Zie dat het Z-clubmodel stoomloc 05 003 ook voor een weggeefprijs wordt aangeboden
..... Märklin Magazine Februari/maart 2014 is afgelopen week gearriveerd. En met angst en beven de inhoud eens onder de loep genomen .....
..... Maar te weten dat iedereen hem heeft ontvangen en ik niet is ook belangrijk want dan weet ik dat ik iets moet doen .....
Ik snap ook niet dat het zo 'gefragmenteerd' in Nederland wordt bezorgd.
Bij mij in Zwaag nog niets.
Citaat van: Maarten Marklin op zondag 03 augustus 2014, 13:50:00..... Maar te weten dat iedereen hem heeft ontvangen en ik niet is ook belangrijk want dan weet ik dat ik iets moet doen .....Dag Maarten,Kan ik me voorstellen. Ik snap ook niet dat het zo 'gefragmenteerd' in Nederland wordt bezorgd.Maar wellicht is het tijd om er een 2de topic naast te zetten, waarin we juist eens de 'highlights' van onze ontvangen Magazine en eigen ervaringen met de erin besproken artikelen e.d. uitdiepen.Door telkens het onderwerp aan te vullen met de betreffende uitgave van het Marklin Magazin (en insider, maar die heb ik verder zelf niet), kun je een leuk overzicht bouwen....Groeten,Jan
Vandaag viel de 131 pagina's dikke duitse uitgave in Zwaag op de mat.
Citaat van: Maarten Marklin op vrijdag 15 augustus 2014, 14:59:03Vandaag viel de 131 pagina's dikke duitse uitgave in Zwaag op de mat.Hoe dik is de Nederlandse versie dan ???Of is de Duitse versie van dikker papier gemaakt ??
Is er dan echt een groot verschil tussen de Nederlandse en Duitse uitgave?En via welke route is het mogelijk om alleen het blad (hetzij NL of D) te ontvangen?groeten