Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Tony's simpele banen............klaarder voor de toekomst......

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Tony,

Bedankt voor de vele verhalen en sfeerfoto's maar vooral voor het kijkplezier in 2019. :thumbup:
Hopelijk wordt 2020 net zo een prachtig jaar als 2019 met vele verhalen en sfeerfoto's en heel heel veel kijkplezier.
Ook hoop ik dat mijn petekind niet meer naar het buitenland hoeft om daar branden te gaan blussen maar Carl kennende zal hij zo een verzoek niet weigeren de brave jongen. :)

Goed eindejaarwisseling toegewenst.

Groet van een trouwe volger.

Michel
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Bedankt voor weer een jaar met leuke en verrassende verhalen en ontwikkelingen! Ga in 2020 lekker in je eigen tempo verder!
Ik wens jou en je dierbaren een heel goed en mooi nieuwjaar toe!
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Ook namens mij bedankt voor de leuke verhalen en mooie plaatjes.
Misschien kan je in 2020 een boek gaan schrijven over Tony's simpele banen, zou denk ik een bestseller kunnen worden.

Fijne jaarwisseling en voor 2020 veel voorspoed, gezondheid en hobbyplezier.
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Dag Tony,
Ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Bedankt voor je mooie inspiratieplaatjes en mooie verhalen en een gezond 2020 toegewenst  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Tony wat schrijf je nou voor iets engs, je laatste bijdrage, daar had bij moeten staan: van dit jaar!. >:-D
Ik kan je niet missen hoor, kom gauw terug :P
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Ook van mij de beste wensen en een goede gezondheid verder veel modelbouw genot :)
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Tony,

Als meekijker,volger, en misschien wel een beetje Forum vriend,
De allerbeste wensen een goeie gezondheid , en hopelijk weer een heel mooi modelspoorjaar  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 20 december 2019, 08:21:05

Een kameraad van mij is schilder/behanger en was een tijd geleden met
renovatiewerk voor de woningstichting bezig, toen 's morgens een mevrouw
op hem afkwam en vroeg: "Goh, doet u dat ook zwart meneer?". Waarop hij
antwoordde: "Iedere kleur die u maar wilt mevrouwtje!" :lol:




Dat klinkt als meneer Ford  >:-D
Wij leveren onze Ford T in iedere kleuren, als het maar zwart is. Dat kwam overigens omdat de zwarte lak die gebruikt werd de snelste droogtijd had!!

Trouwens, Erik: je vroeg laatst of ik nuchter was omdat ik sprak over een Piaggio onderweg naar Limboland omdat ik dat grapte; maar het is dus tóch waarheid geworden!  >:-D
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Bedankt voor de fijne, warme en lieve reacties, Heren  :thumbup:

Lekker gevoel van 3-rail-forum-nest tussen forumvrienden   O:-D
Vandaag het eerste bijdrage in het nieuwe forumjaar  ;)



Na een turbulente Kerst en jaarwisseling bij de Broeders van het Rechte Spoor, hebben Carl en Matz de kuierlatten aangetrokken en zijn op weg gegaan naar Neu Ulm.
Even de benen strekken en wat frisse lucht opsnuiven !
Gelukkig lopen ze tegen de wind in, want onderweg pruttelen er regelmatig bierscheten uit de Hose en is er van frisse lucht geen sprake......
Terwijl ze bij een overweg staan te wachten, komt opeens de lucht van vers gebakken worst hen tegemoet.
Die wordt even onderbroken door de dieselwolken van een voorbij knetterende Roter Brummer, maar dan snuiven ze weer gretig de worstwalm op  :P
"Hé, daar staat een nieuwe kraam !", zegt Matz. "Ik krijg er honger van !"
"Anders ik wel", zegt Carl, "en nadorst heb ik ook !"
Zo komt het, dat ze even later kennis maken met de neef van Willie Wurst en diens bakkunsten.
Daar is niets mis mee en het bier is ook lekker koel.
Neu Ulm kan nog wel even wachten.......

Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
 O:-D Heerlijk om naar te kijken. :thumbup:
Ons aller Carl (en Matz) weer gewoon op pad en lekker met een biertje en een Bratwurst het nieuwe jaar in. :P
Het zijn rustgevende beelden. O:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Ook hier met veel kijkplezier naar het uitstapje van Carl und Matz gekeken.
Jongens nemen het er even lekker van en gelijk hebben ze. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Dag Tony.

De Imbiß heeft nu een fraai plekje gekregen langs het spoor,
voorzien van bankje, sta-tafel met parasol als terras,
uitgebreid met een reclamebord en een afvalbak :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Die Carl kan er wat van...🍻🍻🍻
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Carl kan alles :D en Matz is een goede leerling  :P
Kijk uit naar verdere avonturen van de 2 knapen.
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
Trouwens die Mercedes-Benz bolide mag er ook zijn hoor in deze schitterende kleurstelling. :thumbup:
Die is van de kraam eigenaar Tony ?

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad..........
 @citaat

:roll: Als die Mercedes-Benz W110 'Heckflosse' van die Bratwurstenverkaufer is is dat goeie handel, tis een hele mooie PKW. B)
Als kleine ventje ergens midden jaren zestig had ik het genoegen om er regelmatig in te zitten, mijn oom had zo'n machtig mooie Mercedes. :)
Oom woonde vlakbij en ik logeerde er vaak, op de zolder had hij een grote Märklin baan en op de oprit de MB, mooiere dingen waren er toen niet.
(in die tijd had ik nog geen interesse in die wezens van het vrouwelijke geslacht. O:-D :-))

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Een (hopelijk) alles omvattend antwoord op de reacties  :P

* De plaatjes stralen ( net als de baan ) blijkbaar ook voor jullie rust uit. ;)

:important: Carl en Matz hebben ook nog een speciale reden, om aan de wandel te gaan; Vader Abt heeft namelijk besloten, dat er in januari geen alcohol genuttigd gaat worden in het klooster.........met als bijkomend voordeel, dat de totale winst van de verkoop der kloosterbrouwsels waarschijnlijk gaat verdubbelen  O:-D
Ze zijn dus niet specifiek op zoek naar een vers avontuur........maar wel naar drank  :D

* Het was nog een behoorlijk klusje om de statafel met parasol voor elkaar te krijgen; de opstaande randen van het vat moesten weggesneden (te hoog anders) en glad geschuurd, er moest een rond plaatje gesneden worden met daarin een minuscuul gaatje voor de parasol. Wel leuk om te doen en gelukkig had ik nog een grote maat parasol liggen.

* Aan de Mercedes heb ik ook mooie herinneringen; mijn peetoom, die in varkens handelde, had er ook een. Vooral de snelheidsmeter vond ik spannend; een streep die op en neer bewoog ! Een treinbaan had hij niet, maar wel eens heus zwembad achter het huis  :P

* De eigenaar van deze HO-Mercedes zit op het bankje uit te buiken  O:-D

* Willie's neef Oscar die de kraam bestiert, zou met alle plezier van achter het stuur naar de ster op de motorkap kijken, maar hij is pas 15  :? Hij mag niet eens op een Moped......erger nog, hij is vandaag met de fiets van zijn zus Mimi, omdat die van hem kapot is  :(

Grtz Tony

Ps. het volgende nieuwe en wat grotere project zal tamelijk out-of-the-box zijn; ben nog aan het puzzelen en kijken of het maakbaar is wat ik wil. We gaan het zien, als het mee zit  B)
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Die arme Oscar, op het roze fietsje van z'n zusje. Hopelijk krijgt hij er geen minderwaardigheidscomplex (mooi woord voor scrabble...) van  :-(
Maar dat zal Carl en Matz nu even niets schelen, zij denken 'er is hier bier!'
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
De totale winst gaat verdubbelen, maar die wordt ondertussen al weer opgedronken buiten de deur haha

Proost  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Tony , jij moet een boek schrijven , 👏🏻👏🏻👏🏻
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Dat zou een bestseller worden  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........Carl en Matz gaan op pad....(2)......
Hoi,

@ Wim (douwe); ja zielig hè, zo'n roze fiets  :D

@ Barry; dat zou weleens goed kunnen ! Dorst blijft dorst  :P

@ Wim (pietje); heb ik al een paar keer gedaan  O:-D

@ Peter; dat zal ik nooit te weten komen  B)

Eigenlijk is dit topic al een soort interactief onlineboek geworden, misschien nog wel spannender om te doen, dan een gewoon boek; meteen reacties van de lezers !

