Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Ik dacht even mijn toekomstige station (verbouwing van 2x Faller 5610 en 2x 5612 te zien! Nog wel ff aanschaffen ) Maar het is het hok van de platte petten  :-)

Dekselse dronken kloosteraars trouwens, ik leg hier helemaal in een deuk in m'n bed  >:-D

Gegroet,
Acteer-Mart
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
Hallo,

@ Roel; geen rijks-, maar Fallermonument en de verbouwing heeft aardig wat WOSA-punten opgeleverd  ;)

@ Erik; in de aanbouw zit het privétoilet van de Oberhauptinspektor  :D

@ Wim; nee hoor, we blijven  O:-D

@ Doef; dank je ! Er zijn hier nog 3 banen  ;)

@ Mart; het doet me goed, om te lezen dat die geestelijken jou aan het lachen gekregen hebben  :D


In een seventies kamer stond een eikenhouten tafel
met een eikenhouten bankstel
met daarboven een geborduurd schilderij
met eikenhouten lijst.

Een langzame tijd was dat en je hoorde vaak niet meer dan het tikken van de eikenhouten klok in zo'n kamer.
Van die kamers waren er heel erg veel en op de radio hoorde je reclame met getik op de eikenhouten deur van de eikenhouten kast van Oisterwijk.......
Het spul was onverwoestbaar, maar verdween toch uit de meeste huizen.

Die lijst ligt hier al jaren, want het hout blijft altijd bruikbaar  O:-D

Ik ga hem weer gebruiken, want het borrelt in mijn hoofd.
Dat doet het al een poosje, want er liggen hier ook nog een heleboel oude huisjes, die nergens op de banen passen en daar wil ik toch wat mee gaan doen.
Kortom; eens kijken, of dat wat worden kan  ;)
Een plekje aan de muur heb ik al gevonden, anders begon ik er niet aan......

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
Hey Tony,

Dat kan nog wel een echt kunstwerk worden!
Als een banaan aan de muur tegenwoordig als kunst wordt gezien is dit nu al een meesterwerk  :D
Dit wordt weer een leuk projectje  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
 @citaat De loc in onderdelen in de lijst tentoonstellen. Zoiets schijnt tegenwoordig ook kunst te zijn.  ;)

zie

Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
Dat zet je dan met zoiets weer in elkaar.  >:-D
Met dank aan ikea
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
 @citaat
Veel succes....  :D  :-)  >:-D
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
Tony,

Met veel plezier ga ik dit project natuurlijk weer volgen.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
  @citaat @citaat @citaat @citaat Doet me denken aan de Zwitser Ursus Wehrli  :P

Die jongen heeft daar veel geld en faam mee verdiend !
Bekijk (en bewonder!) deze link maar eens  :P

https://www.demilked.com/tidying-up-art-ursus-wehrli/     

Zelfs de Zwitserse Post wist hem te strikken voor een mooi spoors motiefje  :thumbup:

Zelf ga ik mijn ouwe trouwe V200 mooi heel laten en een ander pad kiezen  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
Citaat van: brund55 op dinsdag 14 januari 2020, 14:09:09
@citaat De loc in onderdelen in de lijst tentoonstellen. Zoiets schijnt tegenwoordig ook kunst te zijn.  ;)

zie

Wel een keer zoiets gezien op de Dutch Design Week. Ook om aan de muur te hangen. Zonde van de modelauto's.

bron: Pinterest
Foto is niet van de modellen op de DDW 2018, maar een iets grotere schaal wel zelfde idee.
Re: Tony's simpele banen...........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets).......
 @citaat Zijn Engelse Fiatjes 500, dan is het niet zo erg, want het stuur zit toch al verkeerd  :P :D (hoewel...., toch zonde van die modellen)
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(2)...
Goeiemorgen,

Het eerste begin is gemaakt.
Nu is het puzzelen begonnen.
Er zal wel even overheen gaan, voordat ik het juiste pad in de goede vorm gevonden heb  ;)
Eerst maar eens wat huisjes geprobeerd. Ter inspiratie.
Misschien komt er maar 1 (of geen)  O:-D

Grtz Tony

( die vandaag oppasopa is )
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(2)...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(2)...
Dag Tony.

