Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Citaat van: Maarten op donderdag 06 december 2018, 23:01:35
Motor is van mecano.
Mis.
Even gezocht en gevonden in een Graupner catatogus van 1973. Pagina 104. Bestelnummer 1744.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
 @citaat @citaat

Ik vermoed dat de betonmixer van Kibri is,

https://www.altemodellbahnen.de/t5555f48-KIBRI-Betonmischer.html
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Citaat van: Barry1972 op donderdag 06 december 2018, 19:15:26
Het groen omcirkeld , wat is dat??

En wat ik rood heb omcirkeld  :P Nice

Vooral de beton vrachtwagen heb ik nog niet vaak zo fraai gezien  :thumbup:
Ik ben even aan het googlen geweest voor dat ding in die groene circel en ik vermoed dat het een epibrator is. En als ik me niet vergis zie ik bovenop een uitschuifantenne (?); als dat zo is dan heb je iets redelijk unieks want die draadloze epibrators zijn in de afgelopen decennia bijna allemaal verloren gegaan. Wees er zuinig op; mocht je 'm ooit kwijt willen dan hou ik me aanbevolen. Ik heb de laatste tijd weer in toenemende mate last van mumzels en die zijn zeer goed te bestrijden met zo'n epibrator! Vooral die draadloze zijn reuze handig en daarbij vele malen effectiever dan de standaarduitvoering.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
 @citaat

:o) Je moet niet alle mumzels wegjagen, een paar in en rond je huis is altijd goed, ze zorgen voor een stabiele leefomgeving. 8)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Hoi,

@ Tom; vervelen doe ik me toch al zelden en dat gaat nog minder worden  :D

@ Wim; er staat geen merk op de motor, maar ik geloof je graag  ;)

@ Dirk-Jan; de 3 andere wieken vond ik ook nog, er zat preiserbloed aan  :O

@ Maarten; tis in ieder geval een apart ding met al die pinnen erin  ;)

@ Jaap; klopt helemaal  :thumbup:

@ Hans; de laatste mumzel is net vertrokken, werkt perfect  :P

Het magische antennekastje is een radiografische éénkanaals nogwatdinges van Mainline:?
Mainline bestaat niet meer, maar ik vond er nog iets van terug op google.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Dit gaat boven mijn pet, ik kan het nu niet meer volgen. >:-D >:-D >:-D
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
en ik maar googlen wat "mumzels" zijn... :-) :D :thumbup:

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 07 december 2018, 07:54:55
:o) Je moet niet alle mumzels wegjagen, een paar in en rond je huis is altijd goed, ze zorgen voor een stabiele leefomgeving. 8)

Citaat van: Tony op vrijdag 07 december 2018, 10:57:19
@ Hans; de laatste mumzel is net vertrokken, werkt perfect  :P

8o 8o Als dat maar goed komt, je zit nog midden in de dakverbouwing en nou heb je alle mumzels weggejaagd. :o)
Ik weet dan niet of je dak er wel stabiel opkomt te liggen. 8)

Dirk-Jan

Citaat van: Ragoem op vrijdag 07 december 2018, 12:36:37
en ik maar googlen wat "mumzels" zijn...
8) Nou, heel belangrijk dus. O:-D


Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Ook ik moest even googelen 8o.

Epibreren = "Het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt" (werkwoord geïntroduceerd in 1954 door Simon Carmiggelt).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
@citaat ja precies, en dat doe je dus met een epibrator en daar hebben mumzels dus écht een bloedhekel aan >:-D.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Advies aan Tony om de epibrator in elk geval niet hoger dan stand 2 te zetten. Zo hou je in elk geval nog wat nuttige mumzels over om te voorkomen dat je huis straks vol zit met kwezels. Mumzels lusten kwezels namelijk rauw (maar ook gepocheerd met een snufje zout en een pietsje peterselie :P).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
De epibrator werd in WO-I al gebruikt door de Okkelokkermakers met diploma A en B met ster.
De Okkellokkermakers met diploma A en B met ster gaven de leerling-Okkelokkermakers  de Mumzels en Kwezels dagelijks als toetje bij het ontbijt zo dat de hele dag de Okkelokkerswerkplaats schoon bleef van Mumzels en Kwezels. De leerling-Okkelokkermakers die hun diploma A en B met ster niet hadden gehaald maar wel de Mumzels en Kwezels altijd netjes van hun bordje hadden opgegeten werden later UGDZers (Uit Grote Duim Zuigers)
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Ik haal snel nog een doosje BV (bougievonken) en SLS (slappe loden spijkers) en we zijn vertrokken.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Citaat van: iTom op vrijdag 07 december 2018, 16:16:50
De leerling-Okkelokkermakers die hun diploma A en B met ster niet hadden gehaald maar wel de Mumzels en Kwezels altijd netjes van hun bordje hadden opgegeten werden later UGDZers (Uit Grote Duim Zuigers)

