Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tony's simpele banen............klaarder voor de toekomst......

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Goeiemorgen,

@ Peter, Dirk-Jan, Erik, Mies, Tom, Wiggert, Henk en Freek; dank voor de reacties  :thumbup:

Even een alles omvattende repliek mijnerzijds  :P


Mijn voorraad treinen is al eigenlijk véél te groot en qua scenery-spullen kan ik - voor wat ik nog wil - nog járen vooruit, al is er altijd nog wel iets wat ik goed kan gebruiken.
Meestal is dat ouder spul. Zo vond ik voor mijn Mittelrheindio in een doos met oude Faller muur- en andere platen een pleinplaat en precies nog één bruinige straatplaat die een goede aanvulling is op de laatste 2 die ik nog heb. Precies genoeg om te maken wat ik van plan was. Superblij voor een prikkie !
Ook het Fallerhuisje ( 232374 schaal N ) paste precies in mijn plannen; net groot genoeg voor de plek waar het gedacht was.

De auto's waren uitzoeken 4 voor een tientje ( of 3,- per stuk ). Da's leuk schommelen ! Het groene karretje is van Ferrero https://www.lastdodo.nl/nl/areas/377855-ferrero?page=10 en was te grappig om te laten liggen. De Bel Air was te mooi en goed uitgevoerd, dus die moest ook mee  ;) Verderop werden zulke auto's voor rond de € 25,- aangeboden. Zal het best waard zijn, maar voor mij is de lol er dan wel af. En ziekenauto's ( zie Carl & Twins ) en busjes kun je nooit genoeg hebben. Maakte samen vier en dubbel plezier.

Ik snuffel graag op beurzen en laat me altijd graag verrassen.
De grote koop- en verzamelwoede is gelukkig voorbij, dat geluk is ook maar zeer tijdelijk.
Het leek trouwens op deze beurs wel, alsof de verhoogde gas- en stroomprijzen evenredig aan de handel waren doorberekend  8o
Maar gelukkig niet bij iedereen !

En omdat ik tegenwoordig met 2 dio's tegelijk bezig ben, vandaag een kleine updeet van het stukje Mittelrhein  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Prachtige, prachtige duo's Tony 👌
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Dank je, Wim !
Ik ga mijn best doen, om het nog mooier te maken  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Alsof het huisje er al jaren staat Tony. :)
Het is vol maar wel gezellig vol.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
zalig om te zien hoe jij dat doet Tony,
creatief met spulletjes pas gekocht en mooie diorama's tot zijn recht brengen,
en dan verhaaltjes uit je duimpje uitbeelden, met de bekende preisertjes,
om van te genieten en mee leven,
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
 :o) Ik meld bij deze update even dat ik niks te melden heb, dan weet u ervan dat ik hier effe niet reageer, dat laat ik voor deze keer even aan andere over, dan heb ik effe rust. :P

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
@ Mies; als het er voor het oog altijd heeft gestaan, is mijn doel meer dan bereikt !  ;)
    En achter de stadsmuren hoort het hutje mutje te staan, dus da's ook gelukt  O:-D

@ Benny; dank voor de mooie woorden  :thumbup: U vleit me  ;)

@ Dirk-Jan; geen melding = goeie melding  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Maar goed dat er in die tijd geen ARBO was, de mannekes in foto 9I zouden vandaag de dag niet zo mogen werken.
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
 @citaat Inderdaad !  :D
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Heel heel heel erg leuk gedaan Tony. De meeste modellen heb ik ook gehad en het meeste is gesneuveld maar heb er nog wel wat restanten van in de rommelbak. Maar het is genieten van deze mooie plaatjes, het lijkt wel weer 1960.  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Dank voor de updeet  :thumbup: Mooie nostalgische ontwikkelingen in Limbabwe  :)
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Het blijft een feest der herkenning al die ouwe meuk historische huisjes. Maar die laatste aanwinst is weer zo'n pareltje dat je minder vaak tegen komt. :thumbup: :)
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Dank voor de reacties en waardering, Heren !  ;)

