Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Tony's simpele banen............klaarder voor de toekomst......

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

th en 5 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
@citaat haha inderdaad Marcel, ik dacht ook al dat ze bij de plaatselijke Beate Uhse waren geweest, moet kunnen en niks mee. Maar ik vond t wel wat vreemd om de nieuwe aanwinsten zo maar op een terrastafeltje te showen, ha zie haar zitten met haar schijnheilige preutse gele hoedje >:-D.
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
 @citaat

:-) :-) :-)
Mij was het ook al opgevallen. :D
Maar ik wilde er niet over beginnen, ben een nette jongen van huis uit. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
 ;) :-) :-) :-)
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
Nou ja zeg. Je ziet toch zo dat dat een flesje Fanta is. Als je daar al erotische voorstellingen bij krijgt dan vrees ik toch iets.  8o :P
En Tony heeft het nog wel zo goed uitgelegd in zijn bouwverslag. Of was dat een bouw van slag?
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
Citaat van: narwal op zondag 31 oktober 2021, 14:26:14
Het zal waarschijnlijk meer aan mij liggen!  >:-D

Nee hoor, hier idem dito.
Maar kijkend naar de foto's dan lijkt het dat op de baan van Tony deze vrijpostigheid nog niet bestond.  :D

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen voor de horeca..........
Tis een caffè lungo met héél veel slagroom  :P

Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen en restaureren voor horeca en markt

Hallo leesteraars,

Het laatste veel te hoge ( en alsnog door jullie gespotte  :D ) koffiekopje had ik later korter willen knippen. Dat is gebeurd, maar ook mislukt. Veel te klein en bijna onhandelbaar.
Gelukkig loste Kratz ( de handige metalen neef van Matz ) dat voor me op  :thumbup:
Trouwens, op de foto zag je het, maar in het echie zonder leesbril en niet met mijn neus er bovenop zag je er niks van  O:-D

Onderwijl ben ik met beetjes aan de voltooiing van de markt bezig.
Met die markt ben ik in oktober 2019 ooit begonnen. Met het idee om alles zelf te maken.
Wie de start en bouw der kramen daarvan terug wil lezen en zien ; https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1110425#msg1110425     

Nu ben ik de markt af aan het maken met spullen uit de erfenis van een overleden modelbaanbouwer.
Het spul is flink gehavend, maar nog wel bruikbaar.
En ik vind het een sport en eer, om dat alles toonbaar te krijgen  ;)

Het zoeken en van alles (terug)vinden in al mijn restjes- en bewaarverzameldozen is ook erg leuk ! Al leidt dat soms ook best vaak af en ben ik opeens met iets heel anders bezig  :-)
Geeft allemaal niks, want tijd zat en niks moet gisteren klaar !
Ik kan nog jaaaren vooruit met en op mijn banen en moet dan ook nog eens niet vergeten, om op al die banen ook met de treintjes te rijden.

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen en restaureren voor horeca en markt
Dat ziet er een stuk beter uit Tony :thumbup:

Vrgr,
Wilko
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen en restaureren voor horeca en markt
De markt en omgeving is zeer sfeervol geworden Tony.
Alleen de ijscowagen valt erg op mede door zijn grote en trek in mijn ogen de aandacht weg van de andere leuke dingen zoals de marktkramen en de draaiorgel.
Voor de rest is het weer :thumbup:.
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen en restaureren voor horeca en markt
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen en restaureren voor horeca en markt
Hallo Tony,

Sorry voor de ophef! Ik kon het niet laten..... :D

En ja het is heel herkenbaar: bril op, het niet goed kunnen zien, bril af, hé dat gaat veel beter maar om het goed te kunnen zien toch het vergrootglas er maar even bij. 8o Een foto laat echter wel alle details zien, mijn reden om veel foto's te maken. Is digitaal, kost niets en je ziet beter wat je hebt geprutst O:-D

Weer verder met de huidige stand: het wordt weer ouderwets gezellig op de markt! Ik wacht met smart op het vervolg.