Die laatste groep kun je vandaag de dag nog regelmatig aantreffen op diverse fora => ook het 3rail forum is geïnfecteerd dus wees gewaarschuwd en blijf alert :warning:

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Zo is dat, en mocht je een UGDZ tegenkomen: hang ze op aan een luchthaakje is mijn devies!
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Ik hang ondertussen  :o) O:-D :D

Haha
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Je moet ze voor het ophangen wel eerst vertipiteren anders gaan ze ruiken.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Tony

Het zijn erg mooie oude leuke spullen, dat maken ze niet meer oud en degelijk kon en kan tegen een stootje.
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
@citaat

Top tip van Tom (TTT)! Doe je dat niet dan zit je huis binnen de kortste keren vol met pieremegochels want die komen op de lucht af. Die krengen kruipen echt overal waar jij niet bij kunt :thumbdown:. Het schijnt dat ruim sprenkelen met "lampet kanolie" op de geïnfecteerde plaatsen helpt :thumbup:. Wel uitkijken met vuur want kanolie is licht ontvlambaar :important:

Groeten,
Wico   
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Als je ze ophangt en niet eerst hebt gevertipiteerd dan heb je kans dat ze vallen en als ze in de kanolie vallen hoor je okkelokkelok.

Zullen we nu maar weer on-topic gaan. :)
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Haha, en zo is de cirkel rond :error:. Ik hoop dat Tony weer snel een mooie update plaatst.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Tja, graag weer ontopic, want ik heb het idee dat mijn verhaal over epibrator en mumzels niet serieus wordt genomen. Sterker nog ik heb het gevoel dat ik een beetje belachelijk gemaakt word hier; beetje jammer...
Terug ontopic dus!
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Nou jongens, ik lees het nu pas allemaal hier  :O
Maar alle tips en trics komen te laat  :?
Terwijl ik dacht dat alle mumzels vertrokken waren, bleken ze onder de nieuwe nokpannen van het dak gekropen te zijn.
Aldaar zijn ze door de dakhazen ( die dat ook niet konden weten ) vol met pur gespoten vanwege waterdicht en lekvrij.
Ze zagen wat roze vlekjes bewegen, maar dachten dat het Limburgse dakmotten waren. Niets bijzonders dus.
Nu zitten ze dus bijna letterlijk in de puree, die nu is uitgehard en zullen mijn stulpje nooit meer verlaten, want nieuwe nokpannen zijn mij te duur  8o

Dingen kunnen verkeren..........

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Waaah :O 8o dus jij had ROZE mumzels! Uniek maar gevaarlijk! Maar ideaal opgelost, ze zíjn er nog wel
-ze hebben ook zo hun voordelen- maar ze zitten voor altijd deugdelijk gevangen in het purschuim!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kan die epibrator op Marktplaats, want hoewel nuttig is 't ook een gevaarlijk ding bij verkeerd gebruik.
Eind goed, al goed!
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
 @citaat Klopt, Hans !

Die roze mumzels hebben hier blijkbaar jaren onopgemerkt in de kast gezeten en zijn er door de epibrator in één keer allemaal tegelijk uitgekomen  :O
Ik had de epibrator aan zo'n ouwe blauwe trafo gezet, want de batterijhouder was groen uitgeslagen en maakte geen goed contact.
Dat ding stond meteen op standje 11 en begon flink te zoemen.

