Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen..........de beuk er in !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........de beuk er in !
Bericht van een nachtbraker  O:-D

@ Hans; tis inderdaad een snoepie en een prominent plekje waardig  ;)

@ Tom; daar laat ik me straks graag door afleiden  :D

@ Erik; bedankt voor de link  :thumbup: De hooiberg mag dan wel groot zijn, ik gebruik maar een klein vorkje en kijk goed uit  O:-D

@ Nero; zo'n kabelbaan zou kunnen, maar ik verwacht dat het hout via de weg af- en aangevoerd gaat worden  ;)

@ Wiggert; ik houd me zoveel mogelijk in hoor  O:-D

Zulke plannen geven wel extra energie en vandaag is de vitrinekast van werkblad en baan losgekoppeld !
Als het lukt, wordt de kast morgen een kopje kleiner gemaakt. Dan is die ook makkelijker te verschuiven als de cv-mannen komen.
Er komt eindelijk schot in de zaak, al moet ik wel goed oppassen hoe ik mijn arm gebruik.

Na wat zoekwerk bleek, dat ik de watermolen ongeveer een jaar geleden gevonden heb. Samen met nog veel meer snoepjes.
Wie dat nog eens terug wil lezen; https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1154990#msg1154990 

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen..........de beuk er in !
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen..........de beuk er in !
Tony,

Mooie plannen wat er gaat komen straks in de treinenkamer. :) :thumbup:
Succes met dit alles maar houd je schouder in de gaten mijn vriend.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen..........de beuk er in !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........de beuk er in !

Dank je en doe ik, Mies ! ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling !

Goedesnikhetemiddag allemaal  :-(

Maar binnen is het lekker koel  O:-D

De bezorgde voorzichtigaanadviezen zijn ter harte genomen en zodoende dus vandaag pas de update .

de kast was snel ter ziele
al was ook dat wel even pielen
daarna weer alles langs elkaar gezet
en toen begon de echte pret

de watermolen ingepast
maar Tony was niet blij verrast
want anders dan vooraf verwacht
de plek was kleiner dan gedacht

dus toen plan B maar opgediept
en daarna was het snel gepiept
nu is plan A al overleden
maar Tony die is dik tevreden  :P

Grtz Tony ( die blij is, dat er nogal wat goed bruikbare minidio's rond slingeren  :D )

Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling !
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling !
Dat ziet er goed uit zeg, ja soms is het oog groter dan de gedachte (er was ook zoiets over het eten, oog groter dan de maag) maar de oplossing is nabij. Leuk zoals jij altijd dat verpakkingsspul weet te recyclen, top hoor.
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling !
Tony

Jij hebt het weer lekker voor elkaar gekregen, jammer dat je niet meer plaats hebt. Maar daar heeft iedereen last van plaats en nog eens plaats, nu kan er weer naar harte gebouwd worden bij jou  :P  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling (part 2)
Hallo !

@ Tom; dank je ! En inderdaad, pas als je de echt beschikbare ruimte op gaat vullen, zie je pas goed of iets kan ( of niet natuurlijk )  ;)

@ Peter; ik ben met deze extra plaats al erg blij  :P Maar het echte werk kan pas starten, nadat de verwarming geïnstalleerd is.....

De treinkamer is veel ruimtelijker geworden.
Ben bezig de verlichting aan te passen, want in en op de kast zaten lampen die ik nu mis.
Tijdens het rommelen meteen maar eens proberen, of ik nog meer minidio's in kan passen.
Alvast wat proef-componeren en veel te leuk om te laten  ;)
Van een gebouw meteen maar een stuk afgezaagd, om het dichter tegen de muur te krijgen.

