Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Gino's Railworld, begonnen met de bouw van seinen

Gestart door Gino dinsdag 08 april 2014, 14:06:37

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino, Hobby In Praktijk staat a.s. zaterdag ook in Houten, dus als je iets na wil laten kijken zou je dat af kunnen geven.
Volgens mij is Peter er ook bij.

Ja, je baan digitaliseren, dat heb ik dacht ik in het begin van je draadje al eens geopperd.
Koploper en iTrain worden wel het meest gebruikt.
26 september is er bij Hobby In Praktijk een iTrain Fanclubdag, misschien interessant voor jou om daar eens te komen kijken.
Inschrijven (gratis) kan via itrain@hobbyinpraktijk.nl. Voor info kan je onze site bezoeken www.hobbyinpraktijk.nl.

Je baan wordt zeker en vast nog mooier straks met die draaischijf.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Dankje voor de info.
En ja, na het zien wat er bij Peter's baan allemaal mogelijk is ben ik zachtjes om aan het gaan wat automatisering betreft maar daarvoor moet er nog wel eerst één en ander aangepast worden.


Ik neem de loc zaterdag gewoon mee.
Eerst kijken wat die man van MCO te vertellen heeft.


26 september is helaas weer op een zaterdag en is de eerste zaterdag na onze vakantie dat we weer open zijn en dan kan ik onmogelijk weer gaan wieberen.
Dus dat gaat hem niet worden maar is ook nog veel te vroeg voor mij want voor ik daadwerkelijk met het programma kan gaan werken ben ik alles alweer vergeten wat ik op 26 september geleerd zou hebben denk ik.

Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino

Tof dat je eens tot in Houten kan geraken.
Ik heb afspraak met Gerard in het grote restaurant om 12.00 hr, daar is de meet and greet met andere forumleden.
Tot zaterdag misschien.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Hoi Gino,

Je baan blijft een feest om naar te kijken ( en je foto's ook)  :P

En omdat je vraagt wat we er van vinden, wat scenery-opmerkingen; als je de borsteldennen zou vervangen door bijv. schuimvlokbomen , krijgt het landschap een flinke boost. Lijkt minder speeelgoed-achtig. Die dennen kun je evengoed gebruiken als vulling achter andere bomen. Er zijn trouwens ook heel mooie dennen/sparren  te koop.
Het ijslandsmos zou je met een theezeefje van zo'n 20 cm hoogte met wat groen kunnen bestrooien en fixeren met een spuitje haarlak. Hier en daar wat extra groen kan ook geen kwaad. Kwestie van uitproberen en kijken wat jou bevalt.

Je zou ook wat bruin- en groenaccenten op de grijze rotsen kunnen poederen ( foundation) of misschien wel airbrushen, dan wordt dat ook levendiger. Maar als je van de grijstonen houdt, niet doen natuurlijk.

Je zou op je baan een probeerstukje kunnen maken. Mijn ervaring is, dat hoe mooier/echter het groen oogt, het je hele baan een heel stuk mooier maakt.

De vraag blijft altijd; hoe ver wil je gaan ? Daar hik ik zelf ook altijd tegenaan, maak lang niet alles wat zou kunnen.

Als trouwe volger van jouw draadje denk ik, dat je er vet veel plezier aan beleeft. En dat is het allerbelangrijkste  ;)

Hoop dat je wat met mijn opmerkingen kunt, al is het maar de wetenschap dat je het zo prima vindt.

Grtz Tony
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
We gaan elkaar ongetwijfeld weer zien Jörg  ;)


Tony, bedankt voor alle tips en raadgevingen als altijd.


De borsteldennen heb ik een grote zak van dus die wil ik echt wel opgebruiken.
Ik doe ze wel onregelmatig inknippen zodat ze een wat grilliger vorm krijgen.
Maar ga zaterdag in Houten eens kijken wat er nog meer te koop is, alleen bomen lopen gelijk zo in de papieren  :?


Het meeste van het ijslandmos heb ik al met strooigoed bestrooid, moet nog een paar plukken doen inderdaad.
Maar volgende keer ga ik ze eerst bevlokken en dan pas op de baan aanbrengen.
Heb het nu andersom gedaan en das niet handig.


De rotsen vind ik mooi in alleen grijstinten eigenlijk, vandaar geen andere kleur.
En inderdaad, ik beleef er erg veel lol aan, kom altijd tot rust als ik met de treintjes bezig ben na een drukke dag werkzaamheden.


Groetjesss

Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino, die borsteldennen even behandelen met lijmspray en wat strooisel er over, kijk zaterdag eens even bij Anita-Decor voor mooi foliage.
Na behandeling krijg je veel mooiere bomen met verschillende kleur nuance's.

IJslandsmos spray ik altijd in e dan doop ik het in het strooisel, soms nog wat blommetjes er bij voor de kleur.

