Nieuws: Steun de Stichting 3rail met uw donatie. Kijk in onze webshop voor de mogelijkheden.
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Tony's simpele banen......oud komkommernieuws.............
Pagina's: 1 ... 239 240 [241] 242   Omlaag

Auteur Topic: Tony's simpele banen......oud komkommernieuws.............  (gelezen 1011330 keer)

frank-103

• Stamgast
    • Frank-103
Re: Tony's simpele banen.......Rheindiorama.........en het laatste sluitstuk......
« Reactie #12000 Gepost op: zaterdag 20 juli 2019, 22:17:56 »

Misschien zijn de Broeders van het rechte spoor op weg naar Lourdes

Misschien zijn de heren op bedevaart

Misschien rijden de de heren geen scheve schaats

Maar ze zijn gezien, ver weg van Lourdes....

vanmiddag in Michelstadt!   8o

Het is hachelijk!

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
Re: Tony's simpele banen.......Rheindiorama.........en het laatste sluitstuk......
« Reactie #12001 Gepost op: zaterdag 20 juli 2019, 23:34:51 »

Die Tony laat zich ook maar wat op de mouw spelden door die broeders. ;) Zijn ze regelrecht naar Miessie gegaan, zonder hem daarover in te lichten  :twisted: Gelukkig hebben we de berichten van een betrouwbare reporter  :thumbup:
Met vriendelijke groet,
Dick

h0_miessie

• Vaste Inboedel
  • Als het maar Zwitsers is.
« Reactie #12002 Gepost op: zaterdag 20 juli 2019, 23:43:08 »

En gelukkig is alles op de film vastgelegd Dick. :P :thumbup:

Groet Michel die het zelf gezien heeft.

Tony

• Vaste Inboedel
  • Märklin fahren-ärger sparen
Re: Tony's simpele banen.......Rheindiorama....en het laatste sluitstuk..(2)........
« Reactie #12003 Gepost op: maandag 22 juli 2019, 13:01:50 »

Bedankt voor de reacties, Heren  :thumbup:

Maar ik ben -vanwege het Broedernieuws- wel ontdaan en tamelijk van het padje  8o
Hoorde net ook van Herbert, dat de Broeders Surfus en Durfus met hun surfplank onder de arm op de trein naar Lourdes zijn gestapt  :?
Die plaats staat nou toch werkelijk niet bekend om zijn watersport-mogelijkheden...........

Nou ja, ik doe maar net of er niks aan het handje is en ben daarom maar een uurtje met de Busenbergen aan de slag gegaan.
De groene vingers werken ook zonder Carl  :P

Volgende stap is het rotsbos achter het slot.

Grtz Tony

63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

Lobomotion69

• Toffe Gast
Re: Tony's simpele banen.......Rheindiorama....en het laatste sluitstuk..(2)........
« Reactie #12004 Gepost op: maandag 22 juli 2019, 14:16:13 »

Zozo Tony, kon je met je handjes niet van de Busen(bergen) afblijven.

En dan het rotsbos achter het slot gevolgd door het klotsbos aan de oever.

Groene vingers kunnen jou niet ontzegd worden, netjes gedaan.
Vriendelijke groet, Henk

Nieuwenhuis

• Vaste Inboedel
  • Old Skool Märklin & Scratch Building
    • Märklin - M-rail - Modelbaan
« Reactie #12005 Gepost op: maandag 22 juli 2019, 15:16:50 »

Dag Tony.

Het diorama wordt maar mooier en mooier :thumbup:
Tussen de regels door lees ik dat het ook een erg groot diorama aan het worden is ... :roll:
Heb je al eens geprobeerd of N-bouwwerken tegen de achtergrond het perspectief nog verder kunnen verbeteren?

Groeten,

Erik.

Märklin - M-rail - Modelbaan     Topic     Website

RoelMarklin

• Stamgast
« Reactie #12006 Gepost op: maandag 22 juli 2019, 16:59:45 »

Dag Tony,

ik ben het helemaal met Erik eens: het wordt een schitterend diorama.