Is het een idee om eens de zaag in dergelijke gebouwtjes te zetten,
opdat er bijvoorbeeld enkel een gevel in het schilderij gebruikt wordt? :roll:
Het kerkje is trouwens net een hopje, een ouderwets lekker snoepje!

Groeten,

Erik.

Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(2)...
Dat was al de bedoeling, Erik  ;)
Moet alleen nog kijken/kiezen welke ik wil gebruiken.
Ben ook aan't kijken, of ik het zaakje nog dieper ga maken.
Kan nog alle kanten op en dat is misschien wel de leukste creatieve fase  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........the frame is the limit of the sky
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........the frame is the limit of the sky

Vandaag nog even tijd gekregen om met hardboard en verf wat lucht te maken   O:-D
De achtergrond voor het platte diorama.
Na de brede kwast kwam de spons; eerst droog wat deppen en daarna met wat wit erop.
Die achterkant moet eerst, want daar moet tegenaan geknutseld worden.
Ben er tevreden mee en nu wachten tot het droog is  ;)

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Geen roze wolk dit keer :D?.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
 @citaat roze verf was op  O:-D
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Citaat van: Wico op woensdag 15 januari 2020, 16:24:02
Geen roze wolk dit keer :D?.
Het kan niet altijd feest zijn  :D
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
 @citaat een beetje feest kost je al snel een halve liter verf  :o)
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
 :roll: Als het al de bedoeling is om de huisjes door de helft (of zo ongeveer) te zagen moet je eigenlijk ook de V 200 door het midden zagen.
Veiligheidsbril op, slijptol erop en gaan, de andere helft zet je in het verkoophoekje, aanbieding, voor de halve prijs. :D :o)
Maar effe zonder gekheid, je bent weer lekker creatief en ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat. 8)
Ik zie wel dat je hebt zitten knoeien met de luchtverf op de lijst, maar je zal wel weten wat je aan het doen bent. :roll:


Dirk-Jan

N.B. ik vind die platte Fiatjes wel gaaf, tis kleurige kunst. B) :thumbup:
En zonde is het niet, vanwege al dat milieu geleuter mag je er toch niet meer in rijden. :o)
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Ik vind het helemaal geen geklodder, ik vind het een mooi geslaagde lucht! Goed gedaan!
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Tony,

Uiteraard houd ik je nieuwste kunstobject nauwlettend in de gaten als hij heel erg mooi wordt dan is dit misschien wel mijn eerst kunstobject waar ik geld op ga bieden. :P
Want wie wil nu niet een prachtig stukje kunst thuis aan de muur hebben van de "grote" Tony. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 15 januari 2020, 17:34:05
N.B. ik vind die platte Fiatjes wel gaaf, tis kleurige kunst. B) :thumbup:
En zonde is het niet, vanwege al dat milieu geleuter mag je er toch niet meer in mee rijden. :o)

Correctie ivm met de afmetingen van de modellen  :P :D >:-D
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
:offtopic: Hoho, als ze ouder zijn dan 40 jaar mag je er in NL ongelimiteerd en dus ook overal mee rijden. Ook in D; je hebt zelfs geen milieusticker -in wat voor kleur dan ook nodig- om ook daar in alle (binnen-)steden te mogen rijden.
In Antwerpen en Parijs ben je echter dan weer níet welkom zonder ontheffing.
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
Tony : verhalenverteller & kunstenaar , het houdt niet op 👏🏻👏🏻👏🏻
Re: Tony's simpele banen........ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3)...
 @citaat  @citaat Met een auto van 30 jaar of ouder (oldtimerregeling) mag je in Duitsland ook zonder milieusticker in de binnensteden rijden. Duitsland heeft in zijn regeling opgenomen dat de regels van het land van registratie bepalend zijn.

