Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Tony's simpele banen............wat antwoorden en gedachtenkronkels........

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 8 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Wat een gefriemel in een klein doosje >:-D maar er komt weer wat moois uit :thumbup: :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Beterrrrr :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Veel beter. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Da's al weer een aardige verbetering van het supermarkt-plastiek :thumbup:
Nu snap ik best dat een draaiorgel meer inspiratie oplevert dan zo'n
worstenloket, maar ik val nog niet van m'n stoel van verbazing ... :roll:


Citaat van: Tony op donderdag 19 december 2019, 23:02:08
Vanavond kwam de timmerman nog even zwart bijklussen ...

Een kameraad van mij is schilder/behanger en was een tijd geleden met
renovatiewerk voor de woningstichting bezig, toen 's morgens een mevrouw
op hem afkwam en vroeg: "Goh, doet u dat ook zwart meneer?". Waarop hij
antwoordde: "Iedere kleur die u maar wilt mevrouwtje!" :lol:


Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 20 december 2019, 08:21:05
maar ik val nog niet van m'n stoel van verbazing ... :roll:
:o) Wees blij, op jouw leeftijd heb je zo maar wat gebroken. >:-D

Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 20 december 2019, 08:21:05
"Iedere kleur die u maar wilt mevrouwtje!"
:D :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Ik mis nog wat...
Denk denk denk...

Ah natuurlijk, een houten klapluifel!
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........

De verbazing over deze Imbiß zal vooral komen van de prijs-kwaliteitsverhouding van de geserveerde excellente vleeswaren  O:-D
Een luifel - in dit geval een klep waarmee de kraam afgesloten kan worden - zit ook in de planning.
Het subliem vermaakte draaiorgel valt dit kalenderjaar helaas niet meer te toppen  B)
Het is echter wel zo, dat volmaakte schoonheid pas echt opvalt wanneer het zich naast de gewone zaken des levens manifesteert  O:-D

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Citaat van: Tony op vrijdag 20 december 2019, 09:55:18


Het is echter wel zo, dat volmaakte schoonheid pas echt opvalt wanneer het zich naast de gewone zaken des levens manifesteert  O:-D

Grtz Tony





Wat een wijze woorden Tony!
Als er alleen maar volmaaktheid bestaat zouden we allemaal topscoorder in de eredivisie zijn, net zo snel rijden als Max verstappen en wonen in een kasteel. Dan is er toch ook geen plek meer oprechte verwondering?
Nee juist deze nederige imbiss staat voor het simpele plezier in het leven (en het verwennen van de inwendige mens). Dat is al een hoogtepunt op zich  :)

Om een kort verhaal samen te vatten:
Ook dit is weer een leuk projectje  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Zo is dat, Wim !

Maar ik snap Erik wel hoor, hij probeert me naar nog grotere hoogten te stuwen  :o)

Maar ook;Die Wurst wird nie so heiß gefressen, wie Sie gebraten wird.....

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
 @citaat Inderdaad Tony! :thumbup:

Met mijn ietwat genuanceerde reacties tracht ik jou zover te krijgen dat het
worstenloket zeker qua uitstraling kan evenaren met het draaiorgel :wink:

Kijk, een roze wolk is natuurlijk al best hoog, maar nog geen zevende hemel ... :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
 @citaat  :P  :thumbup:

Moet wel niet mijn parachute vergeten  :?
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.........(3).........
Ik heb nog nooit op een roze wolk mogen zitten, alhoewel ik erg opgewonden was toen ik meer als een halve eeuw geleden mijn vrouw voor het eerst ontmoette. Donderwolken zijn er ook niet gekomen :P
Allemaal mooie kerst dagen en voor 2020 vast alle goede wensen, kijk en knutsel plezier :favorite: :favorite: :favorite:
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.......(glimpje).....
Ik heb alleen maar af en toe door een roze bril mogen kijken, Wiggert  ;)
Jij bent wel een iets grotere bofferd, wij zijn pas 45 jaar samen.
Jullie ook alle goeds gewenst !!!

Vandaag alvast een glimpje van het ras naderende eindresultaat; de finish is in zicht voor de Imbiß  ;)
Het is wel telkens wachten op het drogen van verf en en goed uitharden van de lijm.
Volgende update komt pas, zodra het zaakje -wat mij betreft- helemaal gereed is.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....

In het plaatsje Unterhosen vond vandaag de feestelijke opening van de eerste Imbiß aldaar plaats !
Vorige week had in het kerkblaadje een annonce gestaan, waarin dit heuglijk feit aangekondigd werd.
Met de vermelding, dat de eerste 30 worsten gratis verstrekt zouden worden.
Met spanning werd de klandizie afgewacht...........

