Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Een garage in Driehoven

Gestart door Gerard woensdag 15 januari 2014, 19:09:56

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Mercedes enzo. Jaja..  :D

Gerard, een tip: erg veel planten links op de brochurekast. Zoveel dat je de foto erachter bijna niet ziet. Geen enkele garage heeft dat volgens mij. Het mooiste is natuurlijk als je op het tafeltje ook wat verkleinde brochures neerlegt en de standaard koffievlekken bij de pc weet na te maken. Plastic roerstaafjes, ach, ik hoef het allemaal niet uit te leggen...  :-)
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: frank-103 op woensdag 22 januari 2014, 14:21:59
Posters van Ford, Mercedes en Rolls Royce, wordt het dan toch een iets exclusievere garage? Of ga je toch voor iets als Skoda?

Ford exclusief?  :-(
Re: Een garage in Driehoven
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Een garage in Driehoven
Ik krijg spontaan zin om zo'n vintage Mercedes te gaan kopen.Voor dat behang doe ik dan wel mijn zonnebril op! :D
Bakkie pleur erbij, wie doet je wat. :thumbup:
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re: Een garage in Driehoven
Dat behang vind ik nog wel meevallen maar die vloer daar had ik wat anders opgedaan.
Iets wat meer op tegeltjes lijkt. Nu lijkt het net of er behang op de vloer zit alleen met een kleiner motiefje.

Voor de rest, ziet er goed uit.  :thumbup:
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: frank-103 op woensdag 22 januari 2014, 14:21:59
Posters van Ford, Mercedes en Rolls Royce, wordt het dan toch een iets exclusievere garage? Of ga je toch voor iets als Skoda?
Ik ga voor een garage voor de wat jongere en/of exclusievere 2e-hands auto. De Rolls Royce op de poster is een Bentley, maar dat terzijde.

Citaat van: brund55 op woensdag 22 januari 2014, 15:36:50
Poster van een Rolls en zo te zien staat daar ook nog Enzo Ferrari ;) in de deuropening, exclusiever moet het niet worden zeg  :D
Neenee, het is een poster van een Bentley. En voor de rest zeg ik niks... O:-D

Citaat van: Kermit65 op woensdag 22 januari 2014, 17:02:30
Mercedes enzo. Jaja..  :D
Geen overhaaste conclusie trekken hè :wink:. Zoals ik al eerder zei, ik heb gewoon een paar posters opgehangen die me aanspraken.
CiteerGerard, een tip: erg veel planten links op de brochurekast. Zoveel dat je de foto erachter bijna niet ziet. Geen enkele garage heeft dat volgens mij.
Ik heb me laten vertellen dat de receptioniste er een hobby van gemaakt heeft om zoveel mogelijk groen in de showroom te plaatsen. En zolang het niets of niemand in de weg staat mag ze haar gang (blijven) gaan. De poster links is die van een Porsche.
CiteerHet mooiste is natuurlijk als je op het tafeltje ook wat verkleinde brochures neerlegt en de standaard koffievlekken bij de pc weet na te maken. Plastic roerstaafjes, ach, ik hoef het allemaal niet uit te leggen...  :-)
Dat is de eer te na van de receptioniste. Zij houdt van een schone en opgeruimde werkplek. Bovendien, is de receptie niet het visitekaartje van een bedrijf?

Citaat van: Schienenbus2012 op woensdag 22 januari 2014, 19:51:20
Citaat van: frank-103 op woensdag 22 januari 2014, 14:21:59
Posters van Ford, Mercedes en Rolls Royce, wordt het dan toch een iets exclusievere garage? Of ga je toch voor iets als Skoda?
Ford exclusief?  :-(
Bepaalde modellen misschien? O:-D

Citaat van: Kappa op woensdag 22 januari 2014, 19:56:06
Ik krijg spontaan zin om zo'n vintage Mercedes te gaan kopen.Voor dat behang doe ik dan wel mijn zonnebril op! :D
Vergeet die dan niet mee te nemen hè.
CiteerBakkie pleur erbij, wie doet je wat. :thumbup:
Precies.