@ Maarten; ja velen van ons zijn opgegroeid met deze huisjes. Voor mij is het hernieuwde liefde en heimwee naar vervlogen tijden  O:-D

@ Dick; graag gedaan ! Terug naar de alleen maar mooie (selectieve) herinneringen van onze jonge jaren   :P

@ Hans; dit was mijn eerste kennismaking met dit juweeltje in N-schaal en omdat de buurhuisjes ook in N zijn, heb ik niet lang getwijfeld. Was achteraf een goede gok  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Ik was even druk met vakantievieren, maar nu weer helemaal op mijn gemak bijgelezen. Fraaie bolides erbij en een lief klein huissie rijker :thumbup:.

En ja die mooie jeugdherinneringen, hoe ouder we worden hoe meer herinneringen er bijkomen (of af gaan als het geheugen wat minder wordt :o)).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....

Ik maak hier gewoon nieuwe jeugdherinneringen, Wico  :D
Moet wel met mijn slechte geheugen.
En terwijl jij verse vakantieherinneringen aan het verzamelen was, verzamelde ik er hier weer wat bolides bij  O:-D


Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Jeugdherinneringen ja. Dat zijn van die dingen die heel lang in een stoffig hoekje hebben gelegen en plots, door één of andere oorzaak, weer volop in het daglicht komen te staan. Geen idee of dat ouderdoms verschijnselen zijn of het begin van dementie of wat anders maar ik heb er ook last van, nou ja last is wat te erg. Meest zijn het wel leuke herinneringen.
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Voor mij had het - achteraf - altijd wel 1964 mogen blijven, Henk  O:-D
Net als op mijn banen  ;)
We hadden toen een hotel/café/restaurant en als kind enorm veel vrijheid en speelmogelijkheden.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
N-schaal, was me nog geeneens opgevallen haha :D :D
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
 @citaat Kejje nagaan, hoe goed ik schalen kan mixen !  O:-D
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Goeiezondagsemorgen !

Een eerste poging, om in de nieuwe lay-out een updeet te plaatsen.

Gisteren naar de gezellige gastendag geweest en normaliter scoor ik daar telkens als souvenir iets uit het spoorclub-verkoophoekje.
Maar deze keer was er niets van mijn gading te vinden.
Zodoende bedacht ik op de terugreis naar Limbabwe, dat ik wel even in het snoepwinkeltje kon gaan kijken. Want om die tijd nog open en toch - met een klein omweggetje - op de route.

Daar vond ik voor een mooi prijsje een paar fraaie auto's, een wagon en een lekker smal stadspandje  :P
Alsnog wat souvenirtjes van deze dag dus  :thumbup:

( Na wat gezoek en veel gevloek  :?  lijkt het erop, dat ik nu 2 foto's geplaatst heb  :D We gaan het zien...... )

Grtz Tony

 

Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Fraaie aanwinsten zijn er in snoepwinkeltje gekocht Tony. :thumbup:
Zo te zien alles van de eerste eigenaar want ze glimmen alle drie even mooi alsof ze zo uit de showroom komen. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Tony,

Oww beetje jaloers op die mooie Opeltjes, die zouden zomaar lid kunnen worden van de Historischer Opel Club Helvetia :thumbup:.

Jammer van de kleine fotootjes, hopelijk gaan ze dat alsnog aanpassen. Niet elke verandering is een verbetering 8o.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
@ Mies; zeker mooie karretjes ! Stonden niet in de showroom, maar wel in de vitrine  :D

@ Wico; die Opeltjes zijn net aangemeld als aspirant-lid ! Helaas lijken ze met dit formaat plaatjes nog kleiner dan ze al zijn  :o)

Ik was trouwens gistermiddag op de gastendag uitgebreid boven bij de grote nieuwe baan in aanbouw ( wordt mooi ! ) gaan neuzen en wilde daarna her en der nog afscheidsknuffels en -handjes geven, maar zag/vond helaas niemand meer  :?
Bij deze dus alsnog dank voor de fijne ontmoetingen en een virtuele knuffel  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:       


Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
 :)  Dat zijn mooie als nieuw ogende oldtimers, zeker altijd binnen gestaan? :o)
En dat smalle pandje is ook een leuke aanwinst, moet je natuurlijk wel een paart smalle Preisertjes hebben die daar kunnen wonen. :D
Die rooie Cargo wagon zal wel mooi zijn, ik heb er niet zoveel mee, maar jij bent er vast blij mee. :)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Zie ik toch Oliver uit de Botswana special van Top Gear  B)
Maar foto's op Google leert dat Oliver beige was.
Weg illusie.  :-(

Overigens, ontzettend mooie karretjes. 👍

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Citaat van: Tony op zondag 06 november 2022, 15:22:51Ik was trouwens gistermiddag op de gastendag uitgebreid boven bij de grote nieuwe baan in aanbouw ( wordt mooi ! ) gaan neuzen en wilde daarna her en der nog afscheidsknuffels en -handjes geven, maar zag/vond helaas niemand meer  :?
Bij deze dus alsnog dank voor de fijne ontmoetingen en een virtuele knuffel  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:       

Grtz Tony
Tja, je was "opeens" weg; ik was waarschijnlijk op zoek naar Horst. Wico ook niet meer gezien trouwens. Geeft niks, was gezellig!
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Ja nou ja, je weet dat ik niet zoveel met (SL)Opel heb maar die Volvo vind ik wel heel mooi. En dat grachtenpandje ook. Heel lief.
Van diverse kanten hoor ik klachten over kleine plaatjes. Hoe kan dat nou? Bij mij zijn ze gewoon het normale grote formaat. Niks klein. Kan niet aan de afstand liggen toch.
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
Citaat van: Tony op zondag 06 november 2022, 15:22:51Ik was trouwens gistermiddag op de gastendag uitgebreid boven bij de grote nieuwe baan in aanbouw ( wordt mooi ! ) gaan neuzen en wilde daarna her en der nog afscheidsknuffels en -handjes geven, maar zag/vond helaas niemand meer  :?
Bij deze dus alsnog dank voor de fijne ontmoetingen en een virtuele knuffel  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:       

Grtz Tony

Het genoegen was geheel wederzijds en fijn om elkaar weer eens in levende lijve te kunnen ontmoeten. Ik was inderdaad om een uur of twee al vertrokken ivm met andere verplichtingen.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............zichtbaar en onzichtbaar nieuws (2)....
 Die volvo is onverwoestbaar en de opels ook, jaren in gereden.
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Hallo volgelaars !  :P

@ Dirk-Jan; die oldtimers hebben zelfs dubbel binnen gestaan; ín de winkel en ín de vitrine ! Er wonen geen anorexia-preisers in het huisje; het zijn wel slaapwandelaars (geen bed nodig) en beneden is er in de keuken altijd lopend buffet  :o)

@ Wilko; dit is Oliver uit Fata Morgana, maar de karretjes zijn gelukkig echt  :D

@ Hans; het was zeker gezellie en nog onder invloed van jouw aura, bleef er ook nog eens een Volvo aan mijn vingers plakken  :P

@ Henk; jij boft maar, met die grote plaatjes ! Kun je die Volvo nog beter zien en het geplaatste pandje dadelijk ook  :thumbup:

@ Wico; ja, elkaar af en toe live zien, maakt het nóg leuker  :)

@ Wiggert; ik heb ongeveer de zelfde ervaring ( 2 Volvo's en nu mijn 4e Opel ), alleen zijn de 2e handsjes die ik aanschaf meestal oud en worden door mij helemaal op gereden  :)


Bouwen, bouwen, bouwen is ook hier het adagium, want ook hier is er een ernstig woningtekort, zodoende ben ik soms zelfs gedwongen om er diorama's voor te maken.
Voor het nieuwe smalle oldskool pandje had ik echter 3 banen en 1 dio in gedachten, waar het mogelijk een goed zou passen.
Dat was een leuke uitprobeer-uitdaging !
Hier en daar proberen, pandjes wisselen, wat schuiven en uiteindelijk werd het Bahnhofshausen !
Die € 1,50 ( sociale woningbouw ) waren een goede investering  :thumbup:


Grtz Tony

Vandaag plaats ik één foto van een groter formaat. Kijken, of díe wel groter in het topic terecht komt.
Ps. de plaatsingsplannen voor de nieuwe bolides heb ik nog even geparkeerd.






Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Alsof het huisje ervoor gemaakt is Tony.  :thumbup:

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
 @citaat Jip ! Dat zijn de beste plekjes  :P

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Tony,

Alsof het pandje  er altijd al heeft gestaan :thumbup:. Een hele goede investering, hoewel de vastgoed prijzen wat beginnen te stabiliseren ;).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Ik had in Den Bosch één kopje koffie minder gedronken dan normaal, dus ik kon het zonder wroeging en uitleg thuis betalen, Wico  :)
Frau Tony vond het ook een goede investering, ook omdat er een jong en pas getrouwd stel preisers met baby bij oma op de koude zolder bivakkeerde.......
Voor de kleine heeft ze meteen ook een hansopje gebreid  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Het klagen over te kleine foto's snap ik niet want bij mij zijn ze allemaal op een ruim formaat >:-D
Dat mooie pandje heeft de mooiste plek gekregen :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Mooie woning uitbreiding Tony, foto hier op de pc is prima te zien  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Inderdaad een leuk maar smal huisje, Tony. De bewoners zullen wel plat moéten praten daar :D. En als ze willen sporten doen ze een potje opklapbedminton (of is het opklapbadminton?) ;).
Wel weer een voordeel dat bij jou alles los staat, kan je lekker schuiven tot het plaatje klopt!
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Citaat van: Tony op maandag 07 november 2022, 09:22:39Hallo volgelaars !  :P


Tja, dat volgen is met de nieuwe layout van het forum wel even wennen  :?  Flink wat uitzoekwerk, vooral op de smartphone mis je in eerste instantie vertrouwde knoppen etc. Maar alles went, en is je topic voor mij weer snel te vinden. Mooie aanvullingen bij je wagenpark en betaalbare nieuwe huizen in de sociale woningsector  :thumbup: De bewoners van de modelbaanwereld zijn kennelijk wat robuuster en crisisbestendiger dan de wereld waarin wij nu leven  :( Kunnen we nog een voorbeeld aan nemen  >:-D
Re: Tony's simpele banen.............bouwen, bouwen, bouwen....
Elk stadje heeft wel een "smalste woning". Maar het ziet er prachtig uit Tony, inderdaad of het er altijd al gestaan heeft. De schoon en welstand commissie zal het ten zeerste waarderen.
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Hallo,

@ Wiggert; blijkbaar worden de foto's groter als ze de grens over gaan  :-)

@ Peter; dank je ! De foto's blijven bij mij op ansichtkaart-formaat  8o

@ Hans; da's leuke platte humor ! En ja, het is reuzehandig, wanneer alles los staat. Er is maar weinig echt vastgoed dat goed vast staat hiero  O:-D

@ Dick; dat wennen aan de nieuwe layout is wel effe een ( vervelend ) dingetje  :? Soms wilde ik ook wel een onbekommerde preiser zijn. Lekker in die heile Welt wonen  ;)

@ Freek; er staan hier nog een paar nóg smallere huisje. Ze mogen niet klagen dus  :D



Gisteravond een verrassend telefoontje van een nichtje gehad !
Of ik interesse had in een treinbaan en die eventueel wel wilde, want die moest weg, maar het was wel Fleischmann.......
"Nou, ik heb ook Fleischmann hoor, dus interesse zat !"
"Fijn, ik stuur je wat foto's en breng het binnenkort. Jij blij, wij blij !"

En dan weet je het wel; wat zal het zijn, benieuwd naar de foto's en je verheugen op het uitpakken van de cadeaus ! Drie keer spannend  :P
En om het voor jullie ook wat spannender te maken, alvast de gemailde plaatjes...........