Het kerkkoor van Unterhosen had vandaag het jaarlijkse uitstapje naar de grote en reuze gezellige kerstmarkt van Oberhosen.
Onder luid gezang vertrok de bus bij de pastorie en maakte na een paar honderd meter een tussenstop.........

Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Ach Tony,

Dat heb je met een dorp met maar 30 inwoners...... Die allemaal ook nog lid zijn van het kerkkoor. Moeten ze maar een collecte gaan houde voor de arme uitbater van de Imbiss. Om zo de kerstgedachte eer aan te doen  :)
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.......(glimpje).....
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.......(glimpje).....
Dag Tony.

Citaat van: Tony op vrijdag 20 december 2019, 20:58:06
... zodra het zaakje -wat mij betreft- helemaal gereed is.

Tuurlijk, de artiest bepaald zelf wanneer een kunstwerk ten toon gesteld mag worden! :wink:

Het supermarkt-prul is tot een fraaie Imbiß omgebouwd, gefeliciteerd  :thumbup:
Maar het oogt nog wat kaal allemaal - het is nog steeds een worstenloket.
Die worstenventer mag toch best wel een beetje reclame maken, een leuk bord,
wat prijslijsten, eventueel wat staan-tafels en sowieso één of meerdere afvalbakken.

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Waar haal je het vandaan...🙈 🤣
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
AH 8o
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
HO HO HO  :)
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
 :?  Hhhmm?..das pech, alle gratis worsten weg.
Das balen, dan moet ik er voor betalen. :o)
En u meneer Tony, u noemt dit een feestelijke opening, die arme worstenboer heeft nada noppes niks verdiend.
Rare opvatting van feestelijk heeft u. >:-D

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
jammerrrrr
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
 @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat

Tja, gevalletje van geen ondernemersplan, geen marktonderzoek, geen uitnodigende buiten-infrastructuur en de verkeerde standplaats  O:-D
Met de worsten zelf is niks mis en dankzij de huidige micro-electronica en digitale componenten, is de Imbiß voorzien van echt werkende koelmogelijkheden, vetbak en ergonomische werkplekken.
Daar zie je aan de buitenkant niks van, maar het is er wel.

De teleurgestelde eigenaar heeft het boeltje erbij neergegooid en de boel voor een habekratz aan Willie Wurst overgedaan.
Die doet - zoals bekend - al jaren goede zaken met zijn kraam bij station Neustadtneustadt.
Hij is helemaal weg van de kraam en gaat hem binnenkort op een betere locatie exploiteren.

Willies hilarische carrière begon in dit topic op 17-2 2016 tijdens de bouw van de Unterbahnhof van Neustadtneustadt. Hij moest daarna noodgedwongen verkassen naar Neu Ulm.
Wie dat nog eens wil lezen en op de volgende pagina ook de bouw van de fietskar, de ijskar en de hotdogkar wil zien; https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1055451#msg1055451   
Een jaar later verhuisde Willie definitief naar Neustadtneustadt; https://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg1164568#msg1164568

(Vergeet niet te scrollen/door te lezen op de pagina's....)

Vandaar dat ik er alle vertrouwen in heb, dat het met deze Imbiß ook helemaal in orde gaat komen  B)
U gaat het vanzelf meemaken.......

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Das een heel scenario 😆
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Ja, we zijn hier nog niet van vijven en zessen klaar, Wim  :D
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
 B)
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Hoe krijg je die preissers zo mooi recht bij elkaar  8o 8o 8o
Bewonder en verwonder u, is hier wel van toepassing

En ook dat ze allemaal donker haar hebben, wat is er gebeurd met dat lekker blondje  :o) O:-D
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Dat benne allemaal Chinezen uit het totaal onbekende (dat heeft een reden) Chinees operakoor van Unterhosen. Ze zijn kennelijk dol op worst. Ik heb ze een tijd geleden ook al op bezoek gehad op mijn baan; ook toen kwamen ze worst eten, maar dan bij Hans' Pølser!
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=54026.msg1013885#msg1013885
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
 @citaat @citaat

Zoals Hans al schreef, zijn het allemaal Chinese "preisers", Barry.
Kost geduld, tijd, rust en plasticlijm om ze zo aan elkaar te krijgen.
Maar met een fijn muziekje erbij gaat dat best.
Eerst er 2 zó lijmen, dat ze samen vanzelf blijven staan. Na een paar minuten voorzichtig loslaten en de lijm goed uit laten harden.
Dan telkens er eentje bij plakken.
Ik gebruik ze als verplaatsbare figuranten  ;)

Heb een foto van die kluitjes chinezen gemaakt en ben meteen daarna maar eens wat kapsels gaan verven. Is er nooit van gekomen  O:-D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen........van oliebollenkraam naar Imbiss.....opening !.....
Komen ook altijd met trosjes hé Tony EN met camera?s ...🤳 📸
Grtz
Wim
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
 @citaat Aha ! Dat waren dus camera's, Wim !
Er zat een klein minizakje bij de bestelde chinezen, ik dacht dat het strooisel was en heb het door de ballast gemixt  :?