Ik weet niet of jij het diorama Bodil van de ModelSpoorGroep uit Valkenswaard kent. Mijn kleinzoon heeft er vorig jaar ruim 20 minuten voor staan kijken en daarna een inspectie van de zijkant uitgevoerd, tot groot plezier van de mensen van die modelspoorgroep. Ze werken met 4 verschillende schalen in het diorama, dat een diepte van 40-50 cm heeft....

De link naar Bodil geeft mooie foto's en een leuk filmpje.

groeten,
Roel
geniet met spoormate(n)
mijn baantopic vind je >>> hier
mijn baanontwerp vind je ook >>> in de wiki

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12007 Gepost op: maandag 22 juli 2019, 20:19:42 »

B) Keurig gedaan, de boobiebergjes zijn mooi groen begroend. :thumbup:
En hoewel dat idee van Erik een leuk idee is en het waarschijnlijk ook wel zal werken moet je daar maar niet aan beginnen. :roll:
Het dio is mooi zoals het nu is, en dan moet je weer op zoek naar N-huisjes.
 :o) Dan moet je Frau Tony weer om zakgeld vragen, erop uit naar het treinwinkeltje, en dus allemaal inspanningen gaan verrichten. :-(
En de komende dagen word het een miljoen graden, das te warm om inspannende inspanningen te moeten ondergaan, ook al is het voor de hobby. 8o
Misschien nog her en der een klein detailtje aan het dio, maar klaar is klaar en dan is het genieten maar. O:-D

Dirk-Jan

Schienenbus2012

• Vaste Gast
  • Kees Hulstein
« Reactie #12008 Gepost op: maandag 22 juli 2019, 21:19:55 »

Ik heb het gehele proces in stilte gevolgd. Nu is het tijd om mijn waardering uit te drukken. Wonderschoon stukje langs de Rijn. Zou zo in een van de dorpjes kunnen zijn.  :thumbup:
« Laatst bewerkt op: dinsdag 23 juli 2019, 14:45:31 door Schienenbus2012 »

Johnnytrein

• Stamgast
    • Johnny's treinpagina
« Reactie #12009 Gepost op: dinsdag 23 juli 2019, 06:17:23 »

Inderdaad een mooi stuk model bouw :thumbup: :thumbup:
Groeten, Johnny

Steeds bereid om bij te leren.

Tony

• Vaste Inboedel
Re: Tony's simpele banen.......Rheindiorama....en het laatste sluitstuk..(2+info )
« Reactie #12010 Gepost op: dinsdag 23 juli 2019, 11:29:40 »

Bedankt voor de reacties, Heren  :thumbup:
Wordt er wel een beetje trots van  O:-D en er zijn weer mooie en goede ideeën geopperd !

Even proberen een alles omvattend antwoord te geven;

Ik rommel en experimenteer graag met groen en gebruik het ook om "gaten" in de scenery op te vullen.
De maximale diepte van het dio is al flink overschreden, de berg-achtergrond was al niet gepland en de Rhein is ook al breder geworden vanwege het tunnelportaal.
Was al eigenlijk niet de bedoeling vanwege de bereikbaarheid. Al kan ik het dio er wel helemaal uittrekken.
Voor piepkleine (platte) huisjes op of achter de bergen is geen plek. Wel geprobeerd, maar het wordt er niet mooier van.

Het leuke is, dat er al N-huisjes in het dio staan. Bijvangst van bijna blind dozen huisjes kopen  :P

Er gaan trouwens nog heel wat uurtjes in het dio gestoken worden, vooraleer het zaakje "af" zal zijn.

Bijgaand wat extra info-plaatjes.

