Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Ombouw Bolneus 3133 naar Digitaal

Gestart door v200marklin donderdag 09 augustus 2007, 23:07:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ombouw Bolneus 3133 naar Digitaal
Zo, ik dacht gister "even" een loc om te bouwen naar digitaal met de Uhlenbrock 76200 (nieuwe type! volgens m'n dealer, ook 11 euries duurder 8)), maar goed, heb al 20 U. decoders ingebouwd zonder problemen en ik wil er ook nog geluid in en dat koppel je zo aan bij deze decoder.

Alles perfect en zoals beschreven aangesloten, loc rijdt echter heel zacht met flauwe verlichting en motor werd bloedje heet, dus vandaag met de hele handel naar de dealurt.
Zegtie grappemaker, ja maar er hoort een weerstand bij dat nieuwe type, een ding zo groot al een suikerklontje !, hij dat ding tussen 1 witte v/d decoder en 1 kant veldspoel gesoldeerd en loc rijdt goed !

Waarom doet U. dat ding er niet gewoon bij ?

Kom ik thuis , loc op de baan , wel rijden, maar decoder wordt bloedheet, zelfs als de loc niet eens rijdt, dus het hele zooitje gaat morgen terug naar de dealurt, decoder zal wel overleden zijn, nieuwe dus, garantie  8)

Ben je uren aan het etteren, zucht............................ :roll: :mrgreen:
Re: Ombouw Bolneus 3133 naar Digitaal
soms...............................
Re: Ombouw Bolneus 3133 naar Digitaal
Het stel ligt bij m'n dealurt, die gaat het met U. regelen, ik hoor het wel  :?