Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Tony's simpele banen............Tinnen Tony !

Gestart door Tony dinsdag 08 april 2014, 17:56:30

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Tony's simpele banen......het herinneringsdio is klaar !
Ben het eens met Wiggert, flitsen geeft geen flitsende foto?s, flits uit en nog een keer met die geleende camera met belfunctie aan de gang!  ;)
Re: Tony's simpele banen......het herinneringsdio is klaar !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen......het herinneringsdio is klaar !
  @citaat Helemaal mee eens, dat flitsen was nix  :idea:

Vertekent flink de kleuren, maar vond het toch leuk om te laten zien  :D

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel........
Goedemorgen,

Te koud voor de waterfiets, maar niet voor de luchtfiets en zodoende al dwalend door mijn treinkamer zwevend, was ik weer eens op zoek naar mogelijke "lege" plekken om iets te kunnen knutsen  :P
Al vaak gedaan en opeens viel mijn oog op de nogal grote ruimte boven mijn rangeerterrein. Daar had ik nog nooit serieus over gedacht, want niet te goed verbinden met de bovenbaan vanwege een raam en zeer lastige montage aan de schuine wand van de kamer.

Maar nu; als ik dat idee van verbinden nou eens los laat en een plank tegen de rechte muur monteer ?
Daar kan ik dan een mooi stuk scenery maken voor mijn watermolen(s) en wat rails erbij en, en en, enz...........
Eerst maar eens provisorisch kijken hoe dat eruit gaat zien, of het niet te vol wordt, houd ik nog bewegingsruimte over, hoeveel plaats heb ik dan ?

En dat heb ik dus gedaan
en het laten staan
en gekeken
en gestaard
en nu wordt dat idee bewaard.

Het kan wel, maar ik ga het toch (nog?) niet doen.
Was wel leuk om het luchtkasteel even vorm te geven en de fantasie de vrije loop te laten  O:-D

Voorlopig eerst maar eens verder op- en inruimen hier, want tis nog steeds een onoverzichtelijke bende en op de andere treinkamer ook .........

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel........
Als ik dit zo lees en het luchtkasteel wordt een heus kasteel, hebben jij en Karl weer werk zat. Ik blijf het volgen.
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel........
ik zeg: doen!
wordt zeker niet te vol.

en als je de plank iets hoger maakt kan je toch eventueel ook nog een verbindingsbrug naar je bovenbaan maken?

bij mij broeien er ook uitbreidingsplannen, of eigenlijk meer bij de inwoners van Lilleby-Altenstein; ze zijn aan het hakken en breken of zo maar dat doen ze 's-nachts en de volgende morgen is er niks te zien. en 's-nachts lig ik lekker onder m'n warme dekbed en heb geen zin om naar die kouwe zolder te gaan...
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel........
Grootse plannen voor het kleine spul, voorlopig werk zat :P :thumbup:
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel........
Nou Tony,

je hebt wel een BRUG geslagen met je luchtkasteel  :D :D


Ben benieuwd welke kronkels hieruit voortkomen. :P :P

groeten,
Roel
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel....(2).....
Hallo,

@ Kees; als het doorgaat, hebben we vooral veel erg leuk werk voor de boeg  :P

@ Hans; volgens mij zijn we door hetzelfde bouwvirus getroffen ( de beruchte en hardnekkige WOSA-variant )  :D Het antwoord op de verbindingsbrug is op de foto's te zien.

@ Wiggert; ik kon sowieso al tot het einde mijner dag vooruit, maar dit is wel heel verlokkelijk  ;)

@ Roel; zelfs een flinke brug geslagen ! Sterker nog; de kronkels hebben reeds vaste vormen aangenomen  :P


Hoewel het mogelijke project eigenlijk - in ieder geval voorlopig - geparkeerd staat en ik écht aan het ruimen ben, is het idee toch blijven broeien.......het laat me niet meer los.......
Ook omdat ik het liefst in deze treinkamer vertoef en knutsel.
Het idee van een extra (bouw)plaat(s) op deze plek in deze kamer is erg verlokkelijk; 2 stappen verwijderd en goed zichtbaar vanuit mijn geliefde knutselplek aan het raam, op stahoogte en makkelijk bereikbaar.
Heb wel/ook besloten, dat het in principe een "lege" plaat blijft; er kan telkens wat nieuws op komen. Geen klein wisseldiorama zoals ik al heb, maar een groot en "open" wisseldio annex speelplek.
Er is plek en stroomvoorziening voor een trafo, zodat ik er iets kan laten rijden en/of de oude kraan kan laten werken. Veel mogelijkheden dus.
Als ik er iets permanents bouw, kan ik er over een paar maanden alleen nog maar naar kijken.