Het grijs is best goed maar in het echt hebben de rotsen wel te lijden van de wind en regen, er ontstaat dan erosie wat dan weer net wat meer kleur geeft aan de rotswanden.

Misschien mijn videootjes eens bekijken, geeft altijd weer inspiratie.

www.youtube.com/watch?v=jqvVIvbqNZE

www.youtube.com/watch?v=6dSHWLaJuDc

Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Tom

Dank voor plaatsen deze twee educatieve filmpjes,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Bedankt voor de tips 👍🏻👍🏻👍🏻
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Joehoe, de rookgenerators van de V200 doen het weer.
Ik heb toen de kap eraf was een klein druppie olie op de asjes van de ventilatoren gedaan en het loopt weer.
Hoge gestjilp is ook weg en hij begon gelijk te roken.
Hoop dat de link naar mijn YouTube filmpje werkt want is eerste keer dat ik een filmpje post.


Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Het filmpje werkt  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Prachtig mooi filmpje Gino. :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Hoi Gino,

Mooi hè, die V200. B)
Fijn dat de rookgenerators het weer doen.

Gr.
René
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino

Knappe vertoning van die V200 een echte filmster,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein

Eerste filmpje is prima gelukt, Gino  :P

Kunnen we een keer een langere van je hele baan in bedrijf tegemoet zien ?
Best nieuwsgierig naar !

Grtz Tony
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Hoi Gino,

Het is al even geleden, maar ik heb een vraagje over de Ludmilla uit bericht #730.
Hoe heb jij de ramen zo gekregen, heb je dit met vloeibaar masker afgeplakt en daarna geschilderd?

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino,

Mooi hoor leuk en knap filmpje, genoten van de V2000 is echt een pareltje he.


Groeten

Peter
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino

Ik wist niet dat jij een v2000 had,  >:-D >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Bedankt voor alle leuke reacties op het filmpje van de rokende V200 mensen.
Ben blij dat hij het weer goed doet.


@Ragoem: dat heb ik inderdaad met vloeibaar maskeer middel gedaan.
Met een tandenprikker de film aangebracht, dan de vervuiling aanbrengen en daarna de maskeerfilm weer verwijderen.


Nu even wat nieuws over de laatste ontwikkelingen in Gino's Railworld.
Op de beurs in Houten waar ik eindelijk een keer geraakt ben heb ik een schitterende draaischijf gescoord.
Heb echter maar één klein probleempje.
Mijn tafel is niet groot genoeg om een nog draaischijf te huisvesten en kan de tafel ook niet vergroten omdat de kamer niet groter is.
Dus zit er maar één ding op, een wand eruit meppen om de tafel te kunnen vergroten en de draaischijf te kunnen plaatsen inclusief een 3-standige ringlocloods die ik vorige week bij een bezoek aan de Faller fabriek in Gütenbach gescoord heb.
Het sloopwerk is inmiddels gebeurd en ben nu druk bezig om een toilet te verplaatsen naar een andere ruimte want zo'n wc pot op je treinenkamer is ook geen gezicht natuurlijk  :)
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino,

Heeft wel een voordeel een Wc pot in de treinkamer, als je dan echt dringend moet hoef je niet alles stil te leggen  :D :D :D. hoeveel plaats ga je bijkrijgen als alles klaar is ?

Groeten

Peter
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lekker bezig Gino muren uitbreken wc pot verplaatsten locloods bouwen je lijkt wel een aannemer. :D :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Nee Peterke, dat gaan we toch maar niet doen  :D :D :D


Michel, het begint haast op werken te lijken, moet toch eens kijken wat hier fout aan het gaan is  :D :D :D
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Citaat van: Gino op dinsdag 08 september 2015, 23:04:29
wc pot op je treinenkamer is ook geen gezicht natuurlijk  :)

Nou, je zou dan wel de eerste zijn hier op het forum met een spoorbaan in het toilet. :D
:) Maar jouw manier van aanpakken spreekt mij aan, eerst wat kopen (de draaischijf) en dan het bijkomende probleem oplossen.
Zo heb ik het ook al een aantal keren gedaan op mijn modelbaan; gewoon kopen wat ik mooi vind en dan pas de oplossing bedenken om het uit te kunnen voeren.

B) Enne mooi gezicht, die rokende V200.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dirk-Jan
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Logische manier van werken toch Dirk-Jan  :D :D :D

Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Mooie lok zeg. En zeker dat roken is erg mooi gemaakt.

Groetjes Dennis.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Dankjewel Dennis.
Ben ook erg blij met die loc.
En één dezer dagen nog meer want ik heb mijn märklin CS2 inmiddels verkocht en heb een Esu eCoS 2 besteld en daarmee zal ik dan ook alle 22 functies kunnen gaan bedienen i.p.v de 16 functies die maximaal met de CS2 mogelijk waren.
Maar dat is uiteraard niet alleen de reden dat ik de eCoS gekocht heb, die heb ik gekocht om later met koploper te kunnen gaan rijden.
Maar meer daarover later.


