Goedemorgen,
Ik heb het hele verhaal tot nu toe een beetje vanaf de zijlijn gevolgd, maar wat ik mij steeds afvraag is of er al ervaringen bekend zijn van de zgn. "professionele gebruikers". Zijn er grote, dagelijks gebruikte, modelspoorbanen op 3 rail die deze produkten al in gebruik hebben?? en indien ja, wat zijn hun praktijkervaringen??
Naar ik denk is de praktijk de beste leermeester, en die zal gaan uitwijzen of de keuze voor deze motoren wel of niet een goede geweest is.
Ik, en ik vermoed velen met mij, ben benieuwd of hier al iets van bekend is, of binnenkort bekend zal worden.
Stel dat deze motoren prima hun werk verrichten in langdurige praktijktests op deze banen, dan lijkt mij de keuze gerechtvaardigd.
Ik ben het er wel mee eens dat er open gecommuniceerd dient te worden over de " inhoud" van een loc. Over elk geluidje wordt een lap tekst geschreven, maar rond de aandrijving wordt het plots mistig waar het op de motor aankomt. Het idee van William vind ik heel erg goed. Gewoon een passend icoontje voor elk type motor, en iedereen kan verder zelf beslissen of dit wel of niet aangeschaft moet worden.