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........

Toen Carl en Matz terug in het klooster waren, hadden ze enthousiast de komst van de nieuwe Imbiß met de andere Broeders gedeeld en ook de Zusters waren ingelicht. Alleen Vader Abt was niets verteld.
"Dat is goed nieuws !", zei Broeder Bachus, "en ook nog fijn dichtbij ! Op loopafstand."
De vraag was alleen; hoe kwamen ze met goed fatsoen daar ?
Want de nood was hoog; verschillende Broeders hadden al ontwenningsverschijnselen vanwege het drankverbod.

Maar Broeder Intrigantus bracht uitkomst !
Samen met Moeder Overste had hij een subliem plan bedacht; morgen was het Driekoningenfeest. Normaal werd dat royaal met spijs en drank in het klooster gevierd, maar Moeder Overste zou aan Vader Abt voorstellen, om er dit jaar op uit te trekken, om de lokale bevolking van Neu Ulm over te halen de drank deze keer en de rest van de maand te laten staan om tot bezinning te komen. Na afloop van deze Morele Missie zouden ze terugkeren naar het klooster om daar een sobere avondmaaltijd te nuttigen.

Vader Abt reageerde verrast en gevleid op dit voorstel en zei; " Een heel goed idee, Zuster ! Dan blijf ik met de Broeders van de Keuken hier, om een gezond sober avondmaal voor te bereiden. Net zoals Jezus deed met zijn discipelen, maar dan zonder wijn."

Zodoende was vandaag de hele kluit in alle vroegte op pad gegaan. De Broeders en Zusters liepen vrolijk zingend en schertsend en vol verwachting richting Neu Ulm. De Zusters verheugden zich vooral ook op de worst en een groepje dorstige Broeders ( Bachus voorop ) had er flink de sokken in gezet en liep al snel een heel eind vooruit.

Oscar had een onverwachte topdag; het bier stroomde rijkelijk, de worsten vlogen over de toonbank en er werd gezongen en gedanst. Zijn transistorradio stond op zijn hardst.
Tegen het vallen van de duisternis was iedereen vertrokken, zijn voorraad flink geslonken en de kassa overvol. Oom Willie zou tevreden zijn !

De Missie was geslaagd  O:-D

Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Als ze thuis komen wil die droge boterham er niet meer in, gaan ze vasten en dat is dan weer een hele goede daad >:-D
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Oei, oei ontspoorde broeders en zusters. Dat krijgt een staartje als broeder Abstinenzler dat hoort. >:-D
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Zijn nu dus Broeders van het kronkelende pad geworden, een nieuwe orde is gesticht!
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Gezellige boel daar bij de Imbiß Tony. :) :thumbup:
Je snapt natuurlijk wel dat Oscar met zijn kraampje daar nooit meer weg gaan. ;)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
 8o Phhooee.... Tis Januari, oftewel "Dry January", blijkbaar niet in Limbaweland. :o) :-)
En allemaal Zusters die een "worst" willen, ook al al niet bepaald een nette gedachte. O:-D
Nou ja, wat maakt het ook uit, tis wel een gezellige boel, dat is ook wat waard. :) :thumbup:
Hopelijk gaan ze wat details 'vergeten' tijdens de wekelijkse biecht, anders worden het wel erg veel weesgegroetjes. :roll:

Dirk-Jan

Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Dat krijg je als er zelfs geen miswijn meer gedronken mag worden. Zuster willen worst, broeders gaan aan het bier. De aardse geneugten winnen het van de religieuze geneugten. Geen wonder dat de kerken leeglopen.
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Echt een aanwinst die imbiß :D.
Maar wat vond Moeder Overste hier nu van, of feestte die gewoon mee?
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
 @citaat
Goed lezen Hans, Moeder Overste had ook wel zin in een biertje (en een worst....  :-*>:-D
Vader Abt bleef met de Broeders van de Keuken achter dit tot ongenoegen van de Broeders van de Keuken kan ik me zo voorstellen  :?