Aansluiten op de bovenbaan is amper mogelijk, veel te lastig en ik moet zonder spiraal een enorm hoogteverschil overbruggen.
De bovenbaan ligt namelijk 70 cm hoger dan de onderbaan. Dat is zo gedaan om lijf en leden niet te ontrieven bij het bouwen en het onderhoud. Alles is zo goed bereikbaar dus.
Bouwtechnisch is het hoger plaatsen van de nieuwe plaat geen optie, aan de schuine wand is niks ( en zonder brokken) fatsoenlijk te monteren. Ook wordt de plaat dan te smal.

De foto's laten hopelijk duidelijk zien wat ik bedoel  ;)

Grtz en wordt zeker vervolgd, Tony
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel....(2).....
Zag ik al een hersenkronkel voor een spiraal?
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel....(2).....
 @citaat Hooguit een hersenspinsel, maar wees gerust; ik heb nog nooit een spiraal gebouwd en zal het zeer waarschijnlijk ook nooit doen, Kees  O:-D
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel....(2).....
Tony

Je bent weer lekker aan het denken geweest, van hoe maak ik weer een plekje om lekker los te gaan met van alles en nog wat.
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel....(2).....
Oké, dan dus geen verbinding met de bovenbaan maar een stand-alone plank met een wisselende van-alles-en-nog-wat verzameling. Maar die plank moet er komen, en nou ben je wel aan het opruimen, maar zeg nou zelf: wat is er nou écht belangrijk? Precies! Dus pak je Black & Decker en boor -voorichtig- de benodigde gaten alvast, de rest volg dan vanzelf :P.
Re: Tony's simpele banen......een proefballonnetje voor een luchtkasteel....(2).....
Leuke ideeën heb je weer voor nog een spoor op hoog niveau Tony. :) :thumbup:
Gewoon doen. :P

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
 @citaat en  @citaat en  @citaat @citaat @citaat

Nou jongens, de droom is voorbij  :D

Na nog wat proefopstellingen en 2 dagen (her)overwegen (zonder slagboom en andreaskruis) en nog maar eens kijken, is de stekker uit dit project getrokken.
Kwer der steeds minder heppie van  :?
Het pad tussen station Lindental en het rangeerterrein is op zijn smalst 53 cm, daar moet ik al de handjes wat omhoog om er tussendoor te lopen en met die extra plank erbij op schouderhoogte zou je nog claustrofobie krijgen (had Beatrix ook)  8o

Gaan ik niet doen dus  :warning:

5 plaatjes ter verduidelijking;

Grtz Tony

Maar er is nog niets verloren !  ;)
Kijk maar naar de volgende update




Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
Finale.....
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
 :) Das beter, tis ook goed om er effe een dag of wat over na te denken en wat te fantaseren. :roll:
Tis een cliche, maar haastige spoed is maar zelden goed. O:-D
Als je het meteen tegen de muur had geklapt zaten er nu weer zinloze gaten te zitten, das nie mooi.
Dus u is goed bezig. :thumbup:
En mooi dat je die krat Grolsch al had leeg gezope, een volle krat zou te veel wegen om op de rails te legge. :-)

Citaat van: Tony op donderdag 24 januari 2019, 15:21:51
claustrofobie krijgen (had Beatrix ook)
:-) :-) :-)

Dirk-Jan
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
Zo is dat, Dirk-Jan  ;)

Met wat pech waren er ook nog stenen los getrild met boren, was ik nog verder van men warme huis.
Omdat ik van de tandarts geen beugel kreeg, heb ik die maar zelf bij Grolsch gekocht. Inclusief reserve-beugels.
En aangezien een B&D workmate 400 jaar geleden te duur was, heb ik van de beugel-verpakking er zelf maar een geknutseld  :D

Van Claustrofobie kun je trouwens zomaar in de trilstand springen  :o)

Grtz Tony ( die ten halve gekeerd was )
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
Niks doen kan vaak heel nuttig zijn, bezint eer ge begint enzo! ;)
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
Kmoest vamme vrouw, Frank  :?
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
Hé nooit geweten dat Beatrix claustrofobie had. Nooit iets over gelezen of zo :O. En waarom vind die Dirk-Jan dat dan weer grappig. Het is toch helemaal niet leuk als je daar last van hebt.