Voor diesel oldtimers gelden soms afwijkende bepalingen https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/oldtimer-youngtimer/recht-tipps/oldtimer-umweltzone/
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Hoi,

@ Marten; Tante Til en Opa Tony in de hoofdrol  :P

@ Dirk-Jan; kliederen mag nog, want wordt weggewerkt en ja; ik ben ook erg benieuwd naar wat het precies gaat worden. Rest van het antwoord onder de laatste foto  :D

@ Doef; dank je ! Dit was wat ik ongeveer in gedachten had  ;)

@ Mies; er gaat geen veiling komen hoor. Het wordt maar een tamelijk plat diorama in schilderijvorm. Maar als er straks iemand ?1000,- biedt, valt er altijd over te praten  :D

@ Dick&Hans; van die platte Fiats hoeven volgens mij helemaal geen sticker  :o)

@ Wim; kword der verlegen van  :oops:


Met Pauselijk goedkeuring is vandaag de zaag gezet in het kleine kapelletje. Die komt er zeker in en ik heb al een grof idee van wat ik wil.
Er komt waarschijnlijk nog een half gebouwtje bij, maar ik ga eerst eens met rotsbergen puzzelen en kijken wat er mogelijk is  ;)

Enne; niks geen XPS of anderszins; gewoon tempex-afval  O:-D

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
En terecht Tony,

Doorzagen van die loc kost je WOSA punten!

Ben wel benieuwd wat je gaat maken......
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Dag Tony.

@citaat @citaat Wat heb je precies allemaal gedaan aan de V200 om deze te 'pimpen'?

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Pak van m'n hart dat de zaag niet in die V200 gaat  :mrgreen:
Hij is inderdaad mooi gepimpt. Het bewijs dat die gouwe ouwe locomotieven nog heel zo slecht niet waren  :)
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
@ Marco; die WOSA-punten kan ik ook niet missen  :D

@ Erik; ik heb hierboven een vergelijkingsfoto bij geplaatst; na speurwerk in treinboekjes de ramen voor en achter vervangen, aan de "voorkant" de metalen koppeling verwijderd en vervangen door Roco- koppelhaak en slangen, beugels en lampen geverfd  ;)

@ Wim; die loc's van vroeger zagen er zeker niet slecht uit. Tis maar net, wanneer je tevreden bent  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Alleen de gedachte aan het doorzagen van zo'n arme onschuldige V200 is al afschuwelijk. Arme Dirk-Jan, ik weet niet wat je tot je genomen hebt, maar hachelijk is het zeker!   8o
De broeders van het rechte spoor weten je vast weer op het    ehhhh       rechte spoor?                        te krijgen!   ;)
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
 @citaat Die dekselse Dirk-Jan probeert me regelmatig aan te zetten tot onbezonnen destructieve daden, Frank  8o
Ik denk, dat hij opgejut wordt door Alkmaarse Arie. Daar heb ik ooit een akkefietje mee gehad  :?
Maar ja, misschien staat hijzelf ook wel bij Arie in het krijt.......
Hachelijk !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Je niet laten opjutten Tony 👆
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Citaat van: frank-103 op donderdag 16 januari 2020, 21:58:49
Arme Dirk-Jan, ik weet niet wat je tot je genomen hebt, maar hachelijk is het zeker!
:o) Nou, eigenlijk heb je het bij het rechte end, dagelijks neem ik wat pilletjes, maar de afgelopen dagen moest ik extra. 8o
Maar ja, op dit moment ben ik helder van geest, ik blijf bij een halve V200, lijkt me gewoon leuk. :-) >:-D

Citaat van: Tony op vrijdag 17 januari 2020, 00:36:38
Maar ja, misschien staat hijzelf ook wel bij Arie in het krijt....
:o) Nope, ik heb lang geleden al Arie al zijn krijt terug gegeven.
Dus ik heb eigenlijk niks meer van doen met die AA (Alkmaarsche Arie) :P

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Mocht je pilletjes te kort komen Dirk-Jan dan stuur ik wat naar je toe hoor geen probleem ik heb genoeg hoor. :P
En ja als pure kunst puur moet blijven zou een halve V200 zeker niet mis staan in Tony zijn nieuwste kunstobject. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
 @citaat  @citaat Dus toch de pillen, Dirk-Jan  :?
Een halve V200 is geen probleem hoor, als het maar niet mijn halve V200 is.