De Imbiß is vanmorgen op zijn nieuwe standplaats gezet.
Dat was - evenals de vergunningen - nog net te regelen, zo vlak voor de kerst.
Willie moet nog op zoek naar een uitbater en buiten-meubilair.
Is nog even een dingetje, want Bol.com bestond nog niet in 1964 en de neef die Willie als worstbakker op het oog heeft, is bij zijn ouders thuis kerst gaan vieren en daar hebben ze geen telefoon.
Niet te bereiken dus. Zo kon dat gaan in die tijd.

Maar het belangrijkste is geregeld  :thumbup:
Op deze mooie plek moet het zeker lukken !

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
 @citaat Tony
😇🤗😂
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
Dag Tony.

Wat een geluk dat je een dieplader hebt waar de Imbiß precies op past! :cool: :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
 B) Hee jochie, das een mooi plekkie. :thumbup:
Je zal der naast wonen, dan ben je gezegend. O:-D
Een Bratwurstenverkooppunt naast je huis, het paradijs bestaat dus echt. O:-D

Dirk-Jan, liefhebber van de echte Duitse Bratwursten. :P :)
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen.........verkassen dan maar.........
Bedankt voor de reactie Tony  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Hoi,

@ Wim; ja, leuk hè  :P

@ Erik; zo'n dieplader is wel een vereiste, om wat vervoerd te krijgen hier. Kon ik niet laten liggen op de beurs  O:-D

@ Dirk-Jan; zo'n kraam hoort eigenlijk in iedere straat ! Kom je nog eens buiten en het is ook goed voor de eenzame mensen  :D

@ Barry; graag gedaan !  ;)


Vandaag 2 zéér spoorse kerstcadeautjes gekregen  :P
Van een ex-machinist in de familie, die graag aan mij denkt  :thumbup:
Mooi spul !

Grtz Tony


Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Kijk ik even niet dan heeft ondertussen de braadworstenkraam een prachtig stekkie gekregen. :P :thumbup:
Ook de 2 spoorse kerstcadeaus mogen er wezen Tony. :)

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Handig zekeringetje, en dat voor 10 Ampère  >:-D
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Tony's simpele banen.........the real stuff........
 @citaat
Vroeger was alles groter en beter  ;)
Die zekering zal vast niet voor 220 V bedoeld zijn...
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........

Op treinkamer 2 bevindt zich het fraaie middeleeuwse vakwerkstadje Zindelstein.
Het trekt veel toeristen en de Zindelsteiners leven er goed van.
Er is echter één prangend probleem; de wekelijkse bevoorrading van de horeca  :?
De leveranciers kunnen nog net door de grote stadspoort met hun LKW's, maar dan houdt het voor hun al op.
De kronkelige smalle straatjes zorgen ervoor, dat de daar gelegen etablissementen slechts te voet met steekwagens te bereiken zijn.
Vooral met biervaten is het helemaal sukkelen  :(

Een doorn in het oog van iedereen dus !

Maar in het begin van dit jaar was er een alerte ondernemer, wiens aandacht in een tijdschrift gevestigd werd op een bijzonder handig vervoermiddel.
Met dit soort wagentjes zou het Zindelsteinse logistieke probleem opgelost kunnen worden !
Helaas waren ze op de Duitse markt niet verkrijgbaar; de firma's Wiking & Co lieten het jammerlijk afweten.......
Toen hij op een dag zijn verhaal aan Carl deed, had die verrassend nieuws !
Niet ver over de grens was een zekere Erich Neuenhaus zelf aan de bouw van deze handige bestelwagens begonnen en hij kon aan Tony vragen of die er misschien een kon bestellen.
Eigenlijk waren ze niet te koop, maar niet geschoten, altijd mis.

Aldus geschiede, doch de tijd verstreek en er leek geen schot in de zaak te zitten........

Totdat er vrijdag een pakketje afgeleverd werd !
Tony blij, Carl blij, iedereen hier blij  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)




( Tony's  "bestelling" van 27-2-2019.......https://forum.3rail.nl/index.php?topic=55554.msg1288429#msg1288429  dat was achteraf nog net op tijd, want er kon- bij uitzondering tot 1-3-2019 besteld worden   O:-D )
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Dat is een fraai vervoermiddel voor de bevoorrading van het stadje Zindelstein. :) :thumbup:
Ik zie er weer een toeristische attractie bij komen want wie kan hier nou niet uren van genieten onder het genot van een versnapering op een gezellig terrasje.