Maar precies wat je zegt ; eind goed, al goed  O:-D

En als het meezit, straks weer een echte update !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
Citaat van: Tony op zaterdag 08 december 2018, 09:10:29
En als het meezit, straks weer een echte update !

Ik kijk ernaar uit.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen...........verder uitpakken..het onroerend- en ander goed...
 :offtopic: Roze mumzels die collectief uit de kast komen. Ik zeg: een applausje voor Johan Derksen (met excuus voor deze foute opmerking).

Ook ik snak naar een fijne update, begeleidt door een smeuïg verhaal en voorzien van mooie foto's.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Een beetje er op los fantaseren en lekker uit de bol gaan, kan in dit sprookjes-baanbouw-topic helemaal geen kwaad en Carl heeft er al helemáál geen moeite mee !  :D



Vandaag de laatste uitgepakte-en-gesorteerde-surprises-update van de restanten van de baan die ik kreeg.
De mooie grote en verkoopbare snoepjes zijn er waarschijnlijk door een opkoper uitgehaald, maar er bleef wel een heleboel mooi bruikbaar spul over  :thumbup:
Voor mij althans.
De metalen rails is voor 90% in de kliko beland en op de foto zie je nog wat nét bruikbaars, de rest zat helemaal onder gesmeerd/gestrooid en was ook nog eens deels verroest.
Maar een paar stuks zien er richting nieuw uit. Op de trafo kom ik misschien later nog eens terug.
Bijna al het elektronica-spul is ook weggegooid, daar kan en heb ik helemaal niks mee.

De zorgen om de baan zijn van een andere aard; er lopen hier nu al 2 weken vier dakmannen rond en die zijn aan een gigaklus bezig. Vier nieuwe grote dakkapellen, nieuw dakbeschot, een geknikt dak en lastige hoeken leveren heel veel lastig werk op. En een heleboel rommel en puin. Tel daarbij het geweldige weer op en alle ingrediënten voor lekkages tussendoor zijn aanwezig.
Als het lekt, komt het er bij de knik van het dak uit. In mijn geval op 3 plaatsen, waarvan één precies boven mijn hoofdkussen  :?
Ook komen er met al dat geklop, geboor en gedreun alemaal stukjes gips en zo naar beneden dwarrelen.
Een kant van het dak is bijna klaar en volgende week beginnen ze aan de andere kant. Vandaar mijn zorgen, want als het daar ook gaat lekken en dwarrelen, is dat precies boven mijn banen........
Afdekken dus en hopen dat het goed gaat of mee valt. ( op de baan kun je geen emmers zetten en als het 's nachts opeens begint, zie je het niet)

Alle tijd die voor de treintjes overblijft, is in stukjes van een half uur of iets langer verdeeld. De werkers moeten verzorgd, de rommel opgeruimd, er zijn kleine reparaties binnen, er moet overlegd worden en het is iedere dag poetsen binnen.......en dat blijft nog zeker twee weken zo.

Eerste treinprojectje is de BR 01 toonbaar krijgen, dan mag die straks alvast op het AW-terrein.
Voor Carl en kerst is er al helemaal geen tijd.

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
De rest...... :P

( ben trouwens wel de hele dag ingelogd, maar sporadisch actief )
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Oef Tony, de zorgen over het hemelwater bezorgen mij op afstand best de nodige kriebels. Goed afdekken met plastic, zou ik zeggen. Het lijkt mij dat dat voldoende moet zijn. Aflopend naar het midden van de kamer en misschien met een soort 'plasgoot' zodat je eventueel neerdalend water kunt leiden naar een grote teil. En we hopen op een periode van droogte...
Ik wens  je veel sterkte.

En intussen ben ik van de epibrator bij het La Paz besturingselement aangekomen. Het is speciaal ontwikkeld voor het volautomatisch ontsteken van sigaren uit eigen doos. De standenschakelaar moet afgestemd worden op het soort cigaar: bolknak, cubaan, handgerold of machinaal... Zonder de gebruiksaanwijzing moet je gewoon een beetje experimenteren. Het moeten wel eigen cigaren zijn; van derden bekomen, ten geschenke gegeven exemplaren doen het niet.