De verbouwing op de treinenkamer gaat voorlopig nog even voor maar is vandaag tot een halt gekomen vanwege de eeuwig terug kerende rugklachten.
Vandaag mijn gemak maar wat gehouden en [size=78%]heb ik mij bezig gehouden met foto's van de vakantie in het Schwarzwald te bewerken.[/size]
Een deel daarvan die ik bij Hans Peter Porsche's Trauwelt gemaakt had ik al klaar en staan hier ook al op het forum.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=57336.0
En vandaag de rest bewerkt.
Zal dadelijk weer wat foto's plaatsen.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
De foto's van Faller staan in dit draadje
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=57407.new#new
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino

Bijzonder mooie Faller plaatjes,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Bedankt Jørg, ik heb er nog een tweede plukje foto's bij gezet.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein

Net als het eerste plukje, is ook het tweede Fallerplukje weer smullen, Gino  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Weer toppie  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Bedankt wederom voor de reacties mannen.


Inmiddels hebben we de IMA weer achter de rug en zijn hier thuis ook weer wat acties geweest.
Zo is mijn CS2 naar iemand in Vlissingen gegaan en heb ik sinds gisteren een ESU ECoS 2 gekocht bij Patrick van modeltrein-paradise.com
Vandaag druk geweest met alle wissels erin te zetten en mijn baanplan er opnieuw in te tekenen dus we kunnen weer rijden.
Ook de verbouwing van de kamer schiet al aardig op.
De toilet is inmiddels naar de andere kamer verhuist en ben ik bezig met de muren opnieuw strak te zetten.
Als dat gebeurd is nog nieuw laminaat erin leggen en dan hebben we een 2 meter grotere kamer zodat we een klein stukkie van 70cm breed aan de baan kunnen maken voor de draaischijf.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino

Je gaat er nogal tegenaan met die verbouwingen, foto's please,  >:-D >:-D >:-D >:-D
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Gino,

Dacht even dat ik hard ging, maar als ik jou lees ben jij ook niet te stoppen.


Groeten

Peter
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein

Hoi Gino,

Van de verbouwing mag je ook gerust wat foto's laten zien hoor  :P

Grtz Tony
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Ik laat foto's zien zodra het klaar is  ;)
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
 :-)
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Jawatte Gino, dat is geen klein bier zeg. Zomaar even de woning verbouwen in functie van de treinbaan. De virus is blijkbaar een "mega-virus" geworden.   >:-D >:-D
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Kleine update.
Met alle verbouwingswerkzaamheden heb ik niet veel aan de baan gedaan de laatste paar weken.
Maar heb inmiddels wel al mijn baan opnieuw in de ECoS ingetekend en kan weer alle wissels terug bedienen.
Ook staan er al een aantal loc's in en dat gaat ook allemaal goed.
Heb ook al een internetkabel naar boven aangelegd.
Vandaag is de stukadoor geweest en die komt maandagavond nog even terug om laatste afwerkingen te doen.
Dan een weekje wachten en kan ik de muren blauw maken en dan kunnen we eindelijk aan de aanpassingen aan de baan werken om klaar te stomen voor koploper.



Het prachtige kleurenscherm van de nieuwe ECoS



Ook alle wissels staan weer in op twee pagina's vol
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Ohja, bijna vergeten te vertellen maar zondag ga ik mijn V80 met MFX en sound 36082 ophalen in Losheim.
Lekker met de motor naar de Ardennen en Eifel regio en dan gelijk mijn lokkie ophalen, hoe mooi kan het zijn.




Voorbeeld: serie V 80 van de Deutsche Bundesbahn met dieselhydraulische aandrijving en krachtoverbrenging via de cardanas. Tijdperk III, asindeling B'B', bedrijfstoestand rond 1957.
Model: met digital-decoder mfx en uitgebreide geluidsfuncties. Speciale motor met vliegwiel. 4 assen aangedreven. Anti-slipbanden. Met de rijrichting wisselend driepunts frontsein en twee rode sluitseinen conventioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontsein op lockant 2 en 1 elk apart digitaal schakelbaar. Als het frontsein op beide lockanten is uitgeschakeld, dan aan beide kanten werking van dubbel-A-sein. Cabineverlichting apart digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode LEDs. Stroomgeleidende koppelingen, digitaal schakelbaar. Model van cabine-inrichting. Figuur van machinist meegeleverd. Lengte over de buffers 14,7 cm.

