Hola,
Weer eens een fraai stukje proza van mijn hand op dit fijne forum, waar men zich toch o zo druk maakt om miniatuurtreintjes van pak'm beet 15 tot 20 cm lang en allerhande aanverwante belangrijke bijzaken. Zoals de titel al doet vermoeden is het wederom mis met mijn BR 53 (het
hardnekkig kreng uit het draadje met dezelfde naam) Maar waar het in dat epistel voornamelijk lag aan de wagens achter het kreng, lijkt de oorzaak nu wel degelijk bij de loc zelf te liggen.
Wat wil het geval? Gisteren hield ze halt. Zomaar. Ineens. Zonder vooraankondiging of wat. Boem Ho! Het enige wat ik nog van haar vernam was een zacht klaaglijk janken (?) Vanmiddag heb ik haar uit elkaar gehaald en de lagertjes een smeerbeurt gegeven. Deze behandeling hielp prima totdat ze na zeg 10 minuten het weer voor gezien hield en opnieuw verviel in het zachtjes janken.
Het janken houdt (ongeveer) net zolang aan als dat de tijd voor afremvertraging is ingesteld. (60760 set) Ik ben erg benieuwd om te weten wat er aan de hand zou kunnen zijn. Uw suggesties en goede raad zijn dan ook van harte welkom!
Hasta la Pasta
Fred