Grtz Tony
63-jarige digibeet en dit vind ik leuk; schilderen, gitaar spelen, avonturen met Carl beleven, mijn banen handmatig bedienen en met ouwe troep iets nieuws maken

Topic: Modelbaanbouw http://forum.3rail.nl/index.php?topic=49787.msg879109#msg879109

AlbertJan

• Speciale Gast
Re: Tony's simpele banen.......Rheindiorama....en het laatste sluitstuk..(2+info )
« Reactie #12011 Gepost op: dinsdag 23 juli 2019, 12:25:24 »

Ha die Tony.
Prachtig diorama en voorzien van hele leuke doorkijkjes! :thumbup:
De verschillende schalen vallen helemaal niet op, pas met jouw rode pijlen zie je het verschil! 8o
En, zoals Dirk-Jan al opmerkt, misschien nog een paar kleine details en dan lekker genieten.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12012 Gepost op: dinsdag 23 juli 2019, 12:26:58 »

Het leuke is, dat er al N-huisjes in het dio staan.
8) Heb je ons toch mooi effe in het ootje genomen.
Ik dacht dat het een h0 dio was, niet dus, dit maakt het nog mooier. :thumbup:

En @ Erik, ook jij laat wel eens een steekje vallen dus. :-)
Meestal ben je heel scherp en zie je alles. 8)
Het zal de leeftijd zijn. :P

Dirk-Jan

Tony

• Vaste Inboedel
Re: Tony's simpele banen.......beetje bijna gratis verkoeling............
« Reactie #12013 Gepost op: woensdag 24 juli 2019, 13:25:33 »

Hoi,

@ AlbertJan ; dank je ! Er moet nog best (heel) veel gebeuren om het af te werken. Vele aangename knutseluurtjes in het verschiet  :P

@ Dirk-Jan; beter in het ootje genomen, dan er nooit achter gekomen   :D

Vanwege de aanhoudende hitte presenteer ik vandaag een functioneel eigenbrouwsel van spul dat anders op de vuilnisbelt beland zou zijn  O:-D

Grtz Tony

( die ook nog steeds kromme spijkers recht mept )

wiggert prosper

• Zeer Toffe Gast
  • pluk de dag
« Reactie #12014 Gepost op: woensdag 24 juli 2019, 15:22:56 »

Patent op aanvragen, ziet er cool uit :thumbup: :thumbup: :thumbup:
vriendelijke groet, Wiggert.

FokkoKPD

• Zeer Toffe Gast
  • Altijd met tram of trein
« Reactie #12015 Gepost op: woensdag 24 juli 2019, 22:55:36 »

Toch merkwaardig, zie ik een kleurige radiolator model T. Nu meen ik mij te herinneren dat een model T in alle kleuren leverbaar was zolang het maar zwart was. Misschien is dat nu anders.

Even iets anders, als je een AM signaal toevoegt op de voeding van de ventilator, krijg je dan een verkoelende luchtstroom met klassieke muziek erin?

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12016 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 08:47:36 »

@citaat

Citaat uit de Wikipedia;
Om de massaproductie efficiënt te kunnen houden zou Henry Ford over deze auto hebben gezegd: "Je kunt hem bij ons in alle kleuren kopen, als het maar zwart is." Deze uitspraak staat in schril contrast met de waarheid: de auto was tot 1914 in meerdere kleuren verkrijgbaar. Toen kwam men bij Ford erachter dat zwart het snelst droogde van alle kleuren. De laatste jaren, met een teruglopende vraag, werd de wagen weer in meerdere kleuren verkrijgbaar.

8) Zoals u hier kunt lezen was de T-Ford in meerdere kleuren verkrijgbaar, dus dat model T van Tony is historisch verantwoord. O:-D

Dirk-Jan

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
« Reactie #12017 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 10:25:25 »

Warmte levert opmerkelijke gedragingen op bij sommige Preisertjes. Na het bezoek aan de baan van Michel zijn de Broeders van het Rechte Spoor aan de haal gegaan met de BLS loc en hebben een nieuwe aanwinst bij me afgeleverd  :D

Met vriendelijke groet,
Dick

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12018 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 10:57:30 »

@citaat
 :o) Ik zie maar de helft van de nieuwe aanwinst, was je op het end van het fotorolletje of zo? :-)

Even iets anders, als je een AM signaal toevoegt op de voeding van de ventilator, krijg je dan een verkoelende luchtstroom met klassieke muziek erin?
8o Nee, nee, nee, niet doen.
Dan creëer je een  driedimensionale instabiele vortex wat met de huidige extreme warmte een zwart gat kan doen ontstaan. 8o
Als dit maar dicht bij genoeg Tony's computer gebeurd zuigt het alle 3Rail forum data op, dan blijft er een leeg forum over.
Daar wordt het hier op het forum niet gezelliger van. O:-D

