Ik heb op zich goede ervaringen met een lok-pilot basic i.c.m. trommelcollector + HAMO magneet, maar de maximum snelheid moet behoorlijk laag staan.
CV2=3 (Beginspanning minimale snelheid)
CV3=16 (Acceleratie tijd tot maximum snelheid)
CV4=6 (Afrem tijd)
CV5=11 (Maximum snelheid)
CV29=2 (28/128 rijstappen)
CV54=16 (parameter 2, hardheid regeling)
CV55=12 (parameter 3, traagheid motor)
Ik heb dit in 2 1100's toegepast met grote tevredenheid, ik heb ook nog 2 1100's met hoogvermogen motor maar met een standaard decoder (uit de DB v100 feuerwehr) en die rijden een stuk minder mooi.
Momenteel ben ik bezig met uitzoeken van de optimale instellingen voor een grote schijfcollector + HAMO magneet, en tot zover ben ik nog niet echt tevreden met het resultaat, de rij-eigenschappen zijn al wel redelijk, maar de maximale snelheid is erg laag.