Hou vol!

Peter
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Peter,

Ik heb in de kerk al aardig wat kaarsen opgestoken bij Maria-van-het-Hemelwater  O:-D

Bedankt voor de uitleg van de La Paz besturingsdoos  :-)

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Zo'n Dak mega klus is eigenlijk wat voor in de zomer. Lekkage is ellendig en zo met de boel open bijna niet te voorkomen.
Stekte en hopelijk een droge tijd. :-( :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Was ook voor in de voorjaar/zomerperiode gepland, Wiggert.
Voordeel is wel, dat je nu wel de foutjes ontdekt die je anders niet zou zien en vinden.
Nu kun je nog herstellen tussen de buien door en tijdens een bui kijken of het ook echt dicht is.
Als de pannen erop zitten en het lekt dan een keer, is de zoektocht veel lastiger.

Ik begreep van die dakheren, dat zo'n lange droge periode heel veel werk in een keer oplevert; nu het regent, regent het ook lekkages.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Afdekzeil halen, waterstofzuiger gereeed en duimen.

En even geen update is niet erg hoor  O:-D
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Hoi Tony,

Het is een akelig idee dat het boven de baan kan gaan lekken. Ik vindt het overigens wel slordig van dat dakdek bedrijf, dat het zover komt dat het water op meerdere plekken naar binnen komt.  8o

Bij ons thuis hebben we afgelopen voorjaar een soortgelijke situatie gehad. Voor een uitbouw moest het dak open en uitgerekend toen kwam er een waterhoos over. Je raad het al, overal lekkages.

Bouwbedrijf is wel meteen gekomen om dekzeilen te plaatsen en schade op te nemen. Werd in ieder geval wel serieus genomen. Daarom kijk ik er wel een beetje vanop dat ze na lekkages bij jou op dezelfde manier verder gaan alsof het de normaalste zaak is dat er lekkages ontstaan. Dat hoef je niet te accepteren!
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Ten tijde van de bouw van mijn M-baan heb ik deze een keer met gezwinde spoed naar de woonkamer moeten verplaatsen wegens een lekkage. Mijn bovenburen in het appartementencomplex hadden een partytent op hun dakterras, mijn plafond, door de bitumen heen gebout. Ik zie nog de verbijsterde blik van de dakmaakmeneer:"een partytent..." maar e.e.a. was mij al bekend. Hen is te verstaan gegeven dat dit dus niet kon.

Gelukkig is er bij Tony geen sprake van grandioos onbenul naar van gewoon technische vraagstukken die fluks en afdoende worden opgelost, alle vertrouwen!

Fokko
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Tony,

Let bij het La Paz besturingselement op voor klapsigaren. Deze combinatie is uiterst explosief want het element versterkt de werking.  >:-D
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Dag Tony.

Och, bij het zien van het La Paz 'besturingskastje' komen er weer jeugdherinneringen boven ... :cool:
Ik heb vroeger menige analoge schakeling gemaakt in de sigarenkistjes die ik van een oom kreeg.
Met behulp van 'blote' punaises soldeerde ik met een joekel van een bout de elektronica in het kistje,
schakelaars en lampjes gingen eerst in de klapdeksel, maar dat bleek achteraf niet zo handig.
Later deed ik die, net als bij jouw exemplaar en op aanraden van een slimme achterneef die
een stuk verder met elektronica was dan ik, in de voorkant van het kistje en aan de achterzijde
schroefde ik een strip met kroonstenen om de voeding en in- en uitgangen te bedraden.

Ik meen uiteindelijk een stuk of vijf van die doosjes met blokbesturing, één met schakelaars om
verscheidene sporen stroomloos te maken en één voor de overweg met knipperschakeling.
Maar ik kan mij ook nog herinneren dat er één bijna in rook opging ... :oops: ... moeders boos!
Ach ja, goeie ouwe tijden herleven in een oogwenk :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....

