Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14

Gestart door Myron zondag 09 maart 2014, 18:01:04

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Wederom prachtig gemaakt Myron :thumbup: :thumbup: :thumbup:. Echt een genot om naar deze foto's te kijken.

groeten Martin
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Dit topic zie ik nu pas  :oops: Prachtige scenery etc. (Bijna geen woorden voor)  :thumbup:. En hoe bevalt de Plan T?  :o)
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Myron,

Ik ben zeer onder de indruk van de gebouwen. Erg mooi allemaal. :thumbup:
Ik las ook dat jet het 2e gebouw met styreen platen gemaakt hebt.
Mijn vraag is: hoe heb je het baksteen motief in de styreen gekregen?
ik plak zelf papier op het styreen maar dat geeft geen diepte werking.
Ik ben dus erg benieuwd.

Groetjes Sander
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Hallo Myron,

je weet ons allemaal goed beet te nemen het zijn gewoon foto's van het echie dus 1:1 je kan mooie foto's maken

maar je scenery is werkelijk top

ik geniet er van en wou dat ik het ook zo kon
geweldig gewoon
gr Ed
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Toppie weer. Wat mij betreft het mooiste topic op dit forum. Kijk nu al weer uit naar de september editie van Rh waarin je weer een en ander uit de doeken doet. :thumbup:

Gr, Ben.
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
 :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik uw topic nog niet had gezien maar écht topklasse  :thumbup: :thumbup:

Vele details en realistische bouw , doe zo verder.

Groeten Freddy

Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Ziet er heel mooi uit Myron!

De laatste paar jaar heb je zoveel bijgeleerd en moet je eens kijken wat je nu al allemaal kan maken!
De plan T past denk ik erg mooi op je baan, heb je hem al op film gezet? ;)


Met vriendelijke groet

Danny
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Oei, dat is bijzonder fraai! Bijna echt!
Super gaaf, mooi man! :) :)

Maar nu eerst veel plezier met de mannen in België!!  >:-D

Groetjes, Daniël
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Myron, zonder anderen te kort te willen doen, jij staat echt op eenzame hoogte op dit forum!
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Myron,

Dat is weer super, hoge school modelbouw :thumbup:.

Gr.
Piwie.
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Myron,
Weer een prachtige updaten!  Ik kijk nu al uit naar het vervolg. Komt de plan T ook nog op je site te staan? :D ik neem aan dat die gaat rijden bij soestdijk.
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Wat las ik nou op je site? Is de 6400 op de 2400 gebotst en de 6400 op de grond gevallen? Flink balen! Voortaan beter uitkijken >:-D
Re: Modulebaan met goederenoverslag NS '90. Ballasten, groen, div. details 01/08/14
Minder nieuws Myron, zoals marklintim al aangeeft. :-(

Tijd voor een update O:-D O:-D.

groeten Martin