Grtz Tony9M.jpg9N.jpg9O.jpg   





Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
U is waarlijk een echte bofkontie! :P
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Tony,

Kijk dat zijn de betere surprises en dan moet de Sint nog aan land komen. Ik krijg steeds meer spijt dat ik jaren geleden de oude baan van mijn vader voor een habbekrats heb weggedaan. Had ik toen maar geweten wat de WOSA waarde daarvan was (onbetaalbaar ;)). Maar goed het waren wel de eerste guldens voor wat tegenwoordig bij mij op zolder staat, dat is ook weer zo ...

Groeten,
Wico 
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Dat zijn de leuke dingen van onze hobby.
De een is er klaar mee en een ander weer blij mee.

Daar ga je vast weer wat leuks mee maken, misschien een idee om er een nieuw baantje mee te maken.  :idea:
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

online
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Ja spannend inderdaad, als ik zo in die doos kijk zie ik van allerhande verrassingen. Dat wordt een heel feest straks bij het ontdekken, echte Fleischmann (en Roco) treintjes. Mooi man.

@Tom, Het idee is reuze goed. dat zal Tony vast ook gedacht hebben. Nu nog de ruimte vinden! B)
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
 @citaat Ja, soms slaat mijn fantasie wel eens een beetje ophol.
Ruimte vinden is bij de meeste wel een bekend probleem.
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
ja ja Tony,
zoals hier boven gemeld wordt, er is iets op komst,
inspiratie borrelt en beetje zoekwerk,
en daar is hij weer,
Tony heeft weer verrassing voor ons, O:-D
leuk weer leuke spulletjes op komst,
mooie onderdelen hier! ;)
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Dat is een mooie aanwinst Tony. Er zit van alles tussen en het zal vast zijn weg wel weten te vinden. Al dan niet met behulp van het edele duo .................. alhoewel zijn ze inmiddels al weer on spieking turms?
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Leuk zo'n onverwacht bericht van een nichtje, van je familie moet je het hebben, zeer spannend.
Goed dat je net opgeruimd hebt, is er gelukkig ook weer plaats voor.
We zullen het wel een paar maal terug zien :thumbup:
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Tony,

Het pas gekochte huisje staat prachtig op die plek en vormt een mooi geheel met de rest van de huisjes. :thumbup:
Wel zou ik de cafe eigenaar zeggen om de terrastafel niet voor de voordeur van het huisje te zetten. :D
Ook in de gekregen spullen van je nichtje zitten leuke hebbedingetjes die zeker op één van je banen goed terecht gaan komen.
Wel erg irritant de dubbele foto's wat het kijken niet echt leuk maakt hopelijk is dat gauw in orde gemaakt door de heren die er verstand van hebben.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen..........spannend, spannend, spannend............
Dank voor de reageersels, heren  ;)

Even een antwoord voor iedereen; ja, ik voel me zeker een bofkont vanwege de verrassingsdozen en plannen borrelen er hier altijd. Dat komt wel goed.
Een extra baan maken zit er niet in, maar met de Rocoline rails kan ik bijvoorbeeld wel samen met de kleintwins tapijtbaantjes in de huiskamer leggen ! :P
Misschien maak ik wel een klein basisplaatje met rails en stroomtoevoer als een soort uitvalsbasis, om vandaaruit vrijelijk een baantje te maken.
Eerst maar eens kijken, wat er in de dozen zit.........

Verdere wederwaardigheden omtrent het leven van Carl & Co blijven voorlopig even achterwege; ik wacht in ieder geval op het moment dat ik fatsoenlijk met de nieuwe forum-veranderingen overweg kan.
Verder ben ik al weken met de gezondheid aan het kwakkelen. Dat gaat op en af, maar niet echt over  :? Tussendoor moet er ook nog extra opgepast worden en ben ik buiten de ramen (dat zijn er heel veel) aan het schilderen/renoveren.
Zolang het boven de 10 graden blijft, ga ik daarmee door. De rest is voor de lente.
Daarnaast ben ik hier ook nog kok, keuken- en afwashulp en boodschappenjongen  :D

Grtz Tony