Citaat van: Wilfried op woensdag 22 januari 2014, 22:11:33
Dat behang vind ik nog wel meevallen maar die vloer daar had ik wat anders opgedaan.
Iets wat meer op tegeltjes lijkt. Nu lijkt het net of er behang op de vloer zit alleen met een kleiner motiefje.
Als ik je nu eens vertel dat de vloer echt een Faller-vloerplaat is? En dat het "behang" een scan daarvan is? Niet verder vertellen hè :wink:.
CiteerVoor de rest, ziet er goed uit.  :thumbup:
Bedankt.

Een lege werkplaats waar niks te doen is, is natuurlijk ook geen gezicht :sad:. En ook geen goede reclame voor de zaak. Van wat losse -en totaal niet bij elkaar horende- onderdelen heb ik om te beginnen een brug in elkaar gefrot.


<de brug in volle glorie>


<een monteur werkt aan een "stealth-car" :lol:>

Ik heb nog 3 Nochjes die hier aan het werk kunnen, maar ik zal eerst eens moeten verzinnen hoe ik ze nuttig bezig kan houden. Het probleem is namelijk dat ik op dit moment geen geschikte personenauto?s heb voor de showroom én de garage. Ik denk dat ik een paar auto?s in Driehoven in beslag moet nemen (:twisted:). Je bent -volgens sommige forumleden althans- dictator of je bent het niet :twisted:.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Een garage in Driehoven
ik heb vandaag de zoveelste opel kadett aangeschaft. Eerst 'n zilvere en blauwe GTI, zegt m'n vader dat i een kofferbak had. Nu heb ik er nog een groene MET kofferbak erbij.

Hier in Hovia komt af en toe 'n treintje met 2e-hands auto's aan, is maar zelden. Zal de handelaar eens vragen of hij nog wat (on)verkoopbaars heeft liggen.  ;)

GZD!! al lang niet meer gebruikt die uitspraak
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Gerard, ik reageerde op Enzo Ferrari. Vandaar Mercedes Enzo....
Re: Een garage in Driehoven
Erg creatief gemaakt Gerard!
Als je geen geschikte auto's hebt.. Dan importeer je toch gewoon wat auto's  :roll: :mrgreen:

Groetjes uit het óók ozo dictatoriale Molendam :P

Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Een garage in Driehoven
Ik mis de brandblusser bij de 2 flessen.  8o
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2011

offline
Re: Een garage in Driehoven
Tja wat kan ik zeggen, enkel dit :thumbup: :thumbup: :thumbup: Het ziet er allemaal geweldig uit.

Groeten Martin
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Een garage in Driehoven
het begint wat te worden de werkplaats. :thumbup:
Kijk uit naar de rest van de vorderingen. :thumbup:
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Een garage in Driehoven
Ziet er prima uit.  :thumbup:
Ben zeer benieuwd wat het eindresultaat wordt :)
Re: Een garage in Driehoven
Ziet er goed uit. :biggrin:
Dat stealth principe vind ik maar een flauw excuus :lol:

Dennis (die vorig jaar de wetenschap en wiskunde achter stealth gekregen heeft)
Re: Een garage in Driehoven
@ julian,

Opel had geen GTI maar een GSI: Opel hernoemde de bestaande GT/E modellen naar GSi (Opel Kadett, Opel Manta)

Zie hier voor meer foto's: OPEL GSI

Met kofferbak ben ik nog niet tegengekomen in een GSI uitvoering.
Overigens moet je ze niet verwarren met een Opel kadett 1.6i GT, zoals ik heb gehad.(Kenteken was XB-64-YK maar heb ik 19 jaar geleden op zijn dak gelegd)

Grt, Ronald.

Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Een garage in Driehoven

K ruik de smeerolie al :P :P

Citaat van: minirailz op vrijdag 24 januari 2014, 00:13:25
Ziet er goed uit. :biggrin:
Dat stealth principe vind ik maar een flauw excuus :lol:

Dennis (die vorig jaar de wetenschap en wiskunde achter stealth gekregen heeft)


Nou, Dennis, wist je dat je met standaard fotocamera's stealth vehicles niet waar kunt nemen?


gr Simon
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: julian op donderdag 23 januari 2014, 15:28:28
ik heb vandaag de zoveelste opel kadett aangeschaft. Eerst 'n zilvere en blauwe GTI, zegt m'n vader dat i een kofferbak had. Nu heb ik er nog een groene MET kofferbak erbij.
Dan begin jij toch een 'Kadett'-winkeltje?
CiteerHier in Hovia komt af en toe 'n treintje met 2e-hands auto's aan, is maar zelden. Zal de handelaar eens vragen of hij nog wat (on)verkoopbaars heeft liggen.  ;)
Ik ga eerst hier in Driehoven even rondkijken, dat scheelt weer transportkosten :wink:. Ik heb er al een paar ?gevonden? :twisted:.
CiteerGZD!! al lang niet meer gebruikt die uitspraak
Die uitspraak moest zeker eerst uitgegraven en afgestoft worden :lol:.

Citaat van: Kermit65 op donderdag 23 januari 2014, 15:55:42
Gerard, ik reageerde op Enzo Ferrari. Vandaar Mercedes Enzo....
Aha (enzo :wink:).

Citaat van: ykram op donderdag 23 januari 2014, 16:38:49
Erg creatief gemaakt Gerard!
Dank je wel.
CiteerAls je geen geschikte auto's hebt.. Dan importeer je toch gewoon wat auto's  :roll: :mrgreen:
Ik heb al een andere truc bedacht: ik heb ?gewoon? een paar auto's in beslag genomen :twisted:.
CiteerGroetjes uit het óók ozo dictatoriale Molendam :P
Kijk eens aan, een collega. Altijd leuk om een collega-dictator te ontmoeten :thumbup:.

Citaat van: Schienenbus2012 op donderdag 23 januari 2014, 16:54:43
Ik mis de brandblusser bij de 2 flessen.  8o
Ik ook :wink:. Misschien zijn het wel lege flessen die klaar staan om afgevoerd te worden :wink:.

Citaat van: martjo op donderdag 23 januari 2014, 17:13:24
Tja wat kan ik zeggen, enkel dit :thumbup: :thumbup: :thumbup: Het ziet er allemaal geweldig uit.
Dank je wel, leuk om te lezen.

Citaat van: h0_miessie op donderdag 23 januari 2014, 18:10:25
het begint wat te worden de werkplaats. :thumbup:
Bedankt!
CiteerKijk uit naar de rest van de vorderingen. :thumbup:
Dan kan ik alleen maar zeggen: stay tuned.

Citaat van: brund55 op vrijdag 24 januari 2014, 00:02:55
Ziet er prima uit.  :thumbup:
Dank je wel. Jij was een van de mensen die me op een idee bracht, dus ik hoop dat je straks tevreden bent.
CiteerBen zeer benieuwd wat het eindresultaat wordt :)
Stay tuned en je komt het te weten. Komende week hoop ik het resultaat hier te kunnen laten zien.

Citaat van: minirailz op vrijdag 24 januari 2014, 00:13:25
Ziet er goed uit. :biggrin:
Dank je wel.
CiteerDat stealth principe vind ik maar een flauw excuus :lol:
Wat jij vind mag je inleveren bij het  loket "Gevonden Voorwerpen" :wink:.
CiteerDennis (die vorig jaar de wetenschap en wiskunde achter stealth gekregen heeft)
En waar je niks van zag of begreep omdat het 'stealth' was? :mrgreen:

Citaat van: Simon v.d. Tang op vrijdag 24 januari 2014, 11:32:54
K ruik de smeerolie al :P :P
Dan hebben we kennelijk zojuist de geurcomputer uitgevonden :biggrin:. Maar serieus, bedankt voor je compliment.

Met een labelwriter heb ik teksten gemaakt voor de ramen van de showroom.


