@ Martijn
Gewoon proberen, als je die dingen zo kunt gaan halen bij de electronica-boer voor een paar centen (waar ik aan twijfel) zou ik wellicht een poging wagen.
Zelf ook een zelfde stunt uitgehaald bij een M*-decoder van een kennis. Het was of dit of weggooien. Ik heb alleen vreselijk veel moeite gedaan om de tor te kunnen bemachtigen, het was wel een ander type, een Zetex FZT705 als ik me wel herinner.en er was hier in de omgeving niet één electronica-onderdelenwinkel die kon of wilde bestellen. Via een ander kanaal is het me wel gelukt om die dingen te bemachtigen voor nog niet een ? /st
Ik had destijds nog geen soldeerstation, alleen een klein soldeerboutje met een totaal voor dit werk ongeschikte punt. Dit heb ik opgelost door een stukje koperdraad van één mm om de punt te wikkelen voor een goede warmte-overdracht en het uiteinde te buigen in het verlengde van de bout. met het puntje van die koperdraad heb ik de kapotte SMD los gesoldeerd en de vervanger er weer in gesoldeerd. (onder een vergrootglas).
En het werkte ! Dat geeft een mens voldoening.