Re: Tony's simpele banen.........priegelprutsen en restaureren voor horeca en markt
Hoi,

@ Wilko; dat kun je wel zeggen  ;)

@ Mies; misschien pas ik de ijskar nog eens aan. Die grote blauwe deksel is wel erg aanwezig.....Goed dat je het zag en zegt  :thumbup:

@ Marcel; ik was eigenlijk wel benieuwd, naar wie er het eerst over zou beginnen. Ik zag de dames al speciaal voor de "caffè lungo" van barista Luigi  naar het terras komen  :-)

De "kopjes" zijn zó klein, dat ze al aan een minidrupje lijm aan naald of tandenstoker blijven plakken. Zo ook aan de scherpe punt van de pincet.
Denk je van, "ha, die zit" blijkt het kopje alsnog weer aan pincet of stoker vast te zitten  :?
De methode met (acryl)verf werkt wel goed. Die houden we erin  :P

Binnenkort meer in dit virtuele theater............

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Hallo,

Vandaag bracht Postvriend stipt op tijd een heel speciaal pakketje  :thumbup:
Met daarin treintjes voor de Twins !
Niet die van Carl, maar de Kleintwins van opa Tony.
Mijn verzameling Fischer Technik is namelijk uitgebreid met 2 treintjes.
Daarmee kan binnenkort op de salontafel in de huiskamer gespeeld worden.
Daar verheug ik me al enorm op   :P

Grtz Tony

Hier alvast een filmpje met dit spul van een Ouwe Bekende & Freund
   
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
geinig, als groot FisherTechnic fan kende ik deze treintjes toch nog niet. Waarschijnlijk van na 1980 ;).
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
 :) Leuk spul. B) :thumbup:
En goed dat je de KleinTwins zo vroeg mogelijk met het treinenvirus besmet, ze kenne et maar hebbe. :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Hoi

@ Hans; ik kende het wel, had al veel Fischertechnik, maar koos toentertijd (rond 1980) voor de start met Märklin  :P

@ Dirk-Jan; ik ben benieuwd hoelang die besmetting werkt. Ze zijn nu 3 jaar en al een tijdje blij met het Duplo treintje van opa, straks gaan we hier met deze rakkers (met trafo!) aan de slag.
Wat daarna gebeurt, is afwachten  ;)

Grtz Tony

Ps. heb hierboven nog een leuk een fillumpie toegevoegd....
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Denk dat de Twins hier erg blij mee zijn Tony. :P
Zeker omdat ze het van Opa gekregen is veel rijspeelplezier toegewenst.
En bedankt voor het leuke filmpje want ik had van dit speelgoed nog nooit gehoord.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Gaat zeker goed komen, Mies !  ;)
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Deze treintjes waren ook voor mij totaal onbekend, maar ik ben dan ook geen grote Fisher techniek fan. De (klein)dames hier rijden afwisselend met de Duplo trein (en ze zijn dol op de bijbehorende app op de tablet met verhoogd speelplezier en spelletjes) of de Märklin MyWorld ICE trein. Als ze met de ICE trein spelen rijden zijn de Duplo poppetjes weer nuttig om op de rails te zetten en omver te rijden (grote pret) :D.

Veel speelplezier!

Wico
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Ja, heerlijk is dat zo samen spelen, Wico  :P
Al is het hiero wel wel allemaal analoog met zonder teblet en afstandsbediening  :D

Als ze groot genoeg zijn, mogen ze met Carl en mij met de "echte" treintjes spelen.
Daar gaan we geen ongelukken en botsingen mee uitproberen  O:-D

Hopelijk willen ze wat leren knutselen, maar dat blijft afwachten.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Wat een leuke dingen om zo te zien! Mooi dat ze goed terecht zijn gekomen :)
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Citaat van: Tony op donderdag 04 november 2021, 17:41:12
Ja, heerlijk is dat zo samen spelen, Wico  :P
Al is het hiero wel wel allemaal analoog met zonder teblet en afstandsbediening  :D

Grtz Tony


Volgens mijn kleindochter van drie is het de tebteb :D.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Hoi,

@ Harm; al zijn de (om)wegen af en toe wonderlijk en duren ze lang, soms komt iets net op tijd op de juiste plek terecht  :P
    Dankzij jou als laatste schakel deze keer  :thumbup:

@ Wico; die net driejarige dames-twins hier zullen er wel net zo handig mee zijn als bij jullie  :P
    Verbazend, hoe snel ze al die digischermen in de smiezen en in de vingers hebben !
    Om over de afstandsbediening van de tv nog maar te zwijgen  :-)
    Gelukkig hebben ze één analoge opa, die ze nog een beetje in de real world houdt  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Citaat van: Tony op vrijdag 05 november 2021, 11:21:06Gelukkig hebben ze één analoge opa, die ze nog een beetje in de real world houdt
:o) Das jouw real world, hun wereld is en wordt toch echt die van allerlei computer en tv gadgets en online zijn en wat al niet meer. :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........2 speciale loc's met aanhang aangeschaft !
 :-) :-) :-)