<ik vind het goed geslaagd, alleen jammer van de ?G? :sad:, die wilde zelfs na verschillende pogingen niet meewerken>

Zoals ik in mijn vorige bijdrage al aankondigde: ik ben eens even op ?autojacht? gegaan door Driehoven en ik heb 6 geschikte auto?s gevonden en in beslag genomen. Geen extreem grote auto?s; de showroom en de werkplaats zijn immers ook niet zo groot.

In de werkplaats (op de brug) een Opel Coupé en een Audi 80. Die zijn niet erg jong, maar wel van trouwe klanten. En trouwe klanten moet je in ere houden.


<terwijl Sky Radio (:mrgreen:) door de werkplaats galmt...>


<? wordt er druk gesleuteld en gerepareerd>

In de showroom achterin een Ford Mustang en voor v.l.n.r.: een Mercedes Benz 500SL, een Mercedes Benz A-Klasse en een Mini Cooper S Cabrio.


<van oud tot jong, van goedkoop tot duur>


<zijn het geen beauties?>

Ik weet het: sommigen zullen teleurgesteld zijn vanwege de autokeuze, anderen juist niet. Het zij zo, ik kwam deze auto's tegen en vond dat ze een plekje in de showroom verdiend hadden.
Ohja, rechts van de Mini Cooper staat als show een gereviseerde motor op een kist.

Dat was hem voor vandaag, tot morgen. Horas!
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Een garage in Driehoven
 8) 8o :D B) :thumbup: :o)
Re: Een garage in Driehoven
 :thumbup:
Knap hoor hoe die preisertjes die auto's in die ruimte hebben geparkeerd....
echte stuurmanskunst voor nodig.

groet Winno
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: Een garage in Driehoven
Netjes hoor, Gerard, maar ik mis iets van een kantine en wc voor het personeel. Sneetje brood eten in de werkplaats is ook niks natuurlijk. Op z'n minst toch een tafel met stoelen voor de monteurs.  :D

Gr.  Charlie
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Zit er nou een naakte vrouw in die Mini????  8o 8o 8o
Re: Een garage in Driehoven
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Een garage in Driehoven
Ziet er  :thumbup: uit Gerard!
Re: Een garage in Driehoven
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

online
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: Kermit65 op vrijdag 24 januari 2014, 14:47:50
Zit er nou een naakte vrouw in die Mini????  8o 8o 8o
8) 8) 8) Of je moet aan een brilletje of je beeldscherm afstoffen. :-) Et Preisertje heeft een roze dekje aan.

Dirk-Jan
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: Een garage in Driehoven
@Dirk-Jan:  Richard ziet gewoon, wat die graag wil zien.  :D :D

Gr.  Charlie
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Je kunt het ook als hint zien voor Gerard, natuurlijk....  >:-D
Re: Een garage in Driehoven
Ziet er erg goed uit, wel vind ik de uitgang voor auto's uit de showroom wel op een onhandige plaats zitten, aan de rechterkant van de showroom, zo de werkplaats in, was toch echt veel makkelijker geweest. Misschien toch nog maar even de aannemer bellen?
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Een garage in Driehoven
Als de aannemer dat gaat veranderen, moeten we hopen dat hetzelfde behang nog te koop is. Stel je voor dat er een ander behangetje op komt. :O


Edit Gerard: Citaat verwijderd. Wij hebben besloten om citaten van het gehele voorgaande bericht niet meer toe te staan. We denken daarmee topics leesbaarder te houden.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Gerard zou Gerard niet zijn als hij daar niet aan gedacht had. Die hele garage is afgekeken van de Thunderbirds: vloeren die kunnen zakken naar ondergrondse gangen, de muur die omhoog of omlaag kan (inclusief behang) en met een beetje geluk is de voorpui gewoon hydraulisch te openen.  >:-D
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: julian op vrijdag 24 januari 2014, 14:14:20
8) 8o :D B) :thumbup: :o)
Dank u zeer, Heer Collega-Burgemeester.