Dirk-Jan, de man die door de hitte raaskallen kan. :o)

brund55

• Stamgast
  • BR 103fan forever
« Reactie #12019 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 11:08:44 »

@citaat Ivm een experiment met een AM ventilator kwam er slechts een gedeelte op de gevoelige plaat  :D. Je waarschuwing kwam voor mij helaas te laat  :mrgreen:
Met vriendelijke groet,
Dick

Tony

• Vaste Inboedel
Re: Tony's simpele banen.......beetje bijna gratis verkoeling en stilte............
« Reactie #12020 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 12:20:13 »

Hallo spoortgenoten !

@ Wiggert; tis inderdaad een cool ding geworden  :P Patent zat er niet in, helaas  :?

@ Fokko; die T staat voor Tony en is dientengevolge zeer kleurrijk, maar niet geruisloos :D

@ Dirk-Jan; gelukkig is er hier ook geen sprake van massaproductie en wie zoiets na wil maken; gaat uw gang  ;)

@ Dick; die Broeders dachten vast, dat een wagen met Carl erop, jouw baan wat meer cachet zou geven  O:-D

@ Fokko en Dirk-Jan; door overmodulatie -veroorzaakt door de koolborstels van de fan- is het AM-gebeuren dusdanig verstoord, dat er alleen maar een voortdurende brom te horen is  B)

Nu had ik onderlaatst een Japanse (Kato) Vliegende Hamburger aangeschaft, maar die maakt met zijn dusdanig dunne blikken slepert best veel herrie  :?
Zo'n malheur heb ik al eens eerder met een simpele oplossing verholpen (geen patent aangevraagd) en daarom werd dit racemonster ook aangepakt.
Het lastigste van dit klusje is het op maat knippen van een reepje duct tape en het ondersteboven op een kartonnetje te krijgen.
Het blijft aan je vingers plakken, maar met een tandenstoker is dat makkie op te lossen  ;)
Hopelijk zijn de verklarende plaatjes met tekst duidelijk genoeg en doet u er eventueel uw voordeel mee.

Grtz Tony

( die vannacht met pyjama onder het dekbed geslapen heeft, wantvanwege dat de digitale instelling van de airco op 13 graden vast was blijven zitten. Waarschijnlijk veroorzaakt door een oververhitte decoder  8o )

RoelMarklin

• Stamgast
Re: Tony's simpele banen.......beetje bijna gratis verkoeling en stilte............
« Reactie #12021 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 15:24:57 »

Tony,

gefeliciteerd met deze 2 prachtige treinstellen. Snoepjes  :P :P :P

groeten,
Roel
geniet met spoormate(n)

h0_miessie

• Vaste Inboedel
« Reactie #12022 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 15:42:27 »

Bedankt voor deze wijze les wat betreft het stil krijgen van een sleper Tony. :) :thumbup:
De laatste foto mag van mij de foto van de maand juli worden op de WOSA kalender 2020. :D

Groet Michel

Hanzi

• Stamgast
  • BLIJ dat ik analoog RIJ
« Reactie #12023 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 15:46:18 »

@citaat @citaat ik hoor er nix van!
Groetjes, Hans.

M-rails; analoge besturing; deels relais-geautomatiseerd; geen tijdperk als er maar M****** op staat.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=54026.0

frank-103

• Stamgast
    • Frank-103
« Reactie #12024 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 15:47:31 »

Het werkt ook echt, ik zit al enige tijd naar die onderste foto te kijken maar ik hoor geen geluid van de sleper!   ;)
Het is hachelijk!

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12025 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 15:58:18 »

@citaat@citaat @citaat
 :o) Last van de warmte of staat jullie geluid van de computer uit? :-)
Als de Hamburger rijd hoor je natuurlijk nog wel kedeng kedeng kedeng oehoe lijkt me. :roll:

Waarschijnlijk veroorzaakt door een oververhitte decoder  8o
Zit er nog garantie op? 8o

Dirk-Jan, de man die laatst een geluidloze hamburger at.