Nu zijn de poten van de treintafel aan de beurt; er moeten er weg en de zaak moet anders opgevangen worden.
Wordt nog even spannend puzzelwerk  B)

Grtz Tony




Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling (part 2)
Tony

Jij bent weer lekker bezig, en zo zie je maar wat weg is mis je niet eens ook al heeft het er jaren gestaan  :P
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling (part 2)
Tony,

Goede beslissing om de vitrinekast te verkleinen zo komt je baan nog beter tot zijn recht. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling (part 2)
-Tony:
Das weer een mooie ruimte meer om je fantasie bot te vieren,  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling (part 2)
Hoi Tony,

Dat is een mooie uitbreiding van de baan. B)
Ben wel benieuwd naar Carl's reactie. :)

Gr.
René
Re: Tony's simpele banen..........meteen maar een geslaagde proefopstelling (part 2)
Goeiemaandag, heren !

@ Peter; klopt !  En ook; als ik die kast niet had gehad, had mijn treinbaan er heel anders uit gezien/een heel andere vorm gehad  :D

@ Mies; ik ben blij en vereerd, dat mijn keuze de burgemeester van Michelstadt kan behagen  O:-D

@ Jørg; gaat zeker gebeuren  :thumbup:

@ René; dacht ik ook ! Speciaal voor jou een plaatje en een indirect antwoord van Carl  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......

Traag, maar gestaag gaat het aanpassen van de baan-onderbouw hier verder......
Behoedzaam ook, want ik mag mijn pootje niet forceren.....
Met iedere dag een beetje komt het doel dichterbij  :P

Grtz Tony

(ik gebruik alle restjes en mooi hoeft het niet te zijn, als het maar functioneert)

Nu met gratis extra update ! Waarvan ik 2 bonusfoto's heb gemaakt  O:-D
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......

:thumbup:
allemaal ruimte
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Staat zo weer vol, Nero  :D
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Hele operatie die verwarming aanleggen Tony.
Zolang jij je maar in acht neemt met je schouder das het belangrijkste.
Wanneer is de verwarming uit eindelijk klaar ?

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......

Ik hoop vóór het stookseizoen, Mies  :-)

Maar zonder gekheid; zodra er op de treinkamers en de rest van de bovenverdieping ruimte is gemaakt, komen ze dat alvast aanleggen.
Daarna moet de benedenverdieping installatie-klaar gemaakt worden.
Dat wordt weer een hele operatie, voordat dat zover is.
Ik moet namelijk een deel van mijn keuken veranderen  :D


Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Had je daar nu werkelijk drie boormachines voor nodig Tony? :lol:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Jazeker, Erik  :D

Ik heb ze al jaaaren en ze doen het altijd.
Nog nooit een accuboorder gehad trouwens......

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Citaat van: Tony op donderdag 31 mei 2018, 17:48:57
Ik moet namelijk een deel van mijn keuken veranderen  :D

Hopelijk behoud de keuken wel zijn zelfde gezellig sfeer na de verandering. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen..........wat kunst- en zaagwerk.......
 @citaat Ik dacht dat de worstenbroodjes sfeerbepalend waren ... :lol:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
@ Mies en Erik ; de uitstraling zal ongeveer hetzelfde blijven, net als de kwaliteit van de worstenbroodjes  :P

De uitstraling van de getopte vitrinekast is nu wel heel anders  ;)
Na het slopen, zijn nu alle losse stukken aangepast/gerepareerd en vast gezet en als kroonluchter op het werk, is de kast voorzien van een LED-armatuur :idea:
Gauw ff wat materieel er in, om te kijken hoe dat er uit ziet.
Missie geslaagd en nu het laatste stuk van de onderbouw van de treintafel aanpassen.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
Dat heb je netjes voor elkaar gebokst, mooi om zo de vitrine toe te passen.
Vraag me alleen af of de aandacht nu meer naar de vitrine zal gaan of naar het landschap.  :?
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
 @citaat de ledverlichting kan ongetwijfeld uitgeschakeld worden >:-D
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
-Tony:
Weer een knap staaltje timmermanschap,  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
Tony

Dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen, je treinkamer ziet er weer helemaal anders uit.  :)
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
Hallo Tony,