Citaat van: wvniersen op vrijdag 24 januari 2014, 14:21:16
:thumbup:
Bedankt!
CiteerKnap hoor hoe die preisertjes die auto's in die ruimte hebben geparkeerd....
echte stuurmanskunst voor nodig.
Waarvan akte :wink:.

Citaat van: Charlie op vrijdag 24 januari 2014, 14:43:51
Netjes hoor, Gerard, maar ik mis iets van een kantine en wc voor het personeel. Sneetje brood eten in de werkplaats is ook niks natuurlijk. Op z'n minst toch een tafel met stoelen voor de monteurs.  :D
Die voorzieningen zijn er wel, maar op een plek die jij niet kunt zien (en ik trouwens ook niet :lol:), omdat die in de kelder zijn.

Citaat van: Kermit65 op vrijdag 24 januari 2014, 14:47:50
Zit er nou een naakte vrouw in die Mini????  8o 8o 8o
Zie jij dingen die ik niet zie? :eek: Eén van ons twee moet in dat geval een afspraak maken bij een opticien. En ik ben het niet, dus wie blijft er dan nog over? :wink:

Citaat van: frenkievee op vrijdag 24 januari 2014, 15:07:02
Ziet er  :thumbup: uit Gerard!
Bedankt voor je compliment.

Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 24 januari 2014, 15:24:04
Citaat van: Kermit65 op vrijdag 24 januari 2014, 14:47:50
Zit er nou een naakte vrouw in die Mini????  8o 8o 8o
8) 8) 8) Of je moet aan een brilletje of je beeldscherm afstoffen. :-) Et Preisertje heeft een roze dekje aan.
Zoiets dacht ik ook al te zien toen ze instapte :lol:.

Citaat van: frank-103 op vrijdag 24 januari 2014, 17:16:32
Ziet er erg goed uit, wel vind ik de uitgang voor auto's uit de showroom wel op een onhandige plaats zitten, aan de rechterkant van de showroom, zo de werkplaats in, was toch echt veel makkelijker geweest. Misschien toch nog maar even de aannemer bellen?
De werkplaats loopt in een L-vorm en daardoor achter de showroom door, dus het kan makkelijk. Bovendien: een auto die verkocht is kan in principe zo de weg op en hoeft niet meer langs of door de werkplaats. Alleen nog even poetsen vanwege de vele vingertjes (veel bezoekers kijken met hun handen en niet met hun ogen) en dat gebeurt achter de showroom.

Citaat van: Schienenbus2012 op vrijdag 24 januari 2014, 19:36:33
Als de aannemer dat gaat veranderen, moeten we hopen dat hetzelfde behang nog te koop is. Stel je voor dat er een ander behangetje op komt. :O
Wees niet bang, dat behang is er nog ruim voldoende :wink:. Maar wees niet bang, er komt geen verbouwing.

Citaat van: Kermit65 op zaterdag 25 januari 2014, 17:26:54
Gerard zou Gerard niet zijn als hij daar niet aan gedacht had. Die hele garage is afgekeken van de Thunderbirds: vloeren die kunnen zakken naar ondergrondse gangen, de muur die omhoog of omlaag kan (inclusief behang) en met een beetje geluk is de voorpui gewoon hydraulisch te openen.  >:-D
Zo eenvoudig is het allemaal :biggrin:.

Yeah, het is gelukt om de voorgevel in het pand te krijgen. Dat was nog even spannend: de muren van de garage zijn van karton en de voorgevel is van plastic en perspex, 3 geheel verschillende materialen dus. Maar met Bison Kit is het gelukt, waar secondelijm het af liet weten.


<linkerdeel van de showroomruit>


<rechterdeel van de showroomruit>


<de hele showroom>


<overzicht met voorpui>


<de naam van het garagebedrijf>

Tot de volgende keer maar weer. Blijf gezond en blijf lachen. Horas!
Re: Een garage in Driehoven
Dat heb je snel en goed gedaan Gerard! Grote klasse.