Control
Unit
DCCMobile
Station
SX2SXMobile
Station 2
Central
Station
MFXFrontsein····Schakelfunctie····Rijgeluid dieselloc····Seintoon····Directe regeling····Cabineverlichting···Frontsein achter uit···Conducteursfluit···Frontsein voor uit···Piepen van remmen uit··Ventilator··Luchtpers··Perslucht afblazen··Stoten railvoeg··Rangeersnelheid··
Highlights:

       
  • Locomotief in metalen uitvoering.

       
  • Digital-decoder mfx.

       
  • Uitgebreide geluidsfuncties.

       
  • Driepunts frontsein en twee rode sluitseinen.

       
  • Dubbel-A-sein schakelbaar.

       
  • Cabineverlichting.

       
  • Stroomgeleidende koppelingen.

       
  • Figuur van machinist meegeleverd.
Eenmalige serie.

Dieselhydraulische pionier. De serie V 80 luidde in de Duitse bouw van diesellocomotieven een nieuw tijdperk in. Vanaf 1952 werden deze machines als eerste locomotieven met hydraulische krachtoverbrenging in dienst genomen. Technische vernieuwingen hadden ook betrekking op de lastechniek voor het frame en de bak evenals voor de draaistellen. De met een 1.100 PK sterke motor van MTU en een eveneens baanbrekende nieuwe cardan-overbrenging uitgevoerde aandrijving goldt eveneens tot de vernieuwingen die een nieuwe weg wezen. Voor het voorziene gebruiksdoel hadden de machines verder reeds bij aflevering een meervoudige bediening voor dubbeltractie en trekduwverkeer gekregen. De spoorwegen volgden de smaak van de jaren 50 met een vloeiend afgeronde locopbouw. De V 80 werd ingezet voor lokale en sneltreinen. Daarnaast trokken ze ook lichte goederentreinen.


De bijpassende wagenset vindt u in het Märklin MHI H0-assortiment onder artikelnummer 43131.
Eigenschappen:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Goed om te lezen dat de verbouwing bijna klaar is ik begon de foto's en filmpjes van je baan al te missen. :)
Gaarne wat foto's van je vernieuwde treinenkamer ben wel benieuwd naar de uitbreiding. :thumbup:
En gelukkig bijna zondag dan kan je je nieuwe loc ophalen de vernieuwde V 80 MFX mooi hoor.
Ik heb 2 "oude" V80 FX rijden en die doen het geweldig laat staan de vernieuwde versie. :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Hoi Gino,

Jij hebt de ECoS al aardig onder de knie zo te zien   :thumbup:

Veel plezier morgen, alleen de rit is al een belevenis op zich.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2015

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier.

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Veel plezier morgen met de rit en je nieuwe lok.

Hartelijke groet,
Ragoem
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Hallo Gino,
Het lijkt mij een erg handig apparaat die ECoS.
Ook heb je een mooie loc opgehaald.

Groeten,

Remco
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein

Dat klinkt allemaal goed, Gino  :thumbup:

Fijn dat je de Ecos onder de knie hebt gekregen !
Kun je straks lekker je nieuwe BW en de rest van de baan mee besturen.

Maar eerst met mooi weer morgen naar Losheim sturen  :P

Grtz Tony
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Foto's van de vernieuwde kamer moet ik nog maken maar de baan is nog afgeschermd met plastic want de stukadoor moet de nieuw gestucadoorde muren nog schuren en dat gaat maandag gebeuren als het goed is.
Als dat gebeurd is komen de foto's vanzelf.
Vandaag nog werken en morgen met de motor naar Losheim
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
-Gino:
Mooi zo dat de kamer bijna af is, zal wel een hele verbetering zijn en dan er tegen aan om je baan te vergroten, ben benieuwd naar de foto's.
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Eindelijk eens tijd gevonden om het stof eens van mijn draadje te plaatsen en wat foto's te plaatsen van de verbouwing.

hier stond eerst een wand waar mijn tafel eindigt op de foto.
En waar de vitrinekast staat was een wc ruimte.
Die is naar de andere kant van de muur verhuisd. zodat ik dit stuk kamer erbij gekregen heb.


Totaal overzicht


En vanaf de andere kant


Nu ik wat extra ruimte heb kon er een bureautje gezet worden om de baan toch te gaan automatiseren en koploper te gaan gebruiken.
Die werkzaamheden zijn in volle gang


Door de kamer vergroting was er nu ook de mogelijkheid om een lang gekoesterde wens uit te laten komen, namelijk een draaischijf




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ben er zelf erg blij mee in ieder geval
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Mooie ruimte.
Dat hoog geplaatste opbergschap is een goed idee :exclaim:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
-Gino:
Wat een zee van plaats nu, en een werkplek en een draaischijf erbij, het belangrijkste is dat jij er tevreden mee bent, weeral een hoop rijplezier er bij,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Gino's Railworld, van Schwarzburg naar Wildbach en Rosenstein
Mooie uitbreiding van de ruimte en de baan. Daar ga je geen spijt van krijgen.