Netjes opgelost, ziet er goed uit. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

M.vr.gr. Erwin
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
 B) Dat is een mooi eindresultaat geworden, een multifunctioneel ladevitrinemodelbaandioramakastje :thumbup:
Ik doe je het niet na, erg leuk bedacht.
(en ik heb ook helemaal niet zo'n kast, dus dat werkt ook al niet mee :-))
En nog hypermoderne verlichting ook als een kers op de taart vlaai als het ware. B)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen..........nog wat kunst- en zaagwerk en een lichtpuntje !
Hallo slopende bouwer!  >:-D

Weer eens even helemaal bijgelezen! Flinke verbouwingen, sloopwerken en bouwwerken! ik ben er in ieder geval van onder de indruk. Ga zo door en hopelijk weer snel een spannend verhaal van Carl!  8)

Tot in de pruimentijd!

Gegroet;

The MaSt
Marten

Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
Issikdantochweer !

@ Tom; het licht kan indien nodig aan of uit, hoor  ;)

@ Hans; goed gezien, jij kent me  O:-D

@ Jørg; als je erg dichtbij kijkt, valt het vakmanschap wel mee hoor  :D

@ Peter; kleine ingreep, groot effect  ;)

@ Erwin; dan zijn wij het helemaal eens  :P

@ Dirk-Jan; het nog ontbrekende dioramakastje hangt er nu boven  B) met nog meer hyper :idea:

@ Marten; ik doe mijn best, maar Carl zal toch echt nog even moeten wachten  :(

Nog een paar kleine ingrepen voor de boeg en dan kan ik de cv-jongens bestellen !
Intussen heb ik een belangrijke functie van de voormalige vitrinekast ook weer terug  :thumbup:
Van een bijna 50 jaar oud seventies boekenrekje-erfstuk op ooghoogte een minidio-pasbak-met verlichting gebrouwen en opgehangen.
Het ding was ooit bezweken onder een te zware boekenlast, maar is nu gerepareerd en met reststukken van de oude vitrinekast montageklaar gemaakt.
De lampen dienen ook voor de verlichting van mijn banen hier. Er komt waarschijnlijk nog meer lampwerk bij. Moet ik nog uitproberen.

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
Tony

Dat heb je heel erg mooi gedaan, en je diorama staat er heel mooi in  :thumbup: :thumbup:

Ik ga me ook eens wagen aan een diorama, maar dan totaal iets anders dan treinen.  :warning:
Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !

Op deze is ook geen trein of rails te zien, Peter  :D
Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
 :) U is een ware grootmeester minidiokijkprobeerkastje met verlichtingbouwer, een man met een visie. B) :thumbup:
Erg knap en erg leuk. :thumbup:

:o) Uiteraard heb ik wel een puntje van kritiek die ik hier meteen effe ga opnoemen;
dat gereedschap in je onderste diokastje vind ik niet mooi staan liggen, ik zie liever iets treinen of huisjes scenery gerelateerd staan (of liggen :P)

Citaat van: Tony op maandag 04 juni 2018, 15:35:51
Op deze is ook geen trein of rails te zien, Peter  :D
:thumbup: Goed bezig, is ook nergens voor nodig. :)
Ik heb ook meters dio hangen zonder dat er maar een treintje of railtje aan te pas komt.

Dirk-Jan

Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
Tony,

Wat een mooi op hoogte gemaakt diorama (met verlichting). :) :thumbup:
Je bent een ware kunstenaar op het gebied van veel creëren op een kleine ruimte mijn complimenten hiervoor. :)
Hoe is het eigenlijk met petekind Carl want die heb ik al een tijd niet gezien of gehoord in je topic.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
Dirk-Jan en Tony
als display van de gebruikte spullen vind ik het dan wel top, Maarrrr je heb een punt het is niet des Tony's om het zo te laten zien, we zijn beter gewend :-)
Maar Tony is natuurlijk wel bezig om de boel aan te passen, dus vooruit het is hem vergeven toch.
Groet Paul

Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
Tony, je hebt het er maar druk mee, al deze aanpassingen voor wat warmte en misschien heb je
met de opwarming van de aarde die niet eens meer nodig >:-D
Het is mooi om te zien hoe jij alles een tweede of derde leven geeft :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
 A boring answer.........