Claustrofobie, claustrofobie... (lange stilte) ? claustrofobie, claus (tro) fobie  :-) :-) :-). Het duurde dus even voordat het kwartje gevallen was :?.

Desondanks vond ik dat plankie toch wel mooi staan. Maar als het voor jou niet werkt, dan niet :D.

Gelukkig heb je een alternatief (maar straks geen bureau/werkplek meer?).

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
Tja, je moet t maar et weten, Wico  ;)

Enne, naast mijn alternatieve plekkie staat nog een mooi oldskool bureautje hoor.
Momenteel wel ff niet bruikbaar, wantvanwege enorme bende  :D
Kep er nog een tamelijk opgeruimd plaatje van.

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen......proefballonnetje voor een luchtkasteel....(3 en slot).
 :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........


Hallo volgeraars !

Tijdens het ruimen en sorteren ben ik dat ook met de preisers aan het doen.
Alle oldskoolers worden meteen - indien nodig - met verf of anderszins onder handen genomen. Een fijne afwisseling en terwijl de verf droogt kan ik weer wat anders doen.
Ook worden er kleine sta/grondplaatjes gemaakt, zodat ik de mennekes ouderwets en naar believen overal neer en in kan zetten.

Terwijl ik bezig was, kwam ik een metalen Märklin popje met kruiwagen tegen, waarvan het grondplaatje en een stuk wiel verdwenen was  :(
Jammer, want die is zo niet te gebruiken........

Maar toen kwam Carl een kijkje nemen en de kruiwagen werd meteen gespot !
Hij stapte er kordaat op af en van het een kwam het ander  :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
Wat een ontroerende foto's van Carl die Mats voorziet van een gereviseerde kruiwagen! Custom made, ook nog.Hoeveel jaren zal die arme blikken gozer gehandicapt in het donker, eenzaam en van God en alle mensen verlaten hebben liggen wegkwijnen?
En nu: hij staat weer op en... wandelt!

Ik pink even  een traantje weg.... wat een mooi begin van de dag!


Groet,

Peter


Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
 @citaat Zoiets dacht ik ook, Peter.

En toen ik hem vond, vroeg ik me af, wat er met hem gebeurd kon zijn.
Die mannetjes zijn van nature al plat; maar deze is blijkbaar nog een keer extra geplet. Krak voetje en halve wiel weg  :?

Wie Märklin Metallfiguren googelt, vindt ook Mats in volle glorie  ;)

Mijn verzameling van deze klassiekers begint al lekker te groeien.
Maar het leukst van al, vind ik dat Carl een maatje bij heeft  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
 B) Dat zijn mooie poppekes, een soort van ZPPers. (Zeer Platte Preisers), helemaal old skool. :thumbup:
En gaaf dat Carl er een maatje bij heeft, hoeft ie niet alles zelf meer te doen. O:-D

Dirk-Jan

Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
ZPPers  :-)

Het zijn inderdaad scheeatjes om te zien, Dirk-Jan !
En Carl is helemaal in zijn nopjes met zijn nieuwe vriend  :favorite: Hij is een groepsfoto van de metalen mennekes aan het regelen.
Hij heeft me gevraagd, om een vrije plek in het rekje boven de baan voor ze te maken.
Ga ik straks meteen voor hem doen  ;)

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
En dat Carl en Mats maar mooie avonturen mogen beleven!
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel !..........
Volgens de scenarioschrijver wel, Kees !  :P
Re: Tony's simpele banen.........Carl's neuer Kumpel mit Gruppenbild..........


Terwijl nu alle oldskool plastieken Preisers met aangegoten grondplaatje aangepakt en geverfd  worden, hebben Carl en Mats alle metalen Märkinezen opgetrommeld en zijn op de foto gegaan  ;)
Alle metalen Märklinezen ?
Nee, want ik vond nóg één héél speciale met zonder platvoetje, maar die krijgen jullie pas op het juiste moment te zien  ;)
Moet van de scenarioschrijver........... O:-D

Fijne zonregendag nog !