Dan houd ik het maar op de parallelle wereld  O:-D
Ik was een schoolmeester van het bord, de krijtjes en de borstel.
Dat had één groot voordeel, die deden het altijd  :thumbup:
Dan kan ik van de latere digiboards niet zeggen  :D

Al was ik wel blij, dat ik mijn kroontjespen kon inruilen voor een vulpen en later voor een heuse Parker balpen  8)

U houdt mij weer flink bij de les, Dirk-Jan !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......

Daarissikweer  :P

De fischertechnik-treinverrassing voor de 3-jarige Twins was een succes  :thumbup:
Ze ontdekten al snel het geheim van de trafo en ook dat je de poppetjes heel voorzichtig in de wagentjes moest zetten. Anders ontspoorde het zaakje en moest opa helpen.
Hieronder een foto van het baantje  ;)

Toen de kleinkoters weer naar huis waren, had opa Tony ook zin gekregen om met de treintjes te spelen.
Op de tijdperk 2 baan mochten deze keer een analoge Fleischmann stomer en een Roco diesel uit tijdperk 3 rijden en een etage hoger een digitale tijdperk 5 (want modern) Märklin diesel rijden.
Dit alles natuurlijk wel allemaal op omgevormde huistuinenkeukenstroom  O:-D
Dat was leuk en vandaag heb ik dat gefilmd.
Vertoond wordt de vierde opname, want de eerste 3 mislukten jammerlijk; foute knopje gedrukt ( stop i.p.v. pauze )  :?
In de vierde gebeurt dat ook, maar is in dit geval wel een fraai tussenmisfilmsel geworden  B)
Fellini zou het ook zo getoond hebben............ O:-D

Grtz Tony

   


[/i]
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Je kan toch meer als1 trein tegelijk te laten rijden :thumbup: Ziet er gezellig uit net als de twinbaan.
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Tony,

Allebei de kleine twins blij en opa twee keer blij, wat wil je nog meer. Lekker filmpje met mooi materieel (SBB Cargo loc :favorite:), fijn sfeertje. Kortom helemaal geslaagd en met veel plezier gekeken :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Goed bezig Tony, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met modelspoor bij kleine kinderen!

Hoewel? Hier hadden ze Brio (Thomas de tank engine), een grote bak vol. Daarna heb ik LGB gekocht, maar dan de Playmobil versie, inclusief grote Amerikaanse stomer. Alleen mn oudste dochter bleef modelspoor nog wel leuk vinden, ze is ook een keer mee geweest naar Intermodellbau in Dortmund, maar toen ze ook de prijzen van nieuwe aankopen goed ging onthouden was het minder handig haar mee te nemen  ;). Daarna heeft de Playstation gewonnen, helaas.
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
 :) De kleinkoters en jij zijn er weer leuk zoet mee, goed bezig. :thumbup:
Nog effe goed oefenen met ze en dan kunnen ze naar boven naar de treinkamers, kijken of ze dat een beetje heel kunnen houden. :D
Mocht er wel een lokkie sneuvelen, niks aan de hand, je hebt er zat.  >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Prachtig baantje voor de Twins Tony.
Kan mij best voorstellen dat jullie drietjes daar veel speelplezier aan beleven. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Hallo,

@ Wiggert; met 2 aparte banen op één plaat wil dat tweetreinig rijden nog wel lukken. Gezelliger is het zeker ! :D

@ Wico; das inderdaad vet genieten met die spruiten ! En zelf weer eens wat laten rijden ook. En als ik wat Zwitsers op de rails kwak en dat kiek of film, moet ik altijd aan jou denken. Jij hebt mij tenslotte aangestoken  O:-D

@ Frank; jij hebt het stevig aangepakt aangepakt met jouw kleinkids  :thumbup: Ik heb ze vorig jaar een Duplo treintje voor thuis gegeven en nu (pas) begint het trein-avontuur hier ook. Ik maak me geen illusies over de toekomst, al is een van de twins wel een geboren knutselaar. Er is dus nog hoop  ;)

