Hallo

@ Mies; je hebt gelijk; Carl kon er niks aan doen

En aan het volgende evenement ook niet, al is dat geen missverkiezing..........
@ Wico; vandaag komt er nog meer reclame

@ Peter; samen met Carl ben ik altijd op reis

@ Dirk-Jan; die Ford Taunus is van een Fransoos die al op de camping stond. De bolide mocht er wel bij staan, maar deed niet mee aan de verkiezing. Een mooiedamescontest is momenteel niet goed voor Carl's

Hij is hier voornamelijk voor zijn rust. Hij slaapt ook niet bij de Twins in de caravan, maar in zijn bouwkeet

@ Dick; die Amerikanen verzamel ik ook, al zijn ze op beurzen lastig te vinden

@ Kees; de Twins zijn niet gebaat bij een missverkiezing en zijn uiteindelijk toch altijd de winnaars

Nadat de Amerikaanse bakken weer vertrokken waren, kreeg Carl bezoek van een verontwaardigde Duitse campinggast die zich afvroeg, wat er mis was met de Duitse wagens en waarom er geen show gegeven werd met de allerduitsigste van de Duitse wagens en met name en in het bijzonder de Volkswagen.
Daar had Carl weinig tegen in te brengen en daarom zei hij, "Organiseer het maar, als ik de entree-inkomsten maar krijg."
Zo kwam het, dat de camping de volgende dag gevuld werd met kevers en ondersoorten daarvan.........
Ook dit werd een geslaagde dag en wonder boven wonderlijk genoeg won Carl alweer de eerste prijs