Spijtig heel spijtig dat het corona virus het leven van je overbuurvrouw heeft genomen gecondoleerd en ja het komt inderdaad wel heel erg dichtbij zo.
De filmpjes ga ik straks lekker op mijn gemak beneden bekijken nu boven lekker aan het rijden en rommelen met de scenery.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Dag Tony,

Moed en afstand houden.
Dat is het beste wat we kunnen doen.
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Altijd leuk die oldskool Schaufensteranlagen!
Triest verhaal van je overbuuf; je ziet alle ellende op tv maar dit is wel confronterend.
Blijf fit!
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Hoi Tony,

zo langzamerhand sluipt het Corona virus ons leven binnen. Het komt ongevraagd en met ongewenste bedoelingen. Ook wij behoren tot de risico groep en als we het krijgen is het maar de vraag of en hoe we er doorheen komen. We kunnen niet anders doen dan goede hygiëne en afstand van anderen in acht te nemen. En dan nog is het geen garantie dat je het niet krijgt.

Tony, je heb gelijk, we gaan gewoon door met ons ding, met onze hobby en proberen te genieten van iedere dag. Bij de pakken neer zitten lost niets op.

Pas goed op jezelf en op elkaar.
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Tony,

Bedankt voor de update, de toelichting en de linkjes naar nog meer moois. Gecondoleerd en ik kan me goed voorstellen dat het overlijden van de overbuurvrouw bij jullie dubbel hard aankomt in deze toch barre en bijzondere tijden. Wat je zegt: gelukkig biedt de hobby enige afleiding maar we moeten met zijn allen alert en solidair zijn Blijf gezond!

Groeten,
Wico   
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Hoi Tony,

Dat komt wel erg dichtbij. ik sluit me aan bij de vorige commentaren.
Ook wij behoren zwaar tot de risicogroep en daarom ben ik van de week alleen al vroeg bij AH boodschappen gaan doen en we proberen ieder contact te vermijden.
Hou wel Carl overal weg van, want die kunnen we niet missen. :(
Hou jullie taai allemaal en we hopen er het beste van.

grtjs

Wil


Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
 8o Ppfff... dit zat er aan te komen. Ook wij hier op het forum gaan de corona crisis van heel dichtbij meemaken. :-(
Ik kreeg vrijdag een telefoontje van een collega/vriend, een nichtje van hem overleden. :O
Tja, voor ons allen veel sterkte en we hopen maar dat we hier doorheen komen.
Tony, hou je taai en doe voorzichtig, we gaan allemaal voor elkaar duimen.

En Tony, bedankt voor de mooie filmpjes van een ander. :D
8) Lekker kijken en onze gedachten een beetje verzetten, meer kunnen we momenteel niet doen. :roll:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............(ouwe) knarren maar !!!
Tony , tx voor de mooie update met foto's en filmpjes ; jammer wat je buurvrouw is overkomen.
Binnenblijven ( waar het het kan ) is de boodschap
Hou het gezond
Wim