Het verhaal zal nog wel een staartje krijgen......
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Ze wilden zelfs meer dan worst Dirk-Jan:
Citaat van: Tony op maandag 06 januari 2020, 14:32:04

..... De Zusters verheugden zich vooral ook op de worst en een groepje dorstige Broeders .....

Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Voorlopig zie ik slechts vrolijkheid en geen liederlijkheid.

En Tony, broeder Bachus die er  de sokken inzet, dragen de Broeders sokken dan of loopt deze orde het hele jaar blootsvoets in grove zwaar lederen sandalen. Die Broeders lijken mij best wel stevig volk namelijk.
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........

Om misverstanden te voorkomen; de Zusters mogen alleen gebraden worst.
Die wordt ook maar eenmaal per maand geserveerd.
Vanwege het sobere leven.

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Hallo,

@ Wiggert; die droge boterham ging er nog prima bij, heb ik gehoord  ;)

@ Dick; het verhaal krijgt zeker nog een staartje  O:-D

@ Wim; de kunst is, om op de kronkelpaden des levens toch op het Rechte Spoor te blijven  :D

@ Mies; een aanwinst op mijn baan ! En blijft daar altijd staan  ;)

@ Dirk-Jan; dat zijn wel zondige gedachtes, die je daar ventileert hoor. Foei ! De Zusters lusten gewoon - net als de meesten ( en U ) - graag worst  O:-D

@ Kees; jij denkt een heel een op het juiste spoor ! Goed gezien  :thumbup:

@ Hans; welzeker een verrijking, die Imbiß ! Moeder Overste heeft zelfs het meeste genuttigd gisteren  :D

@ Fokko; Preisers zingen heeel zacht en die ingezette sokken moest wel, want de rest liep op kousenvoeten  :o)


Zoals wel vaker hier, komt hier weer een ander staartje als aap uit de mouw gepiept .....

Broeder Bakfolius en Broeder Vinus, die de voorraden van het klooster beheren, waren twee dozen exclusieve Rothschildwijn kwijt en gingen op onderzoek uit.........
Eerst vonden ze een stel lege flessen bij het vuilnis en toen een halflege fles in de sacristie..... Die werd dus blijkbaar ook als miswijn gebruikt  8o
En wie deed hier driemaal daags de mis ?
Juist ja ! Vader Abt !
De rest van de wijn vonden ze in zijn werkkamer.

Dat nieuws sloeg in als een bom bij de Broeders en had grote consternatie tot gevolg !
Een boze en verontwaardigde delegatie toog naar Vader Abt, die al snel het Boetekleed aantrok en het drankverbod introk .
Toen was iedereen tevreden, er werd vergeven en vergeten en voor vanavond een groot drankgelag met spijs in de rufter aangekondigd !

Alles was weer als vanouds in het klooster !


Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Altijd "fiesta" bij de broeders he..... :D :D :D
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Drinkebroeders dus >:-D
Re: Tony's simpele banen........de Missie van de Broeders en Zusters.........
Mogen de Zusters ook komen? Dan kunnen ze worsthappen.  >:-D
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
 @   @citaat X 3 ; zo kenniewelweer  :D


Al een hele tijd geleden vond ik voor een euro een klein gebouwtje dat me wel bruikbaar leek; mee naar huis nemen dus !
Bleek achteraf schaal N te zijn en was onderdeel van een groter geheel. Komt in verschillende bouwpakketten voor; Vollmer 45607, 47795 en 47909 bijvoorbeeld.
De lange zijkant is best wel richting schaal HO.
"Vind ik wel een leuk en passend plekje voor", dacht ik nog. Ergens als aanbouw, of als een soort penthouse op het dak van een flat.
Niet dus  :?
Een paar keer op 3 van de banen geprobeerd, maar telkens; nada, niks....
Tot eergisteren. Nog maar eens proberen en toen was het raak  ;)
Oplossing bleek weer eens simpel te zijn......