Erik
zat er nog een sigaar in dan  :D
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Hoe moet het nu met alle Carl supporters? Moeten we nu met gele hesjes aan de straat op om alsnog Carl in een avontuur te kunnen volgen?  :-( :-( 8o
Re: Tony's simpele banen.......de laatste surprises-update en zorgen om de baan.....
Er zijn al demonstranten gesignaleerd  :D

Bron: First Gear
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Hallo,

@ Barry; alle zeilen worden bijgezet en inderdaad even geen update is niet erg ( een dag of zo )  :D

@ Martijn; is inderdaad geen prettig idee, maar ze kunnen niet alles voorkomen en zeker niet met dit weer  :?

@ Fokko; van je buren moet je het hebben  8o en inderdaad, er kan vrijwel direct ingegrepen worden als het mis gaat  ;)

@ Dick; ik ben alert en het zijn gelukkig geen corona's  :D

@ Erik; ja heerlijk die huisvlijt-sigarenkistjes uit vroeger dagen; makkelijk en goedkoop ! Ik heb zelf ook zo'n kistje gehad met daarin een speciaal voor mij gemaakte halve-golflengte-elektronica-dinges om mijn Märklin loc's met gelijkstroom te kunnen laten rijden. Het later door mijzelf gemaakte kastje met potmeter was uiteindelijk veel handiger  :-)

@ Kees en alle andere Carl-supporters ; helaas, helaas, want zowel Carl alsook de scenarioschrijver en de hele afdeling rekwisietenbouw, incluis me Too zijn door de dakavonturen helemaal onthand en niet in staat enigerlei activiteiten in de richting van Kerst te ontplooien  :(   We zijn hier al blij, wanneer het dak vóór Kerst klaar is.                     

@ Dick; met demonstranten weten ze in Lindental wel raad hoor ! De polizei is laatst uitgebreid uitgebreid en er staat ook nog een heel leger jonge veteranen met oorlogsmateriaal te popelen om in actie te komen  >:-D


Tussendoorse spaarzame knutseltijd is besteed aan de BR 01.
Na veel geklooi en op de proef gesteld geduld, is het gelukt om het drijfwerk met cilinders te monteren. Kostte me uiteindelijk 3 uur  :?
Het terug plaatsen van de glimmende metalen verbogen stangen is na een reeks pogingen gestaakt. Dat wordt in een later stadium in het AW aangepakt; daar lopen de vakluipreisers rond.
Vandaar dat de loc ook daarheen verplaatst is  ;)



Grtz Tony









Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Hallo Tony,

Kan me voorstellen dat je blij bent als dit achter de rug is.
Wat een open stuk op je dak, en voor de nacht geen dekzeil erover heen ?

Sterkte verder.

M.vr.gr. Erwin
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
 :o) Dat zwarte dak behoort toch een roetveeg dak te zijn?  8)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Een dak bepannen doen ze hier duidelijk handiger.
Voordat de panlatten er op gaan wordt er een speciaal dakfolie aangebracht.
Daardoor is de boel geheel waterdicht en kunnen ze zonder ellende verder werken.
Jammer dat ze dat in Nederland nog niet over genomen hebben.
Toch nog wat te leren van de buren :P
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
 @citaat en  @citaat @citaat  en @citaat @citaat @citaat

Alles is er tot op de kepers vanaf gegaan, daar zitten waterdichte platen op en daar komen de pannen op.
Mijn lekkage kwam vanaf de schoorsteen links, op de plek waar de oversteek zat.
Daar komt een nieuwe namelijk.

Grtz Tony

Roetveegdaken kennen we hier in Limbabwe niet  :o)
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Ik vind dat muurtje op die laatste foto wel erg mooi geweatherd, net echt.  :)
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
 @citaat ik ben te laat  :P :D
Precies dezelfde gedachte  O:-D
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Zeg Tony,

Wordt het dan niet eens hoog tijd dat op één van de banen een replica van je huis verschijnt, met al die mooie muurtjes en daken. Ook vind ik dat er een Tony Preiser bij moet.

Fokko
Re: Tony's simpele banen.......BR 01 lijkt heeft weer drijfwerk en mag in het AW....
Ze doen t ook helemaal verkeerd, die dakhazen van je... Ze hadden gewoon van die grote Faller dakplaten moeten gebruiken!