Jaren geleden dacht ik nog in mijn goedgelovigheid, dat deze destructieve aansporingen het advies van een profibouwer waren, maar gaandeweg ben ik toch gaan twijfelen  :D
Een voorbeeldje; https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1003549#msg1003549    (en even doorlezen)
Dat kostte me aardig wat daken toen  8o

Nu trap ik er niet meer in  O:-D

Grtz Tony

@ Mies; volgens mij kun jij je pillen ook beter zelf slikken  :o)
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Citaat van: Tony op vrijdag 17 januari 2020, 10:13:53
Nu trap ik er niet meer in  O:-D
:o) De wijsheid komt met de jaren, ook in Limbabwe gelukkig. O:-D :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (of zoiets)....(3+)...
Volgens mijn therapeut heb ik zelf van nature ook destructieve neigingen  :oops:
Niet altijd fijn, maar het lucht lekker op  :D
En voor zo'n platdio moet je offers brengen.........

Grtz Tony

( die als digibeet sinds gister windows 10 ipv 7 heeft en het toch gelukt is, om de foto's te verkleinen  :thumbup: )
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........

De grove vorm van het platte diorama is klaar !
Nu weet ik waar ik naartoe wil werken.
Altijd handig.

Het bouwfeest kan beginnen  :P

Grtz Tony


Windows 10 doet nog niet helemaal wat ik wil  :thumbdown: Foto stond goed in mijn map, maar werd 3 keer op zijn kant geplaatst  :( Maar nu staattie dantog goe  ;) )
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Hallo Tony,

Windows 10 doet bijna nooit wat iemand wil............. :?

Man, man, man. Ik denk wel vaker: die Tony geeft echt de invulling aan de modelspoorhobby zoals het bedoeld is. Soms wilde ik wel eens dat ik er net zo in stond maar iedereen is anders. Met oude zooi en een creatieve geest bedenk je iedere keer weer geweldige situaties waar niemand op zou komen om te bouwen. En je maakt er ook steeds iets moois van zonder dat het te gelikt en gekunsteld wordt. Geweldig! :thumbup:

Ga door, ik ben benieuwd waar het nu weer naar toe gaat.

Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Citaat van: Tony op vrijdag 17 januari 2020, 14:30:52
Windows 10 doet nog niet helemaal wat ik wil
O:-D Rustig aan, je hebt het net een dag, rust zal je redden. O:-D
Wel goed dat je bent overgestapt, windows 7 wordt niet meer ondersteund. :thumbup:

:o) En die dio wordt wel naar mijn zin, ga maar door op deze voet. B) :thumbup:
(Ondanks dat je die V200 niet wilt doorzagen. :-) >:-D)

Dekselse Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Citaat van: Tony op vrijdag 17 januari 2020, 14:30:52

De grove vorm van het platte diorama is klaar !
Grtz Tony

Geinig idee weer Tony! Maar heel erg plat wordt t volgens mij niet 🤔... Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat, maar gaat vast wel weer wat worden!
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
 @citaat In Limbabwe hebben ze heuvels en daarmee vergeleken kan je deze dio (vals)plat  ;) noemen.
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Dag Tony.

