Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Draaischijf 7286

Gestart door MattsB maandag 06 januari 2014, 22:46:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Draaischijf 7286
MattsB
gast

Draaischijf 7286
Hallo iedereen,

Ik ben van plan een draaischijf aan te schaffen (7286). Hierbij zou ik een locloods van het merk Faller zetten, die perfect bij de draaischijf past. Ik werk ook met c-rails, dus is mijn vraag of ik beter k-rails gebruik van de draaischijf tot in de locloods of zou ik met een overgangsrail werken?

Mattis
Re: Draaischijf 7286
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re: Draaischijf 7286
Hallo Mattis,

Ik zou als ik jou was, in het lokdepot k-rails gebruiken en ernaar toe gewoon je c-rails. Als je nl. voor elke overgang weer een c-rail moet gebruiken (immers er zijn nog geen aansluitrails vanaf de brug naar c-rails) dan ben je heel erg duur uit. Heb je bijvoorbeeld een loods met 7 sporen. Dan moet je ook 7 keer een overgangsrail van C naar K kopen.

Groet, Jasper
Re: Draaischijf 7286
MattsB
gast

Re: Draaischijf 7286
Citaat van: Jasperkc op maandag 06 januari 2014, 23:47:10
Hallo Mattis,

Ik zou als ik jou was, in het lokdepot k-rails gebruiken en ernaar toe gewoon je c-rails. Als je nl. voor elke overgang weer een c-rail moet gebruiken (immers er zijn nog geen aansluitrails vanaf de brug naar c-rails) dan ben je heel erg duur uit. Heb je bijvoorbeeld een loods met 7 sporen. Dan moet je ook 7 keer een overgangsrail van C naar K kopen.

Groet, Jasper

Bedankt voor de tip, weet je ook welke sporen je nodig hebt van aan de draaischijf tot in de loods (k-rail)
Re: Draaischijf 7286
Lid sinds: 2008

offline
Re: Draaischijf 7286
Kijk eens in de handleiding:

http://medienpdb.maerklin.de/product_files/1/pdf/7286_betrieb.pdf
Even het linkje kopiƫren naar je adresbalk.

Groeten,
Ton.
Re: Draaischijf 7286
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re: Draaischijf 7286
Hallo Ton,

Jou linkadres doet het niet. Je moet hem in zijn geheel kopieren en dan kan je hem wel openen.

Groet, Jasper
Re: Draaischijf 7286
Lid sinds: 2010

offline
Re: Draaischijf 7286
Als je er op klikt krijg je een lege pagina te zien.
Als je dat werken noemt,doet ie het inderdaad.  ;)

Robin