Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort

Gestart door Smokediver74 dinsdag 08 april 2014, 15:47:03

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
Op de wagenwerkplaats in Amersfoort hebben een aantal veranderingen plaats gevonden. Zo is er het e.a. verplaatst. De motorwagen mBD 9006 is bij café Het Centraal Ketelhuis geplaats. En staat de conducteurswagen NS Dg2696 aan de Piet Monderiaanlaan bij de Rijtuigenloods. Aan de 1252 word hard geschuurd en ge plamuurd bij de loods van Eurailscout.
Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
Ik ben vandaag bij het rio geweest voor heractivering LWB zkl 3000RC deze duurde een halve dag en daarna even op het terrein rondgelopen en heb die veranderingen ook gezien. Wel jammer dat de wagenwerkplaats is verdwenen maar het is ook weer mooi om de oude dingen van vroeger nog te zien. ( oude werkplaatshallen en de rolbrug).
Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
De motorwagen bij café Het Centraal Ketelhuis
Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
De 1252 bij de loods van Eurailscout
Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
Leuk om die plaatjes voorbij te zien komen. Ik heb hier gewerkt in de periode 1985 - 1992. Heeft de werkplaats een nieuwe bestemming gekregen voor museumrijtuigen?

Albert.
Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
Mooie plaatjes Martijn.
Vooral die met de motorwagen. :thumbup:

Tony
Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
Citaat van: agre30 op dinsdag 08 april 2014, 16:51:01
Leuk om die plaatjes voorbij te zien komen. Ik heb hier gewerkt in de periode 1985 - 1992. Heeft de werkplaats een nieuwe bestemming gekregen voor museumrijtuigen?

Albert.

De Wagenwerkplaats word tegenwoordig gebruikt door bedrijven op het gebied van evenementen, theater, kunst , cultuur en ander artistiek geneuzel.

http://wagenwerkplaats.eu/

Re: veranderingen op de Wagenwerkplaats Amersfoort
De Dg bij de Rijtuigenloods