Groeten Dewey
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: Gerard op zaterdag 25 januari 2014, 18:46:49
Citaat van: Kermit65 op vrijdag 24 januari 2014, 14:47:50
Zit er nou een naakte vrouw in die Mini????  8o 8o 8o
Zie jij dingen die ik niet zie? :eek: Eén van ons twee moet in dat geval een afspraak maken bij een opticien. En ik ben het niet, dus wie blijft er dan nog over? :wink:

Die vrouw! Tsssk, je moet ook alles voorkauwen he...  O:-D
Re: Een garage in Driehoven
Geweldig :thumbup: :biggrin:
Keuren en repareren jullie ook fietsen? O:-D

Dennis
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: Alves op zondag 26 januari 2014, 12:44:39
Dat heb je snel en goed gedaan Gerard! Grote klasse.
Dank je wel voor je compliment!
Maar zo snel was het niet hoor: ik ben op 15 januari begonnen :wink:.

Citaat van: Kermit65 op zondag 26 januari 2014, 15:06:48
Citaat van: Gerard op zaterdag 25 januari 2014, 18:46:49
Citaat van: Kermit65 op vrijdag 24 januari 2014, 14:47:50
Zit er nou een naakte vrouw in die Mini????  8o 8o 8o
Zie jij dingen die ik niet zie? :eek: Eén van ons twee moet in dat geval een afspraak maken bij een opticien. En ik ben het niet, dus wie blijft er dan nog over? :wink:
Die vrouw! Tsssk, je moet ook alles voorkauwen he...  O:-D
Het is meer dat het duidelijk is :mrgreen:.

Citaat van: minirailz op zondag 26 januari 2014, 20:33:01
Geweldig :thumbup: :biggrin:
Bedankt.
CiteerKeuren en repareren jullie ook fietsen? O:-D
Als vriendendienst en extra service doen we dat wel, maar slechts voor een zeer beperkt aantal zeer streng geselecteerde personen :wink:. En je moet de fiets wel zelf komen brengen en ophalen :mrgreen: en contant afrekenen (iets met BTW en dergelijke :wink:).

Na het samenlijmen van gebouw en dak een paar uurtjes stevig in de elastieken: Waarom zo lang? Het was etenstijd tevens cao-pauze :wink:.


<1>


<2>

En hieronder zonder elastieken, maar met verlichting. Let op de pc op het bureau van de receptioniste.


<een deel van de showroom>


<het andere deel mét de pc>


<een blik in de werkplaats>


<het geheel>

De afwerking kan beginnen: in de voorgevel moeten nog wat kieren gedicht worden en er komt een roldeur (flat cable) als ingang.
Re: Een garage in Driehoven
Dat ziet er alweer heel leuk uit, ook met die verlichting. :thumbup:

Helaas is het allemaal een grote oplichterij want de website http://www.driehovenauto.nl bestaat helemaal niet :evil:

Dennis
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: Een garage in Driehoven
Weer een mooi stukje huisvlijt, Gerard.  :thumbup:

En ja die website, haha dus toch garagebedrijf List & Bedrog.  >:-D

Gr.  Charlie
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Een garage in Driehoven
 8o B)
wauwsie, zonnebril maar op voor de verlichting
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Een garage in Driehoven
Zozo, dat ziet er weer geweldig uit!

Mooi gedaan zo met die computer. Niet te fel. ;)
Enne, niet te veel oplichterij e.d.  :D

Grtz,
Bas.
Re: Een garage in Driehoven
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: Een garage in Driehoven
Mooie garage Gerard! :thumbup:

Met al die oplichtersverhalen doet me dat denken aan de autoverkoper van Henk Elsink met z'n "occalsjun van de week".   >:-D O:-D
http://www.youtube.com/watch?v=UqdDZ9ovMxc
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2011

offline
Re: Een garage in Driehoven
Hoi Gerard,

de garage ziet er goed uit. Leuke details en ook de verlichting mag er wezen :thumbup:. Wederom een aanwinst voor Driehoven :thumbup: :thumbup:.

groeten Martin
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2008

Mannheim in 1:87

offline
Re: Een garage in Driehoven
Gerard! De website van de garage ligt eruit. Het is maar even ter info! :P
Re: Een garage in Driehoven
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Een garage in Driehoven
Hoi Gerard,

Mooie garage geworden zeg  :thumbup: :thumbup:

Ben ook zeker benieuwd hoe dit eruit ziet als het helemaal af is (ook al kan ik me dat stukje flatcable en de dichte kieren er wel bij denken :-) B))
Ik vraag me wel af wat er nu tegen de achterwand van het garagedeel zit, zo te zien een paar elektriciteitsdraden. Had de elektro-instalateur geen zin meer om deze weg te werken?