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #12026 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 16:14:58 »

@citaat sinds wanneer heb jij foto's mét geluid???
Groetjes, Hans.

M-rails; analoge besturing; deels relais-geautomatiseerd; geen tijdperk als er maar M****** op staat.

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12027 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 16:31:53 »

@citaat
 :o) Ik heb pas een nieuwe laptop, eentje met heel veel opties. :mrgreen:

Dirk-Jan

wiggert prosper

• Zeer Toffe Gast
  • pluk de dag
« Reactie #12028 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 16:41:00 »

Hans, dat noemen ze video >:-D Dan beweegt het ook nog, erg leuk om te zien :-)

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #12029 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 16:48:18 »

@citaaten  @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat @citaat

Op de close-up foto hoor je de Hamburger wel, maar die heb ik dus niet geplaatst  :P

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12030 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 17:15:16 »

Op de close-up foto Hamburger wel, maar die heb ik dus niet geplaatst  :P
:o) Nou, dan doe ik het maar effe voor je, kleine moeite. O:-D

Dirk-Jan

N.B. Als jullie nou nog niks horen ligt het aan jullie computers of je wordt doof. :-)

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #12031 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 19:17:03 »

Met deze hitte zie ik eigenlijk liever dit, Dirk-Jan  B)

"Vliegende koude schotel vóór het opstijgen"

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #12032 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 19:23:30 »

Als zelfs de tuinkabouters het hier warm krijgen...
Groetjes, Hans.

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #12033 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 19:29:55 »

... Dan neem ik mijn dagelijks benodigde graanproducten wel vloeibaar!
Groetjes, Hans.

h0_miessie

• Vaste Inboedel
« Reactie #12034 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 19:45:02 »

@citaat

Proost Hans. :P

Groet Michel

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #12035 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 19:54:46 »

Dank je, ik neem er nog één want ik moet toch mijn vochtbalans op peil houden!
:offtopic: sorry tis de warmte...
Groetjes, Hans.

Dirk-Jan

• Stamgast
    • Mijn modelbaan
« Reactie #12036 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 20:13:37 »

8o
Eeehhhh……………… Mort Subite???????...…………. Dat betekent toch plotselinge dood?
Dat kan toch niet goed zijn? Nou ja, als het maar lekker is. :-)

"Vliegende koude schotel vóór het opstijgen"
  B) Ziet er bijzonder lekker uit. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Komt deze vliegende schotel ook uit Roswell?

Dirk-Jan

N.B. zo ondertussen vliegt het hier aardig richting  :offtopic:
Maar ja, tis warm, we moeten toch wat om ons bezig te houden. >:-D

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #12037 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 20:37:43 »

Nee, niet uit Roswell, ik denk eerder uit Huzarië.

En vergeet ook het verse fruit niet :D.
Groetjes, Hans.

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #12038 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 20:52:28 »

Het loopt weer gezellie uit de hand hiero  :-)

Hanzi

• Stamgast
« Reactie #12039 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 22:23:23 »

@citaat Ja gek hé... 22:23 uur en dan nog 33 graden in de hofstad :?
« Laatst bewerkt op: donderdag 25 juli 2019, 22:25:43 door Hanzi »
Groetjes, Hans.

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #12040 Gepost op: donderdag 25 juli 2019, 23:11:28 »

@citaat 's Winters is het anders ook niet veel beter  :D

iTom

• Vaste Inboedel
  • iTrainist
« Reactie #12041 Gepost op: vrijdag 26 juli 2019, 00:27:39 »

Pas maar op dat je het vocht niet te lang vast houd.
ROCO smalspoor-rail: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain:Rosoft s88: h0e
Met vriendelijke groet, Tom

Lobomotion69

• Toffe Gast
« Reactie #12042 Gepost op: vrijdag 26 juli 2019, 16:25:37 »

Je zou er subiet een oedeem van krijgen. Maar zo een koninckje zou ik ook wel willen. De koning die ze hier hebben zit liever in Duitsland.  :P
Vriendelijke groet, Henk

Tony

• Vaste Inboedel
Re: Tony's simpele banen.......out of the box en vliegen maar !
« Reactie #12043 Gepost op: zondag 28 juli 2019, 11:20:30 »