Het tot politiebureau omgedoopte Fallergebouw is nu uitgebreid met een aanbouw. Van het Vollmergebouwtje de kleuren aangepast, zodat het één geheel wordt.
De aanhouder wint  O:-D
En Neu Ulm is opgegaan in de vooruitgang !

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Voor die ene euro heb je een mooie aanbouw weten te realiseren Tony, de politie mannen hebben er weer een leuk stukje kantoor bij.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Een gevangeniscel met een view  :)
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Waar is die 100% WOSA schuim te verkrijgen? Als ik er op google vind ik niets....  :?  >:-D
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
 @citaat Op het WOSA dark web  :D
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Lid sinds: 2013

Altijd met tram of trein

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
Het lijkt mij dat je voor het 100% WOSA schuim niet alleen op plaats maar ook op tijd moet zoeken. Google kijkt alleen naar wat er nu op dit moment is. Tony gebruikt wat er was
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje........
 8) Tony, ik weet dat je sinds een tijdje opa bent en daar veel lol aan beleefd. :)
Ongetwijfeld zal jou ook wel eens de eer te beurt vallen om een luiertje te verwisselen. :P
Is die kleur bruin daarop geïnspireerd of zo? :-)
Maar tis wel een erg mooi aanbouwtje geworden, ondanks de poepkleur. :thumbup: :lol:

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Hallo volgelaars !

@ Peter; met wat fantasie kun je voor een eurootje veel sceneryplezier hebben  :P

@ Barry; dat zouden die gevangenen wel willen ! Hier huist voortaan de top van het politieapparaat  :D

@ Wim; dat WOSA-schuim draagt de schriftelijke goedkeuring van Inspektor Herbert ! Hij heeft het zelf geschreven  O:-D

@ Dick; die houden we er in  :-)

@ Fokko; zo kun je het ook bekijken  :thumbup:

@ Dirk-Jan; de kleintwins bieden inderdaad veel extra plezier en zingeving aan ons leven ! Helaas ben ik nog niet in de gelegenheid geweest, om een luier te verwisselen  :? Frau Tony is me telkens voor.
    Komt nog bij, dat wanneer er spinazie gegeten is, de kleur meer richting groen neigt......... Me daarom toch maar aan het originele Faller kleurenconcept gehouden  :o)



Over het Fallergebouw nog het volgende; het is al lang in heel wat (kleur)varianten en onder verschillende nummers op de markt. Gestart als nummer B-973 en meer richting TT dan HO.
Dat is goed te zien aan hoogte van de deuren in de lange zijden en op de eerste etage gaan de Preisers letterlijk gebukt onder de 1:100-politiek van Faller.
Veel Preisers hadden in die oldskooltijd last van hoofdpijn, vertelde Carl mij laatst.

Ook dit gebouw is - vanwege de zwaar beschadigde achterzijde met laadperron - voor een sloopprijs in mijn bezit gekomen.
Aangezien je op de treinbaan van de meeste panden vaak maar 2 of hooguit 3 zijden kunt zien, maakt mij dit weinig uit. Ook dit gebouw was nog goed bruikbaar.
Tis goedkoop en je kunt je er lekker op uitleven zonder je een bult te vallen en ik vind het erg leuk om die oudjes een nieuw leven te geven.
In de kliko kan altijd nog.

Met resten van bouwdozen en gesloopte gebouwen en wat fantasie heb ik ooit veel plezier beleefd aan het pimpen van dit Fallermonument.
Want het blijft een juweeltje  O:-D

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
heel mooi, Tony,

en dat gebouw is inderdaad héél old scool, gelet op de bouwjaren op de kopse kant. Pas maar op, het is zo een Rijksmonument... geeft natuurlijk wel extra WOSA punten, dat wel natuurlijk  :D :D :D

groeten,
Roel
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Dag Tony.

Mooi aangepast :thumbup:
De aanbouw heeft wel wat weg van een portiersloge waar de slagboom nog aan ontbreekt :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Oh dear , hier gaan we....🤭
Re: Tony's simpele banen...........kleinigheidje....(met bonus)......
Mooie baan! Prachtig draadje!