Grtz Tony






Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........


Terwijl Carl zijn vriend Mats alle banen laat zien, ben ik nog steeds aan het ruimen en zijn andere nieuwe kornuiten aan het pimpen.
Die gaan ook meteen een plaatsje krijgen. Ze komen op de andere treinkamer en worden ingezet om Oldskoolbaan Bahnhofshausen op te vrolijken.
Met name Bahnhof Altburg is aan de beurt.
Het is de bedoeling om daar de zaak eens wat verder af te werken.
Kan ik meteen die kamer weer op orde brengen en de banen rijklaar maken  ;)

Grtz Tony

Nb. de preisers met voetstukjes moeten van de scenarioschrijver wel beschikbaar blijven voor de avonturen van Carl.........
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Hoi Tony,


Die motorfiets, scooter en fiets lijken wel de oude Lego figuurtjes jaren 60, klopt dat?
Als dat zo is, zuinig er mee zijn.
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Geen idee, Maarten .

Ik ga het eens googelen.
Zuinig ben ik er toch al op  :D

Grtz Tony

Na wat speurwerk lijkt het er sterk op, dat ze van Lego zijn  ;)
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Tony,

Prachtige fotosessies van de platte preisertjes en van het snelle preisertjes op de fiets en brommers. :) :thumbup:

Ook leuk dat Carl een maatje gevonden Mats die gaan vast en zeker leuke avonturen beleven met zijn tweetjes. :thumbup:

Groet Michel
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Dank je, Mies  ;)

En met Carl en Mats komt het vast wel voor elkaar !

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Citaat van: h0_miessie op maandag 28 januari 2019, 16:34:29
Tony,

Prachtige fotosessies van de platte preisertjes en van het snelle preisertjes op de fiets en brommers. :) :thumbup:

Ook leuk dat Carl een maatje gevonden Mats die gaan vast en zeker leuke avonturen beleven met zijn tweetjes. :thumbup:

Groet Michel

Hoeven de taiga twins ook niet meer te vechten om een knappe klusjesman :-*

Groeten,
Wico
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........start van het volgende project..........
 @citaat  :-)
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........

Carl heeft Mats al drie banen laten zien en nu gaan ze als laatste de tijdperk 2 bekijken.
Volgens Carl de mooiste en de groenste.
"Hier hebben Tony en ik geprobeerd alles zo echt mogelijk te laten lijken, Mats", zegt Carl niet zonder trots.
"Ik geloof je onmiddellijk, Carl. Wat een juweeltje !"
"Oorspronkelijk wilde Tony hier alleen maar natuur met 2 stations maken, maar toen kon hij voor een prikkie een kasteel en een heel middeleeuws vakwerkstadje op de kop tikken."
"Ook leuk en toch nog veel groen hier", beaamt Mats.

Als ze alles zo'n beetje gezien hebben, neemt Carl hem mee naar zijn tijdelijke onderkomen.
"De komende tijd woon ik hier, Mats. Het is een oldskool-minidio met villa en van alle gemakken voorzien. Als je wil, kun je hier logeren, in plaats van bij de Broeders."
"Heel graag, Carl. De Broeders hebben in de wintermaanden weinig werk in de tuin en ik kan onderhand geen Trappist meer zien."
Dan valt Mats' oog op de caravan van Carl. Hij blijft staan en zegt weemoedig; "Zoiets had ik eerst ook, maar dat was in mijn vorige leven...."
"Vertel Mats, daar ben ik wel benieuwd naar."

"Ik had mijn zaakjes goed voor elkaar; bergen verzet en gemaakt, eindeloos veel groen geplant en op een dag kreeg ik een fraaie caravan en een auto cadeau. Allebei van Matchbox, want metalen mannen horen in metalen voertuigen, volgens mijn baas. "Hier, zei die", ga jij maar eens lekker vakantie vieren. Dat heb je verdiend ! Het was een heel ruime en luxe caravan en de auto was een tweedehandsje, een Ford Thunderbird en reed super  :thumbup:
Ik ben er meteen mee vertrokken en had mijn kamp opgeslagen in het hooggebergte op de baan. Prachtige locatie met zicht op de spoorlijn. Ik heb er maanden gestaan, totdat alles begon te schudden en te beven.Toen een klap en gedonder ! De hele bergtop viel op de caravan, ik zat net een kopje thee te drinken.......interieur in gruzelement, dak weg, mijn voetstuk kwijt, wiel van de kruiwagen gebroken en dus kon ik ook niet meer weg komen....... even later werd ik in een doos gesmeten en werd het donker....... 8o...............heel veel later pas werd het licht en zag ik Tony en jou ! Mijn caravan en auto zullen wel weggeooid zijn....rijp voor de sloop."

