Goedemorgen leesteraars !
@ Benny; fijn, dat je van de foto's hebt genoten
@ Dirk-Jan; dat "stof" dat jij ziet, is in werkelijkheid Weatheringdust nr7 van Woodland. Kon je ook niet weten.....en ja, net als bij jouw baan is hier veel 100% WOSA te vinden
@ Mies; zo is dat ! Onder het motto "het oog wil ook wat"
@ Wico; U vleit mij ! Maar ook mijn trots wordt door deze woorden gekieteld ! Al zal ik - in al mijn bescheidenheid geen kalender uitbrengen, Dat is aan de WOSA
@ Freek; ik heb verschillende opstapjes voor de bovenbanen, waaronder een zelfgemaakte van 10 cm. De hele vloer verhogen wordt ook lastig; dan kunnen er diverse kastdeurtjes en lades niet meer open
@ Wilko; de Taiga Twins wonen samen met Carl in maar liefst 3 villa's. Het mocht wat kosten
Dat is hier en op de next page te lezen en te zien;
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1392498#msg1392498 @ Henk; dank voor dit compliment ! Het gaat in de koesterdoos
@ Dick; fijn, om weer eens wat van je te lezen ! Dank ook, voor de mooie woorden
@ Michel; dank voor het compliment !
Nog wat extra info over deze digibaan; er lopen slechts 2 draadjes naar de rails. De ringleiding is het spoor zelf. Dat gaat bij dit formaat baan blijkbaar feilloos. Nooit problemen mee gehad.
En de Mobile Station 1 is voor wat ik doe precies goed en sommige adressen gebruik ik voor verschillende loc's . Er rijdt ook nooit meer dan één trein. Dit ook, om scheel kijken te voorkomen.
Tijdens het plaatsen van de foto's is een malheur geschied Ik zette het verkeerde baanplan erbij ! Toen ik dat later wilde verwijderen stond het opeens apart onder de eerste serie foto's. Dat wordt in de toekomst nóg beter opletten bij het updaten.
Het juiste baanplan plaats ik daarom alsnog.
Grtz en fijne zonnige lentedag gewenst,
Tony