Hoi,
@ Wico; dank je, ik doe mijn best

@ Marcel; dank ! Snelle treinen zijn zijn hier uit den boze

@ Gertjan; dank je ! Een beetje scratchbuilt en stapelen en weer een klassieker van de ondergang gered

@ Mies; niks zo fijn als wegdromen op je eigen baan

@ Erik; ik vind de keerzijde zelfs mooier dan de waterkant

@ Peter; tijdens het bouwen is het sowieso niet stil; er staat altijd wel een klassiek CD-tje op. Is voor mij het meest rustgevend en inspirerend

@ Dirk-Jan; als jij er stil van wordt, moet het wel heeeel mooi zijn

@ Wim; de broeders zijn momenteel volop zomertrappist aan het brouwen, vanwege het weer openen van de terrasjes

De waterloop is nog wel een mooie uitdaging; het "water" kan op verschillende manieren geleid worden en ik kan zelfs bij de onderste molen een stuk/stukken beek wegzagen.
Heb met verschillende attributen al wat geprobeerd, maar ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt.
Vandaag een paar uurtjes bezig geweest met groen, plamuren en verven, maar nog niks fotowaardigs opgeschoten.
Het mengen van verf in (bijna) de kleur van de grondplaat van de onderste molen was trouwens ook nog een tijdrovende bezigheid. Uiteindelijk gaat die verf vermengd met verdunde houtlijm de basis zijn voor het strooien van heel fijn zand in zowat dezelfde kleur. Dan zijn ook alle oneffenheden weg en vormt het één geheel.
Daarna kan er met groen weer verder afgewerkt worden.
Het bouwtempo staat - anders dan voorgaande jaren - bewust op een laag pitje en dat bevalt me wel 
En tussendoor ben ik nu eindelijk eens regelmatig met mijn banen op de andere treinkamer aan het spelen.
Dat gebeurde nog maar zelden en moest opnieuw geleerd worden 
Nog even en ik word een oude wijze man 
Grtz Tony