Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"

Gestart door wil maandag 13 augustus 2007, 00:22:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Van mij zouden ze wel een nieuwe versie van het rijtuig 4037 en een nieuwe versie van het rijtuig "Le Capitole" in productie mogen nemen.
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

online
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Hoi Wil,

De 4037 is een rijtuig van het type B4ü en wordt door Marklin al een tijdje onder het nummer 41352 uitgebracht, zie catalogus 2006, blz 194.

Van de "Le Capitole" rijtuigen is naar mijn weten nog geen heruitgave uitgebracht.
Ik zag vandaag één rijtuig op Ebay staan en die stond al op ?132,- en moest nog 3 uur, dus die brengen goed geld op, als je er nog een paar op zolder hebt staan.
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Citaat van: Kappa op maandag 13 augustus 2007, 16:59:04
De 4037 is een rijtuig van het type B4ü en wordt door Marklin al een tijdje onder het nummer 41352 uitgebracht, zie catalogus 2006, blz 194.

Van de "Le Capitole" rijtuigen is naar mijn weten nog geen heruitgave uitgebracht.
Ik zag vandaag één rijtuig op Ebay staan en die stond al op ?132,- en moest nog 3 uur, dus die brengen goed geld op, als je er nog een paar op zolder hebt staan.

Ik heb ff gekeken op de site, maar dit is toch een heel ander rijtuig dan de 4037 die ik in m'n jeugdjaren gehad heb.

Wat de "Le Capitole" betreft: ik wou dat ik er nog een paar had. Járen geleden wel, maar daar schiet ik nu dus niks mee op. 

Die ?132 op E-Bay "valt nog mee". Ik heb al veel duurdere exemplaren zien staan.
Op dit moment staat er een rijtuig voor ?298, de bijhorende lok voor ?315 op E-Bay
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

online
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Citaat van: wil op maandag 13 augustus 2007, 19:44:51
Ik heb ff gekeken op de site, maar dit is toch een heel ander rijtuig dan de 4037 die ik in m'n jeugdjaren gehad heb.

Plaatje van 4037:





Citaat van: wil op maandag 13 augustus 2007, 19:44:51
Wat de "Le Capitole" betreft: ik wou dat ik er nog een paar had. Járen geleden wel, maar daar schiet ik nu dus niks mee op. 

Heb je ze vroeger dan weggedaan/verkocht?
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Heb je ze vroeger dan weggedaan/verkocht

Helaas wel ja.
Nu was ik vroeger wel iets minder zuinig op m'n spullen dan nu :oops: :oops:
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

online
Re: Nieuwe versie van rijtuig 4037 en "Le Capitole"
Citaat van: wil op maandag 13 augustus 2007, 23:54:27
Nu was ik vroeger wel iets minder zuinig op m'n spullen dan nu :oops: :oops:

Die ervaring hebben heel veel modelspoorders, denk ik.
Maar als je daar achter komt is het meestal al te laat, zoals bij jou.
Maar op Ebay staan er toch nog te koop, dus sla je slag Wil!