Na het ontbijtje is het het tijd voor de lunch
Zoals jullie misschien wel vermoedden, vormen mijn vriend Peter en ik een niet zo serieus clubje. Alleen de baan zelf wordt serieus ter hand genomen. Voor het werkoverleg had het voltallige bestuur zich in stijl gekleed
Anders denken onze imaginaire leden en onze Belgische zusterclub maar dat we maar wat aanmodderen.
Aangezien de voorzitter eindelijk de ballast op de onderste paradebaan had voorzien van het bekende lijm-water- en druppiedreftmengsel, werd er besloten tot een algemene poetsbeurt en testritten. Want alle kleine steentjes die nog op de bielzen of naast de rails liggen, kunnen tot overlast leiden. Achteraf bleek, dat we de gehele baan nog eens aan een grondige inspectie moeten onderwerpen. Maar dat is voor de volgende keer. Ook bleek dat er iets te enthousiast gegipst was en moest er een stukje berg verwijderd worden; de trein kon er niet door
Voorlopig concentreren we ons op de paradebaankant. Aan de stationszijde moet het BW, een stuk rangeerterrein en de aansluiting op de bedrijven nog gemaakt worden. Dat is ook nog een hele kluif.
In ieder geval, toen het onderste gedeelte naar behoren reed, werd de meegebrachte 103 met sleep ( zie vorige pagina) op de bovenste baan gezet en werd er naar hartelust gereden. Alle remmen gingen los !
In de volgende updates meer plaatjes en wat meer specifieke info over de clubbaan.
Duurt ff, want het uitzoeken en beteksten van de foto's is nogal wat werk.
Grtz Tony