Halluitjes,

Na de terrasjes-praat en andere kwinkelslagen, nog even verder over de analoge Kato-Hamburger in HO;
- het ding weegt bijna niks
- je kunt er zachtjes mee wegrijden en de topsnelheid lijkt wel op schaal. Helemaal niet snel. Je kunt er geen kamikaze-snelheid mee bereiken.
- hij rijdt feilloos over de wissels en makkelijk door de R1 bochten
- schakelen gaat geruisloos en het front-en sluitlicht wisselt
- het scharnierpunt blijft mooi gesloten
- er zit geen binnenverlichting in deze versie
- ik heb het treinstel niet open gemaakt om het binnenleven te bestuderen, want dan moet het dak eraf gewrikt en ik wil niks beschadigen als het niet hoeft.

En dan de doos/verpakking.
Die krijgt vandaag de speciale aandacht, want na alle Märklin-Fleischmann-Roco-Lima en andere dozen was ik hier wel benieuwd naar.
Dat zit wel snor bij die Japanse ontwerpers !
Het treinstel zit mooi klem -maar goed grijpbaar- in de verpakking  :thumbup:
Bijgeleverd zijn losse onderdelen om de verschillende versies van dit treinstel te maken, alsmede verschillende decals.

Bijgaand wat verpakkingsplaatjes en het treinstel in de bosjes, alsook 2 leuke filmpjes die ik op internet vond. (het barst er van)
Wanneer ik een loc of treinstel aanschaf, ga ik altijd zoveel mogelijk info zoeken.

Grtz Tony

RoelMarklin

• Stamgast
« Reactie #12044 Gepost op: zondag 28 juli 2019, 12:12:52 »

Mooi treinstel, Tony. Een echt heerlijk snoepje  :P :P

Groeten,
Roel
geniet met spoormate(n)

h0_miessie

• Vaste Inboedel
« Reactie #12045 Gepost op: zondag 28 juli 2019, 12:19:17 »

Tony,

Terwijl de treinen hier op zolder heen rondjes reden heb ik heerlijk genoten van je geplaatste filmpjes en foto's van je nieuwste aanwinst. :) :thumbup:
Het blijft altijd een groot kijkfestijn als jij filmpjes en foto's plaatst mijn dank hiervoor. :)

Groet Michel 

Wico

• Stamgast
  • Swiss rail .. what else?
« Reactie #12046 Gepost op: zondag 28 juli 2019, 12:58:54 »

Tony,

Fijne fotorapportage weer, inclusief bonus filmmateriaal :thumbup:. Het zoeken naar (achtergrond)info is ook heel herkenbaar, want ik doe hetzelfde bij nieuw materieel. Zo leer je nog eens wat :idea:.

Groeten,
Wico

Tony

• Vaste Inboedel
« Reactie #12047 Gepost op: maandag 29 juli 2019, 11:55:45 »

Hoi,

@ Roel; het snoepje wordt zelfs steeds lekkerder ! Wij boffen maar met zo'n winkeltje in de buurt  :P

@ Mies blij, Tony blij ( en Carl natuurlijk )  :D

@ Wico; klopt en meer weten is nog meer genieten ! Met als kers op de taart zoiets een keer in het echie zien  :P

De bouwactiviteiten staan even op een nog lager pitje hier; eerst opruimen, want de treinkamer is weer ( door die bouwactiviteiten ) een grote bende  O:-D

Grtz Tony

wiggert prosper

• Zeer Toffe Gast
  • pluk de dag
« Reactie #12048 Gepost op: zaterdag 03 augustus 2019, 12:45:56 »

Dat moet een grote bende zijn geweest, je bent al bijna een week niet verschenen! >:-D >:-D
Prettig weekend en maak je niet te druk. :P

FokkoKPD

• Zeer Toffe Gast
  • Altijd met tram of trein
« Reactie #12049 Gepost op: zaterdag 03 augustus 2019, 13:38:15 »

Zelf denk ik meer aan een grote verrassing dan aan een bende als reden van de stilte van de kant van Tony.
F.