Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.

Gestart door Gerard woensdag 15 januari 2014, 14:00:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Bij het rondsurfen op het www kwam ik dit tegen:
"Sinds 1 januari 2014 heeft De Kleine Benelux b.v. de verkoop aan de vakhandel in Nederland voor de merken Märklin. Trix en LGB op zich genomen". Klikje doen voor meer info.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Al gezien: ===> klik
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Gevalletje open deur? :D ;)
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Citaat van: nobody op woensdag 15 januari 2014, 14:06:31
Al gezien: ===> klik
Dubbel genaaid houdt beter :wink:.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Dat het door een 2-railer geplaatst moest worden ;)  :D Ik zag het op BNLS voorbij komen en tot mijn grote verbazing hier niet.... Terwijl er een aantal mensen zeer dicht bij het vuur zouden moeten zitten zoals zelf aangaven.

Groet Ronald.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Brigitte heeft er indirect al naar verwezen.

Nico
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Citaat van: ronaldk op woensdag 15 januari 2014, 15:04:37
Dat het door een 2-railer geplaatst moest worden ;)
Als je mij daarmee bedoelt zit je goed fout :wink:.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Citaat van: Gerard op woensdag 15 januari 2014, 15:38:50
Dat het door een 2-railer geplaatst moest worden ;)
Als je mij daarmee bedoelt zit je goed fout :wink:.
[/quote]

Nee, Gerard, doelde op mezelf ;)

Groet Ronald.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Waarom zou die keuze gemaakt zijn? Wel een beetje een downgrade voor het merk dat ze nu tussen de speelgoedautootjes in het magazijn bij de importeur liggen. M* is toch wel een iets complexer en hoogwaardiger product.

Ik zie het al voor me, gaat de verkoper van die toko bij de M* dealers langs "Als je nu 5 loks verkoopt, krijg je een gratis autootje erbij geleverd."  :mrgreen:

Misschien volgt er ergens nog wel uitleg, misschien zijn er wel plannen om bijv. garantie-afhandelingen via dealer en/of importeur sneller te laten verlopen. Nu weten we niks.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Speelgoed is speelgoed Bassie. De merken die De Kleine Benelux voert gaan allemaal door dezelfde pijp. In die zin is Marklin niets bijzonders al denken sommigen daar anders over. :)

Gr, Ben.
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
De Kleine importeert ook andere merken van de Simba Dickie Group (eigenaar M*). Lijkt me dus een logische keuze.

Mvg,
Aldert
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Citaat van: Bassie op woensdag 15 januari 2014, 18:52:43
Waarom zou die keuze gemaakt zijn? Wel een beetje een downgrade voor het merk dat ze nu tussen de speelgoedautootjes in het magazijn bij de importeur liggen. M* is toch wel een iets complexer en hoogwaardiger product.

Ik zie het al voor me, gaat de verkoper van die toko bij de M* dealers langs "Als je nu 5 loks verkoopt, krijg je een gratis autootje erbij geleverd."  :mrgreen:

Misschien volgt er ergens nog wel uitleg, misschien zijn er wel plannen om bijv. garantie-afhandelingen via dealer en/of importeur sneller te laten verlopen. Nu weten we niks.

Hiermee doe je het merk Herpa naar mijn inzien toch iets te kort, is al decennia lang aktief met modelautos.
Check de collectie maar eens.
Bovendien heeft de Kleine zelf ook de "nodige" kennis van modeltreinen. dus is dit oordeel niet wat voorbarig?
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Märklin heeft een nieuwe importeur aangesteld.
Wat een onzinnige discussie.....

Groet, Anne W