@ Dirk-Jan; eerst maar eens over dat grootmeester; na jaren als gekwelde leerling in de banken gezeten te hebben, was mijn groot(meester)ste doel een plekje achter de lessenaar te veroveren !
Dat is uiteindelijk gelukt en toen waren de rollen omgekeerd  :D
Ten tweede; het kastje moet eigenlijk nog leeg en goed verplaatsbaar blijven, anders kunnen de radiatorboys er niet bij  :o)
En tot slot; zo is dat ! Hij die over 's Herens wegen dwaalt of dwarrelt, zal tot de ontdekking komen, dat er maar zelden spoorwegen zijn pad kruisen !

@ Mies; dat zijn wel heel veel complimenten in een keer ! Ben vereerd  O:-D Als je ff naar boven scrolt, zie je waar je peetje uithangt  :P

@ Paul; dank je ! En ja, ik moet mijn gereedschap toch bij de hand hebben. Ik ga het in de toekomst weer helemaal goed maken  ;)

@ Wiggert; mijn treinkamers zijn 's winters erg koud, evenals mijn aangebouwde wc ( was vroeger in de schuur ! ) en dat kost me 1500-2500 watt per uur om het enigszins behaaglijk en vorstvrij te houden.
Ik vrees, dat ik voor de 's winters voelbare opwarming van de aarde zelf al tot boven de 1000 graden ben opgewarmd  >:-D
Spullen eindeloos hergebruiken ( en kromme spijkers rechtslaan  :D ) tot het niet meer gaat, vind ik heerlijk om te doen !

En dan de uitleg van deze topictitel.....

Toen ik in 1976 onverwacht en snel dit huis betrok, had ik heel weinig huisraad en nul gereedschap. En een baantje als kwaliteitscontroleur.
"Goed gereedschap is het halve werk" wist ik wel, dus werd er even flink geïnvesteerd.
Zo ook in ( de beste volgens de consumentenbond ) in een AEG-boormachine met een cirkelzaag-opzetstuk en na een week had ik mijn eerste keukenkastje in elkaar geflanst  :P
Die machine heb ik nog steeds en in de loop der tijd aangevuld met een simpele boor, die ook in de boorstandaard kon en later nog eentje, waar ook fijn mee te schroeven was.
Allemaal met een stroomkabel, dat doet het altijd en is/was veel krachtiger dan het accuspul.

De AEG (SB2E-450) is onverwoestbaar gebleken en je vind ze op Ebay nog steeds te koop voor ?50-70.
Alleen had het handvat in het midden moeten zitten voor het evenwicht, want wel erg zwaar.

# In de loop der jaren heb ik als leergierig mannetje me veel dingen zelf aangeleerd, veel Doe-het zelfs gelezen en na de Pedac ( onderwijzer) nog LO-handenarbeid gedaan.
In die tijd gaf ik veel handenarbeidles op een vormingscentrum en je stond altijd ( ook voor de veiligheid ) met zijn tweeën voor de groep. Dat waren vaak echte vakmensen; meubelmakers en metaalbewerkers. Daar heb ik heel veel van geleerd !
Secuur werken doe ik alleen als het echt nodig is, maar de trouwe volgers hier hebben dat allang gezien  :D

And now some boring pictures.......

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......een nieuw minidiokijkprobeerkastje met verlichting !
Tony

Ik moet me ook nog eens een deftig boormachine aankopen, wij hebben hier van die betonblokken en daar kom ik met mijn doe het zelf boormachinetje niet door  8o (niet sterk zwaar genoeg)
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!