Gr, John
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: minirailz op maandag 27 januari 2014, 15:32:11
Dat ziet er alweer heel leuk uit, ook met die verlichting. :thumbup:
Dank je wel.
CiteerHelaas is het allemaal een grote oplichterij want de website http://www.driehovenauto.nl bestaat helemaal niet :evil:
Jawel, maar de site is wegens werkzaamheden ?even? uit de lucht O:-D. (Niet verder vertellen hè :oops:.)

Citaat van: Charlie op maandag 27 januari 2014, 17:26:58
Weer een mooi stukje huisvlijt, Gerard.  :thumbup:
Bedankt!
CiteerEn ja die website, haha dus toch garagebedrijf List & Bedrog.  >:-D
En dat is dan weer een onderdeel van het concern "Geniep en Venijn" :twisted:.

Citaat van: julian op maandag 27 januari 2014, 18:33:28
8o B)
wauwsie, zonnebril maar op voor de verlichting
:mrgreen:

Citaat van: treinfan070 op maandag 27 januari 2014, 19:16:01
Zozo, dat ziet er weer geweldig uit!
Dank je.
CiteerMooi gedaan zo met die computer. Niet te fel. ;)
Bedankt. In deze testopstelling kan ik de lichtsterkte niet regelen. Het kan straks in Driehoven zelf alleen nog maar minder fel.
CiteerEnne, niet te veel oplichterij e.d.  :D
O:-D

Citaat van: frenkievee op maandag 27 januari 2014, 19:55:31
Mooie garage Gerard! (Y)
Dank je wel.
CiteerMet al die oplichtersverhalen doet me dat denken aan de autoverkoper van Henk Elsink met z'n "occalsjun van de week".   >:-D O:-D
<filmpje>
Gelukkig werkt die verkoper niet in Garagebedrijf ?Exclusief?.

Citaat van: martjo op maandag 27 januari 2014, 20:08:00
de garage ziet er goed uit. Leuke details en ook de verlichting mag er wezen :thumbup:. Wederom een aanwinst voor Driehoven :thumbup: :thumbup:.
Bedankt voor je reactie en je compliment :thumbup:.

Citaat van: Kermit65 op dinsdag 28 januari 2014, 09:53:56
Gerard! De website van de garage ligt eruit. Het is maar even ter info! :P
Bedankt voor de info, ik zal eens kijken wie ik daarvoor op zijn/haar *PIEP* kan geven :lol:.

Citaat van: Looney Tunes op dinsdag 28 januari 2014, 17:42:00
Mooie garage geworden zeg  :thumbup: :thumbup:
Bedankt voor je compliment.
CiteerBen ook zeker benieuwd hoe dit eruit ziet als het helemaal af is (ook al kan ik me dat stukje flatcable en de dichte kieren er wel bij denken :-) B))
Kijk maar eens in deze update :wink:.
CiteerIk vraag me wel af wat er nu tegen de achterwand van het garagedeel zit, zo te zien een paar elektriciteitsdraden. Had de elektro-instalateur geen zin meer om deze weg te werken?
Dat zijn inderdaad elektriciteitsdraden in een rietje. Het was geen fout van de monteur, maar van de architect. Die kwam te laat tot de ontdekking dat het eigenlijk veel te donker was in de werkplaats. Toen moest er iets geïmproviseerd worden met verlichting en dus ook de bedrading.

De afwerking die ik in de vorige update noemde is uitgevoerd.