@ Dirk-Jan; de koters hebben gelukkig nog geen idee, wat er achter de 2 gesloten deuren op de bovenverdieping schuil gaat. Voorlopig ga ik dat fijn zo houden  :D

@ Mies; het spelen met die snuiters is puur genieten en de voorpret ook  ;)


* Wat betreft het peuterspeelbaantje; daar komen in de toekomst nog allerlei attributen bij. Met als klap op de vuurpijl de oldskool Märklin hijskraan met elektromagneet  :P

* Wat betreft het filmpje; op deze baan ben ik momenteel met allerlei verschillend materieel aan het knarren. Deze rondombaan is eigenlijk één grote paradebaan met - achteraf - als enig nadeel, dat ik er geen schaduwstation onder heb gemaakt. Ik kan er telkens met 4 zo lang mogelijke treinen rijden. Wil ik wat anders zien, dan is het afruimen en wat nieuws op tafel zetten. Ik heb wel zin, om daar weer filmpies van te schieten  B)

* Dan is er nog mooi nieuws te melden ! Komende maandag gaat er weer op de tweepersoons klupbaan gereden worden en gaan we in conclaaf over de verdere invulling van de baan. Dat werd eens tijd !




Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Citaat van: Tony op zondag 14 november 2021, 12:26:35
* Dan is er nog mooi nieuws te melden ! Komende maandag gaat er weer op de tweepersoons klupbaan gereden worden en gaan we in conclaaf over de verdere invulling van de baan. Dat werd eens tijd !

Dat is zeker goed nieuws Tony.
Laat de foto verslagen maar komen ik en vele andere zitten er klaar voor.
Succes morgen met rijden op de klupbaan. :thumbup:

Groet michel
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Zal wel een avondje stofzuigen en rails poetsen worden na al die tijd stilstand verwacht ik.
Maar daarna... verheug ik me alvast op de wekelijkse (?) klupdates die hopelijk weer gaan volgen.
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Hiep hiep hoera, de klupbaan komt onder het stof vandaag. Het zou ook eens tijd worden :o). Geintje natuurlijk, blij dat het weer kan/mag en straks hopelijk weer genieten van de klupdates :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Leuk treinen setje voor de kleinkinderen Tony, op jonge leeftijd bekend maken met de hobby kan geen kwaad,

De deur naar zolder weet de kleine man hier al te vinden en als hij binnen komt is het eerste wat hij zegt de treinen zijn boven  :)
Hij is pas 2 maar volgend jaar zou het zo maar eens kunnen dat opa hem een my world setje geeft  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
hoy hoy hoy
verheug me al weer op de foto's
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Hallo,

@ Mies; hieronder alvast een voorproefje  :P

@ Hans; de voorzitter heeft de baan rijklaar gemaakt, het is tenslotte zijn baan  :D

@ Peter; opa's mogen gerust een beetje overdracht van het treintjesvirus tot stand proberen te brengen  O:-D

@ Nero; # me too  ;)


Ons tweepersoons klupbaantje heeft er lang verlaten bij gelegen; corona, mantelzorg met daarbij nog dagelijkse arbeid gooiden roet in het eten  :?
Maar na de eerste postcoronatreinbeurs - die we als bestuur samen bezochten - werd unaniem besloten dat we de draad weer op gaan pakken.
Al zal dat waarschijnlijk wegens voornoemde redenen niet wekelijks zijn.
Geeft niks, tijd zat, geen haast, we zijn tenslotte al meer dan 20 jaar samen bezig  O:-D
Er zal eerst feestelijk gereden worden en daarna gaan we brainstormen over de verdere invulling van de baan.
Want wat is er onder het handje ?

Allereerst;  de baan bestaat uit een station van zo'n 4 meter en de rest is berg met een dubbelsporige paradebaan en een enkelsporige wat lager.
Voor het station ligt - na de sloop van de draaischijf met BW - nu een rangeerterrein in wording. Met veel rails. Samen met het station veel teveel rails volgens de voorzitter.
En als daar ook nog allemaal treinen, loc's, en wagens staan, wordt het voor het oog veels te druk.
Dat moet dus anders en dus gaan we brainstormen/bekijken hoe het "voorland" van het station anders kan en het geheel meer rust uitstraalt.
Er gaat in ieder geval zoveel mogelijk rails verdwijnen.