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
 8) B) :) Nou, dat is toch echt nog effe een flinke meevaller zo op de valreep van het eindejaar.  :thumbup:
Ppfff?.echt mooi, de aanwinst van het jaar is binnen, de bevoorrading kan beginnen. B) :)
:o) Die Erich Neuenhaus ken ik verder niet, maar tis wel een hele fijne snuiter. O:-D
Ik ken wel die Erik ut Almelo, die prutst ook aan die karretjes, misschien de Nederlandse tak van de Neuenhausen. :o)
Maakt allemaal niet uit, jij hebt er een WPP (Wosa Punten Pakker) bij, dis helegaar Old-Skool.

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Nou dat rode karretje heeft een lange reis gemaakt uit Monte Vechio! Gelukkig is hij goed aangekomen en wacht er een nuttige taak voor hem.
Gezellig stadje hoor, ik begrijp wel dat de toeristen er graag komen. Geeft mij ook weer inspiratie en stof tot nadenken  :thumbup:
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Wat een geweldige leverancier, bedankt namens alle volgers en een goed 2020. :thumbup: :favorite: :favorite:
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Wauw Tony, je bent weer verwend! En terecht!
En nu maar hopen dat hier weer mooie avonturen uit ontstaan.
Geinig om te zien dat sommige personen, voertuigen, materieel en gebouwen soms gewoon van de ene naar de andere (forum-)modelbaan verhuizen :D.
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Nee maar,

En nu rijdt er in het verre Zindelstein zo maar een erg handig Twents rood karretje rond! :P Mooi hoor!
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........

Die is fraai
Komter nu ook een overslag loods(je) van waar de geloste goederen verder gaan
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Dag Tony.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en mooi dat daarmee een logistiek probleem is opgelost :thumbup:
Blij dat Nummero Quattro de reis heeft overleeft, hij gaat hier vast veel avonturen beleven!

Groeten,

Erik.
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Is het geen Piaggio (Vespa)  ape vroeg model  :help:

Ik vind hem fraai trouwens, zou er ook zeker een bestellen als de mogelijkheid er was, vind deze leuker dan de meer hoekerige zoals bush uitbrengt
Re: Tony's simpele banen........laatste laatupdate van 2019........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen........laatste laatupdate van 2019........
Hallo,

@ Mies; is inderdaad niks mis mee; lekker op een terrasje zitten kijken, hoe zo'n fraai wagentje voorbij komt knetteren  ;)

@ Dirk-Jan; niet verder vertellen, maar die Erich Neuenhaus is eigenlijk de verduitste naam van ons aller Erik Nieuwenhuis  O:-D

@ Wim; een lange maar geen bange reis, want superveilig verpakt en ik heb speciaal voor jou nog wat inspiratieplaatjes gemaakt ;)

@ Wiggert; ja, dat was een heel speciale verrassing van Erik en jij ook bedankt voor de mooie woorden  :thumbup:

@ Hans; ja, dat was boffen en een mooie forum-traditie onderhand ! Dat moeten we koesteren  :thumbup:

@ Marcel; net zo verrassend als Herman Finkers ! Ook uut Almelooo  :P

@ Nero; dat loodsje staat er al. Iets verderop  ;)

@ Erik; nogmaals grote dank voor je 100% handmade cadeau ! Nummero Quattro zal nog regelmatig op de proppen komen hier en zal goed verzorgd worden  :P

@ Barry; is inderdaad een vroeg model met mooie jaren 50 rondingen  :favorite: een Claudia Cardinale Karretje  O:-D


Vandaag mijn laatste bijdrage in mijn simpele banen-topic.
Allereerst wil ik alle volgelaars ( de stille en minder stille ) bedanken; dat maakt het extra leuk hier op het forum  :thumbup:
Dat had ik - toen ik lid werd -  bijna 6 jaar geleden niet kunnen bevroeden; ik heb het hier reuze naar mijn zin, er zijn allerlei mooie contacten ontstaan, er is veel positieve interactie, je wordt er zelfs slimmer van en het motiveert enorm !
En al moest het rechtervoetje  wat van het gaspedaal en af en toe even op de rem, ik hoop hier nog vele jaren op de ingeslagen door te gaan  ;)

Als afsluiting nog een paar plaatjes van Zindelstein. Per ongeluk ontstaan ( zou eigenlijk alleen natuur met 1 station worden ), maar het geeft me helemaal het Rhein-und-Moselgefühl en op deze baan, die helemaal de kamer rond gaat, kan je het beste van lange en korte treinen genieten. Daar is die ook speciaal voor gemaakt.

Iedereen een gezond en mooi nieuw jaar gewenst !

Grtz Tony



Re: Tony's simpele banen........een logistiek probleem opgelost !........
Tony dank je voor de mooie story?s en prachtige plaatjes in 2019. Wij hopen dat 2020 evenzeer zo mag verlopen
Grtz
Wim