<de garage overdag - 1>


< de garage overdag - 2>


< de garage overdag - 3>


< de garage overdag - 4>


< de garage overdag - 5>


<de garage bij schemer - 1>


<de garage bij schemer - 2>


<de garage bij schemer - 3>


<de garage bij nacht - 1>


<de garage bij nacht - 2>


<de lichtkoepel>

Dat was hem weer voor vandaag. Morgen de laatste update en dan is het weer gebeurd.
Hou het tot die tijd netjes en vooral gezond, anders mis je de finale van dit topic.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Een garage in Driehoven
Kijk kijk kijk, dat wordt steeds mooier. Ik zal maar eens gaan kijken naar de fraude e.d. op het bureau Dat nog gebouwd moet worden................ :lol:

Grtz,
Bas.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Een garage in Driehoven
 :-(
daar komt 't einde in zicht.  :(
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: treinfan070 op dinsdag 28 januari 2014, 19:04:14
Kijk kijk kijk, dat wordt steeds mooier.
Bedankt voor je compliment :thumbup:.
CiteerIk zal maar eens gaan kijken naar de fraude e.d. op het bureau Dat nog gebouwd moet worden................ :lol:
Die snap ik even niet :oops:.

Citaat van: julian op dinsdag 28 januari 2014, 20:10:00
:-(
daar komt 't einde in zicht.  :(
Helaas ja :sad:. Aan alles komt een eind, dus ook aan de bouw van een garage en dus ook dit topic :cry:.

Hier staat de garage op zijn plaats. Nog niet aangesloten op het elektriciteitsnet van Driehoven, maar dat is deze hele buurt nog niet.


<heli view>


<preiser view vanaf de plaats waar SSD en NBM komen - 1>


<preiser view vanaf de plaats waar SSD en NBM komen - 2>

Zo, dat was het dan weer. Het zoveelste zelfbouwprojectje voor Driehoven is afgerond. Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit project, maar als ik de op- en aanmerkingen zo eens terugkijk denk ik dat dat wel goed zit :wink:. Bedankt voor alle reacties; ik vond het leuk om ze te lezen (en ze te beantwoorden).

Natuurlijk ontbreekt ook deze keer de link naar het bijbehorende foto-album niet, dus klik maar raak voor een knaak en bekijk ook de foto?s die het topic om de één of andere reden (net) niet gehaald hebben.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Een garage in Driehoven
Mooi slotaccoord van weer een prachtig bouwproject in Driehoven :thumbup:
Re: Een garage in Driehoven
Top :thumbup:

Nu nog ff vonkentrekken en het hele plaatje is af! :biggrin:

Dennis
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2010

Machinist bij de Valleilijn

offline
Re: Een garage in Driehoven
Citaat van: Gerard op woensdag 29 januari 2014, 12:32:43
CiteerIk zal maar eens gaan kijken naar de fraude e.d. op het bureau Dat nog gebouwd moet worden................ :lol:
Die snap ik even niet :oops:.
Zie hier:

Citaat van: Gerard op dinsdag 28 januari 2014, 18:38:18
Citaat van: treinfan070 op maandag 27 januari 2014, 19:16:01
Enne, niet te veel oplichterij e.d.  :D
O:-D
Natuurlijk is dat weer een tikfout van mijn kant, ik bedoelde natuurlijk oplichterij... :P

Mooi gebouwtje zo! :thumbup: :thumbup:
Maar waarom staat die 1601 daar nou steeds??? Geen werk voor 'm zeker, nu die zware autotransporter weer weg is. :D

Grtz,
Bas.
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Een garage in Driehoven
Gerard ik heb met plezier naar de bouw van de garage gekeken. :thumbup:
Ik leer van jouw en andere hoe je van oude onderdelen iets leuks in elkaar kan zetten. :thumbup:
Heb je alweer een idee voor een voilgend projectje ?
Re: Een garage in Driehoven
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: Een garage in Driehoven


Re: Een garage in Driehoven
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Een garage in Driehoven
Netjes gedaan hoor Gerard.
Champagne als de eerste auto wordt verkocht? :)