Er is blijkbaar weer eens een wonderbaarlijk modelbouw-hobby-idee bij je opgeborreld! :thumbup:
Het 3D-schilderij-idee doet mij enigszins denken aan het diorama "IJsselstein", wat te zien was bij OnTraXS 2015:

https://www.youtube.com/watch?v=lvMR-WXQQTM

Om wat meer ruimte te creëren, zou je nog een extra rand tussen lijst en achtergrond kunnen maken :roll:
Verder wens je ik je weer veel plezier en ontspanning toe met dit project Tony :cool:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Tony: Die V200 heeft u kundig gepatineerd!! Geeft inspiratie om de mijne ook aan te pakken. Waar heb je de cabineramen van gemaakt en hoe heb je die vastgeplakt. Ik mis eigenlijk nog een meester  :o)

Gegroet,

Wispeltuur-Mart  :o)
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Hallo volgelaars  :P

@ Marcel; dank voor de waardering ! Gelukkig is iedereen anders en doet (hopelijk) datgene, waar hij/zij zich lekker bij voelt  ;) Ik gooi niet graag wat weg en vind het erg leuk om van die spullen toch weer wat leuks te maken en van het gewone "treinbaan maken" en treinspul verzamelen, wat ik ook graag doe, blijven behoorlijk wat resten over  ;)

@ Dirk-Jan; deze keer ga ik op beide voeten verder, stuk makkelijker  O:-D
Met dat doorzagen (of iets wat er op lijkt) van een V200 ga ik wellicht tóch een keer iets doen. (zo zie je maar)

@ Hans; het wordt altijd wat. En; behoorlijk plat ! Weet alleen niet, of er WOSA-punten te halen zijn. Moet ik Herbert nog vragen en zo ja, dan doe ik nog beter mijn best  :D

@ Dick; de valse heuvels hier in de buurt komen niet boven de 10 meter uit, dus dat komt goed  :D

@ Erik; IJselstein heb ik in het echie mogen bewonderen. Heel fraai en kunstig gedaan  :thumbup: Die extra rand heb ik overwogen, maar dan wordt het toch weer meer een bak. Met het - in alle rust- en maakplezier zit het wel snor  ;)

@ Marten; ik gebruik vaak doorzichtig plastic van verpakkingen; stevig en buigzaam. De ruiten in de cabine zitten geklemd en zijn uit 1 stuk; die heb ik als mal gebruikt  ;)


De lijst van het platte dio is 2 cm diep en de opstaande lat op de lijst is 4 cm diep.
Als ik de lijst dieper zou maken (latten erachter) wordt het steeds meer een lage kist en dat wil ik juist niet.
Vanaf de achterwand/blauwe lucht gerekend wil ik plaatselijk zo'n 8-10 cm naar voren komen.
Het moet meer schilderij dan dio worden, ook wantvanwege dat het tussen andere schilderijen moet komen te hangen.
Anders kan ik het niet kwijt en ik wil er wel naar kunnen kijken  O:-D

Ben ook pas aan dit projectje begonnen, toen ik een passende plek aan de muur gevonden had.
Het hele huis hangt vol schilderijen en er staan er ook nog een heleboel "in depot" tegen elkaar.
Soms wisselen we wat.

Grtz Tony

Bijgaand een plaatje van het toekomstige plekje  ;)


Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
 @citaat Om bij D-J termen te blijven: U bent zeer van de kunstzinnige   :thumbup: :)
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Het doorzagen van een mooie Marklin V200 stuit ons (mij) tegen de borst, maar met een piko, fleischmann, roco, esu of lima heb ik geheel geen probleem, die knappen daar wellicht zelfs van op!  ;)
Zo'n geval valt vast ook voor weinig op een beurs te scoren, vraag me alleen af wat voor zaagje in de decoupeerzaag moet....  :D
Re: Tony's simpele banen.......ingelijst FallerKibriklikospul (het ontwerp).........
Blij dat je je V - niet doorgezaagd hebt ; wel moet ik zeggen dat de plaatjes met Loc-onderdelen zeer kunstig waren , zoals trouwens je huidige project
Grtz
Wim