Alvast een plaatje van de huidige situatie.
En zo spoedig mogelijk foto's en hopelijk film van vanavond.

Grtz Tony
( die zijn treinreiskoffertjes gaat vullen...... )





Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Mooie plannen van de mannen! Veel rails is leuk, maar (nieuwe) scenery is nog veel leuker :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Lid sinds: 2008

hoge bergen, het liefst zwitsers

offline
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Citaat van: Wico op maandag 15 november 2021, 11:39:37
Mooie plannen van de mannen! Veel rails is leuk, maar (nieuwe) scenery is nog veel leuker :P.

Groeten,
Wico
Yep!!!
Re: Tony's simpele banen........divers speelgoed voor jong en oud.......
Als je er een soort time saver van maakt,en dan met een paar sporen stukgoed verlading
Hout
en breuksteen of kalk/mergel
aansluiten op een neven baantje
heb je genoeg rangeer en scenery werk

Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........

Daar is dan de klupdate  :P

Kort verslag van de avond; kort gereden en lang gepuzzeld  O:-D
We hebben nu grofweg een idee, hoe het rangeerterrein omgetoverd gaat worden.
In een hoek van de baan gaat het er ongeveer uitzien zoals op de foto's.
Maar eerst moet de overtollige rails verwijderd en de rest aangepast en aangesloten.
Dat kan nog een hele tijd gaan duren wegens tijdgebrek van de werkploeg.

Meer valt er voorlopig niet te melden.

Namens het voltallige bestuur; grtz Tony

 

 


[/i]

Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Een korte maar zeer mooie klup update Tony. :thumbup:
Prachtige beelden van een hoog kwijlfactorgehalte.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Tony,

Rustig op de dinsdagochtend wakker worden met een bakkie koffie en twee prachtige filmpjes :thumbup:. Wat kan het leven toch eenvoudig en mooi zijn :P.

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Wico, inderdaad alleen mag de koffie voor mij als dialyse patiënt niet meer helaas.
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
 B) Dat ziet er weer gelikt uit, de treintjes knarren mooi rond na zo'n lange pauze. :thumbup:
De verbouwing is een goed plan, jullie gaan er vast weer wat moois van maken.

Citaat van: Tony op dinsdag 16 november 2021, 00:42:47
Dat kan nog een hele tijd gaan duren wegens tijdgebrek van de werkploeg.
:o) Minder bier drinken en minder slap ouwehoeren vergaderen, scheelt een hoop tijd. :D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Mooie fillempies, heb er met plezier naar zitten kijken en dat smaakt naar meer.

CiteerDat kan nog een hele tijd gaan duren wegens tijdgebrek van de werkploeg.

Dan zet je Carl en Matz toch gewoon aan het werk, voor jou peuleschilletje. Of mogen die twee niet vreemdgaan?
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Net je twee filmpjes bekeken Tony  :thumbup: :thumbup:

Er komen mooie lange treinen voorbij, hier zit ik heerlijk van te genieten  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Citaat van: Degeluidsman op dinsdag 16 november 2021, 17:18:10
Net je twee filmpjes bekeken Tony  :thumbup: :thumbup:

Er komen mooie lange treinen voorbij, hier zit ik heerlijk van te genieten  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman

Anders ik wel. :thumbup:
Gr Wim
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Tis weer als vanouds, Tony: TOP :)
Re: Tony's simpele banen............kleine klupdate met 2 fillumpies..........
Sorry voor de late reactie, maar beter laat dan heterdaad  8o

@ Mies; ik neem aan, dat je eerst een doekie op het toetsenbord hebt gelegd  O:-D

@ Wico; het leven is zeker mooi en dat was ook makkie te filmen  ;)

@ Johnny; ik wist niet, dat je als dialyse patiënt geen koffie meer mag. Ik heb met je te doen  :?

@ Henk; er komt vast nog meer, maar je moet wel geduld hebben. Carl, Matz en ikzelf kunnen helaas niks betekenen. Het is echt het werk voor de voorzitter zelf en die zit krap in de tijd  :( (ik niet gelukkig  :D)

@ Peter; de baan is ook speciaal voor lange treinen gemaakt  :P

@ Wim; en anders ik ook wel  ;)

@ Hans; dank je ! Ik heb er ook lang naar uitgekeken  ;)

Grtz Tony