FOTO'S UIT DE OUDE DOOS !!!!! (auch in die kleinste Bude ist noch Platz )
Zo'n 20 jaar geleden maakte ik op het kleinste slaapkamertje mijn nieuwe modelbaan-start.
Een rondombaan van van 1.65 x 2 mtr , (zwart getekend op de plattegrond) een bureautje van 50 x 100 cm bij het raam.
Hier heb ik een stel banen gebouwd en weer afgebroken. De foto's laten 2 onderbanen en de laatste bovenbaan zien . Ze zijn met mijn tablet van foto's genomen , want ik heb geen scanner, maar je kunt nog zien hoe het er uitzag.
Al vrij snel bouwde ik boven de onderbaan nog een baan, omdat ik een oud gelijkstroombaantje had overgenomen. Ook leuk.
Ook die werd weer opgedoekt, om plaats te maken voor een märklin c-rail baan. De baan werd gelijk groter gemaakt, door er een punt aan te maken. (in het rood op de plattegrond). Ik heb er vaak mijn kop aan gestoten
Nog later bouwde ik mijn onderbaan ook nog uit, hij besloeg toen de hele kamer
Uitneembaar stuk voor deur en raam en een smal stuk boven mijn bureau. Helaas zijn daar geen foto's van.
Ik heb me zo meer dan 10 jaar lekker uitgeleefd. En dan nog twee keer per week naar de treinenclub.
Toen mijn dochter op zich zelf ging wonen, was 2 weken later deze kamer ontruimd, mijn zoon naar de grootste kamer verhuisd en had ik weer een treintafel op de nieuwe, grotere kamer.
Ik hoop dat jullie wat plezier aan de pics beleven..hier de eerste 5........Grtz Tony