"Nou Mats, dan heb ik goed nieuws voor jou ! Tony heeft ze allebei gevonden ! Na het eten gaan we er naartoe !"
Mats wist niet wat hij hoorde en niet veel later werd hij met zijn ouwe bezittingen herenigd  ;)


Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
 :-( Tis weer een machtig prachtig ontroerend verhaal. O:-D
Die Mats word effe mooi gematst door Carl. :thumbup:
Maar Mats heeft ook wel weer een beetje geluk verdiend in zijn levenloze leven.
Mooi kasteeltje heb je daar, komt me vaag bekend voor. :o)

Dirk-Jan

N.B.
En nog effe de 8) wijsneus uithange;
  :P En het is een Burcht, geen kasteel.
Een Burcht betekent dat het een versterkt kasteel is.
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Dag Tony.

Goed verhaal, lekker kort :wink: :thumbup:
Op YouTube staan trouwens zat filmpjes over het restaureren van oude Matchbox autootjes!

Groeten,

Erik
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Fijn te lezen dat het 2 echte makkers zijn. Vriendschap is belangrijk, houden zo. Mats kan mooi zijn verhaal kwijt bij Carl, ik zie ze de volgende keer wel aan een Trappist zitten (en dan bedoel ik niet een van de broeders).
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Tony

Dat dat maar goed komt die twee bij elkaar, ik voel het al daar gaan nog wilde verhalen van verder komen.
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Wat een mooi verhaal van twee vrienden die elkaar net gevonden hebben. :) :thumbup:
Hopelijk gaan je jongens niet alleen avonturen beleven maar gaan ze ook Tony helpen met de scenery want Carl is tenslotte tuinman scenery artiest. :P

Groet Michel
Re: Carl op de voorpagina van de faller brochure
 :offtopic:
Effe offtopic, maar het word al mooier met Carl;
CARL OP DE VOORPAGINA VAN DE FALLER NIEUWIGHEDEN FOLDER 2019
https://www.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/allgemeines/FALLER_Neuheiten_2019_01.pdf

:o) Enne Tony, Faller gebruikt jou Carl voor hun folder, daar zalle ze zwaar voor motte gaan betale, portretrecht en zuks. :-)

Dirk-Jan, voor nu effe de hetenieuwsman. :D
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
 @citaat Was het maar waar, Dirk-Jan  :?

Kruiwagen is groen en erger nog; hij heeft zijn originele gele laarzen aan  :(
Maar wel mooi weer extra aandacht  :D

Mooie foto trouwes  :favorite:
Bedankt voor het plaatsen  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Tony's simpele banen.........INTERMEZZO........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........INTERMEZZO........
alles moet geleerd worden........
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Mats is natuurlijk gewend om tussen rietstengels door te kunnen lopen, ja dat gaat niet meer als je volwassen bent geworden. Mooi verhaal is het weet, ik geniet met platte teugen >:-D :thumbup:
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats..........
Ik geniet er ook van,Wiggert  :D
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats is klaar !
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats is klaar !

Na een week met allerlei gekwakkel  :? zijn er toch 3 positieve ontwikkelingen hier  ;)

De Cargo-loc heeft een nieuwe decoder en rijdt weer  :thumbup:
De Ford Thunderbird zit in de nieuwe lak  :thumbup: :thumbup:
De caravan voor Mats is gerestaureerd  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vond ook een foto van de originele caravan :P

Grtz Tony

Re: Tony's simpele banen.........Carl's verrassing voor Mats is klaar !
Dat levert weer WOSA punten op denk ik (tenminste voor 2 van de 3 ontwikkelingen  ;) )

Onder welk artikel uit het reglement vallen deze verbeteringen ?