Dank voor de beterschapswensen, jongens
@ Jørg; snel zal het zeker niet gaan
@ Wico; ik mis Carl ook, maar de scenarioschrijver heeft ook last van zijn schouder en krijgt niks op papier
@ Mies; ik ben al blij, áls het aanslaat en ik niet geopereerd hoef
@ Frank; of de WOSA de V200 bouwdoosversie meer punten geeft, weet ik niet, maar de V200 was wel mijn eerste écht vervulde wensdroom
@ Peter; de bedoeling is, om het nog mooier te maken. Er moet nog heel veel ge- en afgemaakt worden
@ Roel; dat martelen was ook wat ik dacht ( en zei daar ) toen ze bezig waren. Ik mocht gelukkig wel stop/time out zeggen, als het teveel werd
@ Dirk-Jan; ik dacht, hang nog maar een extra
op, zodat het eind van de tunnel beter zichtbaar is
En ja, ik moet wel WOSA-punten blijven verzamelen dit jaar, anders kom ik nooit op de kalender
@ Koen; ik hoop ook heel erg, dat het effect gaat hebben
@ Maarten; Lindental stond 50 jaar geleden al op onze treinbaan, ik vond het toen ook al erg mooi. En net als jij, ben ik al die klassiekers gaan verzamelen
@ Olav; klopt (letterlijk) ! Was erg pijnlijk, al schijnt dat niet bij iedereen te hoeven. Hopelijk kan je snel weer rijden
Ik was afgelopen dinsdag extra blij dat de treinkamer cv-klaar was, omdat ik wist dat er vanaf woensdag misschien wel helemaal niks meer te klussen zou kunnen zijn.
Zonder veel en erg stevige pijnstillers zou dat ook zeker zo zijn, merk ik nu
De eerste week zal het zwaarste zijn, de zaak moet "goedaardig" ontsteken en dan wordt de los geklopte kalk via het bloed afgevoerd. Ben er ook flink beroerd van
Over 6 weken mag ik terug, om te vertellen of het beter gaat.
Alle bewegingen die geen pijn doen, mag ik intussen maken. Mits met mate. En oefeningen om geen frozen shoulder te krijgen.
Kan dus toch met beetjes wat rommelen
Grtz Tony
Als toetje mijn V200 in mijn oldskooldio "Emmental"