Met grote vreugde kan ik vandaag de lang gehoopte update laten zien ( en lezen natuurlijk )  ;)
De afspraak met de cv-boys kan eindelijk gemaakt worden !

Ik is blij !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
 :) Al met al best een heel gedoe met die steunpootjes weghalen en andere pootjes neerpoten, maar je hebt het toch maar weer effe mooie voor elkaar gekregen. :thumbup:
De boel is niet in elkaar gestort, toch wel heel errug prettig natuurlijk, dat was vast effe met de pootjes omhoog om te juichen. :D
8) Nu nog effe er op toe zien dat die potige cv-boys met hun poten van je treintjes afblijven en zich alleen bezig houden met het neerpoten van de nieuwe cv's.

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Het zal allemaal wel op zijn pootjes terecht komen, Dirk-Jan  :D

In ieder geval een hele opluchting, dat ik zover gekomen ben  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Het moeten wel erg aardige monteurs zijn om deze moeilijke opdracht uit te voeren :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ben blij dat het in ons huis zat voor we er in kwamen, maar ja ons huis is honderd jaar jonger 8)
Veel succes bij de uitvoering :o)
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Ja, en alles goed afdekken want ze gaan vast door vloeren en wanden boren met een aardig diametertje  8o.
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Tony

Dat komt helemaal goed hoor, dat heb je aardig gedaan mooi opgelost zit je deze winter met lekkere warme voetjes onder je treintafel.

Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Citaat van: Hanzi op dinsdag 05 juni 2018, 19:51:38
Ja, en alles goed afdekken want ze gaan vast door vloeren en wanden boren met een aardig diametertje  8o.

Hans wat dacht ja van 8cm doorsnee van diameter voor de buizen meer gaat dat nooit zijn tenzij je airco laat plaatsen.
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Haha, zelfs de boormachine van Tony is Old Skool :lol:
Wat die man toch al niet doet voor wat WOSA-punten ... :roll:

Groeten, :wink:

Erik.
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
AEG laat je niet in de steek, dat blijkt wel weer  :D

Leuke update weer Tony.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Haha, ik krijg alweer bijna spijt dat ik mijn Black & Decker van eind jaren '70 onlangs verkocht heb aan een stagiair. Was een kopie van de AEG, had iig exact hetzelfde uiterlijk en ook dezelfde functies. Zat in een mooie grote houten B&D kist.
Ik had ook nog een ouder type van B&D, metaal, hamerslag grijs, mooi compact, behalve het gewicht: dat was mega! En toen ik er op schokkende wijze achter kwam dat ook de interne isolatie niet optimaal meer was heb ik die snel gedumpt.
Nu doe ik op de treinbaan toch het meeste met een Bosch accumachientje.
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
Dank voor de reageersels, Jongens  :P

@ Wiggert; voor die cv-ers is het een makkie ! Ik hoop alleen, dat ze spoedig kunnen komen. Ze hebben het razend druk en ik kon pas afspreken, wanneer de voorbereidingen mijnerzijds klaar waren. Maar het komt zeker goed  :P

@ Hans; de rommel viel en valt wel mee, gelukkig. En de vloeren zijn van hout  ;)

@ Peter; de gaten door de vloer zijn zo'n 4 cm. Te overzien dus ! En straks zit ik er inderdaad lekker behaaglijk bij  O:-D

@ Erik, Peter en Hans; "vroegah" werd er zeer deugdelijk spul gemaakt en dat kon als het nodig was, ook nog gerepareerd worden  :thumbup:
Ik heb met mijn AEG-tje aardig wat gaten in beton mogen boren in die tijd. Familie en vrienden wisten me te vinden.

Er waren er in die tijd, die een klopboor-opzetstuk voor hun Black&Dekker hadden aangeschaft. Dat maakte vooral veel herrie, maar gaten homaar  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.......en eindelijk hiephiep gepiept !!!!!
ze hadden ook een boor moeten inzetten om gaten te boren  :D